• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Wat wou je worden dan?" vroeg ze me en ik haalde even mijn schouders op. "Iets in de richting van Engineer ontwerper enzo,waar je bijvoorbeeld technologische apparaten kunt ontwerpen en verder uitwerken."legde ik uit.
    "Heb je misschien zin om nog wat te drinken te halen?" vroeg ze me dan en ik knikte even. "ja is goed ,waar wil je graag naartoe?"vraag ik haar dan ,waarna ik alvast opsta


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Iets in de richting van Engineer ontwerper en zo, waar je bijvoorbeeld technologische apparaten kunt ontwerpen en verder uitwerken," legde Matthew uit. "Klinkt interessant," zei ik met een glimlachje. "Ja is goed, waar wil je graag naartoe?" vraagt hij. Hij staat alvast op. "Je kent the Brew vast wel toch? Het is hier heel dichtbij, maar je kent het vast wel aangezien je hier woont," antwoord ik, waarna ik ook op sta.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Klinkt interessant," zei ze met een glimlachje ,waardoor ik automatisch terug glimlach .
    "Je kent the Brew vast wel toch? Het is hier heel dichtbij, maar je kent het vast wel aangezien je hier woont," antwoorde ze en stond daarna ook op.
    Ik knikte even. "Tuurlijk ken ik the brew ,ik was er net nog."zeg ik met een zwak glimlachje. Dat vervelende meisje van daarnet was hopelijk weg.
    "Hoelang ben je hier eigenlijk al?"vraag ik haar dan. Ze kende het koffie tentje ,dus ik vermoed dat ze hier al langer dan een dag of 3 is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal

