• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Nick Garcia
    'Ik ben ook een engel' merkt ze zuur op als ik een opmerking maak over engelen. 'En je vind dat de engelen verkeerd bezig zijn? Ze helpen juist de mensen' zegt ze dan en ik antwoord niet, ik snapte het nut van mensen niet echt. Ze andwoord dat ze wil rijden, 'ik heb wel een motor voor je' zeg ik en ga haar voor naar de garage waar ik de grote garage deur omhoog duw. Er stonden een stuk of 10 motors, over ongeveer 4 motors zat en kleed, dat waren de motors waar ik niet veel op reed maar wel zuinig op was. Ik liep naar de muur waar de sleutels aan hingen en pakte er om die vervolgens naar haar toe te gooien. 'Die motor' zeg ik dan en wijs naar een gan de motors waar een kleed overheen ligt, het was dezelfde motor als ze 17 jaar geleden had gehad, een motor die ik gekocht had nadat ze weg was. Ik pak een sleutel van een zwarte motor zonder kleed en loop ernaar toe.



    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick geeft niet eens antwoord en ik zucht. Dan toch lekker niet? Nick begint dan over een motor voor mij en ik volg hem. Hoewel ik enige teleurstelling voel omdat het niet mìjn motor is waarop ik zal rijden. Toch ben ik er ook wel blij mee. Ik van de sleutel op en loop ermee naar de motor. De aangewezen motor heeft een doek. Met snelle passen sta ik bij de motor waarna ik het kleed eraf trek. Ik ben verbaasd. "Dit lijkt mijn motor," zeg ik overrompelt. Dan ga ik gelijk op mijn knieën en buk. Daar staat het. Een kleine H gegraveerd in de lak. "Het is mijn motor!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Nick geeft niet eens antwoord en ik zucht. Dan toch lekker niet? Nick begint dan over een motor voor mij en ik volg hem. Hoewel ik enige teleurstelling voel omdat het niet mìjn motor is waarop ik zal rijden. Toch ben ik er ook wel blij mee. Ik van de sleutel op en loop ermee naar de motor. De aangewezen motor heeft een doek. Met snelle passen sta ik bij de motor waarna ik het kleed eraf trek. Ik ben verbaasd. "Dit lijkt mijn motor," zeg ik overrompelt. Dan ga ik gelijk op mijn knieën en buk. Daar staat het. Een kleine H gegraveerd in de lak. "Het is mijn motor!"


    Nick Garcia
    Ze lijkt eerst een beetje teleurgestelt maar loopt met snelle passen naar de motor die ik had aangewezen en trekt het doek eraf. 'Dit lijkt mijn motor' zegt ze verbaast, ze gaat op haar knieen, waarschijnlijk om te kijken of het echt haar motor was en roept dan uit hat het haar motor is. 'Inderdaad' zeg ik met een korte glimlach, ik haal mijn motir van de standaard en duw hem de garage uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Met een beetje een dof gevoel in mijn hoofd, word ik weer wakker. Met mijn hand wrijf ik over mijn voorhoofd. Dan kijk ik verschrikt op naar Nate. "Je had mijn herinneringen aan je laten verdwijnen," zeg ik dan tegen hem en kijk naar beneden. "Maar goed, het maakt niets uit op de voorwaarde dat je het nooit meer doet," zeg ik met een glimlachje en kijk hem weer aan.


