• Topic 3





    Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Vakanties!
    Exorcism (Evelyn): 11-8 t/m 25-8
    Tyrion (Amaris): Hheel augustus

    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sydrian schreef:
    Moet dat perse deze avond dan?
    Want dan duurt het sowieso nog een hele tijd voordat het weer dag wordt...

    Er staat erbij dat ze niet terug mag komen voor ze er één heeft, dus of het dag wordt of niet, Alice moet er sowieso één hebben. (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als Charlotte met Idwallon heeft gepost kan ik in mijn volgende post wel dag aan laten breken? (: en dan pb ik meteen wat rond, de meesten kunnen er denk ik makkelijk een eimd aan breien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is goed (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wow, holy shit. Ik voel me eigenlijk best schuldig dat ik Tyrion zo lang heb laten wachten, terwijl zij al meteen de volgende dag post. Ik ga echt proberen om morgen weer te posten. :x

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 23:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    Wow, holy shit. Ik voel me eigenlijk best schuldig dat ik Tyrion zo lang heb laten wachten, terwijl zij al meteen de volgende dag post. Ik ga echt proberen om morgen weer te posten. :x

    No hard feelings (:
    Het is vakantie, ik geloof best dat je wel betere dingen te doen hebt.
    Het was eigenlijk per toeval dat ik zo snel reageerde, ik had eindelijk wat tijd om bij al mijn RPG's te posten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    No hard feelings (:
    Het is vakantie, ik geloof best dat je wel betere dingen te doen hebt.
    Het was eigenlijk per toeval dat ik zo snel reageerde, ik had eindelijk wat tijd om bij al mijn RPG's te posten.

    Oh, haha, oké. Gelukkig maar :]
    Ik was eigenlijk al eerder van plan om terug te schrijven, maar toen kwamen er allerlei dingen tussen. Zo irritant! En toen raakte ik de post kwijt, die ik had geschreven, en toen kreeg ik er al helemaal de pest aan. Maar goed, ik beloof niks, maar ik zal morgen wel echt proberen om terug te posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ubiquitous schreef:
    Als Charlotte met Idwallon heeft gepost kan ik in mijn volgende post wel dag aan laten breken? (: en dan pb ik meteen wat rond, de meesten kunnen er denk ik makkelijk een eimd aan breien.


    En Alice dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)
    En Alice dan?

    Ze is bang. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha Alice voelt zich op zijn zachts gezegd nogal beroerd ja. Maar na Idwallon post ik dus met Alice om er een einde aan te breien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nu eindelijk eens in de rpg posten xD

    MissLahotie schreef:
    Nu eindelijk eens in de rpg posten xD

    Ik ben ook bezig met een post.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Donner schreef:
    (...)
    Ik ben ook bezig met een post.(krul)

    Met oliver? Zo ja dan wacht ik nog even met posten xD

    MissLahotie schreef:
    (...)
    Met oliver? Zo ja dan wacht ik nog even met posten xD

    Jep. Maar ga je gang, want ik ben weer eens heel veel dingen door elkaar aan het doen. Ohja, dus het wordt bijna dag, dus wat doen we? Oliver kan namelijk nog niet in het daglicht, als dat van die ringen nog mee telt.

    Toch wel, hij heeft een ring.(krul)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 10:53 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Haha maar Katharina kan niet tegen het daglicht xD
    En ze wil stiekem nog niet echt dood dus dat word snel terug naar huis denk ik of een verlaten huisje ofzo dat is ook wel grappig xD

    MissLahotie schreef:
    Haha maar Katharina kan niet tegen het daglicht xD
    En ze wil stiekem nog niet echt dood dus dat word snel terug naar huis denk ik of een verlaten huisje ofzo dat is ook wel grappig xD

    Ik denk dat we beter terug kunnen gaan naar huis, haha. ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."