• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Michael Elliot Turner

    'Nee, je hebt gelijk, maar toch,' zuchtte hij en ik knikte even zachtjes. Tja het kwam nog steeds hard aan.
    Bij mijn idee gaat hij overeind zitten ,hij verzette Hugo naar zijn schoot ,die het blijkbaar niet zo prettig vond om wakker gemaakt te worden ,maar algauw ,ligt die weer te ronken. 'Goed idee. Heb jij zin in de lessen van morgen?' vroeg hij dan ,ik nam even mijn rooster en overloop die ,waarna ik dan tevreden knik.
    Spaans was niet mijn beste vak ,maar het ging redelijk ,dichtkunst ging ook wel en muziek vond ik top. "Ja ,niet de beste lessen morgen ,maar het is beter dan economie."zeg ik met een zacht lachje. Ik was een ramp in economie dat stond vast.
    "Jij?"vraag ik hem dan terug. Ik hoopte dat onze roosters toch gelijk waren met die van mij. Soms gebeurde het wel eens dat de groepen splitsen ,maar meestal is dat alleen voor de keuzevakken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Marith

    "Ja tuurlijk, ben jij misschien Lyra, ik ben Marith trouwens",zei ik met een glimlach. Zonder te wachten op haar antwoord vroeg ik al weer:"Volg me maar als je wil, ik ben hier ook nieuw maar weet hier wel al de weg van hier tot mijn slaapkamer. Ik was heel druk, raar meestal was ik niet zo maar ja. Met mij wist je het nooit. Ik hoopte dat ze nu niet dacht dat ik hyperactief ofzo ben, want zo ben ik helemaal niet.


    Do what you love, love what you do

    Lumineers schreef:
    (Hoi ik ben een dagje eerder terug dan verwacht ! ;3 Ik zal meteen met Michael posten en @Rider ,waar is Raven dan steur ik Thomas wel op haar af als je dat goed vind ;3 )


    (Ze zit ergens op een rustige plek tegen een muur, ze heeft net met haar vader gebeld)


    Happy Birthday my Potter!

    Lyra Jane Ismea

    Het meisje beantwoord mijn vraag met "Ja tuurlijk, ben jij misschien Lyra, ik ben Marith trouwens" meteen daarna volgde ze met "Volg me maar als je wil, ik ben hier ook nieuw maar weet hier wel al de weg van hier tot mijn slaapkamer." "eh ja, ik ben Lyra..." mompel ik. Ik sliep dus met haar op de kamer, dat ging nog leuk worden als ze zo hyper bleef, ik was namelijk in een slecht humeur. "en mijn kat? Wat moet ik daarmee doen?" ik had onbewust de kat 'mijn' kat genoemt, en ik dacht, als dat mogelijk was, dat ik hem ook liever wou houden. "dan noem ik je Manitou" fluisterde ik in zijn vacht.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Marith
    "schattige, die zal je wel bij ons op de kamer mogen houden ,denk ik toch",beantwoorde ik op haar vraag. Ze had die kat nog niet lang aangezien ze zij:"dan noem ik je Manitou". Ze fluisterde het wel maar toch kon ik haar verstaan. Als we aangekomen zijn bij onze kamer doe ik de deur open en zeg,"Dit is dus onze kamer.....sorry dat ik zo hyper ben", Ik wist dat sommige mensen het misschien iritant vinden dus veronschuldigde ik me maar.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:09 ]