    Nate Sadler
    Ik glimlach zwakjes en staar nadenkend voor me uit. Zou het kunnen? Zou Brandon mijn zoon kunnen zijn?
    Of is er gewoon iets misgegaan met het drankje? Misschien herinnerde ze zich meer dingen dan enkel mij en hem niet meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Waar denk je aan?" vraag ik aan Nate en ik fatsoeneer mijn kleding een beetje. "En weet je toevallig waar Jake is gebleven?" Misschien dat ik hem weer even moet opzoeken. Zou hij ervan weten? Ervan weten dat ik seks heb gehad met Nate?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik laat Jake verschijnen en zwijg. 'Ik ga maar weer, ze herinnert zich alles nog, ik hoop dat je tevreden bent.'
    Ik laat me verdwijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Nick beaamt het en ik start de motor dan. Ik loop met de motor de garage uit en stap er dan op. "Dit voelt heel goed," zeg ik dan, "na zeventien jaar weer überhaupt motor kunnen rijden." Ik start de motor en rijd een klein rondje op de binnenplaats.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Sadler
    Ineens is Nate weg en ik kijk naar waar hij stond. "Waarom wilde je dat hij me kuste?" vraag ik dan gelijk aan Jake en draai me naar hem toe zodat ik hem kan aankijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Omdat zulke dingen soms het geheugen terug kunnen brengen. Kleine fragmenten van je geheugen van 17 jaar geleden.' zeg ik gewoon zachtjes en neem haar in mijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Katherine Garcia
    Ik ga rechtop in mijn bed zitten wanneer ik wakker word van een geluid, ik rek me uit en kijk de kamer rond, opzoek naar waar het geluid vandaan kwam. Ik sta op en loop naar de jas die om de leunig van de grote stoel hangt die in de kamer staat en pak de telefoon uit een van de zakken. "Tyler" stond er in beeld, kende ik een Tyler? Dacht ik verward en nam vervolgens op, gewoon om te vragen wie hij was en waarom hij belde, 'hallo?' Vroeg ik op hetzelfde moment als de deur van mijn kamer open ging. 'Goedemorgen Laureen' zijn mijn vader en hij keek vervolgens naar de telefoon in mijn handen, hij liep naar me toe en pakte de telefoon uit mijn hande en hing op. 'Waarom deed je dat?' Vraag ik hem en zie hem de telefoon in zijn zak steken, 'nooit met vreemden praten Laureen' antwoorde hij 'kom je naar beneden om te eten?' Vroeg hij vervolgens en ik knikte om vervolgens met hem mee te lopen.

    (Uitleg: katherine's geheugen is gewist, dus zegmaar de 17 jaar heeft voor zover ze weet gewoon met de engelen doorgebracht)



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Hallo?' klinkt haar zachte stem en dan hoor ik een mannen stem. Laureen? Ik frons. Hier klopt iets niet en de frons word dieper als de verbinding word verbroken. Ik flits mezelf naar Leslie. 'Er is iets met Kath.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Nick beaamt het en ik start de motor dan. Ik loop met de motor de garage uit en stap er dan op. "Dit voelt heel goed," zeg ik dan, "na zeventien jaar weer überhaupt motor kunnen rijden." Ik start de motor en rijd een klein rondje op de binnenplaats.


    Nick Garcia
    'Dit voelt heel goed' zegt ze na haar motor gestart te hebben en deze uit de garage hebben gehaalt. 'Na zeventien jaar weer uberhoud motor kunnen rijden' ze start de motor en rijd een rondje. 'Hoe heb je in 17 jaar niet op een motor gezeten?' Vraag ik haar, ik zet mijn motor even neer en sluit de garage om vervolgens op mijn motor te stappen en hem te starten. 'Het is je motor, dus je mag hem houden' ik kijk haar na terwijl ze een rondje rijd. 'Lets go'

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 14:16 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Het was niet nodig geweest," zeg ik tegen Jake, "we hadden dan wel een andere manier gevonden." Voor mijn gevoel voel ik me nu best schijnheilig doordat ik gisteren nog seks heb gehad met Nate. Ik leun met mijn hoofd tegen Jake zijn borstkas als Tyler ineens verschijnt en zegt dat er iets is met Kath. "Wat is er mis?" vraag ik gelijk bezorgd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    'Ze lag niet naast me toen ik wakker werd en ik belde en ze nam op maar dan was er een vent die Laureen tegen haar zei en de verbinding werd verbroken.' ratel ik door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leuke manier om Leslie erachter te laten komen dat Katherine en Tyler iets hebben xd


    Don't be like the rest of them, darling