• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Bieberen schreef:
    [Ik ga eerst leren, daarna zal ik reageren ^^]

    [is goed, school gaat natuurlijk voor (; ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    [ Ik heb Audrey voor je? Tot nu toe is ze nog redelijk loner haha. Ze is trouwens al naar de eetzaal toe gelopen, mocht je willen inspringen. Op de gangen of in de eetzaal. Maakt mij niet uit (: ]

    (is goed ,schrijf zo een post :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)
    (is goed ,schrijf zo een post :3 )

    [is goed, ik ga zo even naar de bank dus ik ben uiterlijk 14:30 terug. Misschien eerder of iets later, ligt eraan wat mijn moeder daarna nog gaat doen xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Ik kijk even naar Teal dat zich op mijn kussen gezet had en ze keek me met een schijn kopje aan.
    Ze miauwde even en ik aaide haar kopje eens. Ik begon honger te krijgen en zo te zien zij ook.
    "Kom Teal."zeg ik ,waarna ik opsta en haar vastpak en daarna ga ik de kamer uit. Nu moest ik alleen nog maar de eetzaal zien te vinden.
    Wat dwalend keek ik rond ,het huis was echt zo gigantisch groot. Na een eindje zoeken haf ik het op en besloot ik het aan iemand te vragen.
    Ik zag een meisje met een kleine kitten lopen ,dus besloot ik er naar toe te gaan.
    "Euhm ,hoi. Weet jij misschien waar de eetzaal is?"vroeg ik het meisje met bruine haren dan .Teal sprong uit mijn armen en kwam naast me zitten en zo het meisje te bekijken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Audrey Lynn Winchester:
    Met Nala in mijn armen sjokte ik richting de eetzaal. Het was nog redelijk rustig op de gangen, dus ik vermoedde dat vele leerlingen nog in hun kamers waren of al in de eetzaal zaten.
    'Euhm, hoi. Weet jij misschien waar de eetzaal is?' Een onbekende jongens stem deed me verbaasd stil staan en me omdraaien. Een jongen van ongeveer mijn leeftijd, met warrig bruin haar en bruine ogen stond voor mij. De uit zijn armen gesprongen en ging naast hem zitten. De witte kat sprong uit zijn armen en ging naast hem zitten. Nala volgde de kat zijn voorbeeld en ging vervolgens naast mij zitten.
    'Ja, ik ga nu toevallig richting de eetzaal dus je kan mee lopen als je wilt?' stelde ik vriendelijk voor en glimlachte warm naar de jongen. Hij kwam me vaag bekend voor, maar om eerlijk te zijn kende ik hem niet zo heel goed.
    'Ik ben Audrey.' stelde ik mezelf voor en stak mijn hand naar hem uit.


    "We accept the love we think we deserve."

    Chantalle Emily Montaire

    Ik vind het ontzettend fijn om weer terug te zijn in het huis van de nacht. De vakantie had me niet veel goeds gedaan, en ik had mijn vrienden veel te veel gemist. Ook mijn kat, aangezien ik hem achter moest laten met mijn vaders kattenallergie. Het eerste wat ik dan ook deed toen ik weer aankwam was Bones opzoeken. Toen ik hem gevonden had vertrok ik met hem op mijn rolkoffer naar de ceremoniezaal. Ifigenia had weer een prachtige ceremonie voorbereid, en ze zag er weer fantastisch uit. Toen de ceremonie voorbij was keek ik op het papiertje met de kamerindelingen, jammergenoeg was er een oneven aantal meisjes, waardooor ik voorlopig alleen op een kamer zat. Aan de andere kant betekende dat wel extra plaats voor mij alleen!

    "Zo ik ga wat eten Bones, ga je mee?" de kat keek me verveeld aan, en gaapte wat waarschijnlijk betekende 'Nee dankje, ik ga slapen'. Dus liep ik in mijn eentje naar de eetzaal. Ondertussen zag ik twee jongens lopen, waarvan één me erg bekend voorkwam. "Hoi Kian!" begroette ik hem. Kian had me vorig jaar erg goed geholpen met mijn Vampier sociologie, waar ik toen nog veel moeite mee had. De jongen naast hem kende ik nog niet, dus stelde ik me netjes voor "Hoi ik ben Chantalle, en wie ben jij?"

