• Omg omg omg omg
    Minder dan een uur geleden is de eerste volledige geanimeerde clip getoond van het nieuwe seizoen van Legend of Korra. Ik heb een paar maanden geleden al een topic gemaakt met de informatie die we tot nu toe hebben Klik. Het animatie werk is nu voltooid, we komen nu in de fase waarin we na maanden van stilte doodgegooid zullen worden met spotjes, clips en informatie.

    Take a look


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I can't wait. Come to me honey, come to me. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry dat ik dit opnieuw bump maar en komt nu heel veel nieuws! Er komt een live stream van Comic Con - hierop krijgen we een interview te zien met de makers en de cast van Legend of Korra. Dit zal in San Diego om half 3 zijn maar vanwege het tijd verschil zal op deze site om half 11 een live stream te zien zijn met héél veel informatie.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 15:39 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    IT HAS BEGUN.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    IT HAS BEGUN.

    You're creepy! Ik wilde 'm hier net pleuren :').


    The odds are néver in our favor.

    En de echte trailer staat op het kanaal van Nick, I heard.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    En de echte trailer staat op het kanaal van Nick, I heard.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    This is going to be so awesome.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)


    You beat me to it again! :')


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    You beat me to it again! :')


    Hahahah het eerste wat ik dacht was - OMG AANG!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Omgg, Jinora in the spirit world? En de muziek:9~! En avatar Kyoshi! And the creepy owl from the library! And who's the old waterbender?


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Omgg, Jinora in the spirit world? En de muziek:9~! En avatar Kyoshi! And the creepy owl from the library! And who's the old waterbender?


    Ik dacht misschien de vader van Korra maar dat weet ik niet zeker.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik dacht misschien de vader van Korra maar dat weet ik niet zeker.

    Hmm, ja dacht ik ook aan 't begin, nadat Korra op Naga die zaal binnenliep. Volgens mij is 't hem wel. Hij is echt een badass motherfucker.


    The odds are néver in our favor.

    De trailer geeft september aan, hoe kunnen jullie nu al aan afleveringen komen dan?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    De trailer geeft september aan, hoe kunnen jullie nu al aan afleveringen komen dan?


    Dit is vorige seizoen ook gebeurt :Y), de eerste twee afleveringen werden al een paar maanden voor het officiële debuut op internet gezet. Deze keer word er één op Comic Con getoond.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik verwacht de aflevering binnen 1/2 uur! Bare with me.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'