• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    Ik laat Esmee uitrazen. Maar als ik antwoord geef ben ik ook boos, al laat ik dat niet merken. "Ten eerste slaat dat stel dat nergens op. Ik zei zijn naam. Dat is ook het enige wat ik verder van hem en zijn carrière weet. Dus ik heb echt geen flauw idee waarom je stel dat het die man is zei.. blijkbaar heb je niet naar me geluisterd" zeg ik. "Dan even antwoord op hoe volwassen ben je" mijn ogen fonkelen boos. "Ik was tien toen mijn vader ons verbood contact te leggen. Op mijn tiende deed ik wat mijn vader me zei. Tegen de tijd dat ik oud genoeg was zelf contact te zoeken, had ik geen contact gegevens of enig informatie over hem. Ik weet niet of je weet hoeveel Beckett's er staan in de telefoon gids?" Ik pak mijn portomonnee uit mijn zak en betaal voor ons ontbijt. Esmee bied haar excusses aan maar ik reageer er niet op. Zuchtend stopt ze haar gezicht in haar handen maar dan blijf ik ook stil. Ik ben bang dat als ik wat zeg het er verkeerd uit gaat komen.

    Cedric Beckett

    Ik kijk Julia nog even aan. "Hoe ik aan Jade ben gekomen?" Ik grijns even. "Ik zag het staan in een tijdschrift. Ik grinnik even. "Vond het wel leuk en het was een meissie dus ik noemde haar zo" Tussen the brew en central park blijf ik even staan. "Wil je nog een cappuccino of zo voor in het dan park?" Ik strijk een lok achter Julia haar oor en Spot gaat ongeduldig tussen ons in zitten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Hoe ik aan Jade ben gekomen?" Hij grijnst even. "Ik zag het staan in een tijdschrift. Vond het wel leuk en het was een meissie dus ik noemde haar zo." Ik moet even lachen om het woord meissie. "Wil je nog een cappuccino of zo voor in het in het park?" vraagt hij. Hij strijkt een lok achter mijn oor en ik kijk hem met een brede glimlach aan. "Nee hoor, jij hebt me ten slotte al genoeg getrakteerd vandaag," zeg ik lachend. "Tenzij jij nog wat wilt halen, dan wil ik ook wel wat."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    Ik snap serieus niet wat er nou verkeerd is aan het feit dat ik 'stel dat' zei. Hij was degene die zei dat heel misschien wel een of andere beroemde advocaat zou kunnen zijn. Het enige wat ik vroeg is of het iets zou uitmaken als het hem daadwerkelijk zou zijn. Ik weet zeker dat zijn vader en zijn moeder ook, wel weten waar hij is en of het hem daadwerkelijk is. Als ik zuchtend mijn gezicht in mijn handen verstop, blijft hij stil. Ik heb nog nooit zoveel woordenwisselingen gehad binnen twee dagen met dezelfde persoon. Het is vermoeiend en ik besluit dan ook er verder niet op in te gaan. Aangezien hij net betaald heeft sta ik rustig op. Misschien moet ik hier maar gewoon maar stoppen. Ik word nu al gek, laat staan als ik straks ook nog mijn school erbij heb. Ik heb zin om te doen wat ik afgelopen schooljaar veel te veel gedaan heb: mezelf opsluiten in mijn kamer met een boek om nergens anders aan te denken. Ik loop rustig richting de uitgang en mijn gedachten wegen af of ik terug naar mijn kamer ga om in te pakken, of om mezelf inderdaad op te sluiten met een boek en hem ga buitensluiten.

    Blake Austin Gabriëls

    Ze keek me even aan . "Nee niet echt. Zat gewoon even over mijn verknipte familie te denken. Cedric was toen der tijd echt tof. Mijn ouders zijn gewoon niet goed en Jake.. tsjah.. Jake is gewoon ff een beetje anders. Ik val er buiten. Als Cedric er was geweest niet..." legde ze uit en ik knikte even kort. Ergens was ik erg blij dat ik nooit een familie drama heb meegemaakt.
    "Zullen we iets leuks doen ,gaan wandelen ofzo? Dan kun je aan wat leukere dingen denken."stel ik met een glimlachje voor. Ik wilde niet dat ze teveel aan de slechte dingen ging denken,dat was nergens goed voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Nee hoor, jij hebt me tenslotte al genoeg getrakteerd. Tenzij jij nog wat wilt dan wil ik ook wel wat" ik glimlach. "Ja ik wil nog wel wat. Kom" ik houd Spot kort gelijnd en loop met Julia the brew in. "Oh pardon" zeg ik tegen het meisje waar ik bijna tegen aan bots. Bij de balie vraag ik om twee cappuccino to go. Spot gaat naast me zitten maar focust haar blik op een ander hondje

