• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ah nee): kut toetsen ):
    En dan na te gaan dat ze nu alsnog mislukt zijn.... :(


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Ik snapte zelf gewoon niet meer waarom je niet meer on kwam eerst dagt ik ligt het aan mij ofzo? En kut van je toetsen, maar ik weet niet of het lukt om nu in een keer weer helemaal in het verhaal te komen, merle was een wekentje weg, dus idk wat ze er van vind, ze is vast weer blij dat je er bent net al ik, maar ik denk dat het wel moeilijk voor je is want je hebt echt freacking veel gemist, vraag anders maar aan yvonne, yv kan je btw even liam voor me doen? Doe ik zou louis eventueel of erik ofzo, x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Hahah gekkieeeeee! Tuurlijk ligt het niet naar jou!!! Echt super Chille schrijver jij!!!!
    Ik zal even vragen, KAN IEMAND MIJ EEN SAMENVATTING PBEN (:
    Zo hahah gevraagd ;)


    Ik zal even kijken wat er gebeurd met mij, of er iemand überhaupt reageerd xD ook op m'n post,. Mja (:


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    MERLE! C:
    Vind je het vervelend van liam? Haha ik vond het zelf wel echt comies hahaa, maarja. :p hoe was je wekentje weg?x heb je het leuk gehad?xo


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    BENDERWEER.... En weet nu dat ik niet over ben... Echt kut. als ik 0.02 punt meer had dan was ik een bespreekgeval geweest -.- Karma hates me.
    -Haha, dat van Liam vind ik opzich wel komisch :)
    -Whutshallwedo?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    BENDERWEER.... En weet nu dat ik niet over ben... Echt kut. als ik 0.02 punt meer had dan was ik een bespreekgeval geweest -.- Karma hates me.
    -Haha, dat van Liam vind ik opzich wel komisch :)
    -Whutshallwedo?

    Snapte je dat van liam? Of moet ik m'n stukje sturen? Kutman! Moet je nu dat jaar dus nog een keer doen? :o maar je wekend was veder wel leuk?xo. Mijn stukje staat trouwens in 12 x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall
    Ik kuch een paar keer en gris naar mijn mobiel. " Lisa is Marlotte al wakker?" Vraaag ik bezorgd ondanks dat ik ziek ben.

    Kort
    Ze gingen kanoeen enz en niall is ziek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik weet het niet meer. Waar is Niall? Wat zal hij doen? Waar zouden mijn zogenaamde vriendinnen zijn? En wat bout my mom,. En m'n oma,,, en m'n vader? Zal ik het overleven? Zouden Niall's ouders me aardig vinden? Ik werd helemaal gek van mijn eigen gedachtes en keek snel naar een vogel


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Nuall

    Lisa knikt. 'je wult erheen?' ik knikte. 'als je mar rustig doet je hebt koorts en je bent ziek:zegt zebstreng en helpt me naar de caravan. Ik knuffel Mar stevig terwihl Lisa een bak neer zet moht ik weer mussekijk worden. 'marlotte Niall heeft koorts dus hij moet rustig aan doen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    'Awhmygoodd' zeg ik vrolijk en bezorgd en blij en opgelucht en alles! Ik kus z'n super warme hoofd en knuffel hem stevig terug. 'Dankje Lisa.' Zeg ik, nogal met een superlelijke kraak in mijn oh-zo-bijna-dode-stem. Ik kuch zacht en kijk Niall verliefd aan. Mennnnn, wat heb ik hem gemist!!


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall

    Ik glimlach moe naar Marlotte en kus haar terwijl ik op het bed ga liggen en langAam in slaap val


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    'Mijn lieve nialler!' Zeg ik en kus hem terug en kruip dicht tegen hem aan, en sluit mijn ogen. Zo wil het slapen veel beter. Ik pak zijn hand en wrijf erover, ik laat hem nooit meer gaan. En mijn ogen vallen dicht


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Liam? X-


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik schrik en kan mijn ogen maar niet sluiten. Ze blijven openstaan van de schrik, en dat is niet het enige verstijfd. Ik kan bijna niks doen. Als Emma me loslaat kijk ik haar met grote ogen aan en slik. Oke, wat moet ik nu zeggen? Wees in ieder geval subtiel Li! 'Eh--ehm..' stamel ik. Wauw, goed begin. 'W-waarom deed je dat?' vraag ik dan maar. Ik kan niet echt helder denken nu. En zeker, waarom zou ze me kussen? Waarom zou ze MIJ kussen? De saaie, irritante, bijna dode -wat beter was geweest- jongen?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Irishnialler en Lynn1D, heel erg sorrie maar zouden jullie rond 3 regels willen schijven? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3