• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Hij was wel aangereden maar hij houd er niks aan over xD hij was gewoon even vergeten dat die autoweg er was.)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cedric Beckett

    Ik open mijn ogen en doe ze weer dicht. Het licht is zo fel. Na even geknipperd te hebben voel ik me goed genoeg om overeind te gaan zitten. Ik zie Felicity zitten die gelijk opstaat. "Hey...Jake belde me dat ik hier heen moest komen...Misschien moet je even blijven liggen" zegt ze terwijl ze naar het bed loopt. "Ik voel me prima" antwoord ik. "Alleen een beetje stijf" Ik laat mijn rug en nek even kraken en Felicity rilt. De dokter komt de kamer binnen gelopen. "Zo meneer Beckett... u heeft een flinke klap gemaakt" zegt de dokter. Ik kijk hem even aan. Hij schijnt met een irritant lichtje in mijn ogen. "heb je last van hoofdpijn of duizeligheid?" Ik schud mijn hoofd. "Een beetje hoofdpijn, maar niet erger dan anders" De dokter knikt en schrijft wat op. "uw knie heeft een flinke klap gekregen, maar met de foto's zijn geen scheurtjes in de botten of spieren gevonden. Je zal het wel even voelen. Als je de hoofdpijn blijft houden zou ik nog even naar de huisarts gaan, dan heb je waarschijnlijk een hersenschudding. Maar verder is er niks aan de hand. Je zult misschien wat stijf zijn. Ik raad je wel aan om niet alleen thuis te verblijven. Blijf bij familie of uw geliefde" Ik glimlach naar de dokter. "Bedankt" Ik schud zijn hand. Felicity glimlacht opgelucht. Bij de receptie melden we ons af en loop dan met Felicity mee, die blijkbaar met Jake zijn auto was. "Waar woon je? Dan breng ik je naar huis. Misschien moet je even een bad of hete douche nemen" zegt Felicity. "Ik neem zo wel een bad, kun je me naar the brew brengen. Ik heb trek in koffie" Dat doet Felicity dan ook. We gaan aan een tafeltje achterin zitten tegenover de balie. Ik krijg nog een uitbrander van Jake, maar betaal dan een andere serveerster en zij zal onze koffie brengen. "Wie gaat er voor je zorgen?" vraagt Felicity. Ik haal mijn schouders op. Leg mijn hoofd tegen de rugleuning van de bank en sluit mijn ogen even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    mismi schreef:
    Christian Grey
    Ze knikt, al weet ik in eerste instantie niet waarop ze knikt: werkt ze nou of studeert ze nou?. Dan verteld ze dat in de bar hiernaast werkt. Ik glimlach even terug. "Heb je wel gestudeerd of ook niet?" vraag ik dan. Ik ben blij met mijn baan en mijn geld. Ja, de weg ernaartoe was zwaar en hard en ook nu is het nog flink doorwerken, maar ik heb mijn droombaan en ja het verdient goed. En ja, ik ben blij met het geld dat ik verdien. Ik hoef nooit te letten op dingen die ik koop, want ik weet dat ik het kan betalen. Ik heb nooit geld te kort, eerder geld te veel.

    Hannah
    'Heb je wel gestudeerd of ook niet?' Vroeg hij toen en ik keek hem even aan, waarna even mijn blik naar de deur ging die openklapte. Daarna richtte ik mijn blik weer op Christian die blijkbaar wel erg nieuwschierig erover was. Ik schudde mijn hoofd, 'niet echt,' zei ik toen. Hij zal vast denken, wat een dom blondje. Dat is wat de meeste vooroordelen waren, toch kon ik erg goed studeren maar ik wou het gewoon niet. Ik wou gewoon mijn droom volgen, model worden. 'Het ziet eruit alsof je veel geld hebt,' zei ik voordat ik er erg in had.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Christian Grey
    "Niet echt" antwoord ze en ik knik even. Ik had zelf mijn studie ook niet helemaal afgemaakt. Ik kon goed leren, maar had geen zin meer in school, aangezien ik toch al wist wat ik wou gaan doen. Vond het alleen maar tijdsverspilling. Ik neem nog een paar happen van mijn ontbijt als Hannah ineens zegt dat ik eruit zie alsof ik veel geld heb. Ik grinnik even. "Ik heb ook veel geld" zeg ik dan doodleuk. "Ik heb al meer dan ik op kan maken. Ik verdien slapend geld, letterlijk. Bij mij gaat het 24/7 door." zeg ik dan. Ik verdiende nu grofweg rond de 80.000 euro per uur, maar dat gaat binnenkort weer omhoog, omdat we bezig zijn een groot bedrijf over te nemen.

    [Anyone for ced? ^^]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jake Harper

    De jongen besteld een Irish Coffee. Op dit uur? en Esmee een frappuccino. Ik maak beide drankjes voor ze klaar en zet ze dan voor ze neer, met beide een koekje. "Alsjullieblieft" zeg ik dan met een glimlach, en ga dan gelijk verder met het schoonmaken van de machines. Ondertussen kijk ik stiekem even naar het stel. Tsjah, wat moet ik daar nou mee. Ik haal mijn schouders even kort op tegen mezelf.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    julia naar brew?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Tja alles ging vrij snel. Felicity en ik waren aan het wandelen ,tot ze een dringend telefoontje kreeg van Jake ,dat er iets met Cedric was gebeurt.
    Felicity ging naar hem toe en ik ging naar huis ,deels omdat ik haar best liet gaan om eens met haar broer te praten ,anderzijds omdat honden het ziekenhuis niet in mochten.Zodra ik thuis was ,heb ik Puck los gemaakt en had ik wat eten in zijn voerbak gedaan. Ik zat nog een uurtje te schilderen .
    µik besloot even te gaan wandelen ,in de hoop dat ik een berichtje van haar kreeg dat ze al terug was ,maar dan besefte ik ,dat ik niet eens haar gsm nummer heb gevraagd. Nu ik toch buiten was ,nam ik een korte wandeling.

