• Omg omg omg omg
    Minder dan een uur geleden is de eerste volledige geanimeerde clip getoond van het nieuwe seizoen van Legend of Korra. Ik heb een paar maanden geleden al een topic gemaakt met de informatie die we tot nu toe hebben Klik. Het animatie werk is nu voltooid, we komen nu in de fase waarin we na maanden van stilte doodgegooid zullen worden met spotjes, clips en informatie.

    Take a look


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sneakpeek.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:

    GAFELWNEJ YES.
    Haha moet ik echt niet vergeten, dan kijk ik het wel online. :Y)

    Kan iemand me vertellen waar ik de afleveringen kan vinden?


    You were born original, don't die as a copy.

    Jaeger schreef:
    (...)
    GAFELWNEJ YES.
    Haha moet ik echt niet vergeten, dan kijk ik het wel online. :Y)


    Vooral niet vergeten haha. Wel apart Lok en Atla werden normaal altijd op zaterdag uitgezonden, maar 13 september is een vrijdag.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SPECS schreef:
    Kan iemand me vertellen waar ik de afleveringen kan vinden?


    Van het eerste seizoen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Van het eerste seizoen?


    Nee het tweede, ik dacht dat jullie die al hadden? En zo nee wanneer begint het dan wel en en en weet je al een livestream?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee het tweede, ik dacht dat jullie die al hadden? En zo nee wanneer begint het dan wel en en en weet je al een livestream?='D


    .. Ik post net een trailer. 13 september in America maar als je het wilt livestreamen zul je waarschijnlijk moeten nachtbraken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    .. Ik post net een trailer. 13 september in America maar als je het wilt livestreamen zul je waarschijnlijk moeten nachtbraken.


    Ik had bij het vorige seizoen een livestream elke zaterdag avond om 5 uur?o_o maar goed ik had de trailer nog niet gekeken.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik had bij het vorige seizoen een livestream elke zaterdag avond om 5 uur?o_o maar goed ik had de trailer nog niet gekeken.x)


    Lok en Atla zat standaart om zaterdag 12 uur + 6 uur tijdsverschil. Maar nu op zaterdag zat hij om 7 uur worden uitgezonden, dus 1 uur.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ga geen links posten, maar de eerste 2 afleveringen staan al op internet. :X

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 13:45 ]

    Taekwoon schreef:
    Ik ga geen links posten, maar de eerste 2 afleveringen staan al op internet. :X


    Heb ik al een topic over gemaakt als je opgelet had :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Heb ik al een topic over gemaakt als je opgelet had :Y)


    Ik zie niet alle topics, vandaar.

    Huh op mijn mobiel staat dat de eerste posts uit juli komen en de post die ik gisteren heb gepost ook?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb nu 2 afleveringen gezien van seizoen 2. Ik kijk al uit naar meer.


    Kawaii ^w^