• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hannah
    Ik glimlachtte bij haar woorden dat ze het niet persoonlijk bedoelde. Ik snapte haar, alleen ik kon niet goed delen. Ik was een jaloers type en dat moest ze weten. 'Nou, hij kende me pas een dag en wou meteen al een serieuze relatie of zo, maar ik niet, ik wou eigenlijk alleen maar seks,' antwoordde ze uiteindelijk op mijn vraag en ik keek haar aan tot ze in de lach schoot. Ik lachde mee, ookal snapte ik dat het niet goed was van haar. Maar gewoon omdat Julia niet z'n type was kon ik er wel om lachen. 'Jij bent gek,' zei ik toen en fronsde even. 'Was hij boos? Afgeknapt?' Vroeg ik toen en had nog steeds een grijns op mijn gezicht.

    Cameron
    'Een toekomst als het goed is. Dat jij nou je leven verspilt aan drank.' Ik fronsde weer en keek hem wat vals aan. Op hetzelfde moment gaf ik er veel om, maar nu eigenlijk niet eens zoveel. Hij stapte al snel een stap naar voren en ik hoorde een zachte 'sorry.' Zijn ogen staarde naar mijn lippen en ik keek hem wat raar aan en deed zelf een stap naar achter. 'Maakt niet uit,' zei mijn stem toen ook.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    "Nee, dat is geen ramp, maar je moet elkaar wel eerst een beetje leren kennen. Wij hebben elkaar ook eerst beter leren kennen. Wij zijn ook niet meteen met elkaar in bed gedoken.. al kwam dat deels doordat ik toen nog nooit seks had gehad. Maar onze relatie draaide toch ook niet allee om seks? Ik zou geen relatie willen alleen voor de seks. Al moet ik zeggen dat het wel lekker was met jou, Ik wil ook kunnen praten over dingen, serieus of niet, en gewoon knuffelen en bij elkaar zijn en niet alleen seks.. ik weet niet of ik dat soort relatie wel wil en kan.. volgens mij houdt je dan niet echt van elkaar.." Fronsend wrijf ik even over mijn kin. "hmm" Misschien moet ik het dan toch anders aanpakken? Ik vind het alleen zonde om het allemaal voor niks te doen. Julia is echt een leuke meid en ik wil echt wat met haar proberen...maar ze wil alleen seks. Maar als het alleen seks is, dat gaat niet, het gaat mij teveel doen. "ik snap het" zeg ik dan, al ben ik alleen nog maar meer in de war. "Dankje"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Jij bent gek," zegt ze. Ze fronst even. "Was hij boos? Afgeknapt?" vraagt ze. Ze heeft nog steeds een grijs op haar gezicht, net als ik heb. "Hij deed niet heel erg boos, maar volgens mij was hij het wel en afgeknapt is hij waarschijnlijk zeker," antwoord ik. "Maar goed, ik kan hem niet geven wat hij wilt en hij kan mij niet geven wat ik wil, dus dan is het toch goed zo?" vraag ik. Ik snapte niet waarom mensen daar altijd zo'n groot probleem van maakte.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [zeg ik begin haar steeds minder aardig te vinden xD Zelfs IK voel het in me hart xD kun je nagaan die arme jongen tutut, en hij was niet afgeknapt alleen teleurgesteld]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Haha sorry, ik vind het altijd gewoon heel grappig om het leven van mijn personages een beetje in de soep te gooien ahahaha. Oh nou ja, dat kan Julia ook moeilijk weten, zij denkt dat ie allang is afgeknapt, wat in zo'n situatie ook niet zo raar zou zijn, denk ik :') ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [En ik kan nog wel hoop dat ze spijt zou krijgen :'c]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fleeko schreef:
    Matthew Simon Collins

    Rosie lachte even. "Je zou zo een advertentie voor een reisbureau kunnen maken," zegt ze lachend en ik lach even mee.
    "Ah, sportief dus," merkte ze op ,nadat ik mijn hobby's had verteld. "En een man die koken fijn vindt, die zijn ook zeldzaam." zei ze daarna en ik grinnik even.
    Bij mijn vraag ,draaide ze het boek om zodat ik de titel kon lezen. Het kwam me niet echt bekend voor ,dus het was vast geen klassieker ,zoals Romeo en Juliet ,of zoiets als de Harry Potter boeken. Ikzelf was niet echt een boekenliefhebber ,maar ik had als tiener ,wel een paar HP boeken gelezen.
    "Het gaat over een arm gezin uit Engeland, waarvan de vader naar de frontlijn moet om te vechten in de Eerste Wereldoorlog," vertelde ze, "Het is best wel hartverscheurend, maar het is wel echt een aanrader." vervolgde ze en ik glimlach even.
    "Dat zal ik eens moeten zeggen aan mijn jongste zusje ,zij vind het ook leuk om boeken te lezen."zeg ik met een glimlachje.
    "Maar wat vind jij eigenlijk ,tot nu toe al van New York?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Dat zal ik eens moeten zeggen aan mijn jongste zusje, zij vind het ook leuk om boeken te lezen," zegt hij met een glimlach. "Hoe heet ze?" vraag ik. Ik neem nog een slok van mijn frappuccino. "Maar wat vind je eigenlijk, tot nu toe al van New York?" vraagt hij. "Geweldig," antwoord ik meteen met een brede glimlach, "Tot nu toe heb ik alleen maar aardige mensen leren kennen en hoewel ik eerst wel aan de drukte van de stad moest wennen, vind ik het nu wel fijn, ik voel me er niet zo eenzaam door," vertel ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    Ik glimlach even. Ik zak weer even weg in mijn eigen gedachten. Misschien moest ik ook weer eens opzoek gaan naar een relatie. Al die tijd had ik stiekem gehoopt dat het misschien weer goed zou komen tussen Cedric en mij, maar ik denk dat die kans heel klein is. Volgens mij heeft hij zijn zinnen op iemand anders gezet en ik kan in dat geval alleen maar verliezen. Ik zucht even. Waarom streelde hij net over mijn rug heen in de badkamer, hij weet hoe mijn lichaam daarop reageert. En hij trok me in bad. Zou hij dat doen als er echt niks meer was? In gedachte sta ik op en ruim de borden op. Ik durf hem niet te zeggen wat ik nog voor hem voel, omdat ik niet afgewezen wil worden.

