• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik laat een 2de sterrenshot verschijnen maar de man ziet zijn vrouw liggen en laat uit woede er ook een verschijnen.
    IHij valt aan en wil de sterreshot in me boren maar hij maakt enkel een schram in mijn arm. Ik duik weg en steek die in de man zijn rug dan. Dan ren ik naar Leslie en laat, mij, Leslie, Katherine en Tyler verdwijnen en verschijnen in ons huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Mijn ogen zijn gesloten waardoor ik gelukkig niet zie hoe Jake bijna wordt doorboord met sterrenschot. Ineens voel ik Jake dicht bij me en we zijn ergens anders. Ik laat alle krachten los, want dat is niet meer nodig, en ik voel me zwak. Nog steeds gaat het ademen wat zwaarder, doordat ik in mijn maag geschopt ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Tyler en ik dragen Katherine en Leslie naar het bed waar we ze opleggen. 'Slaap maar.' fluister ik tegen Leslie. Dan loop ik met Tyler naar de keuken. Ik veeg het bloed van mijn arm


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sader
    Ik lig in Jake zijn armen en voel een zachte ondergrond. Hij fluistert tegen me dat ik kan gaan slapen en ik val ook gelijk weg. Het verbaast me dat ik ons nog zo lang in dat huis heb kunnen houden.

    [Tijd doorspoelen?

    trouwens ghehe, hoe gaan we het nu met Brandon doen? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    is goed... ik weet niet, misschien moeten ze om iets doms ruzie maken en floept Leslie dat er uit uit woede en dan word hij kwader en gaat hij weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Okay, maar dan moet Nate het eerst nog tegen Leslie vertellen, want zij realiseert het nog niet :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Owke :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wat gaan we doen met Katherine? Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Na een lange tijd word ik wakker. Hoewel ik geen idee heb van de werkelijke tijd die is verstreken, weet ik dat het altijd lang duurt voordat ik weer ben opgeladen. Ik voel me nog een beetje duf, maar kan wel gewoon alles doen. Ik kijk naast me naar Katherine die in slaap is. Zachtjes streel ik over haar haren. `Het komt goed,` fluister ik schor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine wakker laten worden?


    Don't be like the rest of them, darling

    doe maar x ben spel aan het spelen :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Het ene moment voel ik heel veel pijn en het andere moment lig ik slap in Tylers armen. Ik voelde geen pijn, maar voelde verder ook niks. 'Het komt goed' hoor ik mijn moeder fluisteren en haar hand voel ik over mijn haar gaan. Ik blijf even liggen, denkend aan wat er allemaal gebeurt is. Langzaam open ik mijn ogen en kijk ik dezelfde ogen aan, 'het spijt me' fluister ik dan en een traan rold over mijn wang.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Katherine lijkt ook wakker te zijn en ze opent haar ogen. Ze kijkt me aan en fluistert dan dat het haar spijt. Ik neem haar in mijn armen en kus de traan weg. "Lieverd, dit is niet jouw fout," zeg ik zacht tegen haar, "dat zij jou hebben ontvoerd en dit hebben aangedaan is niet jouw schuld." Ik strijk zacht over haar haren heen. "Het komt wel goed, ze kunnen je niets meer doen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Katherine lijkt ook wakker te zijn en ze opent haar ogen. Ze kijkt me aan en fluistert dan dat het haar spijt. Ik neem haar in mijn armen en kus de traan weg. "Lieverd, dit is niet jouw fout," zeg ik zacht tegen haar, "dat zij jou hebben ontvoerd en dit hebben aangedaan is niet jouw schuld." Ik strijk zacht over haar haren heen. "Het komt wel goed, ze kunnen je niets meer doen."


    Katherine Garcia
    Mijn moeder neemt me in haar armen en kust de traan weg die over mijn wang rolde, 'lieverd, dit is niet jouw fout, dat zij jou hebben ontvoerd en dit hebben aangedaan is niet jouw schuld.' Zegt ze zacht, 'ik ging naar ze toe' zeg ik dan zachtjes, 'omdat ik wilde weten waarom ze het gedaan hadden.' Voeg ik er zachtjes aan toe en kijk naar mijn handen, 'b-ben ik een engel?' Vraag ik dan heel zachtjes, ik hate engelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Ik ging naar ze toe, omdat ik wilde weten waarom ze het gedaan hadden." Even verbaast dat me. "Waarom had je papa of mij er niet over ingelicht? Hoe ben je er überhaupt achtergekomen dat ze niet meer in het hellevuur waren? Daar komt toch nooit iemand uit?" Ze vraagt dan heel zacht aan me of ze een engel is, maar ik schud mijn hoofd. "Nee, dat ben je niet. Je vleugels zijn alleen wit nu en je hebt helende krachten en energieballen in plaats van vuur en vuurballen. Je zal altijd een demon zijn, we gaan alles terugveranderen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.