    Jake Harper

    Esmee staat op en loopt richting de uitgang. Ik wil haar tegenhouden maar ik weet niet of het verstandig is. Ik loop achter Esmee aan en leg een hand op haar schouder. "Esmee het spijt me" zeg ik zacht. "Ik zei het verkeerd en bedoelde het niet zo. Volgens mij zijn we beide gewoon heel moe" ik druk een kus op Esmee haar kruin. "Pardon" zegt een jongeman met een hond die bijna tegen haar aanloopt. "Hmm" zeg ik fronsend als ik hem even nakijk. Dat lijkt wel...


    Felicity Harper

    "Zullen we iets leuks gaan doen? Wandelen ofzo? Dan kun je aan leukere dingen denken" zegt Blake. "Goed idee" zeg ik glimlachend. Op dat moment komt er een jongeman met een vrouw en een hond langs gelopen. Fronsend kijk ik hem even na. Dat lijkt mijn broer wel. Zijn hond blijft kwispelend naar Puck kijken en ik glimlach even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ja, ik wil nog wel wat. Kom," zegt hij. Ik loop achter hem aan The Brew in en ik schiet in de lach als hij tegen een meisje aanloopt. Ik houd snel mijn hand voor mijn mond, zodat ik niet helemaal in lachen uitbarst. Bij de balie vraagt Cedric om twee cappuccino's to go. "Volgens mij word je nagekeken," zeg ik zacht tegen Cedric, doelend op twee mensen die hem wel heel opvallend nakijken.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    "Goed idee" zei Felicity glimlachen en ik wilde net rechtstaan ,om af te rekenen ,maar dan zie ik Felicity haar fronsende blik. Ik blijf nog even zitten en kijk ook in die richting. Vaag herkende ik die man en dan had ik het door." Dat is de advocaat van mijn pa."zeg ik verbaasd. Ik kijk even naar Felicity.
    "Is dat je...?"vroeg ik haar verbaasd zonder echt mijn zin af te maken. Puck ,stond kwispelend op en keek naar de grote dalmatiër van de man.
    Puck ,bleef niet zitten en wilde naar de hond rennen ,maar gelukkig zit de leiband vast. Of was.Hij krijgt hem los en rent ,zomaar naar de hond toe.
    "Puck kom hier."zeg ik streng ,terwijl ik achter mijn hond aanloop.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmée Sophia Pearson
    Vlak voor de deur voel ik zijn hand op mijn schouder. "Esmee het spijt me" zegt hij zacht. "Ik zei het verkeerd en bedoelde het niet zo. volgens mij zijn we beide gewoon heel moe" zegt hij en drukt een kus op mijn kruin. Ik doe even mijn ogen dicht totdat er iemand bijna tegen me aanloopt en zijn excuses aanbiedt. Ik glimlach even vriendelijk naar de jongeman met de hond, voordat hij verder loopt. Ik draai me naar Jake om, die zijn blik even op de jongeman houdt en 'hmm-t' "Wat is er?" vraag ik dan. Ik denk in eerste instantie dat ie kijkt naar de jonge vrouw die bij de man hoort.

    Cedric Beckett

    "Volgens mij word je nagekeken" hoor ik Julia zacht zeggen. Ik draai me om en zie inderdaad een jongen en een meisje naar me kijken. Ik draai me weer terug. "Ze komen me wel enigsinds bekend voor maar ik weet het niet precies" antwoord ik licht fronsend. Het kleine hondje rent op Spot af, en de jongen die bij het meisje zat, erachteraan lopen "puck kom hier!!" Zegt de jongen. Ik geef een cappuccino to go aan Julia, betaal en pak de andere. "Zullen we gaan?"

