• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie lachte even . "Nee, ik ben enig kind," antwoorde ze en ik knikte even. "Hoezo wonen je zusjes deels bij jou dan? Als ik vragen mag,"vroeg ze me dan en ik kijk haar even aan.
    "Wel,...Het ligt nogal moeilijk."mompel ik. Ik twijfelde of ik het haar wel zou vertellen of niet. Ik kende haar nog maar net ,maar het voelde wel aan dat ik haar kon vertrouwen. "Mijn moeder is ziek en kan niet voor ze zorgen,dus daarom doe ik het."vervolg ik dan uiteindelijk en kijk even omlaag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Wel...Het ligt nogal moeilijk," mompelde hij. Voordat ik kon zeggen dat hij het niet perse hoefde te vertellen, begon hij het al te vertellen. "Mijn moeder is ziek en kan niet voor ze zorgen, dus daarom doe ik het." Ik bleef even stil. "En je moeder, woont die gewoon thuis of... Nou, in het ziekenhuis?" vraag ik voorzichtig. Ik wist nooit zo goed wat ik op dit soort momenten moest zeggen. Ik had zoveel respect voor mensen die in zo'n situatie zaten, zeker voor de mensen die nog jong zijn, zoals Matthew.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "En je moeder, woont die gewoon thuis of... Nou, in het ziekenhuis?"vroeg ze me voorzichtig. "In het ziekenhuis. We bezoeken haar vaak."zucht ik ,ik schud even kort mijn hoofd. "Zullen we het over wat anders hebben?"vraag ik haar dan,want het was nogal een lastig onderwerp voor me.
    Mijn moeder was een sterke vrouw en ik wist zeker dat ze vecht tegen de kanker.
    "Ga je na je studie ,hier in New York blijven wonen ?"vraag ik haar dan om van onderwerp te veranderen. Het kon altijd zijn dat ze terug zou gaan naar Engeland ,maar waarom studeerde ze dan niet in Engeland?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Hey,' zei hij vrolijk terwijl hij door zijn haren wreef en uiteindelijk een pose aannam. 'Alweer wakker?' Vroeg hij toen en ik keek hem even grijnzend aan. Ik had niet geslapen en had net nog een fles wijn op, maar dat hoefde hij niet te weten. 'Ja,' zei ik wat kort en ging daarna tot hem over en keek achter hem. Zijn twee zoontjes waren vrolijk aan het schommelen. 'Hoef je niet te werken?' Vroeg ik toen. Ik wist niet eens hoelaat het was.


    Justin Benamin Smith
    Ik glimlachte en keek toen over mijn schouder toen hij dat ook deed. Aidan was ondertussen bezig met het proberen te staan op de schommel en Dean keek toe terwijl ze allebei nog best hard heen en weer gingen. Als het Aidan zou lukken zou Dean het ook wel gaan doen. Ik wist het zeker. Bij zijn vraag draaide ik me weer naar hem toe. "Het is nu 12 uur(?) dus nee. Ik werk alleen 's nachts en omdat ik nu geen school heb ben ik vrij." Ik haalde een hand door mijn haren en keek nogmaals achterom om te checken of nog geen van de twee gebroken botten had. Ondanks dat het gevaarlijk was liet ik ze maar lekker ravotten. Het waren 2 kwajongens, ook als ik ze het zou verbieden zouden ze in de problemen komen, dus waarom zou ik ook?


    Bowties were never Cooler

    Rosie Vanderwaal
    "In het ziekenhuis. We bezoeken haar vaak," antwoord hij. Hij schudt even kort zijn hoofd. "Zullen we het over wat anders hebben?" vraagt hij. Ik knik. "Ja natuurlijk, sorry dat ik erover begon," zeg ik. "Ga je na je studie, hier in New York blijven wonen?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Ik weet het eigenlijk niet. Ik hou heel veel van Engeland, het is daar altijd zo lekker rustig en ik hou van het platteland, maar New York is ook geweldig. Het is hier zo bruisend en je verveelt je geen moment," antwoord ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Ja natuurlijk, sorry dat ik erover begon," zei ze en ik glimlach zachtjes. "Is niet erg" mompel ik.
    Bij mijn vraag haalt ze haar schouders op. "Ik weet het eigenlijk niet. Ik hou heel veel van Engeland, het is daar altijd zo lekker rustig en ik hou van het platteland, maar New York is ook geweldig. Het is hier zo bruisend en je verveelt je geen moment," ei ze en ik grinnik zachtjes. "Ja dat is waar."zeg ik.
    "Heb je hobby's?"vraag ik haar dan met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mamo schreef:
    Julia Miller
    "In the Brew, en op mijn werk. Mijn leven is niet zo spectaculair," antwoordde ze. Ik lachte even. "Dat van mij ook niet hoor. We hebben toch eigenlijk saaie levens hè? Nooit eens wat actie." Ik nam nog een slok thee. "Ik wil mijn muffin trouwens wel zelf betalen." Ik hield er nooit zo van als mensen dingen voor me kochten, niet als ik er zelf ook gewoon geld voor had. Ik voelde me dan altijd schuldig, letterlijk en figuurlijk.

