• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Fleeko schreef:
    (...)

    (Oepsie ^^' ,sorry)

    Geen probleem! Dus Justin, schrijf maar iets!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 22:00 ]

    Justin Benjamin Smith
    Ik werd voor mijn doen vroeg wakker, maar was wel redelijk goed uitgeslapen. Ik klom uit bed en haalde kleren uit de kast om beneden te gaan douchen. ik klom naar beneden en vond daat Aidan en Dean braaf tekendend. Ze waren zo lief. Toen ze doorhadden dat ik er was hingen ze direct om mijn benen. "Papa gaat even douchen, goed?" Ze lieten me los en gingen verder tekenen. Ik snelde naar de douche en douchte snel. Ik trok een simpel geblokt overhemd met korte mouwen aan en een zwarte korte broek, het was warm. Ik deed mijn gympen aan en liep nog met half druipend haar de badkamer uit. Nu ging ik bij ze zitten en keek naar wat ze hadden gemaakt. Voor twee jarigen vond ik het erg knap. "Ik ben trots op jullie, jongens." zei ik terwijl ze vrolijk met me over hun avonturen in het huis brabbelden. Ik vond het verschrikkelijk zo veel te moeten missen, maar ik deed het voor hen. "Moet ik lunch maken, of gaan we het beneden halen?" vroeg ik aan ze. Natuurlijk wilden ze naar het cafe. Van mij kregen ze nooit brood, omdat ik dat niet lustte, maar zij waren er verzot op. Ik maakte het hekje open en liep met hen voor me de trap af. Binnekort zouden de hekjes niet meer nodig zijn. Toch wilde ik ze er nog een tijd oplaten als ik sliep. gewoon voor mijn rust. Bij het cafe kwamen we via de achterdeur binnen en ik liet ze bestellen. Daarna liep ik met ze naar een bankje buiten aan de rand van het park waar we rustig konden eten. De jongens aten stil en rustig met hun beentjes bungelend naar beneden hun sandwiches terwijl ik rustig mijn koffie dronk en met een krant in mijn hand aan een muffin knabbelde.

    [Wie het eerst komt, wie het eerst maalt]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 22:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Matthew Simon Collins

    "Ja, dat kan ook lastig zijn" grinnikte ze nog ,voordat we op het bankje gingen zitten.
    Er was een vrouw ,die niet zoveel ouder leek dan ,mij die zat te huilen en te roepen dat ze een slet was. "Leuke informatie."mompel ik en kijk dan weer even naar Esmée ,die ook naar die richting keek.
    "Ben jij al klaar met studeren of niet?" vroeg ze me dan en ik zucht heel lichtjes.
    "Ben middenin mijn studie gestopt ,wegens omstandigheden,het ligt nogal moeilijk." mompel ik. Ik kijk even naar Mabel ,die zat te flirten met die knul. Ik verstrakte mijn kaak wat en keek even heel nauwlettend in die richting ,maar algauw raak ik weer uit mijn concentratie als ik besef dat Esmée nog steeds naast me zit.
    "Wat vind je broer er eigenlijk van ,dat je een relatie hebt?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Drew Austin Whitley
    "Nee, dan zou ik wel een smoesje bedenken om weg te kunnen," zei ze eerlijk. Ik lachte even. "Uhm... ik wil denk ik nog wel een kopje. Ik heb eigenlijk niet echt iets te doen vandaag. Jij?" vraagt ze. "Dan maakt dat twee van ons, ik heb namelijk ook niets te doen."
    "Pardon," zeg ik tegen een serveerster die toevallig langs komt gelopen, "Wat wil jij Kayleigh?" Ik kijk Kayleigh vragend aan.

