• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    (Denk dat ze dat wel wil (: )


    [Schrijf jij eerste post?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Michael Ethan Collins

    "Ehm ik vind het goed hoor." zei ze met een glimlach. "Dus wat denk je dat we allemaal zullen moeten gaan doen? I mean, Stormbaan enzo?" vroeg ze dan en ik schud even kort mijn hoofd.
    "Nee ,veel erger dan dat."zeg ik tegen haar. "Het is vooral erg veel trainen ,veel gedril. Je maakt beter geen stommiteiten en maakt hem beter niet kwijt ,want de sancties zijn niet heel erg leuk."som ik alvast op. "Kom dan lijd ik je naar je kamer."zeg ik tegen haar ,waarna Richting de kamers loop en op zoek ga naar een bordje met Shou op. Als ik die vind stop ik en doe ik de deur voor haar open. "Zo ,het uniform licht vast op je bed en je zou nu vast al je spullen ,die je niet mag hebben inleveren."zeg ik dan tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MonkeySwag schreef:
    (...)

    [Schrijf jij eerste post?]



    (Ze is daar al niet meer, dus ik denk niet dat ze zomaar besluit om terug te lopen zeg maar :p)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    (Jij maar, ik moet even eten ^^)


    [Okii, maar ik ga ook over zo'n 2 minuten eten. Dus ik ga nu.]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 18:24 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    [Okii, maar ik ga ook over zo'n 2 minuten eten. Dus ik ga nu.]


    (Oké, ja ik ook haha, wie het eerst klaar is met eten post ^^)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    || Shou Kurusu ||

    Hij schud even kort zijn hoofd.
    "Nee ,veel erger dan dat."zeg ik tegen mij . "Het is vooral erg veel trainen ,veel gedril. Je maakt beter geen stommiteiten en maakt hem beter niet kwijt ,want de sancties zijn niet heel erg leuk."Somt hij alvast op. "Kom dan lijd ik je naar je kamer." Zegt hij rustig tegen mij ,waarna we richting de kamers lopen. We stoppen bij een kamer met mijn naam en die van een ander erop. Hij doet de deur voor me open. "Zo ,het uniform licht vast op je bed en je zou nu vast al je spullen ,die je niet mag hebben inleveren."zegt hij dan tegen me. Ik knik en geef hem mijn telefoon. Ik deed niet aan roken, noch had ik andere gevaarlijke spullen bij. Ik glimlachte naar hem. "Thanks Michael." Ik gaf hem een knuffel en liep de kamer in, de deur achter mij sluitend voor "Privacy". Ik kleedde me eerst om in het uniform, het jasje en de bloes wel een stukje open zodat het niet te verstikkend zou zijn, mijn kleren en andere spullen legde ik in een van de kasten en claimde gelijk het bovenste bed. Mijn koffer zette ik naast de kast zodat hij niet in de weg zou staan, waarna ik na nog geen 5 minuten alweer buiten stond voor Michael. "En daar ben ik dan weer."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    Shou knikte en overhandigde me haar telefoon."Thanks Michael." zei ze met een glimlach en gaf me dan plots een knuffel. Iets dat ik hier niet echt gewent ben.
    "Euhm ,graag gedaan."zeg ik en glimlach even zwakjes. Ze liep de kamer in en deed de deur dicht,waarna ik eerst haar gsm in de kist ,met verboden spullen doe en die dan weer dicht doe en weg leg. Ik ga weer richting haar kamer en net als ik er was ,was ze juist klaar en had ze haar uniform aan.
    Ik bekeek haar even keurend aan. "Alleen je bloes moet helemaal toe ,anders krijg je een paar push ups van de sergeant ."zeg ik haar .
    Ik was best wel tevreden met Shou ,ze leek me eigenlijk echt geen probleem kind.
    "Waarom ben je hier eigenlijk naartoe gestuurd?"vraag ik haar dan.Terwijl ik alvast door loop. We moesten binnen een paar minuten bij het meer zijn en ik zou liever niet te laat komen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 20:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||
    Even bekeek hij me keurend. "Alleen je bloed moet helemaal toe ,anders krijg je een paar push ups van de sergeant ."zegt hij me.
    ik knikte en knoopte het blousje verder dicht, evenals het jasje. "Zo Verstikkend hoe kunnen jullie hierin ademen zeg." Een zachte grinnik komt uit mijn mond.
    "Waarom ben je hier eigenlijk naartoe gestuurd?"vraagt hij me dan.Terwijl hij alvast doorloopt. We moesten binnen een paar minuten bij het meer zijn. "Onhandelbaar, Probleemkind, Moeilijk Opvoedbaar. That kind of things." Rustig loop ik naast hem. Ik was best benieuwd wat we moesten gaan doen. Alleen het zien van de Sergant liet me al dichter bij Michael gaan lopen. Ja sorry ik was nou niet bepaald een fan van hem.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Ik reageer zo]