    "Tuurlijk ken ik the Brew, ik was er net nog," zei hij met een zwak glimlachje. "Hoelang ben je hier eigenlijk al?" vroeg hij. "Een jaar, zo ongeveer." antwoord ik, terwijl ik richting the Brew begin te lopen. "Ik heb net het eerste jaar van mijn studie achter de rug," leg ik uit, "en ik was ongeveer twee maanden voordat mijn studie begon al hier, zodat ik een beetje aan het leven hier kon wennen, dus dat is nu ongeveer een jaar geleden."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Een jaar, zo ongeveer." antwoorde ze en ik kijk haar even verbaasd aan ,maar schud dan glimlachend mijn hoofd."Ik heb net het eerste jaar van mijn studie achter de rug," legde ze uit, "en ik was ongeveer twee maanden voordat mijn studie begon al hier, zodat ik een beetje aan het leven hier kon wennen, dus dat is nu ongeveer een jaar geleden."vervolgde ze verder. "Erg vreemd ,dat ik je nog nooit eerder gezien heb dan."zeg ik lachend. Oké ergens kan ik het wel begrijpen ,omdat ik niet veel buiten kwam,maar ik ken redelijk veel mensen hier in New York.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Erg vreemd, dat ik je nog nooit eerder gezien heb dan," zegt hij lachend. Ik lach ook even mee. "Ach, New York is ook groot natuurlijk."
    We komen aan bij the Brew en ik duw de deur open en loop naar binnen. "Wil jij ook wat te drinken?" Ik kijk Matthew over mijn schouder aan. Ik bekijk even de borden die boven de bar hangen, om te kijken wat voor eten ze allemaal hebben. Een chocolade croissant, daar had ik wel zin in.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie lachte even mee. "Ach, New York is ook groot natuurlijk." zei ze en ik knikte even."Klopt ,erg groot."zeg ik en we kwamen aan bij The Brew.
    Rosie ging alvast naar binnen en kijk over haar schouder heen ,zodat ze me kon aankijken. "Wil jij ook wat te drinken?" vroeg ze me en ik schudde mijn hoofd.
    "Ik hoef momenteel niet ."zeg ik met een glimlachje. "Waar wil je graag zitten ? Aan de bar of aan een tafeltje?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Klopt, erg groot," zegt hij. Als ik hem vraag of hij ook wat wilt, schudt hij zijn hoofd. "Ik hoef momenteel niet," zegt hij met een glimlachje. "Waar wil je graag zitten? Aan de bar of aan een tafeltje?" vraagt hij. Ik kijk the Brew even rond. "We kunnen wel aan het tafeltje bij het raam zitten?" stel ik voor, waarna ik bij de bar mijn chocolade croissant en nog een caramel frappuccino bestel. "Weet je zeker dat je niets wilt?" vraag ik nog een keer aan Matthew.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie keek the Brew even rond. "We kunnen wel aan het tafeltje bij het raam zitten?" stelde ze voor en ik knikte. Rosie bestelde al vast iets "Weet je zeker dat je niets wilt?" vroeg ze nog eens en ik knikte ."Ja ik weet het zeker."zeg ik en ga daarna naar een tafeltje bij het raam gaan zitten ,wachtend op haar.
    Ik had momenteel geen honger of dorst omdat ik daarnet al een zware koffie had gedronken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Ja, ik weet het zeker," zegt Matthew nog een keer, waarna hij alvast naar een tafeltje bij het raam loopt. Niet veel later ga ik tegen over hem zitten. Ik leg mijn boek op het tafeltje en neem een slok van frappuccino. "Kom je hier vaak?" vraag ik aan Matthew. Ik kwam hier bijna elke dag, meestal zat ik hier dan een boek te lezen, of was ik op mijn laptop bezig met mijn studie.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Niet veel later kwam Rosie terug met haar bestelling en ze ging tegenover me zitten.
    Ze legde haar boek op het tafeltje en nam een slokje van haar drankje. "Kom je hier vaak?" vroeg ze me dan en ik kijk haar even aan.
    "Heel soms als ik zin heb in koffie en meestal is dat ergens in de avond."zeg ik. En vaak als mijn zusjes niet bij mij zijn ,maar de laatste tijd ,zijn ze heel vaak bij mij,dus daarom kom ik hier niet vaak meer.
    "Jij?"vraag ik haar dezelfde vraag terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Heel soms, als ik zin heb in koffie en meestal is dat ergens in de avond," antwoordt hij. Ik scheur een stukje van mijn chocolade croissant af en stop het in mijn mond. "Jij?" vraagt hij dan aan mij. "Ik kom hier echt heel vaak," antwoord ik, "terwijl ik eigenlijk net zo goed in het hotel mijn koffie kan halen, maar ik vind het hier veel gezelliger," antwoord ik met een glimlachje. "Heb je eigenlijk broertjes of zusjes?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Ze scheurde een stukje van haar croissant af en at het op. "Ik kom hier echt heel vaak," antwoorde ze dan. "terwijl ik eigenlijk net zo goed in het hotel mijn koffie kan halen, maar ik vind het hier veel gezelliger," vervolgde ze met een glimlachje en ik glimlach ook even. Het is hier inderdaad veel gezelliger.
    "Heb je eigenlijk broertjes of zusjes?" vraagt ze me dan plots. Ik kijk haar even aan en knik dan. "Ik heb twee zusjes ,Mabel en Brianna. Ze wonen deels bij mij."antwoord ik met een zwak glimlachje. "Heb jij boers of zusjes?"kaatste ik de bal terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    Matthew kijkt me even aan en knikt dan. "Ik heb twee zusjes, Mabel en Brianna. Ze wonen deels bij mij," antwoord hij met een zwak glimlachje. "Heb jij broers of zusjes?" vraagt hij aan mij. Ik lach even. "Nee, ik ben enig kind," antwoord ik dan. "Hoezo wonen je zusjes deels bij jou dan? Als ik vragen mag," vraag ik voorzichtig. Ik wist niet precies of de reden gevoelig lag voor hem, maar als hij het niet wou vertellen, moest hij dat ook niet doen, vond ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckeyy

    Amy zucht en schud haar hoofd. "Ik heb liever niet dat je rookt maar ik kan je niks verbieden. Drink eerst je sap maar op, ik ga wel opzoek naar iets sterkers voor je.En ik maak iets te eten voor je" Ze draait zich meteen om naar de koelkast. Ik ga weer op de bank zitten en zet de tv aan op het nieuws. Ik leg mijn voeten op tafel en steek mijn sigaret aan. Het is nu bijna weer zoals eerst, alleen dat er nu twee katten en een hond rondlopen in plaats van een kat, en mijn gevoel voor Amy is nu wat anders. Ik frons mijn wenkbrauwen even als ik weer eens over allerlei oorlogen zien. Ik blaas de rook uit terwijl ik een "Hmm" Mompel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]