    Julia Miller
    Als ik klaar ben met praten loopt Cedric naar mij toe, hij slaat een arm om me heen. "Doe even rustig aan, haal diep adem, ga even zitten," zegt hij. Hij trekt me mee naar het volgende bankje en ik ga zitten. Hij pakt een witte zakdoek uit zijn zak, waar ik zijn initialen op zie staan en veegt mijn tranen ermee weg. "Je bent geen slet. En dat uitkotsen zal wel meevallen." Hij wrijft troostend op mijn rug en maakt een sussend geluidje, wat me alleen nog maar meer aan het huilen maakt. "Dat valt niet mee. Jij hebt de dingen niet gehoord die Jake over me zei, iedereen praatte over me in the Brew," snik ik. Hij strijkt liefkozend een lok haar achter mijn oor. "Wat is er nou echt aan de hand lieve Julia?" vraagt hij sussend. "Iedereen noemt me maar dingen, terwijl niemand vraagt waarom ik geen serieuze relatie wil en niemand schijnt te merken dat de woorden die gezegd worden echt pijn doen. En jij bent veel te lief voor me, terwijl ik het helemaal niet verdien, al helemaal niet na wat ik je heb aangedaan."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hannah
    Ik luisterde naar Christian en bekeek hem toen even. Meerdere bedrijven in Amerika, hoe kreeg hij het voor elkaar. Hij moest vast veel verdienen zo zag hij er ook uit. 'En jij? Studeer of werk je al?' Vroeg hij toen. Ik knikte even, hij zal het vast best triest vinden dat ik in de bar hier naast werkte maar het maakte me weinig uit. 'Ik werk in de bar hiernaast, het verdiend niet veel maar beter dan niks toch.' Ik haalde mijn schouders op en glimlachtte naar hem.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Esmée Sophia Pearson
    Hij zucht lichtjes. "Ben middenin mijn studie gestopt, wegen omstandigheden, het ligt nogal moeilijk" mompelt hij. Blijkbaar een onderwerp waar hij het liever niet over heeft. Hij kijkt even nauwlettend in de richting van een groepje. Ik kijk even goed en herken zijn zusje die duidelijk staat te flirten met een jongen. "Wat vind je broer er eigenlijk van, dat je een relatie hebt" vraagt hij dan. Ik haal even mijn wenkbrauwen op. "Hij weet het niet. Ik ken die jongen pas sinds gister, omdat ik een advertentie had opgehangen dat ik opzoek was naar een appartement en hij reageerde daar heel snel op. Toen ben ik gaan kijken en tja, dat draaide op iets anders uit" zeg ik dan. "Al duurde het wel de hele dag" mompel ik er nog achteraan. "Wat zou jij ervan vinden als je zusje een relatie heeft?" vraag ik dan.

    Cedric Beckett

    Julia begint harder te huilen. "Dat valt niet mee. Jij hebt de dingen niet gehoord die Jake over me zei, iedereen praatte over me in the Brew,"Snikt Julia "Iedereen noemt me maar dingen, terwijl niemand vraagt waarom ik geen serieuze relatie wil en niemand schijnt te merken dat de woorden die gezegd worden echt pijn doen. En jij bent veel te lief voor me, terwijl ik het helemaal niet verdien, al helemaal niet na wat ik je heb aangedaan." Ik blijf Julia sussen en liefkozen. "Jake is een jongen die amper ervaring heeft met liefde. Hij zit waarschijnlijk nog in de feest fase dus van hem moet je niks aantrekken" zeg ik. "En mensen blijven dingen over mensen zeggen, je moest eens weten wat ze over mij zeggen" voeg ik er aan toe. "Daarnaast heb je me niks aan gedaan, je hebt de waarheid gezegd niets meer en niets minder" met de zakdoek veeg ik de tranen weer van haar wangen. "Haal nog eens diep adem, straks ga je de hik krijgen."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christian Grey
    Ze knikt, al weet ik in eerste instantie niet waarop ze knikt: werkt ze nou of studeert ze nou?. Dan verteld ze dat in de bar hiernaast werkt. Ik glimlach even terug. "Heb je wel gestudeerd of ook niet?" vraag ik dan. Ik ben blij met mijn baan en mijn geld. Ja, de weg ernaartoe was zwaar en hard en ook nu is het nog flink doorwerken, maar ik heb mijn droombaan en ja het verdient goed. En ja, ik ben blij met het geld dat ik verdien. Ik hoef nooit te letten op dingen die ik koop, want ik weet dat ik het kan betalen. Ik heb nooit geld te kort, eerder geld te veel.

