• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Wat the fuck Joelle xD

    Wat...?
    Ik ben gewoon vet cool.
    Wat voor opleiding doe je nu eigenlijk?


    ©1998

    :D


    You shall not pass!

    Ik ga naar HBO xD

    NayNay schreef:
    Ik ga naar HBO xD


    Ja dat heb ik, maar hbo is geen opleiding.

    'Gefeliciteerd met je diploma Nikki.'
    'Ja dank u wel,'
    'Dan mag je je zelf nu HBO noemen.'

    Nahha zo gaat dat niet...


    ©1998

    Joelle, zak xD

    Ik ga Communicatiesystemen studeren aan de hanze hogeschool, en ik heb een HAVO diploma, bitch (K)

    Oké ;)


    ©1998

    NayNay schreef:
    Joelle, zak xD

    Ik ga Communicatiesystemen studeren aan de hanze hogeschool, en ik heb een HAVO diploma, bitch (K)

    Daar werkt mijn vader ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Beste Meisjes en geen jongens van DVVA

    Ik heb de volgende mededeling,
    Na beraad te hebben gepleegd met Minimuisbeta, zijn wij tot de conclusie gekomen dat we weer verder wilden met de allereerste RPG, met de school en de krachten etc.

    Nu wil ik jullie konijnenbouten vragen om de volgende lijst binnen tien dagen in te vullen, na tien dagen maken we dan een beslissing.
    Het is misschien handig om mensen die niet regelmatig op Quizlet zitten over deze vragenlijst te informeren, en misschien kunnen we ook nieuwe gasten in onze vet gave rpg betrekken.

    De vragenlijst.
    1. Zouden jullie nog verder willen met die oude rpg. Kies Ja of Nee (sla alle andere vragen over)
    2. A) Zouden jullie verder willen met de oude personages? (Ga door naar vraag 3)
    B) Zouden jullie nieuwe personages willen? (Ga door naar 4)
    C) Zouden jullie de kinderen van de oude personages als personages willen? (Ga door naar vraag 4 en lees achter vraag vier, eventueel als leraar etc..)
    3. A) Zullen we dan doen dat er een nieuw semester begint omdat oude mensen weg zijn en we misschien nieuwe mensen bijkomen?
    B) Zullen we dan doen dat we helemaal overnieuw beginnen maar met de oude personages?
    4. Zou je het erg vinden als sommigen hun oude personages meenemen naar dit verhaal?

    Dit was het eerst wel zo'n beetje.
    Ik hoop op een spoedige reactie ^^


    ©1998

    Ik post maar meteen mijn antwoord
    1. Ja
    2. A
    3.A

    Ik ben nogal conservatief ^^


    ©1998

    1. Prima ja
    2. A, ik mis Clair best wel (ook al is het een vreselijke naam. En ik zou graag willen schrijven hoe alles afloopt met haar drama en shit. bovendien moeten we de wereld nog redden. Anders is er geen school voor de nieuwe personages.
    3. A, een nieuw semester is het beste (zie mijn antwoord bij 2)

    Jup, das dan mijn antwoord


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    1) Deed ik wel eens mee. Anders wil ik wel een personage aan maken.
    2) volgens mij heb ik geen personage dus ik moet dat even met jullie bespreken.
    3)A Dan kan ik er bij komen.
    4) Jullie vullen die ook niet in dus ik ook niet :) Ik ben dom bezig zie ik, maar oké

    Een spoedig antwoord^^


    You shall not pass!

    Isco schreef:
    1) Deed ik wel eens mee. Anders wil ik wel een personage aan maken.
    2) volgens mij heb ik geen personage dus ik moet dat even met jullie bespreken.
    3)A Dan kan ik er bij komen.
    4) Jullie vullen die ook niet in dus ik ook niet :) Ik ben dom bezig zie ik, maar oké

    Een spoedig antwoord^^


    Jij mag gratis een nieuw personage aanmaken gefeliciteerd (tenzij het niet door gaat)


    ©1998

    1ja
    2b
    3a
    4 nee geen problemen mee

    (Als we nou gewoon. Nieuw semester doen en dat degene die hun oude personages willen die houden en die nieuwe willen die makenalleen datde oude personages wel opnieuw moeten beginnen? Is dat erg?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    1ja
    2b
    3a
    4 nee geen problemen mee

    (Als we nou gewoon. Nieuw semester doen en dat degene die hun oude personages willen die houden en die nieuwe willen die makenalleen datde oude personages wel opnieuw moeten beginnen? Is dat erg?)


    hoe bedoel je dat ze opnieuw moeten beginnen... dan gaan we toch gewoon naar jaar 2 of naar de tweede periode van het eerste jaar.... en dan gaat het dus gewoon door


    ©1998