• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    ' Hoe voel je je' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op en loop langzaam verder naar binnen. Ik heb hele gemixe gevoelens nu, en mijn hersenen zijn overbelast. ' Ik vind het niet erg als je iets met Niall zou willen' zegt ze als ze weer opkijkt. Ik ga naast haar zitten en luister verder naar haar.' Ik mis je gewoon om me heen en als vriend' zegt ze. Nog steeds zeg ik niks en ik laat haar haar verhaal doen.' Ben je boos? Van dit alles?' ' En ja eh, ik stel weer te veel vragen, maar ik weet niet wat ik je nu wel en niet kan vragen en of wel of niet leuk kunnen doen' zegt ze. Ze lijkt klaar te zijn en ik pak voorzichtig en wat nerveuus haar handen. 'Ik weet het nog even niet. Ik heb even tijd nodig om te beslissen wie van jullie...' en ik maak mijn zin niet af. Ze snapt me wel. 'Het erge is gewoon dat ik jullie beide erg mag. Heel erg. En ik weet ook even niet of ik boos ben. I-ik... ik heb nu gewoon even behoefte aan mensen om me heen' zeg ik. Gedeeltelijk is het waar. Ik weet eigenlijk niet of ik iemand wil spreken, en wie weet ben ik morgen weg.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Hij lijkt mijn handen te willen pakken en ik laat hem even gaan. 'Ik weet het nog even niet. Ik heb even tijd nodig om te beslissen wie van jullie...' Hij maakt zijn zin veder niet af, ik weet ook wel wat hij bedoelt. 'Het erge is gewoon dat ik jullie beide erg mag. Heel erg. En ik weet ook even niet of ik boos ben. I-ik... ik heb nu gewoon even behoefte aan mensen om me heen' zegt hij. Ik laat het even in me bezinken ' nou dan doen we gewoon of wij samen niks meer hebben kwa relatie, en dikke maatjes zijn als je dat kan en wilt.' Zeg ik. Ik moet even iets zeggen om deze spanning te verbreken echt zo'n Emma actie. ' We kunnen altijd nog een 3o doen' zeg ik en begin hard te lachen. ' Sorrie verkeerd moment zeker ehh?' Vraag ik dom.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    ' nou dan doen we gewoon of wij samen niks meer hebben kwa relatie, en dikke maatjes zijn als je dat kan en wilt.' Zegt ze. Meteen schiet een pijn door mijn hart. ' We kunnen altijd nog een 3o doen' zegt ze lachend, maar ik kan er niet echt om lachen. ' Sorrie verkeerd moment zeker ehh?' vraagt ze. Ik knik en zeg met een trillende stem: 'M-maar.. ik denk niet d-dat ik...' zeg ik maar ik weet niet hoe ik mijn zin moet eindigen. Voorzichtig geef ik Emma een knuffel. Pech als ze mij nu raar vind. Ik laat haar los en geef haar een vluchtig kusje op haar mond. Een uitgebreide tongzoen, ja dat zou wat zijn. Geweldig met deze sfeer, alhoewel... Nee Liam. Voorzichtig zijn. Morgen ben je weg. Maar dat dacht ik gister ook? Vandaag dan. Ik strijk een pluk haar langs Emma haar oor terwijl ik zucht.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' En als wel met me wilt samen blijven, kan dat ook, ' probeer ik met een klein lachje, ik kom iets dichter bij hem zitten Emma, wel of niet doen? Naja, Yolo, misschien is hij er dalijk niet meer. ' Als je het niet wilt moet je niet terug zoenen' fluister ik in zijn oor en leg mijn lippen op die van hem waarna ik langzaam mijn mond open. Wat nou als hij je afwijst, zit je dan met je mond open muggen te vangen. En ja ik hou echt van hem, ik had me zelfs de eerste keer met hem gedacht, omdat ik dit als echte liefde zag. Maar dat zal wel niet meer gaan gebeuren ik leg mijn hand op zijn borst, en zoen hem. Dontcare iloveit.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ben je er nog?x.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    ' En als wel met me wilt samen blijven, kan dat ook, ' probeert ze. Tuurlijk wil ik samenblijven met haar! Niks liever! Maar, dat geldt ook voor Niall.' Als je het niet wilt moet je niet terug zoenen' zegt ze en legt haar lippen op die van mij. Wat bedoelt ze nou? Of ik met haar samen wil zijn, of zoenen?Eh.... ik besluit maar om mee te gaan en leg mijn hand op haar heup, en de andere op haar onderrug. Ik voel haar hand op mijn borst en mijn hand word geheel gestreeld. Het klinkt heel onaardig, maar als Niall er niet was, was dit zoveel gemakkelijker. En andersom ook. Als Emma er niet was kon ik samen met Niall zijn. Ik maak me even los van haar en zeg: 'Ik wil je graag, maar dat heb ik ook met Niall snapje? Maar anders...weetje....' zeg ik teleurgesteld.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    Ben je er nog?x.

    (Ijsje halen ;) EN de muis doet vaag...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    (Ijsje halen ;) EN de muis doet vaag...)


    Haha, ik had net een sluch puppy gehaald zullen we zo nog een tijdje rpg'en geen zin om te slapen x. Morgenschool.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Je kan zo verder gaan hoor ;) ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Hij maakt zich los van me en kijkt me even aan 'Ik wil je graag, maar dat heb ik ook met Niall snapje? Maar anders...weetje....' zegt hij teleurgesteld. ' Bij wie voel je het fijnst? ' Vraag ik hem en zie hem weg kijken, ik pak zijn hoofd met me beide handen vast en streel er even over heen zodat hij me moet aan kijken. ' Li, ik neem aan dat je niet bij Niall en bij mij presies het zelfde voelt.' Zeg ik hem en kantel me hooft een stukje. ' Ik ben best moe, van deze dag... Heb jij Harry trouwends gezien? ' Ik probeer na te denken over me eigenvraag waneer zag ik hem voor het laatst, toen ik liam ging zoeken dat is zeker 2uur geleden. 'Zullen we onze liedjes zo nog even gaan beluisteren?' Vraag ik rustig maar wel vrolijker.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    'Zullen we onze liedjes zo nog even gaan beluisteren?' vraagt ze. 'Nou...eigenlijk ken ik nog een liedje als je het niet erg vind?' is mijn antwoord. Ik pak mijn mobiel en doe de oortjes er in. Ik scroll door naar Goobye - Kesha. Een oortje stop ik in Emma haar oor. 'Het is niet het állermooiste liedje dat ik ooit heb gehoort, maar het komt er erg dichtbij. Het raakt me ergens...' zeg ik maar. Hopelijk komt een deel van de booschap over bij haar. Ik zeg nu gedag, en straks ben ik weg. Na dit liedje moet ik maar gaan. Ik moet echt gaan......


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hee schat ik heb school tot half 4 daatna als ik thuis ben kan ik reageren xx


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Sorry, ik ben terug van een sleepover. Opeens. Ach, je kan wel verder gaan. (ik heb Li al gedaan) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (Sorry, ik ben terug van een sleepover. Opeens. Ach, je kan wel verder gaan. (ik heb Li al gedaan) )
    haha ik ook hoor xd net pas w'ker nu aankleden naar beneden en hondjes uitlaten xkus btw lkkr geslapen?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    (...) haha ik ook hoor xd net pas w'ker nu aankleden naar beneden en hondjes uitlaten xkus btw lkkr geslapen?

    ( Veel plezier :) En ja prima, voor het deel dat we hebben geslapen ;) En jij?...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3