    Felicity Harper

    "Dat is de advocaat van mijn pa" zegt Blake verbaast. "Is dat je...?" Vraagt Blake. "Ik weet het niet" mompel ik. Maar echt tijd krijgt Blake niet want Puck rent op de hond die de man bij zich heeft. Fronsend blijf ik hen aankijken. Ik kijk richting Jake, die ook fronsend naar de man kijkt.

    Jake Harper

    "Wat is er?" Vraagt Esmee, die meteen naar de vrouw kijkt. "Hij lijkt wel..." ik frons nog een beetje. "Hij lijkt wel op mijn broer" mompel ik dan. Ik kijk naar Felicity die kijkt fronsend deze kant op en ik haal vragend mijn wenkbrauwen op"ach" zeg ik ververvolgens zuchtend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ze komen me wel enigszins bekend voor, maar ik weet het niet precies," antwoord hij fronsend. "Misschien zijn ze wel op zoek naar een advocaat en zien ze aan je uitstraling dat jij er één bent?" zeg ik lachend. Hij geeft me een cappuccino to go, betaald en pakt de andere voor zichzelf. "Zullen we gaan?" Ik knik. "Is goed," zeg ik, terwijl ik voor hem uit alweer richting de uitgang van The Brew loop.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    "Hij lijkt wel.." zegt hij en fronst en trek een wenkbrauw op en wacht tot hij verder gaat. Hij fronst nog meer. "Hij lijkt wel op mijn broer" mompelt hij dan. Ik kijk van Jake naar de man en weer terug. Het is niet dat ze superveel op elkaar lijken ofzo. Ik kijk even naar Felicity die ook naar de man kijkt. "Ach" zegt Jake dan vervolgens zuchtend. "Waarom vraag je het niet?" stel ik dan voor. Hij wil duidelijk graag weer in contact komen met zijn broer. "Ga naar hem toe en zeg dat je op zoek bent naar je broer en dat hij heel erg op hem lijkt. Niet geschoten is altijd mis.." zeg ik nog.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:04 ]

    Blake Austin Gabriëls

    Puck was al bij de hond aangekomen en zat wat te snuffelen. Ik pak hem op en kijk hem even boos aan,maar glimlach dan even ,omdat hij zo lief kijkt.
    "Euh,Het spijt me."veronstschuldig ik me aan de man en vrouw . Puck lijk te willen spelen ,wat de hond ,maar hij mocht niet ,want anders mag hij vast niet meer in de Brew komen. Ik kijk de mensen even verontschuldigend aan en wil dan terug naar Felicity gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Misschien zijn ze opzoek naar een advocaat en zien ze aan je uitstraling dat je er een bent" lacht Julia. Ik lach ook even. "Euh het spijt me" zegt de jongen van het kleine hondje. "Geen probleem joh" zeg ik vrolijk. "Ja is goed" antwoord Julia en loopt alvast naar de uitgang. Ik loop rustig achter haar aan, Sport kort aangelijnd die graag terug naar het hondje wilt.

    Jake Harper

    "Waarom vraag je het niet? Ga je naar hem toe en zeg je dat je op zoek bent naar je broer en dat hij op hem lijkt. Niet geschoten is altijd mis" zegt Esmee. Ik twijfel heel erg maar dan lopen de man en vrouw langs naar buiten. Ik twijfel nog even en loop dan naar buiten. "Hey wacht even!" Zeg ik. De man stopt. "Jij bent toch Cedric Beckett??"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Euh, het spijt me," zegt de jongen van het kleine hondje dat naar Spot toe was gerend. "Geen probleem joh," zegt Cedric vrolijk. Cedric loopt achter mij aan als ik naar de uitgang loop. "Hey wacht even!" roept een jongen. Ik stop en kijk om en ook Cedric stopt. "Jij bent toch Cedric Beckett?" vraagt de jongen aan Cedric. Ik kijk even verbaasd van Cedric naar de jongen. Kennen zij elkaar?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:16 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    Hij lijkt te twijfelen, maar als de man en de vrouw naar buiten lopen gaat hij er toch achteraan. "Hey wacht even!" zegt hij en de man stopt. Ik twijfel of ik hem achterna moet gaan of dat ik hem dit zelf moet laten doen. Ik besluit het laatste te doen en loop naar de bar waar ik nog wat te drinken bestel. Een frappucino. Ik ga op een van de krukken bij het raam zitten. Ik pak mijn telefoon en besluit mijn broer maar weer eens te bellen.