• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [Waar kan ik met Darcelle heen?]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Scairp schreef:
    (Kamer indeling?)



    (Sorryyyy totally forgot about that.. men opa is vandaag opgenomen in het ziekenhuis dus niet echt aan gedacht.. morgen zet ik hem erop promiss!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [beterschap]


    Bowties were never Cooler

    (Thank you (: )


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Alexandra Hillary George

    Ik keek gelijk op toen mijn handen mijn sigaretten en telefoon misten. "Geen mobieltjes op het terrein en er wordt ook niet gerookt. Dat geld voor iedereen. Er wordt niet gerookt, gedronken of aan drugs gedaan hier. Ook worden alle mobieltjes en andere apparaten ingeleverd. Als bij verdere inspecties er een gevonden wordt volgen er sancties." zei een man en ik rolde met mijn ogen. 'Whatever.' mompel ik ongeïnteresseerd. Ik was echt niet onder de indruk van hem hoor, kom op. Ik heb erger gezien... Ik zou nog eerder luisteren naar die flikkers van mijn oude school.. Ik klak even met mijn tong en pak een pakje TicTacs. Ik gooi er drie in mijn mond en kauw er verveeld op. 'Ik denk dat ik hier nog lang kan zitten, sinds er nog niemand is die mijn koffer mee naar mijn kamer neemt.' mompel ik zuchtend.


    El Diablo.

    Sergeant Mitchell
    Ik sta even verbijsterd van haar gedrag. Dit pikte ik echt niet. Ik was hier de leidinggevende en ze gaf me dus mooi wel wat respect. "Voor die houding mag jij vanavond de wc's schrobben. Ten eerste omdat ik zo'n toon niet accepteer en ten tweede gaat niemand hier je koffers voor je dragen. Als je ze dus binnen wilt hebben zul je het zelf moeten doen. En anders laat je ze buiten staan, want echt nodig heb je alle troep erin toch niet." Met die woorden liep ik terug naar de jongens. Ik schraapte even mijn keel en begon toen met de uitleg. "Dames. Ik zeg dit maar een keer, dus opletten. Ik ben sergeant Mitchell. Zo dien ik ook aangesproken te worden. De jongens nemen jullie zo mee naar jullie kamers. Daar kunnen jullie je spullen opruimen en ik verwacht jullie allemaal terug om 11.30 uur in uniform. Op jullie kamer staat een stapelbed en twee ijzeren kasten. Een van dezen is van jullie. Hierin liggen 4 setjes camo-uniformen, bestaande uit een camo-broek een camo-bloes en wit hemd, een stel kisten en een camo-jas. Eens per week wordt er gewassen, zorg dan ook dat alle was is ingeleverd, anders zit je zonder kleren. De kamers, kasten en bedden dienen op elk moment netjes te zijn en klaar voor inspectie. Als het rommelig is, de bedden niet opgemaakt zijn, de schoenen niet recent gepoetst zijn of er illegale voorwerpen zich in de kamer bevinden zijn de consequenties voor jullie beiden. Elke ochtend is er om 7.00 uur ontbijt. Hiervoor moet er gedouched en aangekleed zijn. En dames, vergeet niet jullie haren op te steken, want anders blijf je achter alles hangen, nog vragen?" Ik keek naar zowel de jongens als de meiden, al dacht ik dat ik redelijk duidelijk was geweest.

    [Is dit zo goed? Ik heb maar wat verzonnen]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 7:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Natascha April Coleman

    Ik draai even met mijn ogen, mooi niet dat ik het vol ging houden zonder sigaretten, ik zou ze wel gewoon ergens verborgen houden ofzo. 'Yes sir' mompel ik sarcastisch wanneer hij alle regels heeft opgedreund, ik weet nu al gewoon dat ik me niet aan de regels ga houden, mijn kamer is nooit netjes en zal het ook niet worden en wat dat uniform betreft, nooit een keer dat ik in zoiets lelijks zou gaan lopen, ik zal er wel wat op verzinnen.

    (Sorry voor korte stukje, zit op mobiel xd erg irritant typen..)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    || Shou Ennleit Kasumi Kurusu ||

    "Sergeant Mitchell en zo dien ik ook aangesproken te worden, jonge dame."Zijn toon was streng. Wacht...Moest ik nou onder de indruk zijn? "Maar natuurlijk Me-neer." was mijn Engelachtige antwoord. Hij draaide zich om naar een ander meisje en mijn vingers maakte gelijk de bekende " " haakjes. Waarna ik even kort moest lachen. Vrolijk liep ik naar een van de jongens die er al stond. (Michael). "Goedenmorgen." Ja, ik had een vrij volijke bui die op deze momenten niet echt meehielpen. But who cares? Ik stak mijn hand uit richting de jongen, gewoon om kennis te maken. Het feit dat ik "onhandelbaar" was, was niet zo heel erg.Toch? Mijn vrolijkheid was zelfs nog erger. Dus degen waarmee ik een kamer mee zou moeten delen zou het zo leuk gaan vinden. -Hear the sarcasm?-


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "Weet jij wat we gaan doen vandaag?" vroeg Max fluisterend en ik haalde kort mijn schouders op.
    "Ik heb het gevoel ,dat we op hun gaan moeten letten."zeg ik ,nog steeds op een fluistertoon ,terwijl ik richting de meisjes knikte.
    Ik keek Max even aan en zag dat hij zijn uniform nog niet voledig aan had."Hopen voor jou ,dat hij het niet op merkt."zeg ik tegen hem in verband met zijn kleren.
    Sergeant Mitchell ,begon alle regels te overlopen en keek zowel naar de meisjes en ons.
    De meeste meisjes leken verveeld of het boeide hun ook niet echt. Er kwam zelfs een meisje vrolijk op ons afgelopen.
    "Goedenmorgen." begroete ze me en ze stak haar hand naar me uit.
    Ik schudde haar hand even en glimlach kort."Hey,ik ben Micheal."stel ik me voor aan haar.
    Zo erg leek ze me niet ,ondanks dat haar haren gekleurd leken,maar het had wel iets.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Max Schneider
    Ik knikte naar Micheal en luisterde half naar de sergeant. Ik kende de regels nu wel. Elke keer als er nieuwelingen kwamen gaf hij deze preek. Het leek alleen niet of er ook maar een overweegde zich aan de regels te houden. Hopelijk had ik degene die dat wel van plan was, want ik wilde echt niet elke dag problemen. Ik keek even naar hem toen ik weer wat van Mike hoorde. "Weet ik, maar volgens mij krijg ik er gewoon 50 extra push-ups voor ofzo. Dat moet te doen zijn. Ik heb medelijden met degenen die hier nu nog niet zijn." De sergeant was nooit mild over te laat komen. Ik keek naar het meisje wat naar ons toe kwam lopen. Ze leek alleen oog te hebben voor Mike. Ik werd altijd over het hoofd gezien, dus heel raar of erg vond ik het niet. Daarbij probeerde ik me toch wat minder met de meisjes bezig te houden. Ik wilde namelijk hier wel echt serieus trainen en iets voor anderen kunnen betekenen, niet op een stel sloeries passen die na hun tijd hier toch weer hop aan de sex, drugs en drank gaan.


    Bowties were never Cooler

    Rustig werd mijn hand geschud en glimlachte die desbetreffende persoon."Hey,ik ben Micheal." stelde hij zich voor. "Shou, Zeg maar Syo." De glimlach speelde nog steeds op mijn gezicht. Ik moest toch vrienden maken? en trouwens ik had me altijd al beter af gevoeld bij de jongens. Daarna draaide ik me ook glimlachend om naar de jongen die naast Micheal stond. "Goedemorgen natuurlijk ook tot jou." Ook naar hem stak ik mijn hand uit. "Shou, zoals je waarschijnlijk al wel hebt gehoord. Maar noem me ook maar Syo."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "Weet ik, maar volgens mij krijg ik er gewoon 50 extra push-ups voor ofzo. Dat moet te doen zijn. Ik heb medelijden met degenen die hier nu nog niet zijn." antwoorde hij en daarna richte ik me weer op het meisje.
    "Shou, Zeg maar Syo." stelde ze zich voor met een glimlach en daarna richtte ze zich op Max. "Goedemorgen natuurlijk ook tot jou." zei ze en stak toen ook haar hand ,naar hem uit.
    "Shou, zoals je waarschijnlijk al wel hebt gehoord. Maar noem me ook maar Syo." stelde ze zich ook aan hem voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Max Schneider
    Ik keek even naar het meisje. Waarom kon ze me niet gewoon negeren? "Max. Aangenaam" zei ik beleefd. Ik haalde een hand door mijn zwarte krullen. Ze had raar gekleurd haar. Waarom deden meiden dat tegenwoordig? Natuurlijke haarkleuren waren toch veel mooier? Dat vond ik ten minste. Ik vroeg me af wat haar haarkleur zou zijn geweest. Zwart of donker bruin gokte ik zo. De andere meiden was ook maar weinig echts aan, zo leek het. Dikke lagen make-up en haarverf. Ik vroeg me ook echt af hoe die er over een paar weken uit zouden zien als de make-up op was en ze onder de blubber zaten met uitgroei. Dan waren ze vast een stuk minder blij en met een stuk minder praatjes.


    Bowties were never Cooler

    Darcelle Diann Smith.
    Zachtjes liet ik me op mijn legergroen kleurige koffer zakken en kijk naar het meisje wat richting twee jongens liep, blijkbaar stelde zich voor. Een zucht rolde over mijn lippen en liet mijn blik glijden naar de andere mensen op het terrein terwijl ik frunnikte aan het elastiekje om mijn pols. Met een snelle beweging haalde ik het elastiekje van mijn pols en bond mijn maroon kleurige haren in een knot. Ik werd letterlijk gek van mijn golvende haren als ze los zaten, dan maar in een knot of een hoge staart. Ik legde mijn bijde handen in me schoot en staarde er eenzaam naar. Het werd wat hier, ik voelde me nu al niet op mijn gemak. De meiden die er nu al zijn, zien er bitchy uit. Bah, ik kon hier zó niet tegen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Is er al een kamer indeling?]


    Bowties were never Cooler