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 14:00 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Het meisje draaide zich om. Haar kat ,volgde Teals voorbeeld en sprong ook uit de armen van het meisje om dan vervolgens naast haar te gaan zitten.
    'Ja, ik ga nu toevallig richting de eetzaal dus je kan mee lopen als je wilt?' stelde ze vriendelijk voor en ik knikte even.
    "Ja is goed."zeg ik wat zachtjes .'Ik ben Audrey.' stelde het meisje zich voor en ze stak haar hand uit ,die ik schudde.
    "Ik ben Thomas ,aangenaam."stel ik mezelf met een licht glimlachje voor. Ik Loop met haar mee richting de eetzaal en Teal probeert met sierlijke passen door te lopen ,telkens als ze een andere kat ziet passeren ,wat er best wel lachwekkend uitzag.
    "Ik ben nieuw hier ,daarom ken ik de weg hier nog niet helemaal."zeg ik dan tegen het meisje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Audrey Lynn Winchester:
    'Ik ben nieuw hier ,daarom ken ik de weg hier nog niet helemaal.' zei Thomas. Ik keek de jongen verbaasd aan.
    'Heb je het derde jaar dan overgeslagen? Of ben je overgeplaatst?' Niet begrijpend keek ik de jongen aan. Het kwam zelden voor dat er een nieuwe leerlingen was die in een hogere klas zat. Meestal begonnen alle leerlingen in het derde jaar, tenzij je was overgeplaatst of een jaar mocht overslaan.


    "We accept the love we think we deserve."

    James Daniel Stark:
    Samen met Kian liep ik richting de eetzaal. We hadden beiden uiteindelijk besloten om maar te gaan eten, aangezien we zowat stierven van de honger. Ik moest toegeven, Kian was een te gekke gozer en ik was blij dat hij mijn kamergenoot was.
    'Hoi Kian!' Een onbekende meisjes stem deed ons beiden verbaasd omkijken. Een onbekend meisje met lang, bruin haar en een zwarte dip-dye kwam bij ons staan.
    'Hoi ik ben Chantalle, en wie ben jij?' Een beetje overdonderd door haar spontane reactie keek ik haar met opgetrokken wenkbrauw aan.
    'Stark.' stelde ik mezelf voor. Duchess kwam dicht tegen me aan zitten en begon liefkozend mijn hand te likken.


    "We accept the love we think we deserve."

    Chantalle Emily Montaire
    "Stark" stelde hij zichzelf kort voor terwijl hij me een beetje vreemd aankeek. Volgensmij was ik weer eens te enthousiast geweest en heb ik hem daardoor afgeschrikt. Dat doe ik nou altijd, ik hoop wel dat ik het goed kan maken want deze jongen is erg aantrekkelijk. Toen ik even naar beneden keek viel mij een enorm schattige blonde labrador op. "Wat een schatje zeg! Hoe heet ie?" vroeg ik aan de aantrekkelijke jongen


