• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Julia Miller
    "Weet je Julia, ik kan niet anders dan je gelijk geven. "Zoiets is gewoon verschrikkelijk. En het is niet meer dan logisch dat je vertrouwen in mannen verdwenen is," zegt hij. Hij strijkt weer een lok achter mijn oor. "Ik had alleen liever gehad dat je er eerder mee kwam. Dan had ik het eerder begrepen en daardoor minder erg gevonden. Dankjewel dat je het me wilde vertellen." Hij pakt een zakdoek en veegt alles van mijn gezicht. "Ik heb het niet verteld omdat er, naast mijn beste vriendin, niemand is die het weet. Zelfs mijn ouders niet, zelfs mijn broers niet, ik heb ze gezegd dat het gewoon niet werkte tussen ons, dat we doordat hij zo vaak werkte uit elkaar waren gegroeid en gek genoeg, maar gelukkig, geloofden ze dat, anders weet ik niet of mijn broers hem wel hadden laten leven," zeg ik, waardoor ik even moet lachen. "Sorry, ik zie er waarschijnlijk echt niet uit op het moment," zeg ik. "En over je eerdere opmerking. Ik zie je niet als klein kind, maar ik zorg wel graag voor je." Ik glimlach, "dankjewel."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    Hij kijkt een aantal keer verbaasd naar me terwijl ik praat. "Tja, als je het zo bekijkt zou ik hetzelfde doen" zegt hij en zijn blik gaat weer naar zijn zus. Zijn lichaam spant zich lichtelijk aan en ik zie dat hij zijn handen heeft gebald tot vuisten. "Oke, tijd om te gaan." zeg ik en ik sta op. Ik pak zijn pols vast en trek hem van de bank af. Zonder hem los te laten loop ik Central Park weer uit, maar nu aan de andere kant dan waar we erin waren gegaan. "Van wat ik nog weet van vroeger is dat je zus slim was en dat zal vast niet ineens veranderd zijn. Dat ik binnen één dag seks heb gehad met een jongen, betekend niet dat ieder meisje dat doet." zeg ik dan. Waarom waren broers altijd zo overbeschermend?! Zo worden we nooit volwassen en leren we nooit van ons afslaan. Je moet fouten maken om te leren en om levenservaring op te doen. Ik trek hem mee richting The Brew en pas als ik hem zowat naar binnen duw, besef ik dat Jake aan het werk is. "Wil je eigenlijk wel wat drinken?" vraag ik dan. Als hij geen zin had, konden we weer naar buiten lopen, ja het zou er raar uitzien, maar minder raar dan wanneer ik hem er weer uittrek.

    Cedric Beckett

     "Ik heb het niet verteld omdat er, naast mijn beste vriendin, niemand is die het weet. Zelfs mijn ouders niet, zelfs mijn broers niet, ik heb ze gezegd dat het gewoon niet werkte tussen ons, dat we doordat hij zo vaak werkte uit elkaar waren gegroeid en gek genoeg, maar gelukkig, geloofden ze dat, anders weet ik niet of mijn broers hem wel hadden laten leven,Sorry, ik zie er waarschijnlijk echt niet uit op het moment," zeg ik. "Dat valt wel mee" zeg ik met een glimlach "je bent prachtig" voeg ik er aan toe. Als Julia me bedankt glimlach ik alleen even. "Ik snap het. Het had voor ons beide veel ellende gescheeld als je het gewoon gezegd had" ik zucht even zachtjes. "Ik kan nu wel zeggen; zo ben ik niet en dat kan ik bewijzen, maar ik kan en wil je nergens toe dwingen.." ik kijk even naar het smeulende sigarettenpeukje op de grond. Glimlachend streel ik even over Julia haar wang. "Gaat het weer een beetje?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins
    "Oké tijd om te gaan."zei ze waarna ze mijn pols vastneem en me van de bank aftrekt. ik zucht eventjes ,maar ga dan toch met Esmée Central Park uit.
    "Van wat ik nog weet van vroeger is dat je zus slim was en dat zal niet inneens verranderd zijn.Dat ik binnen één dag sex heb gehad betekend niet dat ieder meisje dat doet."legde ze uit. Tja misschied had Esmée wel gelijk.
    Wd wandelen richting een koffie tentje waar ze me bijna naarbinnen duwt."Wil je eigenlijk wel wat drinken."vraagt ze me nadat ze me binnen geduwd had."Zo te zien jij wel en ik niet zo heel veel.
    "Kom ik trakteer je anders wel."zeg ik en neem haar mee naar binnen,waar ik me dan aan de bar zet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "Dat valt wel mee, je bent prachtig," zegt hij. Ik glimlach even. "Ik snap het. Het had voor ons beide veel ellende gescheeld als je het gewoon gezegd had. Ik kan nu wel zeggen; zo ben ik niet en dat kan ik bewijzen, maar ik kan en wil je nergens toe dwingen..." Ik kijk even naar een aantal voorbij rennende kinderen. "Dat weet ik," zeg ik, "maar ergens achter in mijn hoofd blijft het toch rondspoken dat die mogelijkheid er is," zeg ik. Hij streelt glimlachend over mijn wang. "Gaat het weer een beetje?" ik knik. "Met jou ook? Ik wist niet dat je rookte?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Marcus Bell
    Ik liep door Central Park op weg naar The Brew. Hij liep langs de fontein, over de brug en uit het park. Eeenmaal in The Brew. bestelde hij een
    IceCoffee. Hij kreeg het kartonnen bekertje en nam het naar z'n plek. 'Dankjewel' zei hij. Hij ging ergens zitten en pakte zijn mobiel uit zijn broekzak. 'Aaaahh...' Zei hij toen hij een slok nam van zijn IceCoffee. Frank: Waar ben je nu? vroeg zijn vriend, Frank, op WhatsApp. Marcus: In the Brew! En hij stopte zijn Samsung Galaxy S weg.

