• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia knikt enthousiast "ja leuk!!" Ze neemt een slokje van haar water. "Ik ben benieuwd" ik grijns "nou daar is het toilet" ik wijs naar de tweede deur een paar meter rechts van de keuken. Dan ga ik haar voor de trap op. Dit huis heeft heel veel glas. De stukjes tussen elke traptrede is ook van glas. Het gedeelte onder de leuning is ook met glas dicht gemaakt aangezien de trap niet in de buurt van een muur staat. Ik loop de eerste deur in. Een lege inloop kast. "Deze is nog leeg, mijn kleren zitten gewoon in de kast op mijn kamer. Ik heb niet zoveel ruimte nodig voor mijn kleding. Maar wie weet" ik knipoog naar Julia. Ik loop de inloop kast uit en loop de deur ernaast in. "De logeer kamer" (zie rollenbeschrijving)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Nou, daar is het toilet." Cedric wijst naar de tweede deur, een paar meter rechts van de keuken en gaat vervolgens voor mij uit de trap op. Hij loopt de eerste deur in die op de eerste verdieping te vinden is. Het is een inloopkast, die verbazingwekkend genoeg nog leeg is. "Deze is nog leeg, mijn kleren zitten gewoon in de kast op mijn kamer. Ik heb niet zoveel ruimte nodig voor mijn kleding. Maar wie weet," hij knipoogt naar me en ik lach even. Ik loop achter hem aan de inloopkast weer uit en de kamer daarnaast binnen. "De logeerkamer," zegt hij. Ik knik. "Mooi roze is niet lelijk," zeg ik glimlachend, doelend op het fuchsia kleurige kleed en accessoires. "Maar dit is vast nog niet alles?" vraag ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Mooi roze is niet lelijk" zegt ze doelend op het fucsia vloerkleed en accssoirrs. Ik haal mijn schouders op. "Had een binnenshuis architect ingehuurd" geef ik toe en glimlach. "Vind het mooi geworden. Het word niet veel gebruikt. Geen van mijn vrienden komen ooit hier om te crashen na het stappen. Zij wonen dichterbij. Het is daarnaast ook meer bedoeld voor familie of schoon familie in dit geval. Als ik t ooit heb" zeg ik. "Dit is inderdaad niet alles. Ik loop de gang door naar de overkant. "Badkamer" ik open de deur en stap de mooie badkamer in. (Zie rollenbeschrijving)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric haalt zijn schouders op. "Had een binnenhuisarchitect ingehuurd," geeft hij glimlachend toe. "Je hebt er in ieder geval wel werk van gemaakt," ik geef hem een pestend duwtje tegen zijn bovenarm. "Vind het mooi geworden. Het wordt niet veel gebruikt. Geen van mijn vrienden komen ooit hier om te crashen na het stappen. Zij wonen dichterbij. Het is daarnaast ook meer bedoeld voor familie of schoonfamilie in dit geval. Als ik 't ooit heb," zegt hij. "Stap je veel?" vraag ik aan hem. "Dit is inderdaad niet alles." zegt hij. Ik loop weer achter hem aan de gang op. "Badkamer," zegt hij, terwijl hij de deur open doet en de badkamer in stapt. "Wauw, mooi," zeg ik. "Dit is waarschijnlijk de grootste badkamer die ik ooit in mijn leven heb gezien. En dat bad ziet er behoorlijk comfortabel uit," geef ik lachend toe.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Stap je veel?" Vraagt Julia. Ik haal mijn schouders op. "Soms" antwoord ik. "Wauw mooi!Dit is waarschijnlijk de grootste badkamer die ik ooit in mijn leven heb gezien. En dat bad ziet er behoorlijk confortabel uit" ik grijns breed en trots. "Dat is hij ook!! Je mag hem best een keer gebruiken hoor. Het is echt een fijn bad" ik glimlach vriendelijk. Ik loop daarna door naar mijn kamer. "En dit is dan mijn kamer" antwoord ik. Ik loop de ruime kamer in. Hang mij colbert en das gelijk in de kast en open de bovenste twee knoopjes van mijn overhemd. Stuk beter. Ik stop daarna mijn handen bescheiden in mijn zakken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Soms," antwoord Cedric, hij haalt zijn schouders op. "Stappen à la Las Vegas, zoveel drinken dat je de volgende ochtend niet meer kan herinneren wat je de avond daarvoor hebt gedaan en wakker wordt naast een vreemde vrouw?" vraag ik. "Dat is hij ook! Je mag hem best een keer gebruiken hoor. Het is echt een fijn bad," zegt hij met een vriendelijke glimlach. "Is goed," zeg ik knikkend. Hij loopt door naar de volgende kamer en ik loop achter hem aan. "En dit is dan mijn kamer," verteld hij. "Is dit dan ook meteen de laatste kamer van het huis of heb je er nog meer?" vraag ik, terwijl ik de kamer even snel rondkijk. Ook deze kamer is weer prachtig. Als ik de kamer rond heb gekeken en Cedric weer aankijk, hangt hij net et colbertje wat hij aan had in zijn kast. Vervolgens doet hij de twee bovenste knoopjes van zijn overhemd los en stopt zijn handen in zijn zakken. Mijn ogen blijven even hangen bij de twee open knoopjes, maar daarna weet ik Cedric weer in zijn ogen aan te kijken.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Is dit meteen de laatste kamer van het huis of heb je er nog meer?" Ik schud mijn hoofd. "Nee ik heb niet nog maar kamers. Alleen eenr
    stukje buiten" ik ga haar voor naar beneden. "Stappen à la Las Vegas, zoveel drinken dat je de volgende ochtend niet meer kan herinneren wat je de avond daarvoor hebt gedaan en wakker wordt naast een vreemde vrouw?" Ik moet even lachen "sommige vrienden wel maar ik niet" ik grinnik weer even en plof op de bank. "Ik drink wel af en toe maar niet zo veel"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Nee, ik heb niet nog meer kamers. Alleen een stukje buiten." Ik knik. Cedric loopt weer naar beneden en ik loop braaf achter hem aan. Hij moet even lachen om mijn opmerking. "Sommige vrienden wel, maar ik niet." Hij grinnikt weer en ploft op de bank. Ik ga vlak naast hem zitten en draai me een klein beetje, zodat ik schuin naast hem zit en hem goed aan kan kijken. "Ik drink af en toe wel, maar niet zoveel," zegt hij. "Denk je ook nooit: hm, ik heb wel eens zin om een mooie vrouw mee naar huis te nemen, gewoon voor een nachtje en haar daarna nooit meer te zien?" vraag ik. Ik lik even over mijn droge lippen. "Je mag het eerlijk zeggen hoor."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia gaat naast me zitten maar een beetje schuin zodat ze me beter aan kan kijken. "Denk je ook nooit van: hm ik heb wel eens zin om een mooie vrouw mee naar huis te nemen, gewoon voor een nachtje en haar daarna nooit meer te zien?" Vraagt Julia ze likt over haar lippen. "Je mag het eerlijk zeggen hoor" ik kijk Julia even geamuseerd aan. "Tijdens mijn studie misschien" antwoord ik geamuseerd. "Maar dat al jaren niet meer. Nee daar heb ik echt niks aan. Ik heb liever een partner wie ik kan vertrouwen en waarop ik kan bouwen. Dan heb ik met seksuele handelingen wel geduld."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Tijdens mijn studie misschien," antwoord hij geamuseerd, "maar dat al jaren niet mee. Nee, daar heb ik echt niets aan. Ik heb liever een partner wie ik kan vertrouwen en waarop ik kan bouwen. Dan heb ik met seksuele handelingen wel geduld." Ik knik even. "Ik heb echt nog nooit een man horen zeggen dat hij met seksuele handelingen wel geduld heeft," zeg ik, "de meeste maakt het niet uit hoe een vrouw er uit ziet, ze springen er wel op als ze zin hebben." Ik moet even lachen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Junglefruit schreef:
    (...)
    [Central park?]

