• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "Ik ging naar ze toe, omdat ik wilde weten waarom ze het gedaan hadden." Even verbaast dat me. "Waarom had je papa of mij er niet over ingelicht? Hoe ben je er überhaupt achtergekomen dat ze niet meer in het hellevuur waren? Daar komt toch nooit iemand uit?" Ze vraagt dan heel zacht aan me of ze een engel is, maar ik schud mijn hoofd. "Nee, dat ben je niet. Je vleugels zijn alleen wit nu en je hebt helende krachten en energieballen in plaats van vuur en vuurballen. Je zal altijd een demon zijn, we gaan alles terugveranderen."


    Katherine Garcia
    Ik kan voelen dat ze verbaast is, iets wat dus niet veranderd is. 'Waarom had je papa of mij er niet over ingelicht? Hoe ben je er uberhaubt achter gekomen dat ze niet meer in het hellevuur waren? Daar komt toch nooit iemand uit?' Vraagt ze en ik heb het idee dat ze teleurgestelt in me is, 'ik had er niet overna gedacht, wat zou jij doen als je net weet dat de engelen waarbij je jaren hebt geleeft niet dood zijn. Ik wilde gewoon weten waarom ze het gedaan hadden' antwoorde ik haar laatste twee vragen niet antwoorden. 'Daar ben ik nu wel achter' mompel ik dan, jarenlang heb ik daar gewoond omdat ze me nodig hadden als een soort proefkonijn. Geweldig, ik was dus wel een engel, al voelde ik me niet zo.



    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Ik had er niet overna gedacht, wat zou jij doen als je net weet dat de engelen waarbij je jaren hebt geleefd niet dood zijn. Ik wilde gewoon weten waarom ze het gedaan hadden," zegt ze. "Het maakt ook niets uit, maar ik wilde gewoon weten waarom. En ik had waarschijnlijk een wraakactie gemaakt, ik heb een gruwelijke hekel aan engelen." Katherine lijkt zich er niet goed om te voelen, waardoor ik haar dichter tegen me aantrek. "Daar ben ik nu wel achter." "Nee, Katherine. Je moet daar niet aan denken," zeg ik sussend, "het zijn engelen. Die zijn uiteindelijk allemaal egocentrisch. Behalve jij. Ondanks dat je fysiek een engel bent nu, zal je dat nooit in je ziel zijn. Je bent van papa en mij en wij zijn beiden demonen. Jij bent dus ook een demon."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine Garcia
    Mijn moeder trekt me dichter tegen haar wanneer ze merkt dat ik me nog slechter begin te voelen, 'nee, Katherine. Je moet daar niet aan denken' zegt ze sussend tegen me, maar ik heb geen idee waar ik dan aan moet denken. 'Het zijn engelen. Die zijn uiteindelijk allemaal egocentrisch. Behalve jij. Ondanks dat je fysiek een engel bent nu, zal je dat nooit in je ziel zijn. Je bent van papa en mij en wij zijn beide demonen. Jij bent dus ook een demon' zegt ze, 'ben benieuwt wat pa ervan zou zeggen, hij zou het jammer vinden dat ze al dood zijn denk ik' zelf had ik ook graag een sterrenschot door hun heen willen steken. 'Ik wil geen engel zijn, ookal is het alleen Fysiek' mompelde ik, net op het moment dat ik engelen juist meer begin te haten ben ik er zelf een. 'Waar is Tyler?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Ben benieuwd wat pa ervan zou zeggen, hij zou het jammer vinden dat ze al dood zijn denk ik," zegt Katherine en ik lach zachtjes. "Ja, daar had hij zeker wel graag bij geweest, maar dat kon helaas niet. Ik had geen krachten om hem erheen te flitsen, Jake was aan het vechten en Tyler was bij jou." Ik kijk haar aan en zie mezelf terug in haar. Op sommige punten lijken we echt eng veel op elkaar. "Ik wil geen engel zijn, ook al is het alleen fysiek." Zachtjes blijf ik over haar haren strelen. "We gaan er alles aan doen om het terug te veranderen. Alles wat we in ons vermogen hebben." Dan vraagt ze naar Tyler en ik haal mijn schouders op. "Ik heb geen idee. Ik ben in slaap gevallen hier en ik heb mijn krachten gebruikt om in het huis te komen en daar te blijven. Ik ben dus een lange tijd in slaap geweest om weer te herstellen." Ik voel een beurse plek op mijn buik, maar eigenlijk durf ik er niet naar te kijken. Het is waar de vrouw me geschopt heeft en ik ben bang dat het er heel erg blauw is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine García
    Mijn moeder lacht en beaamt het als ik zeg dat mijn vader het vast jammer zou vinden dat de engelen al dood zijn, dat had hij graag zelf gedaan. Haar hand blijft over mijn haar strelen terwijl ze belooft dat 'we' alles zullen doen om mij weer terug te veranderen. 'Het gaat zeker niet zo makkelijk als een mens veranderen' mompelde ik niet als vraag maar als bevestiging, wanneer je een demon bloed gaf, gaf je degene kracht. 'Wat is er?' Vraag ik vervolgens wanneer ik voel dat pijn heeft en op een bepaalde manier 'bang' is, als dat het goede woord ervoor is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik loop de kamer in samen met Jake en zie dat Kath wakker is. Ik glimlach en loop naar haar toe om haar een knuffel te geven.
    'Hoe voel je je?' vraag ik dan liefjes en ga naast haar zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Nee, het zal niet zo makkelijk gaan als van mens naar demon veranderen. Eerlijk gezegd heb ik nog helemaal geen idee. Maar we vinden er wel wat op," zeg ik zachtjes. Dan vraagt ze wat er is en ik bedenk me dat ze pijn en emotie kan voelen. "Niets ernstigs," zeg ik met een klein glimlachje en op dat moment komen Tyler en Jake binnen, waardoor ik Tyler bij Katherine laat. "Handen boven de dekens," zeg ik dan streng, "want ik wil niet dat er iets gebeurt." Dan ga ik voorzichtig het bed uit en leg een hand op mijn buik. Ik loop naar Jake toe en pak zijn hand. Dan loop ik met hem de kamer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine Garcia
    'Niks ernstigs' zegt mijn moeder met een klein glimlachje als ik haar vraag wat er is. Tyler en Jake komen de kamer binnen en Tyler gaat na me een knuffel gegeven te hebben naast me zitten en vraagt hoe het me me gaat, ik haal mijn schouders op en moet lachen bij mijn moeders waarschuwing. 'Als ik 'iets' zou willen doen, denk ik niet dat ik dat zou doen in hetzelfde huis als waar mijn moeder op dat moment is' zeg ik met een lach, ik druk een lange kus op Tylers lippen om mijn moeder een beetje te pesten wanneer ze met Jake de kamer uit loopt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik glimlach en lig dan waarna ik haar hoofd op mijn borst leg.
    'Wil je terug veranderen of... vind je het goed zoals het is?' vraag ik haar zachtjes.