    It's darkest just before the dawn <3

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Audrey keek me verbaasd aan.'Heb je het derde jaar dan overgeslagen? Of ben je overgeplaatst?' vroeg ze me niet begrijpend en ik kijk haar fronsend aan.
    "Nee ,ik ben pas gekenmerkt ,dus ik heb nooit mijn 3de jaar gedaan."zeg ik tegen haar. Ik begreep niet waarom ze zo verbaasd was daarover.
    "Is dat vreemd misschien?"vraag ik haar dan zacht. Raven had er niets van gezegt ,dus ik vind het best vreemd dat Audrey zo vreemd reageert.
    Ik voel wat aan mijn been en ik kijk even omlaag. Teal vroeg om aandacht en ik pak haar op ,om haar daarna op mijn schouder te zetten ,aangezien ze dat graag heeft.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kian Sam Young
    Stark en ik hadden besloten naar de eetzaal te gaan, aangezien we beide erg honger hadden. Stark was een geweldige gozer, dat zou zeker nog wel goed komen dit jaar. Een meisje, waarschijnlijk jonger dan ons, kwam op me afgelopen. Ergens had ze wel een bekend gezicht, maar het is niet dat ik haar bij de naam kon noemen. 'Hoi Kian!' ze begroette me vrolijk 'Hey!' Ik zei altijd wel wat terug tegen mensen, ondanks dat ik ze niet kende of ze kwamen me ergens vaag bekend voor. 'Hoi ik ben Chantalle, en wie ben jij?' Ze draaide zich naar Stark toe, juist Chantalle was het. Ik had haar vorig jaar meerdere keren geholpen met Vampier Sociologie, en hopelijk zou ze het dit jaar begrijpen met mede dank aan mij. Nogal overdonderd van haar verschijning keek Stark haar aan met een opgetrokken wenkbrauw. Ik grijnsde. 'Stark,' stelde hij zich kort voor terwijl zijn hond kwam aanlopen.
    Amy zou ook zo wel aan komen lopen, dat deed ze meestal als ik te ver weg was van de kamer. 'Wat een schatje zeg! Hoe heet ie?' Ze boog zich naar Duchess toe. Ik zuchtte luid en rolde met mijn ogen, soms kon ze nogal aanhankelijk zijn. Dat had ik vorig jaar wel gemerkt. 'Stark kom, we gaan.' Ik porde hem in zijn ribben als teken dat hij mee zou moeten gaan. We waren immers van plan wat te gaan eten, en ik had ondertussen wel vreselijke honger gekregen.

    Audrey Lynn Winchester:
    'Is dat vreemd misschien?' vroeg Thomas me verbaasd.
    'Naja, meestal is het zo dat een halfwas op een bepaalde leeftijd wordt gemerkt. Ach ja, Nux zal wel haar reden hebben om je nu pas te merken.' zei ik en glimlachte naar hem.
    'Bevalt het leven je als halfwas tot nu toe?' vroeg ik hem en keek hem onderzoekend aan. Het was zeker apart dat Nux een halfwas pas op zo'n late leeftijd heeft gemerkt, maar dat deed er niet toe. De godin weet was ze doet, en ik zou nooit aan mijn godin twijfelen. Ik vroeg me dan ook af of deze halfwas een special kracht of affiniteit had.

    James Daniel Stark:
    'Wat een schatje zeg! Hoe heet ie?' vroeg Chantalle opgewekt. Ik grijnsde breed en keek even naar de blonde labrador die opgewekt aan de hand van Chantalle begon te likken.
    'Dit is Duchess.' stelde ik haar voor en keek even verbaasd opzij naar Kian die in mijn ribben porde.
    'Stark kom, we gaan.' Hij keek me doordringend aan en verwachtte dat ik met hem mee liep. Ah, juist.
    'Nou, dan gaan wij maar weer hé.' zei ik een beetje ongemakkelijk tegen Chantalle. 'We zien je straks anders weer bij het eten.'
    Ik draaide me vervolgens om naar Kian en liep samen met hem richting de eetzaal.
    'Zeg, hoezo wou je ineens zo snel weg?' vroeg ik Kian en keek hem onderzoekend aan. Duchess was weer braaf achter me aangekomen en liep trouw naast me.


    "We accept the love we think we deserve."

    Chantalle Emily Montaire

    "Dit is Duchess" stelde de jongen zijn hond voor terwijl ik hem even kort aaide. De hond begon blij mijn hand te likken. "Stark kom, we gaan" hoorde ik Kian zeggen. Het leek niet alsof hij het er echt mee eens was, maar toen zei hij toch "Nou, dan gaan wij maar weer he" en vertelde me dat hij me straks anders bij het eten wel weer zou zien. Iets vertelde me dat hij dat niet meende. De twee jongens liepen weg en de hond liep vrolijk achter hen aan. Ik sloot aan in de rij en pakte wat eten waarna ik bij wat meiden ging zitten waarmee ik wat lessen volgde.
    (Iemand?)


    It's darkest just before the dawn <3

    (@Jamie: Al mijn personages zijn nu bezet, ik moet even wachten op een reactie. Wanneer kom je trouwens naar Don? Morgen?)


    "We accept the love we think we deserve."