• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    Mijn ogen vlogen weer open toen ik bekende voetstappen hoorde, ik wist wel hoe iedereen liep. Iedereen had immers zijn eigen ritme hoe hij of zij liep. Ik keek op en zag Zayn naar het podium lopen, zijn gezicht stond droevig. Een kant die ik niet graag van hem wilde zien, ik wilde hem liever gelukkig zien dan verdrietig. Ik zuchtte diep en bereidde me alvast voor op wat er ging gebeuren. Er was al iets gebeurd tussen Liam en Zayn, dat sowieso. Ik liep naar Zayn toe en drukte een kus op zijn wang. ''Wat is er allemaal gebeurd?'' vroeg ik zachtjes en probeerde hem aan te kijken. Ik gaf toe dat ik niet zo goed was in het troosten van mensen, maar ik wilde Zayn niet zo gebroken zien. ''Wil je het met me delen.'' Ik glimlachte licht en wreef zacht met mijn duim over de rug van zijn hand, hopend om hem wat blijer te krijgen.

    [Ik weet nog geen eens of het klopt :/ ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ik hoorde voetstappen op me af komen en in gedachten bad ik dat het Liam niet was. Uiteindelijk zag ik de schoenen van Chayenne vanuit mijn ooghoeken en opgelucht haalde ik adem. Haar zachte lippen landde op mijn wang. 'Wat is er allemaal gebeurd?' vroeg ze terwijl ze wat moeite deed om me aan te kunnen kijken. 'Wil je het met me delen?' Ze pakte mijn hand vast en haar duim wreef zacht over de rug van mijn hand. Mijn ogen stonden weer vol tranen toen ze me wilde troosten. Ik zuchtte eventjes. 'Je weet toch van Liam's plan?' vroeg ik met een schorre stem. Ik had hem zelf niet zo schor verwacht en ik kuchte dus eventjes. 'Ik heb net mijn frustratie op hem laten lopen en mijn gevoelens los gelaten.. Drie rake klappen, op zijn oog, neus en ribben..' kwam er moeizaam uit mijn mond en greep Chayenne's hand steviger vast. 'Ik kan het toch niet zomaar laten gebeuren Chay..' zei ik toen mijn andere hand zich naar mijn gezicht verplaatste en nogmaals ruw over mijn ogen wreef. De make-up die de visagiste op mijn gezicht had gesmeerd zag er vast niet meer uit maar dat kon me nu echt niet meer schelen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    KiliOfDurin schreef:
    Liam Payne
    Ik glimlachte naar haar. "het zou je nog eens verbazen hoe zenuwachtig ik ben." Voor elke show was ik zenuwachtig, maar vandaag wel erger dan normaal. Wat te begrijpen was. Ik gaf haar zacht een kusje terug. "Fijn om te weten. Ik beloof je niet vals te zingen. Ik hou van je." Ik beet vrij hard op mijn lip toen ze haar armen om me heen sloeg. Ze wilde me geen pijn doen, maar haar broer was erg sterk. "Inderdaad." zei ik met een glimlach als een boer met kiespijn. Ik aaide even door haar haren. Achter ons hoorde ik voetstappen. Het was Zayn. Ik zag de blik in zijn ogen. Ik had eigenlijk wel medelijden met deze jongen, maar