    Matthew Simon Collins

    Esmée haalde haar wenkbrauwen op. "Hij weet het niet. Ik ken die jongen pas sinds gister, omdat ik een advertentie had opgehangen dat ik opzoek was naar een appartement en hij reageerde daar heel snel op. Toen ben ik gaan kijken en tja, dat draaide op iets anders uit"legde ze uit en ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan."Dat gaat rap bij jou."mompel ik ,het was niet beledigend bedoel ,maar eigenlijk positief ,maar het kwar er grof uit.
    "Wat zou jij ervan vinden als je zusje een relatie heeft?" vraagt ze daarna aan mij en ik kijk even naar mijn zusje.
    "Ergens heb ik zin ,om naar die kerel toe te gaan en hem een klap op zijn smoel te geven. Hij is niet eens knap."zeg ik licht verontwaardigt. Als ik hier niet bij Esmée zat ,ging ik dat ook echt doen,maar ik hield me in. "Maar Alex en ik zijn totaal andere types ,dus daarover hoef je ,je geen zorgen te maken."zeg ik er vervolgens achterna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "Jake is een jongen die amper ervaring heeft met liefde. Hij zit waarschijnlijk nog in de feestfase, dus van hem moet je niks aantrekken. En mensen blijven dingen over mensen zeggen, je moest eens weten wat ze over mij zeggen," zegt hij. "Daarnaast heb je me niks aangedaan, je hebt de waarheid gezegd niets meer en niets minder. Haal nog eens diep adem, straks ga je de hik krijgen." Ik haal diep adem, zoals Cedrik zei. "Wat zeggen ze over je dan?" Ik kan een kleine glimlach niet onderdrukken. "Je leek anders nog aardig boos toen je me hier zag, dus nu moet je niet gaan doen alsof je het niet erg vond, dat ik de waarheid heb gezegd," zeg ik snikkend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia haalt diep adem. "Wat zeggen ze over je dan?" vraagt Julia met een kleine glimlach. "Nou, ik heb al in een paar magazines gelezen dat ik Homo ben" zeg ik. "Terwijl de laatste keer dat ik checkte gewoon hetero ben" zeg ik met een glimlach. " Je leek anders aardig boos toen je me hier zag, dus nu moet je niet gaan doen alsof je het niet erg vond dat ik de waarheid heb gezegd" zegt Julia en begint weer te snikken. Ik sus haar weer en veeg haar tranen weg. "Natuurlijk, ik ben er flink door in de war geraakt ja, dat durf ik best toe te geven. Maar ik vind het erger dat jij hier aan het huilen bent" zeg ik als ik de laatste traan weg veeg met de zakdoek. Ik zet de zakdoek op haar neus. "Snuiten.." zeg ik. Ik wacht tot ze het gedaan heb en vraag dan voorzichtig. "Waarom durf je eigenlijk niet meer een relatie aan te gaan?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Dat gaat rap bij jou" mompelt hij en het komt er vrij grof uit. Aan de ene kant ben ik boos, aan de andere kant heeft hij gelijk. "Ja, normaal gaat het niet zo rap. Daarom is het ook zo ingewikkeld. Ik heb geen idee of het op een relatie gaat uitlopen of dat het niks wordt. Daardoor weet ik dus ook niet zeker of ik wel bij hem moet gaan intrekken of niet.." zeg ik dan
    "Ergens heb ik zin om naar die kerel toe te gaan en hem een klap op zijn smoel te geven. Hij is niet eens knap" zegt hij licht verontwaardigt. "Maar Alex en ik zijn totaal andere types, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken" zegt hij dan. "Hey, zij is degene die met hem flirt en zo te zien vind hij haar wel leuk. Hij ziet er nog wel redelijk uit, maar als jij hem 'niet knap' vind, zal ze vast voor zijn innerlijk zijn gevallen en is de kans dus groot dat het bij haar niet zo 'rap' gaat als het bij gister is gegaan." zeg ik. "En ik denk dat mijn broer eerst Jake in elkaar slaat, omdat hij meteen met mij het bed in is gedoken en daarna mij, omdat ik zo stom was om met een jongen naar bed te gaan die ik amper ken. Ik moet zeggen dat ik mezelf ook wel een klap voor m'n kop had kunnen geven, aangezien het echt niks voor mij is."