    Jake Sadler
    Ik lach zachtjes. 'Ga je ook zo doen bij Brandon of enkel bij Katherine omdat ze je dochter is?' glimlach ik.
    Ik sla mijn arm om haar middel en ondersteun haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Mm," zeg ik, even nadenkend, "dat zou inderdaad wel anders zijn." Ik maak een zachte pijnlijke kreun als Jake me ondersteund. Zijn hand verleg ik, want hij was precies op de blauwe plek gekomen. Tenminste, ik denk dat het blauw is. Misschien nog wel erger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik glimlach en lig dan waarna ik haar hoofd op mijn borst leg.
    'Wil je terug veranderen of... vind je het goed zoals het is?' vraag ik haar zachtjes.

    Jake Sadler
    Ik lach zachtjes. 'Ga je ook zo doen bij Brandon of enkel bij Katherine omdat ze je dochter is?' glimlach ik.
    Ik sla mijn arm om haar middel en ondersteun haar.


    Katherine Garcia
    Ik zie Tyler glimlachen en mijn moeder reageerd niet op mij, mijn hooft word door Tyler op zijn borst gelecht. 'Wil je terug veranderen of... vind je het goed zoals het is?' Vraagt hij me dan zachtjes, 'geen idee, ik zou graag terug veranderen denk ik.' Antwoord ik, 'maar ik wil niemand er mee lastig vallen' wat zouden de andere engelen denken als ze merken dat ik nu engel ben? Wat zouden ze doen?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick Garcia
    'Dit voelt heel goed' zegt ze na haar motor gestart te hebben en deze uit de garage hebben gehaalt. 'Na zeventien jaar weer uberhoud motor kunnen rijden' ze start de motor en rijd een rondje. 'Hoe heb je in 17 jaar niet op een motor gezeten?' Vraag ik haar, ik zet mijn motor even neer en sluit de garage om vervolgens op mijn motor te stappen en hem te starten. 'Het is je motor, dus je mag hem houden' ik kijk haar na terwijl ze een rondje rijd. 'Lets go'


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    "Hoe heb je in 17 jaar niet op een motor gezeten?" vraagt nick aan me en ik haal mijn schouders op. Ik kijk naar de weg, zodat ik niet Nick hoef aan te kijken. "Dat mocht ik niet," mompel ik, "tot voorheen mocht ik nergens alleen heen. Micah moest er altijd bij zijn en hij houdt niet van motors." Nick vertelt me dat ik de motor mag houden en ik kijk naar hem. "Dank je, hoe wist je eigenlijk dat de motor te koop was?" Dan begin ik met de rit en scheur weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    "Hoe heb je in 17 jaar niet op een motor gezeten?" vraagt nick aan me en ik haal mijn schouders op. Ik kijk naar de weg, zodat ik niet Nick hoef aan te kijken. "Dat mocht ik niet," mompel ik, "tot voorheen mocht ik nergens alleen heen. Micah moest er altijd bij zijn en hij houdt niet van motors." Nick vertelt me dat ik de motor mag houden en ik kijk naar hem. "Dank je, hoe wist je eigenlijk dat de motor te koop was?" Dan begin ik met de rit en scheur weg.


    Nick Garcia
    Ze vertelt waarom ze 17 jaar lang niet op een motor gezeten, wie hielt er nou niet van motors? Al kon ik zo wel een aantal noemen, Katherine had in iedergeval haar liefde voor motors van mij. Ik scheur naar achterna het bos door naar de weg, 'ik kwam hem toevallig tegen toen ik opzoek was naar een motor voor Katherine' antwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Katherine Garcia
    Ik zie Tyler glimlachen en mijn moeder reageerd niet op mij, mijn hooft word door Tyler op zijn borst gelecht. 'Wil je terug veranderen of... vind je het goed zoals het is?' Vraagt hij me dan zachtjes, 'geen idee, ik zou graag terug veranderen denk ik.' Antwoord ik, 'maar ik wil niemand er mee lastig vallen' wat zouden de andere engelen denken als ze merken dat ik nu engel ben? Wat zouden ze doen?



    Jake Sadler
    Ze kreunt pijnlijke en ik leg haar op de zetel.
    'Toon eens schat.' fluister ik zachtjes.

    Tyler Parker
    'Als jij het wil dan vinden we wel iets.' glimlach ik. 'We gaan gewoon heksen bezoeken en boeken doorkijken tot we iets vinden.'
    Ik druk een kusje ophaar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'