    Lore

    Ik wist de weg niet echt hier dus vroeg ik het maar aan iemand. misschien aan die jongens daar die niet ver van die kindjes staan. Ik liep naar hen toe en begon te praten:' Hallo sorry als ik jullie stoor maar ik heb een vraag, weten jullie misschien hoe ik vanuit dit park naar de Manhatten Ave kan gaan?" Ik hoop dat zij wat begrijpelijker zijn.


    Do what you love, love what you do

    Matthew Simon Collins

    "Hoe heet ze?" vroeg Rose me. "Haar naam is Brianna,ze is vijftien ,mijn andere zus noemt Mabel en zij is achttien."zeg ik dan met een glimlachje
    "Geweldig,"antwoorde ze op mijn vraag over New York. "Tot nu toe heb ik alleen maar aardige mensen leren kennen en hoewel ik eerst wel aan de drukte van de stad moest wennen, vind ik het nu wel fijn, ik voel me er niet zo eenzaam door," vertelde ze en ik knikte.
    "Ja druk is het hier zeker ,zodra je wat dieper in de stad zit ,zie je echt bijna alle soorten types."zeg ik en kijk eens door het raam. Zelfs nu ,kon je de verschillende types zien ,van zakenmensen ,tot drukke tieners of de wat minder drukke mensen ,zoals Rosie,maar zoiets is bijna zeldzaam hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Haar naam is Brianna, ze is vijftien, mijn andere zus noemt Mabel en zij is achttien," zegt hij met een glimlachje. "Mooie namen," zeg ik, "En hoe oud ben jij, als ik vragen mag?" Ik lach even.
    "Ja, druk is het hier zeker, zodra je wat dieper in de stad zit, zie je echt bijna alle soorten types," zegt hij. Hij kijkt even door het raam en ik volg zijn voorbeeld. "Dat vind ik juist leuk, iedereen kan hier zichzelf zijn. Je kan nog zoveel afwijken van de menigte, maar niemand kijkt je raar aan. Dat is bij ons wel anders, omdat het zo rustig is, word je raar aangestaard als je anders bent dan de rest," zucht ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Amy lijkt ver diep in gedachten, om eerlijk te zijn ben ik dat ook heel erg. Ik loop naar Amy toe, al staat me gezicht erg pijnlijk omdat ik dit ook heel erg moeilijk vind om te toe geven. "Sorry Amy, ik ben niet eerlijk geweest" Ik haal even diep adem. "Ik ben dus vanmorgen afgewezen door een meisje omdat ik te serieus ben" Mijn gezicht vertrekt wat meer. "En nu ben ik een beetje in de war" voeg ik er aan toe. Ik sluit mijn ogen even kort. "Omdat ik nooit afgewezen ben, ik nooit geweten heb dat ik zo serieus was, en omdat je me nooit meer belde, nooit verwacht had je weer te zien"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    "Mooie namen," zegt ze en ik glimlach even, "En hoe oud ben jij, als ik vragen mag?"vroeg ze me en ze lachte even.
    "Ik ben tweeëntwintig ,in september drieëntwintig."zeg ik met een glimlachje. "En hoe oud ben jij?"vraag ik haar dan. Ze leek niet ouder dan mij ,maar ook niet zo heel veel jonger.
    "Dat vind ik juist leuk, iedereen kan hier zichzelf zijn. Je kan nog zoveel afwijken van de menigte, maar niemand kijkt je raar aan. Dat is bij ons wel anders, omdat het zo rustig is, word je raar aangestaard als je anders bent dan de rest," zucht ze dan als ze ook uit het raam kijkt.
    Ik kijk ook nog even door het raam en zie dan Mabel met haar vriendin en een grote shoptas voorbij wandelen. "Kijk als we het over mijn zussen hebben ,daar is er een."zeg ik wijzend naar het meisje met blonde haren ,waarbij haar vlecht helemaal blauw gekleurd is. Ik zie haar mijn richting op kijken . Ze glimlacht haar tanden bloot en zwaait even ,waarna ze weer met haar vriendin begint te lachen en ik schud even lachend mijn hoofd. Mabel is echt iemand ,die heel erg actief is en ze kent ook bijna iedereen hier in de buurt van central park.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Ik ben tweeëntwintig, in september drieëntwintig," zegt hij met een glimlachje. "En jou oud ben jij?" vraagt hij. "Twintig," antwoord ik, ook met een glimlachje.
    "Kijk, als we het over mijn zussen hebben, daar is er één," zegt hij. Hij wijst naar een meisje met blonde haren, die in een vlecht gebonden zijn, de vlecht is blauw gekleurd. Ze zwaait even naar Matthew. "Dat is zeker Mabel?" gok ik. "Het ziet er aardig uit," glimlach ik. Het was een knap meisje, ze leek alleen niet heel veel op Matthew, maar dat was misschien ook omdat ik haar niet zo goed kon zien, misschien leek ze van dichtbij wel meer op hem.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."