• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik ben er weer (: kan jij eerst niall doen?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horab

    Onrustig begin ik weer te woelen. Zoa af en toe was ik wakker geschrokken. Ik sliep voor geen meter. Mijn been deed pijn,ik was moe en ik voelde me duizelig. Uiteindelijk weet ik gek genoeg in een slaap tevallenn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Omdat ik niet kan slapen kijk ik war horse op me mini ipad. Ja heel droogeen film van 2.uur en 48 minuten maarja je moet toch iets te doen hebben ik klik zachtjes mijn flesje jillz open zonder alcolhol dat heb ik hier niet nodig. Op dit moment in de film vertel die man over dapper zijn op een andere manier ofzo. Ik neem een. Slokje, wat een kutfilm zeg. ;$ maar toch ook zo mooi eh. Hij is nu dus op de helft. Ik eet mijn chips in hoop dat ik de andere niet wakker maak. En geniet van mijn film HAHA. Ze ziet het zadel en flipt helemaal. HAHA. En ik grinnek zachtjes het word zo toch wel weer kut omdat die paarden worden afgepakt door de soldaten, en ze dan veel te lang weg blijft... Nu is dat dus kutfilm .


    ( Ik kijk hem nu dus vandaar inclusief de jillz en de chips. Die paarden worden dus van haar afgepakt op de verjaardag.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Hijgend en bezweet shiet ik wakker. Ik kreun even zachtjes. Mijn hoofd bonkte akelig, mijn maag was van streek en alles duizelde en was een beetje wazig. Ik woel wat en ga weer lekker liggen waarna jk mijn ogen even dicht doe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik zie niall wat heen en weer bewegen, hij is erg onrustig deze nacht. En ik grinnek even. Omg op dit moment word bijna iedereen dood geschoten wat er eigenlijk best grappig uit ziet :$ ik haal even over Niall en Liam hun hooft waarna ik weer ever kijk. Ik pak nog wat chops en eet er van. Omg dit is echt zo eng en overal doode mensen met gasmaskers enzo. Omg zo zielig. Hoopelijk kunnen de jongens wel veder gewoon goed slapen. X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    Ik zie beweegse flitsen van Emma haar kant komen en begin weer met draaien tot ik goed lig met mijn been. 'goeiemorgen'mompel ik schor en wrijf in mijn ogen aar als een lui idioot blijf ik liggrn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    'Goede morgen' zeg ik snikkent op dat die film nu zo zielig word eh dat paard gaat nu door allemaal prikkeldraait en met groote stammen erom hen en hij valt nu op ze rug en is midden in en prikkeldraad gevallen en licht daar nu half dood te gaan.. Omg.....


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (HAHAHA! Ze zijn nu met ze alle dat paard aan het roepen. Hahahahah. Al die soldaten.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Nog iemand wakker kan niet slapen?x.. ;$


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (HAHA. Jullie snappen echt niet dat Liam nu dood kan zijn. Weet je nog, hij mocht niet slapen? xD)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (HAHA. Jullie snappen echt niet dat Liam nu dood kan zijn. Weet je nog, hij mocht niet slapen? xD)
    . OMG NEE . Maar dat doe jij ons niet aan.

    En in het begin had ik niall gebleld. Ik ben niet naar hem toe gelopen omdat ik bij jou bleef maarja, boeide me dan maar niet zo veel. Laat liam nou maar gewoon leven en kinderen krijgen met niall dan speelt emma opa.

    ;p


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    { WHUT? As in..gay? Muahahah >:-) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik schik wakker en ondersteun mezelf meteen op mijn handen. Al hijgend gaat een hand naar mijn bezwete voorhoofd. Ik had echt een vredelijke nachtmerrie. Nachtmerrie? Het kan ook een flashback zijn geweest. Ik wil echt niet naar de hemel! Maar he, ik ben wakker... Thank god! Ik kijk om me heen maar neem de omgeving niet echt in me op. Al trillend sta ik op en loop richting de uitgang van de tent. Ondertussen voel ik mijn benen afzwakken. Onbewust rollen mijn ogen erg vaag en begint mijn hoofd te bonken. En dan word alles zwart.
    (oke. Dan maar flauwvallen ;) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik hoor een hardeklap en doe mijn oordopjes uit, ik kijk om me heen en zie dat liam weg is ik schuif in me schoenen en een koude bries van een heldere nacht gaat langs mijn blote benen. Als ik liam op de grond zie liggen ren ik gelijk naar hem toe en leg hem met veel moete op mijn rug als ik terug kom leg ik hem op mijn bed ' ja een matras heerlijk op de grond in de kussens ;) ' maarja ik leg liam erop, ehm wat doe je als iemand is flauw gevallen kusje geven? Ik geef hem snel een kus hmm nee, ehm water hmm nee springen WACHT, WATER!. Ik gooi voorschichtig water in zijn gezicht uit me flesje water en nu hoope dat hij hier blijft. Ik tik niall zachtjes aan. 'Niall, niall, honey, liam is flauw gevallen.' Zeg ik nu wat sneller aangezien hij niet op mijn fluister Niall, Niall had gereageert.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Als een zombie lig ik half te slapen en ben ik half wakker. Ik zie een schaduw voorbij lopen, vast mijn verbeelding. Ook volgt een klap. Verbeelde ik me dat nou eht? Ik zie iemamd omhoog schieten en niet veel later komt de persoon terug. 'Niall Liam is flauwgevallen:sist een stem met een panieleroge ondertoon. 'oke'mompel ik vaag. Mijn hoofd leek een grote warboel en nergens was nog een logica te vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan