• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Lieve schat, je kan echt wel het woordje seks bij mij gebruiken hoor" Grinnikt Amy en ik knipoog even grijnzend voor ik weer een hap neem. "Denken mannen daar echt zoveel aan?" Ik maak een 'meh valt wel mee' gebaar met mijn hand. "En waar dacht je net aan doen je hmm-de??" vraagt Amy. Ik neem eerst een paar happen en als ik die doorgeslikt heb geef ik pas antwoord. "Aan mezelf" antwoord ik. "Ben ik echt zo serieus??" vraag ik dan aan Amy en kijk haar vragend aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Maar we kunnen er toch met zijn tweetjes iets van maken?" vraagt ze. Ik haal weer twijfelend mijn schouders op. "Dat zou kunnen," zeg ik, "maar wat moet je met zijn tweeën doen?" Ik neem een slok thee en denk even na. "Ik bedoel, er zijn wel dingen te verzinnen," zeg ik, "maar na een tijdje raak je ook op elkaar uitgekeken, denk je niet?" Ik kijk haar even vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    "Wel, hier is altijd wel iets te beleven. Soms een fuif of eens een leuk concert. Maar voor de meer stillere genieters, hebben ze hier leuke tentjes zoals The Brew," antwoord hij. Ik lach even. "Je zou zo een advertentie voor een reisbureau kunnen maken," lach ik. "Euhm, ik doe aan sport, waaronder mountainbiken, snowboarden en freerunnen. Verder vind ik koken ook wel fijn," zegt hij grinnikend. "Ah, sportief dus," merk ik op. "En een man die koken fijn vindt, die zijn ook zeldzaam."
    "Welk boek lees je?" vraagt hij. Ik kijk even naar het boek dat voor ons op tafel ligt en draai het dan andersom, zodat Matthew de titel kan lezen. "Het gaat over een arm gezin uit Engeland, waarvan de vader naar de frontlijn moet om te vechten in de Eerste Wereldoorlog," vertel ik, "Het is best wel hartverscheurend, maar het is wel echt een aanrader."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    'Ik weet het, maar anders hebben we geen dak boven ons hoofd en geen eten op de plank en kan ik niet voor hun een toekomst veilig stellen,' zei hij en ik wist dat hij gelijk had maar voor mij geldde dat niet. Die fles wijn had me goed gedaan, ik was in ieder geval al me verdriet vergeten. Zijn blik leek te staren naar mij terwijl ik door mijn haar wreef. Ik keek wat ongemakkelijk weg en grijnsde toen toch even. Het zou toch niet dat.. Nee, hij had een vriendin. 'Zoek dan een betere baan,' zei ik makkelijk. Daarbij had ik echt werkelijk geen idee hoe het leven in elkaar zat.


    Justin Benjamin Smith
    Ik rook vaag een walm van alcohol rond hem hangen. Toch was dat ondenks alles geen afknapper, wat het eigenlijk altijd wel voor me was als iemand naar drank stonk. Ik keek hem weer aan toen hij wat zei. "Dat doe ik als ik klaar ben met mijn studie. Dan heb ik als ik eenmaal in het systeem zit een veel hoger loon, maar dit is niet slecht daarbij zijn de kosten van het appartementje heel goedkoop voor NYC, dus ik ben heel tevreden." Ik was echt niet rijk en elke maand was het weer moeite doen om alles rond te krijgen, maar zolang ik de jongens had, mijn studie zo door bleef lopen en ik hier mocht werken en wonen vond ik het prima. Ik keek weer achterom en zag dat Aidan nu stond en Dean bijna. "Knap hoor, jongens." zei ik vrolijk tegen ze waarop ze bijden breed grijnsden. Ik draaide me weer terug naar hem.


    Bowties were never Cooler

    Hannah
    'Dat zou kunnen,' zegt ze en ze haalt twijfelend haar schouders op. 'Maar wat moet je met zijn tweeën doen?' Vraagt ze. 'Ik bedoel, er zijn wel dingen te verzinnen, maar na een tijdje raak je ook op elkaar uitgekeken, denk je niet?' Ze kijkt me vragend aan en ik weet even niet wat ik moet zeggen. 'Samen op vakantie is toch geweldig, waarom zou je op elkaar uitkijken?' Vraag ik dan. Ik vroeg het me af waarom ze in een keer zo dacht? Had ik iets verkeerds gedaan? 'Wat is er trouwens met die jongen gebeurd?' Ik was daar wel nieuwschierig naar, op de een of andere manier was ik aardig geïrriteerd op Juul. Ik wou het zelf niet eens.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Amy Lisa Parker
    Hij wacht even met het geven van een antwoord op mijn vraag. "Aan mezelf" zegt hij dan uiteindelijk. "Ben ik echt zo serieus?" Vraagt hij dan en kijkt me aan. "Je moet serieus zijn voor het werk dat je doet. Je hebt me net nog in bad getrokken.. dat was niet echt een serieuze actie. Ben je serieuzer geworden sinds de laatste keer dat ik je zag? Misschien wel, misschien niet. Je kon redelijk speels zijn af en toe en lief en spontaan en je kon ook serieus zijn als het nodig was. Ik hoop dat je de lieve, spontane en af en toe speelse kant niet verloren bent." Zeg ik dan en ik glimlach even. Ik denk niet dat hij die speelse, lieve en spontane kant die ik ken zo snel laat zien.. hij wil graag serieus genomen worden door andere mensen en dat heeft hem veel goeds gebracht. "Ik hield van je lieve en spontane kant" zeg ik nog en pak dan mijn gas wijn van de tafel om er een slokje van te nemen. Ik zal ook wel wat veranderd zijn.

    Cameron
    'Dat doe ik als ik klaar ben met mijn studie. Dan heb ik als ik eenmaal in het systeem zit een veel hoger loon, maar dit is niet slecht daarbij zijn de kosten van het appartementje heel goedkoop voor NYC, dus ik ben heel tevreden.' Ik fronsde even 'heb je ook nog een studie?' Ik schudde even met mijn hoofd. 'Wat doe je jezelf aan,' zei ik. Hij was nog zo jong, had kinderen en een baan en een studie. Ik kwam waarschijnlijk als een klootzak over maar aan hem te merken vond hij het niet zo erg.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julia Miller
    "Samen op vakantie is toch geweldig, waarom zou je op elkaar uitkijken?" vraagt ze. "Nou, als je de hele tijd met elkaar doorbrengt, op een gegeven moment verlang je toch naar het gezelschap van iemand anders?" Ik kijk Hannah even aan. "Ik bedoel het trouwens niet persoonlijk hoor." Ik leg mijn hand even geruststellend op de onderarm van Hannah. "Maar gewoon, hoe aardig ik iemand ook vind, ik zou iemand niet áltijd met dezelfde persoon om willen gaan. Er moeten toch ook wel anderen zijn waar je af en toe naar toe kunt? Snap je?" Ik kijk haar even aan. "Wat is er trouwens met die jongen gebeurt?" vraagt ze. "Nou, hij kende me pas een dag en wou meteen al een serieuze relatie of zo, maar ik niet, ik wou eigenlijk alleen maar seks." Hoe erg ik het eerder ook vond, ik moet nu echt moeite doen om mijn gezicht in de plooi te houden, want achteraf vind ik het eigenlijk wel grappig. Het lukt niet heel lang om mijn lach in te houden, want na een tijdje schiet ik toch in de lach.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie lachte even. "Je zou zo een advertentie voor een reisbureau kunnen maken," zegt ze lachend en ik lach even mee.
    "Ah, sportief dus," merkte ze op ,nadat ik mijn hobby's had verteld. "En een man die koken fijn vindt, die zijn ook zeldzaam." zei ze daarna en ik grinnik even.
    Bij mijn vraag ,draaide ze het boek om zodat ik de titel kon lezen. Het kwam me niet echt bekend voor ,dus het was vast geen klassieker ,zoals Romeo en Juliet ,of zoiets als de Harry Potter boeken. Ikzelf was niet echt een boekenliefhebber ,maar ik had als tiener ,wel een paar HP boeken gelezen.
    "Het gaat over een arm gezin uit Engeland, waarvan de vader naar de frontlijn moet om te vechten in de Eerste Wereldoorlog," vertelde ze, "Het is best wel hartverscheurend, maar het is wel echt een aanrader." vervolgde ze en ik glimlach even.
    "Dat zal ik eens moeten zeggen aan mijn jongste zusje ,zij vind het ook leuk om boeken te lezen."zeg ik met een glimlachje.
    "Maar wat vind jij eigenlijk ,tot nu toe al van New York?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Je moet serieus zijn voor het werk dat je doet. Je hebt me net nog in bad getrokken...dat was niet echt een serieuze actie. Ben je serieuzer geworden sinds de laatste keer dat ik je zag? Misschien wel, misschien niet. Je kon redelijk speels zijn af en toe lief en spontaan en je kon ook serieus zijn als het nodig was. Ik hoop dat je de lieve spontane en af en toe speelse kant niet verloren bent" Amy glimlacht. "Ik hield van je lieve en spontane kant" Ik slik het laatste hapje van het broodje door en zet het lege bordje dan op tafel voor ik mijn glas wijn van de tafel pak. "Hmm" mompel ik voor ik een slokje neem. "Is het dan echt zo'n ramp als ik een serieuze relatie wil en niet alleen seks?" Ik neem nog een slokje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mamo schreef:
    Julia Miller
    "Samen op vakantie is toch geweldig, waarom zou je op elkaar uitkijken?" vraagt ze. "Nou, als je de hele tijd met elkaar doorbrengt, op een gegeven moment verlang je toch naar het gezelschap van iemand anders?" Ik kijk Hannah even aan. "Ik bedoel het trouwens niet persoonlijk hoor." Ik leg mijn hand even geruststellend op de onderarm van Hannah. "Maar gewoon, hoe aardig ik iemand ook vind, ik zou iemand niet áltijd met dezelfde persoon om willen gaan. Er moeten toch ook wel anderen zijn waar je af en toe naar toe kunt? Snap je?" Ik kijk haar even aan. "Wat is er trouwens met die jongen gebeurt?" vraagt ze. "Nou, hij kende me pas een dag en wou meteen al een serieuze relatie of zo, maar ik niet, ik wou eigenlijk alleen maar seks." Hoe erg ik het eerder ook vond, ik moet nu echt moeite doen om mijn gezicht in de plooi te houden, want achteraf vind ik het eigenlijk wel grappig. Het lukt niet heel lang om mijn lach in te houden, want na een tijdje schiet ik toch in de lach.