toch ook weer niet. Ik trok Marie-Anne dicht naar me toe en drukte een zoen op haar lippen. We hadden nog tien minuten en die wilde ik graag benutten. nadat we zo lang uit elkaar waren geweest had ik eigenlijk geen zin haar los te laten als we eenmaal samen waren. Ze was dan wel Zayn's zusje, iets wat ik aan mijn ribben en hoofd voelde, ze was ook mijn vriendin en hij leek zich erbij neergelegd te hebben dat we echt niet meer uit elkaar gingen. Ik zou het niet te ver pushen, maar een beetje flikflooien mocht wel, toch? Hij deed hetzelfde met Chayenne voor Harry's neus en Louis met Phee voor de mijne. Natuurlijk vonden Harry en ik dat ook niets, maar ik deed er ook niets aan, dat kon ik ook niet meer. maar daar wilde ik nu echt niet overna denken.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte en keek hem weer aan. ''Dan ben ik best verbaasd ja, nooit verwacht dat je zo zenuwachtig was. Het komt wel goed joh, beschouw het gewoon als ieder andere normale concert.'' zei ik bemoedigend. Hij gaf me een zacht kusje terug waarna ik moest glimlachen. ''Dat is goed, vals zingen is niet leuk. Ook niet leuk voor de fans.'' Ik stak mijn tong uit en grijnsde breed. Het voelde altijd beter als ik bij hem was, ik voelde me gewoon gelukkiger. ''Ik ga morgen maar naar het ziekenhuis om nieuwe pillen aan te vragen en ik haat het ziekenhuis.'' zuchtte ik en haalde een hand door mijn haar. Zayn kwam ook het podium oplopen en zag een verdrietige blik in zijn ogen. Ik kon het niet helpen om medelijden met hem te hebben. Hij bleef mijn broer en ik hield van hem. Zayn zo gebroken zien is geen pretje. Liam trok me dicht naar zich toe en drukte een zoen op mijn lippen. Ik grinnikte even. ''Ik heb je lippen gemist.'' prevelde ik tegen zijn lippen aan en drukte mijn lippen weer op de zijne.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en gaf haar nog een klein kusje. Ze hielp me altijd met mijn zenuwen. Even liet ik een hand los om te voelen of de ring in het doosje nog in mijn zak zat. Ik relaxte toen ik het doosje nog in mijn zak voelde zitten. Ik sloeg mijn arm weer om haar heen en grijnsde naar haar. Ze was zo lief en schattig. Ze maakte me compleet en dat was nog wel het geweldigst. Ik haalde een hand voor haar haren. "Ik ga met je mee, maak je geen zorgen." Ik keek even van haar weg toen Zayn binnen kwam. Hij zag er niet goed uit, maar ik hoopte dat hij het toch bij elkaar wist te rapen. Ik wilde hem niet zo zien. Toen Chay bij hem kwam staan draaide ik me terug naar Annie en kuste haar. Ik glimlachte bij haar woorden en kuste haar wat dieper terug. Ik legde een hand in haar nek en de ander liet ik om haar middel liggen. Ik hield zo veel van haar. Ik beet zacht op haar lip. Misschien was ik het wel een beetje aan het pushen met Zayn, maar ik had haar echt heel erg gemist.


