• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Julia Miller
    "Eigenlijk kan dat me niets schelen," antwoord hij, "Ik wil dat je me belt als er iets is, op welk tijdstip dan ook. Of het nou logisch is of niet. Je mag me dan wel afgewezen hebben, maar dan wil ik me nog niet zorgen over je hoeven te maken. Daarom!" ik kijk hem even aan. "Ik bepaal zelf wel wie ik bel of niet," zeg ik. Ik neem een hijs van mijn sigaret en blaas de rook weer uit. "Sorry, dat klonk misschien lullig, maar ik wil gewoon nergens verplicht aan zijn. Ik wil zelf keuzes kunnen maken."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ik bepaal zelf wel wie ik bel of niet, Sorry, dat klonk misschien lullig, maar ik wil gewoon nergens verplicht aan zijn. Ik wil zelf keuzes kunnen maken." Ik neem een hijs van mijn sigaret "ik wil gewoon niet dat je alleen bent als je zo overstuur bent als nu. Ik zeg dit niet om je te verplichten, dat wil ik ook niet. Ik hoop alleen dat je het in overweging neemt.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik wil gewoon niet dat je alleen bent als je zo overstuurd bent als nu. Ik zeg dit niet om je te verplichten, dat wil ik ook niet. Ik hoop alleen dat je het in overweging neemt..." Ik knik. "Ik zal je onder mijn sneltoets zetten," zeg ik lachend, "maar ik beloof niets." Ik neem nog eens een flinke hijs van mijn sigaret. Ik ga met mijn benen gekruist zitten en staar voor me uit, terwijl ik de rook uitblaas. "En nu?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ik zal je onder de snel toets zetten" zegt Julia lachend. Ik schiet mijn sigaretenpeukje weg maar steek vrijwel meteen en nieuwe op. Julia gaat met haar benen gekruisd zitten en staart voor zich uit. "En nu?" Ik zwijg even terwijl ik de rook uitblaas. "Wat nu?" Mompel ik en neem weer een diepe hijs. "Ik weet het niet" ik haal mijn hand gefrustreerd door mijn hare en neem weer een diepe hijs. Shit man, dit gaat niet goed zo ced..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Wat nu?" mompelt hij. "Ik weet het niet." Ik zucht. "Nee, ik ook niet." Ik neem nog een hijs en laat vervolgens de rest van mijn sigaret op de grond vallen, waarna ik hem met mijn voeten doof. Ik blaas de rook weer uit. "Dit is behoorlijk ingewikkeld," zeg ik.

    [Sorry, ik heb echt geen inspiratie voor meer haha]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Dit is behoorlijk ingewikkeld." Ik knik even zwijgend. Heb in de korte tijd dat Julia en ik niet bij elkaar waren bijna een heel pakje opgerookt en ik heb er spijt van. Ik heb er ook spijt van dat ik zo snel ben gegaan. Het is lang geleden dat ik me zo rot heb gevoeld. Ik bijt even kort op mijn lip en neem weer een hijs. "Zo heb ik t niet bedoelt"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Zo heb ik 't niet bedoelt," zegt Cedric. Ik kijk hem even aan. "Wat heb je niet zo bedoelt?" vraag ik dan. Ik haal even een hand door mijn haar en wrijf dan over mijn voorhoofd. Ik heb behoorlijk hoofdpijn gekregen van dit alles. Het liefst zou ik nu gewoon naar huis gaan, in mijn bed gaan liggen en daar de rest van de dag ook blijven.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Esmée komt naast me zitten en glimlacht even naar de jongen achter de bar stond. Waarschijnlijk kende ze hem.
    "Wat kan ik voor jullie doen dame en heer?" vroeg hij dan. "Voor mij graag een Irish koffie ,wat wil jij?"vraag ik Esmée dan.
    Ik voel mijn gsm trillen en ik haal hem vlug even uit ,waarna ik het berichtje lees het was van Brianna ,ze ging blijven slapen bij haar vriendin. Ik stuurde een berichtje terug ,dat het goed was,maar dat ze morgen rond de middag thuis moest zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Wat heb je niet zo bedoel" ik zucht de rook uit en gooi de sigaret weg. "Om het zo ingewikkeld te maken. Ik dacht gewoon..." ik zwijg even en lik over mijn lippen. "Ik dacht gewoon, simpel daten met jou, een leuke meid. Hopen dat het uitdraait op misschien een leuke relatie.. en.." ik zwijg weer even slim, zoekend naar de juiste woorden. "En ik moet het weer verpesten me t dat klote geld.." ik schop een steentje weg en haal mijn hand weer door mijn haren. "Die neiging heb ik vaker en ik vervloek mezelf ervoor.." mompel ik zacht...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Om het zo ingewikkeld te maken. Ik dacht gewoon... Ik dacht gewoon, simpel daten met jou, een leuke meid. Hopen dat het uitdraait op misschien een leuke relatie... en....En ik moet het weer verpesten met dat klote geld. Die neiging heb ik vaker en ik vervloek mezelf ervoor..." mompelt hij. Ik leg mijn hand geruststellend op zijn arm. "Luister, als er iemand is hier die het verpest heeft, ben ik het wel oké? Jouw geld heeft hier niets mee te maken, we hadden in precies hetzelfde schuitje gezeten als je arm was geweest."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmee Sophia Pearson
    Jake keek iets verbaasd mij te zien. Waarschijnlijk had ie mijn smsje nog niet gelezen over dat ik weer ik NY was. Als ik glimlach, glimlacht hij een beetje raar. Ik hou mijn hoofd even kort schuin terwijl ik hem even aankijk. Als hij klaar is met schoonmaken komt hij onze kant op gelopen en vraagt wat hij voor ons kan doen. Matthew besteld eenbirisch coffee en kijkt daarna op zijn telefoon. "Doe mij maar een frappuccino caramel" zeg ik dan.

    Cedric Beckett

    Julia legt haar hand op mijn arm. "Luister als iemand iets hier verpest heb ben ik het wel oke? Jouw geld heeft hier niets mee te maken, we hadden in precies hetzelfde schuitje gezeten als je arm was" ik zwijg even, omdat ik er eigenlijk helemaal niets van geloof. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik pak haar hand. "Weet je heel zeker dat je het niet wilt proberen met mij? Gewoon daten enzo en dan kijken waar het uit komt?" Niet zo zielig Ced je bent beter dan dat. Ikkijk julia vovoorzichtig aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Weet je heel zeker dat je het niet wilt proberen met mij? Gewoon daten enzo en dan kijken waar het uit komt?" vraagt Cedric, terwijl hij mijn hand vast houdt. Ik laat zijn hand los en leg mijn beide handen op mijn schoot. "Ik...' zeg ik zuchtend, "Ik weet niet of ik het kan..."

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 13:57 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ik weet niet of ik dat kan" zegt Julia terwijl ze mijn hand los laat. "Ik begrijp het" zeg ik zacht en kan de teleurstelling en verdriet niet helemaal verbergen in mijn stem. Ik schraap mijn keel. "Oke" ik sta op om weg te gaan maar laat me net zo snel weer op het bankje ploffen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik begrijp het," zegt hij zacht. Ik hoor teleurstelling en verdriet in zijn stem. "Oké," zegt hij na zijn keel geschraapt hebben. Hij staat op maar gaat dan weer zitten. "Het spijt me echt heel erg," zeg ik, "ik had gewoon van het begin af aan eerlijk moeten zijn. Ik heb het behoorlijk verprutst, voor ons allebei, al helemaal voor jou. Sorry."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."