    Bowties were never Cooler

    Moon Luna Wolfe

    Langzaam dringen de woorden tot me door die ze zeggen. Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, maar ik doe het voor me broer. Ik blijf het mezelf voorhouden dat ik het voor mijn broer doe, niet voor mijn ouders. Dat is de enigste manier waarop ik geen aanval zal krijgen.
    We moeten een partner zoeken voor die dag, een jongen, die met je gaat trainen.
    Het maakt met niet zoveel uit met wie ik moet, dit hele kampt maakt me geen fuck uit, en dat zal het ook nooit doen. Net als zoveel dingen me geen fuck uitmaken, maar wat heeft het leven voor zin?
    Mensen kunnen daarop altijd antwoorden, je kunt beroemd worden, je maakt vrienden, je hebt familie, je word verliefd. Maar het maakt allemaal niets uit, je gaat uiteindelijk toch dood en dan laat je je vrienden, familie, fans, en geliefde verdrietig achter.
    Het leven is al voor ons uitgestippeld, we worden geboren, we leven, we gaan dood. Meer niet, dus als iemand me even kan uitleggen wat leven voor zin heeft.
    Dan sta ik op, mijn voeten zetten zich voor elkaar en ik begin te lopen. Ik zal een partner moeten vinden, of ik het nou wil of niet.
    De jongen die ik in het oog krijg, is gespierd, en laat me op de een of andere manier aan mijn broer denken. Het geeft me een vertrouwd gevoel waardoor ik naar hem toeloop en vraag met een schorre stem:
    "Wil jij mijn partner zijn?"
    Aan praten ben ik niet gewend, ik doe het niet vaak, mijn stem is schor daardoor.
    Ik kijk naar mijn voeten. Iedereen heeft me altijd afgewezen omdat ze me gek vinden, anders, raar. De onzekerheid heeft me overgenomen. Maar ik laat het nooit zien. Because everyone things I´m crazy, and I pretend like I don´t give a shit about it.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Michael Ethan Collins

    Shou knikte en knoopte haar bloesje en haar jasje helemaal dicht."Zo Verstikkend hoe kunnen jullie hierin ademen zeg."zei ze met een zachte grinnik.
    "Bijna niet,maar na en tijdje wen je er wel aan."grinnik ik .
    "Onhandelbaar, Probleemkind, Moeilijk Opvoedbaar. That kind of things." antwoorde ze dan op mijn vraag en ik knikte even. "Nou tot nu toe heb ik daar nog niets van gemerkt en laten we het ook zo houden."zeg ik met een glimlach tegen haar ,waarna ik weer voor me uit kijk en zie dat we het meer naderden .
    Ik zag dat ze wat dichter bij me liep ,waarschijnlijk doordat ze sergeant Mitchell zag. "Geen zorgen ,hij kan soms wel erg aardig zijn."zeg ik tegen haar ,met vooral de nadruk op soms.Als we bij het meer aankomen ,sta ik tot stilstand en wacht ik op een reactie van de Sergeant.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sam Ryan Miller

    Ik kijk een beetje rond totdat ik een meisje aan zie komen lopen, afwachtend volg ik haar bewegingen, me afvragend wat ze gaat doen. Als ze voor me staat hoor ik haar met een schorre stem vragen 'wil jij mijn partner zijn?' Waarna ze naar haar voeten kijkt. Ik bekijk haar even goed en glimlach dan langzaam 'ik wil jouw partner wel zijn ja'. 'Ik ben Sam en jij?' Vraag ik haar.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    || Shou Kurusu ||

    "Bijna niet,maar na en tijdje wen je er wel aan."grinnikte hij. "I May Hope it." Lach ik zacht. Na mijn antwoord over waarom ik hierheen was gebracht kreeg ook ik algauw weer antwoord. "Nou tot nu toe heb ik daar nog niets van gemerkt en laten we het ook zo houden."zegt hij met een glimlach tegen me,waarna hij weer voor zich uit kijkt. We zijn er al bijna. "Geen zorgen ,hij kan soms wel erg aardig zijn."zeg hij tegen me ,met vooral de nadruk op soms. "And i may hope that to."Als we bij het meer aankomen ,komt hij tot stilstand. Iets wat ik dan ook maar doe.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 20:40 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Moon Luna Wolfe

    Ik zie dat hij me bekijkt en dat hij dan langzaam glimlacht. Ik weet niet waarom hij dat doet.
    "Ik wil jouw partner wel zijn ja." Ik kijk een beetje verbaasd naar hem op, niet gewend dat er iemand ja tegen me zegt. De meeste mensen zeggen dat ik normaal moet doen, zeggen nee op de dingen die ik wil. Bang dat ik iets uit ga halen. Mezelf ga mishandelen, anorexia krijg, en al de dingen die ze van me denken. Het maakt me niet zoveel uit wat ze van me denken, I don't care.
    "Ik ben Sam en jij?" Vraag hij aan me. Ik kijk hem aan, waarna mijn ogen over de ruimte flitsen om hem daarna weer aan te kijken. Ik kan mensen nooit lang aankijken, dat kan ik gewoon niet. Het geeft een benauwend gevoel, alsof diegene je vrijheid afpakt.
    "Ik ben Moon." Mijn stem klinkt nog steeds een beetje schor. "Wat gaan we zo doen?" Vraag ik dan aan hem.
    Vannacht heb ik niet goed geslapen, net zoals altijd, ik slaap niet goed. Daar krijg ik ook pillen voor, ik krijg voor alles pillen, voor de kleinste dingen.
    Maar ik slaap nooit veel, van de vermoeidheid heb ik nu geen last meer, door de hoeveelheid slaap tekort.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Alexandra Hillary George

    Er loopt een jongen naar me toe en ik neem in het begin niet eens de moeite om op te kijken. Als ze denken dat ik die gore wc's ging schrobben hebben ze het echt mis, ik krijg nog liever gelijk een kogel door mijn kop. En troep, tss.. De dingen die in deze koffer zitten zijn meer waard dan zijn huis ofzo.. 'Hoi, ik ben Drew. Zou je misschien mijn partner voor vandaag willen zijn?' hoor ik opeens en ik kijk op. Ik kijk naar de jongen en laat mijn blik even over hem glijden. Niet slecht.. 'Alexandra, en is goed.' zeg ik en het lukt om er een glimlachje bij te geven..


    El Diablo.