    Hannah
    'Dat van mij ook niet hoor, we hebben toch eigenlijk saaie levens hé? Nooit eens wat actie,' zei ze en ik grijnsde even naar haar terwijl ze een slok thee nam. 'Ik wil mijn muffin trouwens wel zelf betalen.' Ik schudde mijn hoofd, 'nee dat kan ik niet maken. Je betaalt zoveel voor mij.' Ik stond erop dat ik het ging betalen en keek haar toen weer aan. 'Je moet zelf de actie maken,' zei ik toen en glimlachtte. Het was iets wat ik graag wilde en durfde maar het kwam er nooit van.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cameron
    'Het is nu 12 uur dus nee. Ik werk alleen 's nachts en omdat ik nu geen school heb ben ik vrij,' zei hij en ik knikte. Hij wreef weer met zijn hand door zijn haren keek achterom. Van ver zag ik dat er een meisje naar zijn kinderen keek maar ik had geen puf om het te zeggen en net zoals Justin wreef ik met mijn hand door mijn haren. 'Werken is nutteloos, je komt toch niet verder in het leven,' zei ik. Ik klonk wel depressief.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Amy Lisa Parker
    Cedric loopt weer naar de bank, waar hij weer op gaat zitten en hij zet de tv asn. Hij legt zijn voeten op tafel en steekt een sigaret op. Ik maak de broodjes en pak er maar wat wijn bij. Het is niet echt een sterke drank, maar het past wel bij de lunch. Ik wandel eerst met de glazen naar de bank, waar ik ze op het tafeltje zet en looo dan terug voor de broodjes. Ik geef hem een bord "pistoletje met wat sla, kip, mais en avocado" zeg ik dan en ga naast hem zitten. " af en toe vraag ik me echt af waar jij allemaak aan denkt" zeg ik dan. Hij leek ney diep in gedachten te zijn weggezonken.

    Justin Benjamin Smith
    Ik merkte dat ik naar hem staarde toen hij zijn hand door zijn haren haalde en keek dus snel verlegen naar de grond. "Ik weet het, maar anders hebben we geen dak boven ons hoofd en geen eten op de plank en kan ik niet voor hun een toekomst veilig stellen." Sinds hun geboorte was ik veel serieuzer tegen studeren aan gaan kijken. Ik was harder gaan werken en probeerde nu ook in een sneltreinvaart met hoge cijfers door mijn schooljaren te gaan. Ik wilde hen namelijk ook de kansen op goed onderwijs die ik had gehad geven, hoe lastig dat ook in mijn eentje voor 2 jongens was.


    Bowties were never Cooler

    Julia Miller
    "Nee, dat kan ik niet maken. Je betaalt zoveel voor mij," zegt ze. "Oké, voor één keer," zeg ik, "daarna staan we weer gelijk." Ik glimlach even. "Je moet zelf de actie maken," zegt ze. Ik haal twijfelend mijn schouders op. "Misschien," zeg ik, "maar dan moeten anderen ook meewerken. Mensen willen nooit genieten van het leven," zeg ik zuchtend, "iedereen is maar zo gefocust op een goede toekomst, met een gezin met kinderen en terwijl ze daar zo mee bezig zijn, vergeten ze gewoon van alles om zich heen te genieten," zucht ik. Ik neem nog een slok thee.