    Do what you love, love what you do

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Ik liep achter Rachelle en Aiden aan ,maar toen Teal weer moeilijk moest doen ,sprong ze uit mijn armen en ging er in een drafje vandoor. Inde plaats van te melden ,dat ik achter mijn kat aan ben ,ren ik erachteraan. Teal was erg rap ,maar dat was ik ook.
    Toen ze eindelijk stopte ,kon ik haar vastpakken en kijk ik haar even aan ,ze gaf me een likje aan mijn neus ,waardoor ik glimlach en rondkijk waar ik ben beland.
    Aan de brandende hoofdpijn had ik al door waar ik was,weer buiten op het plein. Ik besloot in de schaduw te lopen en een beetje het plein te verkennen.
    Een eindje verder op zag ik Raven zitten. Ik glimlachte even en ging naar haar toe.
    "Hoi. "zeg ik vriendelijk tegen haar met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    Ik staarde naar mijn handen, die langzaamaan stopten met trillen en merkte dat mijn ademhaling ook weer helemaal rustig was geworden. Mijn ogen deden wel nog een beetje zeer, maar dat zou waarschijnlijk binnen enkele minuten helemaal weggetrokken zijn. Ik hoopte wel dat mijn vader mij serieus genoeg nam en dat de mensen in de bus gered konden worden. Eigenlijk was ik Nux wel dankbaar dat ze deze mensen via mij probeerde te redden, hoewel ik er zelf doodziek van werd.
    'Hoi,' klonk het plots en ik keek verbaasd op. Thomas. Shit, ik had niet gecheckt of mijn ogen weer hun eigen grijsblauwe kleur terug hadden. Hopelijk, als er nog een rode gloed inzat, viel het de nieuwe jongen niet op.
    'Heee, hoe vind je het tot nu toe?' vroeg ik de jongen nieuwsgierig, mijn visioen en de kans dat hij doorhad dat mijn ogen geen normale kleur hadden negerend. Ik trok Glaze, die de gehele tijd trouw naast mij had gezeten, op mijn schoot en aaide door de zachte bruine vacht, mijn ogen nog steeds gericht op Thomas. Tot nu toe vond ik hem heel aardig en het feit dat hij in het begin ietwat onzeker was geweest, maakte dat ik hem had bestempeld als iemand die waarschijnlijk wel te vertrouwen was. Hoewel je het natuurlijk nooit zeker wist. Vandaar dat ik nog steeds gewoon aardig tegen hem deed.


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Raven keek op,ze zag er niet zo heel vrolijk uit en haar ogen ,leken ,anders. Ik wilde niet vreemd overkomen ,door haar aan te staren ,maar af en toe keek ik wel eens naar haar oogkleur. Het leek wel een rode gloed in te zitten.
    'Heee, hoe vind je het tot nu toe?' vroeg ze dan nieuwsgierig ,waardoor ik lichtjes glimlach. "Tot nu toe heb ik het wel naar mijn zin. Ik ben een aardig meisje tegengekomen en dankzij haar heb ik nog andere mensen en mijn kamergenoot ontmoet."zeg ik dan blij.
    Ze trok Glaze op haar schoot en aaide door zijn vacht. Ik besloot naast Raven te zitten en ik zette Teal op de grond ,aangezien ze wat tegenstribbelde toen ik haar op mijn schoot wilde zetten.
    "Gaat alles goed met je? Je leek daarnet wat va streek?"vraag ik haar dan. Ik wist niet of ik die vreemde kleur in haar ogen daarnet had gedroomd of dat het iets slecht of goeds was. Ik begon ook wel bezorgt te worden ,wat als er iets gebeurde?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    Thomas glimlachte licht. 'Tot nu toe heb ik het wel naar mijn zin. Ik ben een aardig meisje tegengekomen en dankzij haar heb ik nog andere mensen en mijn kamergenoot ontmoet.' Hij klonk oprecht blij, wat mij tevreden liet knikken. Om de één of andere reden was ik blij, dat hij het naar zijn zin had. Het was bijna of ik even al mijn zorgen vergat en gewoon weer mijn oude zelf was. Vandaar dat ik ook mijn mond opende om hem uit te horen over dat "aardige meisje" en of hij haar misschien meer dan aardig vond, maar precies op dat moment vroeg Thomas wat hij juist niet had moeten vragen. 'Gaat alles goed met je? Je leek daarnet wat van streek?'
    'Ja, alles gaat goed met mij,' antwoordde ik de jongen dan ook kortaf en ik richtte mijn blik op Glaze. Ik wist dat hij gewoon bezorgd was, maar dat moest ik gelijk afkappen. Ik wilde geen vragen en ik wilde er ook niet over praten. Punt. Misschien was ik dan wat gemeen, maar dat was dan maar zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Raven zat eerst nog tevreden te knikken ,maar toen ik mijn vraag stelde ,was die tevredenheid weg. 'Ja, alles gaat goed met mij,' antwoorde ze kortaf.
    Ergens had ik het gevoel dat ik iets verkeerd har gedaan. "Oh ,oké ,sorry voor het vragen."mompel ik zachtjes.
    Ik raakte per ongelijk haar arm aan en het leek net alsof ik een stroomstoot door me heen kreeg ,met daarbij het beeld van een bus met kinderen ,voor me . Gauw trek ik me weg en verdwijnt het beeld ,weer ,maar mijn handen zaten te trillen en mijn hoofd deed er enorm zeer van.
    "W...Wat was dat?"vraag ik haar angstig. Het leek net echt en ik zag het alleen als ik haar aanraakte.
    Teal sprong op mijn schoot en probeerde me te kalmeren ,door me kopjes te geven ,maar het hielp niet echt veel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    Thomas verontschuldigde zich voor het vragen, oftewel, wat mij betreft was alles weer goed en mijn mondhoeken krulden weer iets omhoog. Precies op dat moment merkte ik dat de jongen mijn arm per ongeluk aanraakte en zag ik hoe zijn ogen even voor korte tijd leeg stonden, zoals mensen hadden beschreven hoe ik eruit zag, als ik een visioen had uit het dodenrijk. Eerst dacht ik even dat hij dezelfde affiniteit had, als ik, maar ergens voelde ik aan dat dat niet klopte. Dat betekende dat hij mijn gave dus gewoonweg had gekopieerd, hij was een copycat.
    Hij kwam weer bij zinnen en trilde, zoals ik had getrild. Gelukkig had het niet lang genoeg geduurd, dat het zijn zicht had aangetast en zijn ogen hadden ook nog dezelfde kleur. 'W...Wat was dat?' vroeg hij. Boos en geschrokken schoof ik een stuk bij hem vandaan.
    'Je had moeten zeggen dat je een affiniteit had voor het kopiëren van andermans gaven,' zei ik hem gepikeerd, waarna ik hem nogmaals bezorgd in mij om nam. 'Het was niet lang genoeg om veel schade te veroorzaken, dus je zal binnen een minuutje wel weer helemaal oké zijn,' vertelde ik hem rustig. Ik wist dat ik nu wel moest uitleggen wat er precies gebeurd was en waarom hij zich zo voelde.
    'Ik heb een affiniteit voor visioenen. Voordat er iets ergs gebeurd, dat voorkomen moet worden, krijg ik het door. Wanneer ik zoiets zie, bel ik altijd mijn vader. De bus die je zag, zal te water raken en iedereen die erin zit zal verdrinken. Tenzij mijn vader de bus op tijd kan tegenhouden of ervoor kan zorgen dat ze een andere route nemen. Maar maak je geen zorgen, meestal lukt het hem wel. Hoewel hij het wel allemaal onzin vindt. Je voelt je nu niet goed, maar dat is dus normaal. Hoe langer en hoe heftiger het visioen is, hoe erger het is. Wanneer het verder gaat dan simpele ongelukken, kunnen mijn ogen soms helemaal bloedrood worden en kan ik even niks zien, maar het trekt altijd weer bij. Oftewel, alles komt weer helemaal met je in orde. Maar je kunt mij beter niet aanraken, wanneer ik net een visioen heb gehad.'
    Ik keek wat ongemakkelijk naar mijn handen. Ik haatte het om dit te moeten vertellen. Ik wist al dat ik een freak was, dan hoefde de rest van de wereld dat toch niet te weten? Daarbij wilde ik ook niet dat mensen wisten hoe vervelend het was, ze mochten geen medelijden met mij krijgen.