    Bowties were never Cooler

    [Hey! Ik ben weer terug, zowat haha :P Ik heb nog een paar toetsen, maar ik maak wel plaats om hier te reageren. Kan ik nog ergens inspringen of?]


    El Diablo.

    (Op Zayn reageren ((: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    Serieus, waar had ik Liam aan verdiend? Hij was veel te goed voor me, veel te lief en veel te.. Alles. Ik hield gewoon van hem, maar soms had ik zo het gevoel dat hij veel beter dan mij kon krijgen en dat was een feit. "Dat is goed, ik word gek van mezelf door die stemmingswisselingen." Zuchtte ik. Liam kuste me weer en legde een hand in mijn nek en de ander liet hij om mijn middel. Ik grijnsde breed en liet mijn armen in zijn nek hangen. Dit had ik in die paar minuten toen ik alleen was, zonder Liam. Het verbaasde me dat ik zonder hem kon voor al die maanden. Ik grijnsde breed toen hij op mijn lip beet en opende mijn mond. Mijn tong zocht naar de zijne en cirkelde er langzaam rondjes overheen. Het risico was wel dat Zayn hier was en hij nogal pissig was. Ik drukte hem dichter tegen me aan en begon breder te grijnzen. Ik hield zoveel van hem en ik wilde hem niet kwijt. Nooit van mijn leven. Mijn vingers trippelden zacht over zijn nek naar zijn rug.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    Zijn ogen stonden weer vol tranen en ik bijt op mijn lip. Het is vreselijk om hem zo te zien.. 'Je weet toch van Liam's plan?' vroeg hij met een schorre stem en ik knik terwijl ik geruststellend over zijn hand ga. Hij kuchte eventjes, vast om zijn schorre stem weg te krijgen. En zoals verwacht is het schorre weg zodra hij weer praat. 'Ik heb net mijn frustratie op hem laten lopen en mijn gevoelens los gelaten.. Drie rake klappen, op zijn oog, neus en ribben..' kwam er moeizaam uit en ik streel met mijn andere hand over zijn schouder. Ik voelde hoe hij mijn hand steviger vast hield. 'Ik kan het toch niet zomaar laten gebeuren Chay..' zei hij tot slot en ik bijt even diep in mijn lip. 'Het lijkt erop dat je het moeilijk kan tegenhouden.' geef ik zuchtend toe. Natuurlijk stond ik aan zijn kant, maar ik ben altijd eerlijk. 'Er is nog steeds een kleine kans dat ze nee zegt... Omdat ze zichzelf te jong vind ofzo?' zeg ik zachtjes en bijt weer op mijn lip.


    El Diablo.

    [Malino ---> Adnane ]


    El Diablo.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij het gevoel van haar armen in mijn nek en ik tilde haar iets op on het hoogteverschil te compenseren. Ik had haar zo erg gemist in al die maanden. Ik hield zo veel van haar. Zacht beet ik op haar lip. Direct voelde ik haar grijns tegen mijn lippen, waardoor ik zelf ook moest grijnzen. Al snel voelde ik haar tong tegen de mijnen en ik wikkelde de mijne om de hare. Zayn zou erg boos kunnen worden, maar het kon me niets meer schelen toen ze zich dichter tegen me aan trok. Ik wilde haar echt nooit meer kwijt. Niet veel later werd ik op mijn schouder getikt. "5 minuten, Liam." kreeg ik te horen. Normaal zou ik nu staan te springen van de zenuwen, maar nu wilde ik gewoon haar in mijn armen houden. Ik trok mijn tong langzaam terug en tikte er nog een keer me op haar tanden voor ik de zoen afsloot en naar haar keek. God, wat was ze prachtig.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik voelde hoe Liam me een beetje optilde, ik was echt klein vergeleken met hem. Mijn hart maakte een sprongetje bij elke aanraking van Liam en ik kon het niet laten om te giechelen. God, ik haatte mijn gegiechel. Serieus. Ik pruilde even toen hij de zoen stopte. "Dat heb ik echt gemist al die maanden toen je weg was. Ik wil nooit meer meer dan een maand zonder je zijn." Zuchtte ik en pakte zijn hand vast om die met mij te verstrengelen. "Het voelt weer goed om samen te zijn." Zei ik met een glimlach en grijnsde breed. Mijn glimlach viel alweer weg met mijn realisatie dat ik maandag weer naar school moest. Vermoord me maar liever. Ik heb geen zin in school, liever thuis met een bak ijs en een cliché film. "Ik wil niet naar school." Klaagde ik en pruilde mijn lippen. "Heb jij een oplossing?" Zuchtte ik. Nog een paar maanden en ik was er van af. Nog een paar maanden...


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ze giechelde. Ik wist dat ze het haatte, maar ik vond het zo leuk om te horen. Ik tikte zacht met mijn vinger op haar pruillipje. "Dat hoeft ook niet, liefje. voortaan ga je lekker mee." Ik wist ook wel dat dat onmogelijk was, maar het viel altijd te proberen. Ik keek even neer op onze verstrengelde handen en toen weer diep in haar prachtige ogen. De vlinders in mijn buik leken wel een autorace te doen en de rest van het dierenrijk hield er een wild feestje bij. "Dat zeker" zei ik voor ik nog een zacht kusje op haar wang plaatste. Ik werd wel wat bezorgd toen ze niet meer lachte. Zou ik wat verkeerd hebben gedaan. Ik hoopte van niet. Al snel kwam ik er achter dat ik niet het probleem was. Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. "Sorry. Maar als je klaar bent gaan we samen ergens naartoe en jij mag kiezen waarheen." Ik drukte nog een kusje op haar neus. Ik had eigenlijk heel veel behoefte om een tijdje met haar weg te gaan en gewoon samen te zijn.

    [Wanneer begint het concert eigenlijk?]


    Bowties were never Cooler

    Adnane schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Zijn ogen stonden weer vol tranen en ik bijt op mijn lip. Het is vreselijk om hem zo te zien.. 'Je weet toch van Liam's plan?' vroeg hij met een schorre stem en ik knik terwijl ik geruststellend over zijn hand ga. Hij kuchte eventjes, vast om zijn schorre stem weg te krijgen. En zoals verwacht is het schorre weg zodra hij weer praat. 'Ik heb net mijn frustratie op hem laten lopen en mijn gevoelens los gelaten.. Drie rake klappen, op zijn oog, neus en ribben..' kwam er moeizaam uit en ik streel met mijn andere hand over zijn schouder. Ik voelde hoe hij mijn hand steviger vast hield. 'Ik kan het toch niet zomaar laten gebeuren Chay..' zei hij tot slot en ik bijt even diep in mijn lip. 'Het lijkt erop dat je het moeilijk kan tegenhouden.' geef ik zuchtend toe. Natuurlijk stond ik aan zijn kant, maar ik ben altijd eerlijk. 'Er is nog steeds een kleine kans dat ze nee zegt... Omdat ze zichzelf te jong vind ofzo?' zeg ik zachtjes en bijt weer op mijn lip.


    Zayn Malik
    'Het lijkt erop dat je het moeilijk kan tegenhouden.' zegt ze zuchtend. 'Er is nog steeds een kleine kans dat ze nee zegt.. Omdat ze zichzelf te jong vind ofzo?' zegt ze zachtjes en gefrustreerd schud ik mijn hoofd. 'Onzin Chay, dat weet je zelf ook.' zeg ik en het komt er botter uit dan ik verwachtte. Ik maak mijn hand los van de hare en kijk naar de plekken op mijn knokkels die steeds lelijker worden, rode, kleine wondjes zijn het aan het worden. De klappen waren harder dan ik op dat moment door had. In mijn ooghoeken zie ik Liam en Marie-Anne staan zoenen, alsof ze ooit iets anders doen. Levenloos zucht ik nogmaals en staar naar een dood punt naast Chayenne. Een wit puntje op het donkere doek wat ons weghoudt van het podium. Alsof het een lichtpuntje was op dit moment, alsof er inderdaad nog hoop was. Ik voelde me depressief, een pessimist, iemand die alles negatief bekijkt, ik geloofde nergens meer in. Toch wist ik dat ik mezelf erboven op moest krijgen, voor de fans en voor Chay. De fans mochten niks merken en Chay wilde ik al helemaal niet kwetsen. Ik bijt ongemakkelijk op mijn lip als ik weer wakker word uit mijn gedachtes. 'Het spijt me schat.. Ik bedoelde het niet zo.'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:39 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Paradises schreef:
    Amy Celine Tomlinson
    Na heel lang niks zinnigs te hebben gedaan, ga ik uiteindelijk toch het huis uit. Ik weet dat de jongens nu een optreden hebben, of bijna hebben, ik weet het niet, dus ik loop richting het park toe, waar zij dus optreden. Ik pak mijn mobiel en ik stuur dan een smsje naar zowel Louis als Niall. Hey, ik kom jullie kant op, zijn jullie nog bezig met jullie optreden, of zijn jullie klaar? x A en ik verstuur het berichtje dan. Als het verzonden is, glimlach ik even en loop ik rustig verder, soms wordt ik herkent door mensen op straat, maar ik besteed daar nu even geen aandacht aan.


    That is a perfect copy of reality.