    Matthew Simon Collins

    De jongen ,maakte onze drankjes klaar en ondertussen dat hij even wegwas kijk ik naar Esmée."Ken je hem?"vraag ik haar dan ,aangezien ze vaak glimlachen naar elkaar.
    De jongen komt terug met onze drankjes en ging dan weer de machines schoonmaken. Ik nam even een slok van mijn drankje. Hmm ,wat hield ik toch van Irish koffie ,het pepte me een beetje op en vergat mijn zorgen over Mabel.


    (Iemand voor Blake? )

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 20:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmée Sophia Pearson
    "Ken je hem?" vraagt hij als Jake is weggelopen om onze drankjes te maken. Ik knik. "Ja ik ken hem". Jake komt niet veel later weer terug om onze drankjes voor ons neer te zetten. "Alsjullieblieft" zegt hij dan met een glimlach om vervolgens verder te gaan met het schoonmaken van de machines. Ik neem een slok van mijn frappuccino en kijk ondertussen over het glas heen naar Jake. Ik zie hem af en toe stiekem kijken en een grijns verschijnt op mijn gezicht. Mijn grijns wordt half verstopt achter het glas dat ik nog altijd aan mijn lippen heb staan. Als ie nog een keer kijkt doe ik even geamuseerd mijn wenkbrauwen omhoog. Ik zet mijn glas weer neer en richt me weer op Matthew. "Neem jij altijd een Irish Coffee midden op de dag?" vraag ik dan.

    Matthew Simon Collins

    Esmée knikte "Ja ik ken hem". zei ze nog ,voordat de jongen weer terug was.
    Ik was wat aan het dagdromen ,terwijl ik wat zit te prutsen. "Neem jij altijd een Irish Coffee midden op de dag?"vroeg ze me dan en ik kijk haar even aan.
    "Is dat erg dan?"vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw. Het was niet echt een antwoord ,maar ik mocht toch drinken ,wat en wanneer ik wilde.
    Daarna schud ik mijn hoofd kort. "Nee ,ik drink dit niet iedere middag ,het is gewoon omdat ik er zin in had."mompel ik erna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mismi schreef:
    Christian Grey
    "Niet echt" antwoord ze en ik knik even. Ik had zelf mijn studie ook niet helemaal afgemaakt. Ik kon goed leren, maar had geen zin meer in school, aangezien ik toch al wist wat ik wou gaan doen. Vond het alleen maar tijdsverspilling. Ik neem nog een paar happen van mijn ontbijt als Hannah ineens zegt dat ik eruit zie alsof ik veel geld heb. Ik grinnik even. "Ik heb ook veel geld" zeg ik dan doodleuk. "Ik heb al meer dan ik op kan maken. Ik verdien slapend geld, letterlijk. Bij mij gaat het 24/7 door." zeg ik dan. Ik verdiende nu grofweg rond de 80.000 euro per uur, maar dat gaat binnenkort weer omhoog, omdat we bezig zijn een groot bedrijf over te nemen.

    Hannah
    Hij grinnikt even en zegt daarna doodleuk dat hij ook veel geld heeft. 'Ik heb al meer dan ik op kan maken. Ik verdien slapend geld, letterlijk. Bij mij gaat het 24/7 door.' Ik fronsde even en glimlachtte toen. Hij had het vast heel makkelijk, toch kon ik niet tegen mensen die daar zo openlijk over praten. Ookal vroeg ik er zelf wel een beetje om.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Christian Grey
    Ze fronst even en glimlacht dan. "Maak je geen zorgen, ik besteed mijn geld niet alleen aan mezelf" zeg ik dan. "Er zijn genoeg goede doelen waar een deel van mijn geld naartoe gaat. Dat probeer ik zoveel mogelijk te verdelen" zeg ik dan. "Of ik organiseer feesten waar geld in wordt gezameld voor goede doelen.." zeg ik dan. Ik eet het laatste beetje van mijn ontbijt op en drink mijn drinken op. "Wou jij misschien nog wat te drinken?" vraag ik dan.

    Jake Harper

    Ik hoor de jongen en Esmée praten of ik haar ken. "werd ik nou genoemd in een gesprek?" vraag ik vrolijk. Ik heb nu alles wel drie keer gepoetst en is dus blinkend schoon. Cedric zit verderop met Felicity. Hij ziet er slecht uit, alsof hij zich veel slechter voelt dan hij zegt. Ik glimlach naar Matthew en Esmee "Hebben jullie dat ongeluk van net gezien?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Matthew reageert een beetje 'aangebrand' op mijn vraag. "Het was maar een vraag, meestal wordt het gedronken na het eten.." zeg ik dan. Dan kom Jake bij ons staan. "Werd ik nou genoemd in een gesprek?" vraagt hij vrolijk. "Hij vroeg of ik je kende" zeg ik dan met een glimlach. "Hebben jullie dat ongeluk van net gezien?" vraagt hij dan. Ik schud mijn hoofd. "Niet het ongeluk zelf, alleen de sirenes en de mensen die er omheen stonden.." zeg ik dan. "Tot hoe laat moet je werken vandaag?" vraag ik dan.

    Jake Harper

    " niet het ongeluk zelf, alleen de sirenes en de mensen er omheen. Tot hoelaat moet je werken vandaag?" Vraagt Esmee. "Eigenlijk heb ik geen idee" antwoord ik. "Drie, vier uur misschien. Maar kan ook zomaar eens 6 uur kunnen zijn" ik haal mijn schouders op. Ik werp weer even een blik op mijn broer en zus.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]