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Geschrokken en boos schoof Raven een stukje bij me vandaan en ik kijk haar vragend ,en benauwd aan.
    'Je had moeten zeggen dat je een affiniteit had voor het kopiëren van andermans gaven,'zei ze gepikeerd en ik kijk haar verbaasd en vragend aan.
    "Ik heb een wat?"vroeg ik verbaasd.
    'Het was niet lang genoeg om veel schade te veroorzaken, dus je zal binnen een minuutje wel weer helemaal oké zijn,'zei ze ,mijn vraag niet echt beantwoordend,maar ik knik vaagjes. 'Ik heb een affiniteit voor visioenen. Voordat er iets ergs gebeurd, dat voorkomen moet worden, krijg ik het door. Wanneer ik zoiets zie, bel ik altijd mijn vader. De bus die je zag, zal te water raken en iedereen die erin zit zal verdrinken. Tenzij mijn vader de bus op tijd kan tegenhouden of ervoor kan zorgen dat ze een andere route nemen. Maar maak je geen zorgen, meestal lukt het hem wel. Hoewel hij het wel allemaal onzin vindt. Je voelt je nu niet goed, maar dat is dus normaal. Hoe langer en hoe heftiger het visioen is, hoe erger het is. Wanneer het verder gaat dan simpele ongelukken, kunnen mijn ogen soms helemaal bloedrood worden en kan ik even niks zien, maar het trekt altijd weer bij. Oftewel, alles komt weer helemaal met je in orde. Maar je kunt mij beter niet aanraken, wanneer ik net een visioen heb gehad.' legde ze uit en ik knikte zachtjes. "Dus die kinderen zijn veilig dankzij jou. "zeg ik verbaasd ,maar met een glimlachje. Ze had een goede en bijnzondere kracht ,maar het deed bij mij wel zeer. Als ik echt een kracht heb om anderen te kopieëren ... Ik zucht heel zachtjes. Waarom moet ik weer anders zijn? Ik wil geen kracht die me het alleen maar moeilijker maakt om mezelf te blijven.
    Ik werd wat nerveus . "Het spijt me ,ik had geen idee dat ik dit kon."mompel ik zachtjes en kijk haar daarna aan. Haar ogen hadden ,weer haar gewone oogkleur ,maar ik kon ook wel zien ,dat ze dit niet al te fijn vond. "Heb ik je pijn gedaan?"vroeg ik haar dan. Ik had geen flauw idee of ze die schok ook gevoeld had ,of nu ook barstende hoofdpijn had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra Jane Ismea


    "ah joh... Geeft niet hoor." Wimpelde ik haar opmerking over hyperactiviteit weg. Dit was dus onze kamer, er stonden 2 bedden, en ik zette mijn koffer neer bij het onopgemaakte bed. Er lag al wel een kussen, kussen sloop, dekbed overtrek en al zulke bed-spullen. "nou dan ga ik m'n bed maar opmaken..."ik zet Manitou op mijn nachtkastje, en begin mijn kussen in het kussensloop te proppen. "dus, vertel eens iets over jezelf, Marith." Vraag ik. "als je wilt natuurlijk."
    [zeg maar als iets niet klopt]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 8:52 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Marith

    "dus, vertel eens iets over jezelf, Marith." Vraagt ze. Daarna zegt ze nog iets maar dat on ik niet echt meer verstaan, omdat ik niet echt meer aan het luisteren was. Ik was al aan het denken wat ik kon zeggen over mezelf,"Ik ben niet zo interessant, ik ben geboren in London, heb 2 oudere zussen en 1 jongere, en ik ben opgegroeid bij mijn oma, niet zo interessant dus, en jij?"antwoordt ik op haar vraag.


    Do what you love, love what you do

    {Vanaf morgen tot 11 augustus ben ik weg en zal ik waarschijnlijk niet kunnen posten.}


    Stenenlikker