    Rosie Vanderwaal
    "Is niet erg," mompelt hij. Ik glimlach even. "Ja, dat is waar," zegt hij. "En hoe bevalt het om echt in New York te leven? Ik heb nog maar een jaartje ervaring, dus ik weet niet echt hoe het voelt om hier jaren lang dag in dag uit te zijn," zeg ik glimlachend. "Heb je hobby's?" vraagt hij met een glimlachje. Ik knik. "Lezen," zeg ik, knikkend naar het boek dat tussen ons in op de tafel ligt, "paardrijden, piano spelen en mijn studie zie ik eigenlijk ook als een hobby," vertel ik. "En wat zijn jouw hobby's?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Amy zet twee glazen wijn op tafel en ik glimlach. Dan komt ze terug met bordjes met brood. "Pistoletje met wat sla, kip, mais en avocado" zegt ze. "Lekker dankjewel" Ik zet het bordje op mijn schoot, neem een hijs van mijn sigaret en inhaleer terwijl ik het as aftik in de asbak. "af en toe vraag ik me echt af waar jij allemaal aan denkt" Ik grijns even en blaas het rook uit. "Nee dat wil je niet weten" zeg ik grinnikend, tegelijkertijd grappend. Ik neem de laatste hijs en druk dan mijn sigaret uit. Daarna neem ik een hap van het broodje. "Heerlijk dankjewel" zeg ik dan. "Waar ik aan denk, Nou ja ik ben een man, dus vaak genoeg aan dat.. Ik denk aan alle toestanden die nu aan de hand is met de wereld, ik denk aan zaken waar ik aan werk, gezinnetjes dat soort dingen."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Hij grijnst even. "Nee dat wil je niet" zegt hij grinnikend en grappend. "Heerlijk, dankjewel" zegt hij als hij een hap van het broodje neemt. Dan verteld hij waar hij zoal aan denkt terwijl ik eey van mijn broodje. Yep, het broodje is echt lekker. "Lieve schat, je kan echt wel het woordje seks bij mij gebruiken hoor." Zeg ik grinnikend. "Denken mannen daar echt zoveek aan?" Vraag ik dan. "En waar dacht je net aan toen je 'hmm-de'??.

    Hannah
    'Oké, voor één keer,' zei ze en weer verscheen er een glimlach op mijn gezicht. 'Daarna staan we weer gelijk,' zei ze en ik knikte. Ik wist hoe erg ze het haatte als iemand iets voor haar betaalde. 'Misschien,' antwoordde ze uiteindelijk op mijn reactie en ik staarde haar even aan. 'Maar dan moeten anderen ook meewerken. Mensen willen nooit genieten van het leven,' zei ze. Ik gaf haar gelijk, altijd werkten mensen tegen. 'Iedereen is maar zo gefocust op een goede toekomst, met een gezin met kinderen en terwijl ze daar zo mee bezig zijn, vergeten ze gewoon van alles om zich heen te genieten,' voegde ze er nog aan toe en ik bijt even op mijn lip. 'Maar we kunnen er toch met zijn tweetjes iets van maken?' Vraag ik dan terwijl ik de muffin naar me toegeschoven krijg.

    Cameron
    'Ik weet het, maar anders hebben we geen dak boven ons hoofd en geen eten op de plank en kan ik niet voor hun een toekomst veilig stellen,' zei hij en ik wist dat hij gelijk had maar voor mij geldde dat niet. Die fles wijn had me goed gedaan, ik was in ieder geval al me verdriet vergeten. Zijn blik leek te staren naar mij terwijl ik door mijn haar wreef. Ik keek wat ongemakkelijk weg en grijnsde toen toch even. Het zou toch niet dat.. Nee, hij had een vriendin. 'Zoek dan een betere baan,' zei ik makkelijk. Daarbij had ik echt werkelijk geen idee hoe het leven in elkaar zat.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Matthew Simon Collins

    "En hoe bevalt het om echt in New York te leven? Ik heb nog maar een jaartje ervaring, dus ik weet niet echt hoe het voelt om hier jaren lang dag in dag uit te zijn," vroeg ze me dan en ik dacht even na. "Wel ,hier is altijd wel iets te beleven. Soms een fuif of eens een leuk concert. Maar voor de meer stillere genieters ,hebben ze hier leuke tentjes zoals The Brew. "zeg ik.Je kon hier nog veel meer doen ,zoals sporten en leuke evenementen ,maar dat verandert telkens weer.
    Bij mijn vraag knikte ze. "Lezen," zei ze terwijl ze knikte naar haar boek dat op de tafel lag. "paardrijden, piano spelen en mijn studie zie ik eigenlijk ook als een hobby," vervolgt ze dan verder en ik knik even.
    "En wat zijn jouw hobby's?" vroeg ze me dan. "Euhm ,ik doe aan sport ,waaronder mountainbiken ,snowboarden en freerunnen. Verder vind ik koken ook wel fijn."zeg ik met een grinnik. Ik ben beginnen koken ,omdat Brianna vond dat iedere dag diepvriesdingen ,niet gezond was.
    "Welk boek lees je?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH