• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Niet zo'n goed stukje, maar ik moet zo weer naar school.]

    Navaeh Riley Smith.
    "Wat wil je doen? Iets eten, rond dwalen, naar een dansclub gaan, dingen stelen?" Somde Gabriel op, ik haalde enkel mijn schouders op, ikhad geen idee. "Maar als eerst gaan we hier naar toe," zei hij terwijl hij naar een oud, vervallen gebouwtje wees. Samen liepen we naar binnen en hij begroette een pedoachtig mannetje die Benji heette. Argwanend kijk ik de kant op van die man, ik vertrouwde hem niet. Nou ja, ik vertrouwde eigenlijk niemand die ik niet kende. Mijn ogen bekeken het winkeltje terwijl Gabriel met de man stond te praten. "En wie is deze schoonheid," vroeg de man waardoor mijn blik vaag gleed naar de man. Opeens had ik o zo veel zin om die man wat aan te doen. Pedofiel. "Das Navaeh, maar goed, we kijken wel wat we willen hebben," zei Gabe vlug en trok me mee naar achter, ik keek eens gevaarlijk naar de man en keek toen weer naar Gabriel toen hij vroeg wat ik wou hebben. Een brede grijns verscheem over mijn gezicht. Ik rende met een rot vaard door de winkel en de paadjes, op zoek naar... Koekjes. Een glimlach verscheen op mijn gezocht toen ik American Chip Cookies in mijn handen had, mijn lievelings koekjes. Met een blije huppel liep ik naar gabriel. De koekjes had ik achter me rug. Breed grijnsend keek ik naar Gabriel en haalde de koekjes langzaam achter mijn rug vandaan, "Tadaa."


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    De blik in Naveah haar ogen stond gevaarlijk ,maar gelukkig had ik haar net op tijd kunnen terugtrekken.
    Toen ik vroeg wat ze wilde ,ontstond er een brede grijns op haar gezicht,waarna ze de winkel in huppelde en niet veel later terug kwam met een doos American Chip cookies. "Tadaa." ik grinnikte even. "Is dat alles? Je mag heus meer hoor."zeg ik met een grinnik en kijk dan zelf ook even rond.
    Allesinds een fles drank en een lading sigaretten voor mij.
    Als Naveah haar spullen heeft ga ik naar Banji toe en zeg ik gewoon wil we willen ,plus zijn hele lading sigaretten erbij. Er kwam hier toch geen ene kat binnen ,alleen wat jongeren voor een zak chips of dergelijke ,dus dat zal hij heus niet missen.
    Hij stak alles in twee zakken en deed er nog een extraatje bij ,maar ik had geen idee wat. Ah dat ging ik later wel zien en daarna ga ik met Naveah de winkel uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles
    Mijn armen sloeg ik steviger rond zijn nek toen Louis zich dramatisch op de grond liet vallen. Iets wat betekende dat ik automatisch meeging in die val, aangezien ik nog op zijn rug zat.
    Een beledigd geluid verliet mijn mond toen ik voor olifant werd uitgemaakt. 'Tomlinson, overdrijven is ook een vak.' Zei ik terwijl ik hem losliet, om erna mijn handen in zijn zij te plaatsen. Voor ik war deed, luisterde ik naar zijn verlanglijstje.
    'De kerstman zal kijken wat hij kan regelen. Sowieso zal hij je tot de tijd beschermen voor die bewoners, want ik ga niet nog een keer alleen op stap. Mijn les heb ik net wel geleerd.' Na deze woorden begon ik hem wel te kietelen terwijl een grijns op mijn gezicht verscheen. 'Denk maar een tweede keer na voor je iemand een olifant noemt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Een beledigd geluidje kwam uit zijn mond nadat ik hem voor olifant had uitgemaakt. "Tomlinson, overdrijven is ook een vak."
    Hij liet me los, om vervolgens zijn handen in mijn zij te plaatsen en te luisteren naar mijn verlanglijstje.
    "De kerstman zal kijken wat hij kan regelen. Sowieso zal hij je tot de tijd beschermen voor die bewoners, want ik ga niet nog een keer alleen op stap. Mijn les heb ik net wel geleerd," zei hij. Daarna begon hij me grijnzend te kietelen. "Denk maar een tweede keer na voor je iemand een olifant noemt."
    "Neeee, Harry stop! Genade!" riep ik uit, terwijl mijn lichaam kronkelde en spastische bewegingen maakte. Lachend pak ik zijn polsen beet en probeer zijn handen weg te duwen. Uiteindelijk lukt dat, en voordat Harry tegen kan werken draai ik ons vliegensvlug om, zodat ik nu boven op hem zit, in plaats van andersom. Ik grijns breed. Nu heb ik de macht. "Wat krijg ik als ik je loslaat?"


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    "Neeee, Harry stop! Genade!" riep hij uit, terwijl zijn lichaam kronkelde en spastische bewegingen maakte. Toch stopte ik niet met kietelen. Lachend pakte Louis mijn polsen beet en probeerde mijn handen weg te duwen. Eerst zo der succes, maar uiteindelijk lukte dat toch. Alleen voordat Ik tegen kon werken draaide Louis ons vliegensvlug om, zodat de hij nu boven op me zat, in plaats van andersom. Hij grijnsde breed en ik wist al waar dit heenging. "Wat krijg ik als ik je loslaat?" Die woorden bevestigde mijn gedachten alleen maar. Ik trok een bedenkelijk gezicht. 'Je hebt mij als gezelschap, vind je dat niet genoeg? Desnoods verstop ik me in je koffer om je vanavond ook gezelschap te houden samen met je kamergenoot.' Zei ik en keek op naar de jongen. 'Nee, wat wil je hebben, allerliefste Boobear?' Vroeg ik met grote ogen in de hoop dat hij sowieso al van me afging. Ook dan kreeg hij wel wat hij wilde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry trok een bedenkelijk gezicht. "Je hebt mij als gezelschap, vind je dat niet genoeg? Desnoods verstop ik me in je koffer om je vanavond ook gezelschap te houden samen met je kamergenoot."
    Ik schudde van nee. "Daar pas jij nooit in. En zo bijzonder is jouw gezelschap nu ook weer niet. Iets minder kapsones mag ook wel, Styles," plaagde ik hem verder.
    "Nee, wat wil je hebben, allerliefste Boobear?" vroeg hij met grote ogen.
    "Was mijn verlanglijstje die ik net aan de kerstman gaf dan niet duidelijk genoeg? En anders wil ik een opdracht voor je bedenken." Ik grijns, wetend dat de dingen van mijn verlanglijstje bijna allemaal onmogelijk waren, en helemaal nu we hier niet weg konden. En ik had al precies in mijn hoofd welke opdracht ik hem zou gaan geven.


    "Family don’t end in blood”

    (Fleeko is nu Lumineers ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles
    Louis schudde van nee waardoor een klein pruillip van mijn kant was te zien. "Daar pas jij nooit in. En zo bijzonder is jouw gezelschap nu ook weer niet. Iets minder kapsones mag ook wel, Styles," plaagde hij me verder.
    'Wedden van wel? En dan ga je maar gezellig overleven met je kamergenoot. Die zal vast gezelliger zijn. Maar aan de andere kant..je kent me toch, Lou.' Zei ik met een licht onschuldige ondertoon.
    "Was mijn verlanglijstje die ik net aan de kerstman gaf dan niet duidelijk genoeg? En anders wil ik een opdracht voor je bedenken." Waren de woorden die na mijn vraag kreeg toegeworpen. 'Die krijg je van de kerstman en dus niet van mij. En verder wil ik het niet weten door die grijns. Het zal echt weer iets zijn wat jij alleen kan verzinnen.'
    Ik keek Louis met een afwachtende blik aan, als teken dat hij het toch moest vertellen. Eigenlijk was ik best nieuwsgierig. Ookal zou dit snel plaats maken voor iets anders.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    "Die krijg je van de kerstman en dus niet van mij. En verder wil het niet weten door die grijns. Het zal echt weer iets zijn wat jij alleen kan verzinnen."
    "Tja, dan zul je dus wel de opdracht moeten doen." Mijn grijns wordt nog groter.
    Harry kijkt me met een afwachtende blik aan, als teken dat hij toch wel nieuwsgierig was.
    "Ik wil niet dat de kerstman me beschermt, maar dat jij voor de rest van de dag mijn waakhond bent. En je moet me dus niet alleen bewaken, je moet wel echt een hond na doen. En wel in je onderbroek. Oh, en ik geloof dat twee van de bewoners hier graag een hond wilde, dus dan ben je ook hun waakhond. Moeten we ze wel eerst zien te vinden. Een van hen kan wel nogal agressief uit de hoek komen, maar Louis de Superman beschermt je dan wel."


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles

    "Tja, dan zul je dus wel de opdracht moeten doen." Zijn grijns wordt nog groter. Ik wilde het nu echt niet meer weten. En, zoals eerder gezegd, maakte mijn nieuwsgierigheid plaats voor angst. Toch kon ik niet luisteren toen Louis zijn mond weer opentrok. "Ik wil niet dat de kerstman me beschermt, maar dat jij voor de rest van de dag mijn waakhond bent. En je moet me dus niet alleen bewaken, je moet wel echt een hond na doen. En wel in je onderbroek. Oh, en ik geloof dat twee van de bewoners hier graag een hond wilde, dus dan ben je ook hun waakhond. Moeten we ze wel eerst zien te vinden. Een van hen kan wel nogal agressief uit de hoek komen, maar Louis de Superman beschermt je dan wel."
    Mijn ogen werden nog groter en ik opende mijn mond om iets te zeggen. Toch sloot ik deze al snel weer en schudde mijn hoofd. 'Ik zal je altijd beschermen, maar dat weet jij ook. Alleen dit gaat echt te ver en kan jij als enige bedenken. Alsjeblieft, Super Lou, geef me een andere opdracht. Ik ga dit dus echt niet doen en ook zeker niet voor andere. Een van de bewoners heeft zo zijn kracht laten zien,' doelende op de snee in mijn nek door het mes van mijn kamergenoot. 'Je doet dit me echt niet aan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Ik kijk hem beteuterd aan als Harry mijn opdracht weigert. Oke, ik weet eigenlijk wel dat deze opdracht iets te ver gaat. Maar het leek me gewoon heel leuk.
    "Alsjeblieft, Super Lou, geef me een andere opdracht," zegt hij dan.
    "Hmm, vooruit, omdat je het zo lief vraagt. Maar dan moet ik wel even nadenken."
    Ik trek een nadenkend gezicht en graaf diep in mijn hersens, om te kijken of ik ergens nog een leuke opdracht weet. Plots schiet het me te binnen, en weer krijg ik een brede grijns op mijn gezicht. Deze opdracht is alleen minder erg dan die van daarnet, maar wel plezierig voor mij.
    "Je moet mij optillen en mijn slaapkamer zoeken, waar ik de komende tijd moet doorbrengen. En dan moet je voor de rest van de dag alles voor me doen! Ik zal dan niet weer rare opdrachten verzinnen, maar ik heb het eerder over de dingen waar ik meestal te lui voor ben. Drinken pakken, mijn bed opmaken, dat soort dingen."


    "Family don’t end in blood”

    [Kan Cresselia hun gesprek joinen? (:]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Kan Cresselia hun gesprek joinen? (:]


    [Wat mij betreft wel (;]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Sorry, maar soms ben je een beetje gek.' Zei ik toen Louis me beteuterd aankeek., maar volgens mij had hij dat zelf ook wel door. "Hmm, vooruit, omdat je het zo lief vraagt. Maar dan moet ik wel even nadenken."
    Na die woorden trok Louis een bedenkelijk gezicht en sloeg ik mijn armen om zo middel. 'Ondertussen bedank ik je alvast, want jij ben ook lief.' Zei ik glimlachend. Blij dat ik toch de opdracht niet hoefde te doen. Alleen zijn brede grijns liet mijn glimlach een beetje vervagen.
    "Je moet mij optillen en mijn slaapkamer zoeken, waar ik de komende tijd moet doorbrengen. En dan moet je voor de rest van de dag alles voor me doen! Ik zal dan niet weer rare opdrachten verzinnen, maar ik heb het eerder over de dingen waar ik meestal te lui voor ben. Drinken pakken, mijn bed opmaken, dat soort dingen." Ik schudde mijn hoofd en keek Louis aan, maar zag dat hij wel serieus was. Ik haalde mijn schouders op. 'Met alle plezier, Boo' zei ik, aangezien dit al minder erg klonk als de vorige opdracht. Daarbij voelde ik me toch ook wel vaak genoeg een huishoudster. Of in dit geval huishouder.

    ( ik vind het goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cresselia Lenka Ivanov.
    Nadat ik een tijdje door het huis had gezworven, begon ik me te vervelen. Zelf het bloed wat pas opgedroogd was, maar die nu in sierlijke lijnen over mijn armen waren getrokken, bood geen vermaak meer. Daarom wilde ik maar een paar van die jochies bang maken. Ik zocht een tijdje naar ze, en toen zag ik de krullenbol en het streepjesshirt die samen aan het spelen waren. Een sluwe grijns verscheen op mijn gezicht, en algauw dook ik achter hem op. "Boe." fluisterde ik. Ik toverde een glimlachje op mijn gezicht, hoe nep deze ook mocht zijn. Mijn ogen stonden vooralsnog leeg.

    [Sorry dat hij wat kort is.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.