    Cameron
    Nog steeds halfbloot met een fles wijn in mijn handen liep ik rechtdoor, central park was niet ver en ik zou daar dan maar gaan zitten. Dat was de beste plek waar je kon zijn, het was altijd best druk en niemand merkte je op. Ik voelde me nog steeds erg brak en keek even achter me en richtte me daarna weer op de weg. Hij sloeg daarna de afslag bij Central park in en ging ergens op een bankje zitten. Net als gisteren, en hij nam weer een slok.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

     "Ik heb echt nog nooit een man horen zeggen dat hij met seksuele handelingen wel geduld heeft, de meeste maakt het niet uit hoe een vrouw er uit ziet, ze springen er wel op als ze zin hebben." Julia lacht even. Ik glimlach. "Dan zijn dat geen echte mannen" Ik neem een slok water. "Of ik ben een van de weinige die respect heeft voor vrouwen en prettiger vind om seks te hebben met een vaste partner waar ik een relatie mee heb en gevoelens voor heb of van diegene houd". Ik loop naar de keuken en haal daar een schaal met koekjes en muffins vandaan. Ik loop terug en zet de schaal op tafel voor ik een koekje neem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Dan zijn dat geen echte mannen," zegt hij. Ik lach even. "Of ik ben één van de weinige die respect heeft voor vrouwen en prettiger vindt om seks te hebben met een vaste partner waar ik een relatie mee heb en gevoelens voor heb of van diegene houdt." Hij loopt naar de keuken en komt even later terug met een schaal met koekjes en muffins. "Dus jij hebt nog niet met veel meisjes het bed gedeeld, of wel?" vraag ik. Ik kijk hem grijnzend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson Hij besteld ons eten. Als antwoord op mijn vraag over de vechtsport zegt hij dat hij op kickboksen zit en mij wel kan helpen met wat zelfverdediging. Ik glimlach. Daar ga ik hem aan houden. Hij drukt een kusje op mijn neus en zegt dan nog dat Felicity weet hoeveel het hem spijt. Vlak daarna wordt ons ontbijt gebracht en ik glimlach weer. Het zag er heerlijk uit. "Eetsmakelijk" zeg ik dan en begin aan mijn ontbijt. Ik hoop dat de aardbeien lekker zoet zijn. Vaak zijn ze wat zuurder. De aardbeien zijn tot mijn grote opluchting heerlijk zoet. "Lekker" zeg ik dan met een glimlach. "Vertel nog eens wat meer over jezelf. Heb je nog meer hobby's naast fotografie en kickboksen? Hebbje nog meer broertjes en/of zusjes?" Vraag ik dan.

    Cedric Beckett

    "Dus jij hebt nog niet met veel meisjes het bed gedeeld of wel?" Vraagt Julia grijnzend. Ik kijk haar met geamuseerd twinkelende ogen aan. "Dat heb ik niet gezegd" antwoord ik. "Ik ben ook student geweest. Geloof het of niet maar ik heb ook flink wat gefeest in mijn studenten tijd. Gestudeerd ook maar ook heel veel gefeest" ik grinnik even aan de herinnering daarvan. "Nu ben ik meer van een vast iets dan een one night stand. Het kan ook zijn dat ik volwassener ben dan de meeste van mijn leeftijd. Sowieso rijker" ik ga achterover zitten. "Blijven we over mij praten?" Vraag ik geamuseerd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]