• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Damien

    Ik zie een jongen met twee zware koffers en nog een extra tas op zijn rug naar boven komen. Ik doe mijn lunch terug in mijn rugzak en loop zijn kant op. ''Hulp nodig,'' zeg ik voorzichtig terwijl ik naar één van de koffers wijs. De jongen kijkt mij verbaast aan en vraagt of ik dat niet een probleem vind. Ik schud snel mijn hoofd en neem de koffer van hem aan. ''Hopelijk komen we zo bij de slaapzaal,'' dank ik. Terwijl wij lopen valt er een ongemakkelijke stilte, dus zeg ik maar. ''Ik ben Damien.'' Waarop hij reageert, ''aangenaam, Jake.'' We komen inderdaad uit bij de slaapzaal en ik overhandig de koffer terug aan Jake. Ik zoek een leeg bed uit en begin met wat spullen uit te pakken, als ik plots iemand achter me hoor.


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Ja maar ik heb de namen veranderd omdat ik die niet kon vinden maar ik wil ze wel veranderen hoor
    charlie is niet
    tessel niet



    jake word gewoon gespeeld door iedereen

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 13:40 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Waarom heb je begin post leeg gehaald bij de eerste rollentopic.. muis...


    ©1998

    ???


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Wel ik volg het allemaal niet meer.

    Tessel is dus je vorige personage Sarah?
    Charlie is haar vriendje
    en die kinderen bint die kinderen die je ook in het vorige verhaal gekregen?


    ©1998

    ik vernader het en leg het daarna uit


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    okee
    sarah en linn en seth zijn niet nieuw
    floris was de vriend van sarah maar die komt niet terug op de school
    en dan charlie die is nieuw


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    oke
    snap het weer
    laten we op internet een taart kopen het vieren


    ©1998

    Om de spam te beëindigen hier is je taart

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 13:50 ]


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''



    Deze taart heb ik een keer gehad, die is zooooo lekker.
    Dus daarom vieren de duidelijkheid met deze taart


    ©1998

    Whut maar nu post jij voor dat ik poste (huil)


    ©1998

    bovendien de spam beëindig je niet met een taart, want deze rpg is eigenlijk een grote spam, heeft niemand je dat vertelt? :Y)


    ©1998

    (Nou die realisatie had ik net inderdaad ook al)


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Linn

    Ik laat mamas hand los en loop naar buiten. Ik zie Jade en ik loo naar haar toe. 'Allo" probeer ik te zeggen. Maar het gaat moeilijk. Ik praatte niet zo veel. Ook zie ik Sherina, ik ren op haar af en knuffel haar been. Sherina vind ik heel lief dus ik knuffel haar extra lang.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik ben al binnen muis...


    ©1998