    [Ik snap de grap niet?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Nou, eerst vond ze het heel zielig voor Cedric, en voelde ze zich ook heel lullig, maar achteraf snapt ze gewoon niet waar ze zich druk om maakte want zoveel stelde het niet voor en lacht ze eigenlijk gewoon om zichzelf, dat ze zich daar zo druk om maakte.]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [meh. stomme griet :c]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Justin Jonathan Smith
    Hij leek het leven niet te begrijpen. Het was misschien niet altijd even leuk, maar er waren gewoon dingen die je nodig had om verder te komen in het leven. Ik zuchtte bij zijn woorden. Hopelijk was hij aardiger als hij sober was. "Een toekomst als het goed is. Dat jij nou je leven verspilt aan drank." zei ik terug wat er erg grof uit kwam. Ik beet op mijn lip en deed een stap naar hem toe "Sorry" zei ik zacht. Mijn ogen fixeerde zich op zijn lippen. Ik had erover gedroomt ze te kussen en nu de kans er was en hij het zich toch niet zou herrinderen durfte ik niet.


    Bowties were never Cooler

    Amy Lisa Parker
    "Is het dan echt zo'n ramp als ik een serieuze relatie wil en niet alleen seks?" Vraagt hij dan. Ik schud mijn hoofd. "Nee, dat is geen ramp, maar je moet elkaar wel eerst een beetje leren kennen. Wij hebben elkaar ook eerst beter leren kennen. Wij zijn ook niet meteen met elkaar in bed gedoken.. al kwam dat deels doordat ik toen nog nooit seks had gehad. Masr onze relstie draaide toch ook niet allee om seks? Ik zou geen relatie willen alleen voor de seks. Al moet ik zeggen dat het wel lekker was met jou" zeg ik. De lastste zin komt er vrij zacht uit en ik voel hoe ik begin te blozen. "Ik wil ook kunnen praten over dingen, serieus of niet, en gewoon knuffelen en bij elkaar zijn en niet alleen seks.. ik weet niet of ik dat soort relatie wel wil en kan.. volgens mij houdt je dan niet echt van elkaar.." zeg ik nog. Ik eet mijn broodje op en pak mijn glas wijn weer vast.