    Julia Miller
    "Nou, ik heb al in een paar magazines gelezen dat ik homo ben, terwijl de laatste keer dat ik checkte gewoon hetero ben," zegt hij met een glimlach. Ik lach even. "Natuurlijk, ik ben er flink door in de war geraakt ja, dat durf ik best toe te geven. Maar ik vind het erger dat jij hier aan het huilen bent," zegt hij, hij veegt nog een traan weg met zijn zakdoek, daarna houdt hij de zakdoek op mijn neus. "Snuiten," zegt hij. Ik snuit braaf mijn neus. "Ik ben geen klein kind hoor," zeg ik lachend. "Waarom durf je eigenlijk niet meer een relatie aan te gaan?" vraagt hij dan. Ik haal even diep adem. "Ik heb acht jaar lang, vanaf mijn vijftiende tot mijn 23e een relatie gehad met een jongen. Een hele lieve jongen, betrouwbare jongen, dat was wat ik dacht althans. Hij heeft me op mijn twintigste verjaardag ten huwelijk gevraagd en vijf maanden later trouwden we," begin ik te vertellen, "het eerste jaar van ons huwelijk was ik in de wolken, het was echt een perfect huwelijk. We waren er altijd voor elkaar. Maar na dat geweldige jaar ging het achteruit. Hij was steeds minder thuis, werkte veel overuren, soms was ie hele dagen en nachten niet thuis en als ik hem vroeg waar hij was geweest, kreeg ik geen antwoord, hij vond dat ik me er niet zo mee moest bemoeien. Dat heeft een jaar lang geduurd totdat ik..." Ik haal even diep adem en veeg een traan die over mijn wang rolde weg. "Totdat ik erachter kwam dat hij al die tijd al vreemdging met zijn assistente. Ik heb hem er toen mee geconfronteerd en toen zei hij dat ik me er niet zo mee moest bemoeien. Niet veel later verhuisden we naar New York en hier deed hij weer alsof er nooit iets aan de hand was geweest en gingen de dingen weer gewoon zoals ze in het eerste jaar van ons huwelijk waren gegaan, maar voor mij werd het nooit hetzelfde. Hij hoefde maar vijf minuten later terug te komen van het boodschappen doen of ik was al allerlei scenario's aan het bedenken. Uiteindelijk heb ik de knoop door weten te hakken en heb ik een scheiding aangevraagd. Nadat we gescheiden waren, durfde ik geen echte relaties meer aan te gaan, maar af en toe kwam ik toch wel leuke man tegen en dan na wat geklets te hebben nam ik hem mee naar huis of hij nam mij mee naar huis en dat leek mij verstandiger, zolang het maar voor één nacht was, kon ik niet gekwetst worden. En hier zit ik dan, een jaar later, bang voor relaties omdat ik geen vertrouwen meer heb in mannen en hun hormonen."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Ja, normaal gaat het niet zo rap. Daarom is het ook zo ingewikkeld. Ik heb geen idee of het op een relatie gaat uitlopen of dat het niks wordt. Daardoor weet ik dus ook niet zeker of ik wel bij hem moet gaan intrekken of niet.." legde ze uit.
    "Hey, zij is degene die met hem flirt en zo te zien vind hij haar wel leuk. Hij ziet er nog wel redelijk uit, maar als jij hem 'niet knap' vind, zal ze vast voor zijn innerlijk zijn gevallen en is de kans dus groot dat het bij haar niet zo 'rap' gaat als het bij gister is gegaan." vervolgde ze daarna en ik kijk haar even verbaasd aan.
    Ik begrijp nu echt niets van vrouwen...
    "En ik denk dat mijn broer eerst Jake in elkaar slaat, omdat hij meteen met mij het bed in is gedoken en daarna mij, omdat ik zo stom was om met een jongen naar bed te gaan die ik amper ken. Ik moet zeggen dat ik mezelf ook wel een klap voor m'n kop had kunnen geven, aangezien het echt niks voor mij is." ik kijk haar weer verbaasd aan. Ik wist niet eens dat ze zelfs in 1 dag me haar vriend in bed gedoken is. Het heeft me eigenlijk meer zorgen over mijn zusje. Ik wil niet dat ze zoiets doet. Straks word ze nog als slet bestempeld ,net als die vrouw van daarnet.
    "Tja ,als je het zo bekijkt ,zou ik hetzelfde doen."zeg ik terwijl ik me lichtjes focus op Mabel. Ik vind dat hij gevaarlijk dicht in de buurt komt bij haar.
    Zonder dat ik het echt besef bal ik mijn vuisten ,nog 1 stapje dichter bij haar en ik ging hem echt aanvallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    Ik luister in stilte naar Julia haar verhaal. Het klinkt echt verschrikkelijk. Ik zou in haar positie kapot gaan van verdriet. "Weetje Julia" zeg ik zachtjes. "Ik kan niet anders dan je gelijk geven" voeg ik er zacht aan toe. "Zoiets is gewoon verschrikkelijk. En het is niet meer dan logisch dat je vertrouwen in mannen verdwenen is" ik strijk weer haar haar achter haar oor. "Ik had alleen liever gehad dat je er eerder mee kwam. Dan had ik t eerder begrepen en daardoor minder erg gevonden" ik glimlach zwakjes. "Dankjewel dat je het me wilde vertellen. " ik pak een andere zak doek en veeg de laatste restjes tranen, mascara en snot van haar gezicht "en over je eerdere opmerking. Ik zie je niet als klein kind, maar ik zorg wel graag voor je"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]