    [Iemand anders kan doorgaan door me te onderbreken. Kan ik ook een beetje inkomen!]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 7:58 ]

    [url=]http://media.tumblr.com/233c8abd6137a5f0500669512b75bb94/tumblr_inline_mhg4ffevQa1qz4rgp.gif] Cedric Beckett [/url]

    "Dat weet ik. Maar ergens achter in mijn hoofd blijft het toch rondspoken dat die mogelijk er is" ik knik "dat snap ik. Als we nou eerst heel lang gaan daten?" Ik grijns een beetje en schud mijn hoofd waarna ik weer een sigaret op steek. "Laat maar" zeg ik. Julia knikt "met jou ook?" Ik haal mijn schouders op. "Ik wist niet dat je rookte?" Ik kijk even naar mijn sigaret en neem een hijs. "Ik was ooit gestopt" geef ik toe. "Ik stop volgende week of over twee weken wel weer" ik neem een hijs en blaas t rook langzaam uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Dat snap ik. Als we nou eerst heel lang gaan daten?" Cedric grijnst een beetje, maar schudt dan zijn hoofd, waarna hij weer een sigaret op steekt. "Laat maar," zegt hij. Cedric haalt zijn schouders op. "Ik was ooit gestopt. Ik stop volgende week of over twee weken wel weer." Hij neemt een hijs en blaast de rook dan langzaam uit. Ik steek mijn hand op. "Heb je er nog één, dan doe ik tot die tijd lekker mee," zeg ik grijnzend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Heb je er nog een? Dan doe ik tot die tijd lekker mee" zegt Julia terwijl ze haar hand op steekt. Ik haal speels een wenkbrauw op. "Het is slecht voor je" Maar omdat ik haar niks kan verbieden houd ik haar toch mijn pakje marlboro voor en geef haar een aansteker. Ik vraag me af of ze ooit wel gerookt heeft. "Waarom heb je me niet gewoon gebeld toen je zo overstuur was?" Ik neem weer een hijs.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Het is slecht voor je," zegt hij. Ik kijk hem verbaasd aan. "Goh, écht? Maar dát wist ik niet," zeg ik lachend. Ik pak een sigaret uit het pakje wat hij voor me houdt en pak zijn aansteker aan. "Waarom heb je me niet gewoon gebeld toen je zo overstuur was?" Ik steek de sigaret tussen mijn lippen en steek hem aan, waarna ik de aansteker weer terug geef en een hijs neem. Langzaam blaas ik de rook uit. "Het leek me niet echt logisch," antwoord ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmee Sophia Pearson
    Gelukkig stribbelde hij niet tegen, op wat gezucht na, anders had ik hem natuurlijk nooit tegen kunnen houden. Het is niet dat ik niet sterk ben, want soms wil een paard ook nog wel eens aan de haal gaan met je. Alleen hebben mensen nog armen waarmee ze je vast kunnen pakken.
    "Zo te zien jij wel en ik niet zo heel veel" zegt hij. Ik wil net zeggen dat ik eigenlijk ook niet hoef als hij zegt dat trakteert en me vervolgens mee neemt naar de bar waar hij gaat zitten. Ik loop met hem mee en ga ook op een kruk zitten. Ik glimlach even naar Jake die achter de bar staat.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 8:49 ]

    [Ehm Jake staat wél achter de bar xD']


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cedric Beckett

    "Goh, écht? Maar dát wist ik niet," zegt Julia lachend, ze pakt een sigaret uit het pakje wat ik voor haar houdt en pakt mijn aansteker aan. Julis steekt de sigaret tussen haar lippen en steekt hem aan, waarna ze de aansteker weer terug geeft en een hijs neemt. Langzaam blaast ze de rook uit. "Het leek me niet echt logisch," ik frons mijn wenkbrauwen even terwijl ik een hijs neem. "Eigenlijk kan dat me niks schelen" antwoord ik. "Ik wil dat je me belt als er iets is, op welk tijdstip dan ook. Of het nou logisch is of niet." Ik kijk haar even aan. "Je mag me dan wel afgewezen hebben, maar dan wil ik me nog niet zorgen over je hoeven te maken, Daarom"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    [Ehm Jake staat wél achter de bar xD']
    [ghehe.. aangepast xD]

    Jake Harper

    Nadat Julia weg was gegaan, ben ik verder gegaan met schoonmaken. Als de deur open gaat, kijk ik op en zie Esmée met een jongen binnen lopen. Verbaast frons ik mijn wenkbrauwen. Zij was toch terug naar huis gegaan?. Ze gaan beide bij de bar zitten en Esmée glimlacht naar me. Ik glimlach een beetje terug. Ik maak waar ik mee bezig ben even af en loop dan neer hen toe. "Wat kan ik voor jullie doen dame en heer?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]