• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Max Schneider
    Ik zag het meisje schrikken, maar al snel glimlachte ze weer, waardoor ik ook iets relaxte. Ik pakte haar hand en schudde die met een zelfverzekerde handdruk, terwijl mijn postuur geen sinds zelfverzekerd leek. "Max. Max Schneider." Ik liet haar hand weer los. "Zal ik je je kamer wijzen? Dan kan je je koffer wegzetten en je omkleden. We hebben denk ik nog zo'n 3 kwartier, maar ik moet mijn bloes ook nog hebben en het is nog best even lopen naar het meer." Ik keek even naar haar koffer. Die leek me niet te zwaar en hij had volgens mij wieltjes, dus dat ging nog wel, al was het pas grotendeels onverhard. Ik trok mijn hemd recht en schopte een steentje weg. Ik wist me slecht een houding te geven, maar ze leek me op zich een gezellig en sportief meisje. Misschien niet degenen die qua bouw het meest aankon, maar ze was ten minste niet zo'n tutje als een aantal anderen.


    Bowties were never Cooler

    Darcelle Smith.
    Nadat hij zich voorgesteld had liet hij mijn hand weer los. "Zal ik je je kamer wijzen? Dan kan je je koffer wegzetten en je omkledem. We hebben denk ik nog zo'n 3 kwartier, maar ik moet mijn bloes ook nog hebben en het is best even lopen naar het meer." Zachtjes knikte ik met mijn hoofd en glimlachte scheef, "Is goed. Gelukkig is mijn conditie niet heel slecht, dus een stukje lopen gaat wel."
    Max trok zijn hemd recht en schopte een steentje weg. Ik stond op en zette mijn koffer overeind zodat ik hem mee kon nemen naar mijn kamer en me daar kon omkleden in de juiste kleding. Ik keek hem even aan, hij zag er een beetje onzeker uit. Hopelijk ebte dat snel weg, maar het was ookwel schattig. "Relax, ik bijt niet," grijnsde ik maar, hopend dat hij iets minder onzeker werd.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Max Schneider
    Ik glimlachte. Ik had duidelijk een van de betere en aardigere meisjes getroffen. Nu begon ik wel nieuwsgierig te raken naar waarom ze hier was. Ik bloosde licht bij haar woorden. "Dat hoop ik maar." zei ik op een lichthartige manier. Ik hief mijn hoofd op en begon redelijk opgewekt met haar richting de kamers te lopen. Het was lekker weer, daar hadden ze dan wel weer geluk mee. "Als ik zo onbeschoft mag zijn om het te vragen: Waarom ben je hier?" Ik krabde weer aan mijn nek en keek haar nu wel aan. Omdat ze zelf zo relaxed deed en niet lastig tegen me deed wist ik me ook meer te relaxen. Onzeker was ik nog steeds, en niet zo'n beetje ook, maar de eerste spanningen waren er vanaf. Ik was toch zelf maar wel op een meisje afgestapt. Mijn moeder zou echt van haar stoel vallen van verbazing als ze het hoorde.


    Bowties were never Cooler

    Sam Ryan Miller

    Even kijk ik haar onderzoekend aan als haar ogen om de ruimte om me heen flitsen. 'Ik ben Moon zegt ze'. Ik knik even, Moon is wel een aparte maar leuke naam. 'Wat gaan we zo doen?' Vraagt ze me. Ik kijk haar aan 'ik ga je zo eerst naar je kamer brengen, dan kan jij je spullen opruimen en je omkleden, daarna gaan we naar het meer en wat we dan gaan doen zou ik niet weten' zeg ik haar. 'Dus zal ik je nu maar naar je kamer brengen?' Vraag ik haar.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [Ik ga kapot van de buikpijn D: . Periode.. =S

    Darcelle Smith.
    "Dat hoop ik maar," zei Max op een lichthartige manier waardoor een grinnik mijn momd verliet. Hij hief zijn hoofd op en begon redelijk opgewekt samen met mij richting de kamers te lopen. Mijn koffer sjouwde ik achter me aan, veel zat er niet in, alleen dingen die ik ècht nodig had. Wel had ik aardig wat elastiekjes mee, aangezien ik ze redelijk vaak kwijt raakte, en het hier wel handig is om iets te hebbem om je har mee vast te binden of op te steken. "Als ik zo onbeschoft mag zijn om te vragen: Waarom ben je hier?" vroeg Max en krabte weer in zijn nek. Gerustellend glimlachte ik naar hem. "Het is helemaal niet onbeschoft hoor, en ik ben hier omdat volgens mijn stief ma en mijn vader ik 'hét probleem' thuis was. Ik kan er ook niks aan doen dat ik me thuis zo gedraag. Iemand probeert mijn moeders plaats in te nemen, dat gaat zomaar niet. Niemand kan mijn moeders plaats in nemen. Ze is een paar jaar geleden overleden, en sinds dien heb ik aardig wat problemen thuis, omdat de nieuwe vrouw van mijn vader haar plaats wilt in nemen. Alsof ik haar eigen kind ben, ja dag" zuchtte ik en keek naar de lucht, die af en toe gesierd was met een schapenwolkje.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (Aww sterkte ermee)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (Aww sterkte ermee)


    [Thank youu.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    [Thank youu.]


    (You're welcome).


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [Sterkte!
    Tip: Gebruik je huisdier(kat, hond, konijn) als kruik.]


    Bowties were never Cooler

    Max Schneider
    Ik luisterde stil naar haar verhaal. Ik snapte het wel. Ik denk dat ik ook onhandelbaar was geworden als mijn pa opeens met een andere vrouw was aan komen zetten die ik dan maar als moeder moest gaan zien. Ik hield de deur naar de kamers voor haar open. "De kamers zijn niet veel, maar ze zijn goed genoeg om er te slapen." Ik keek naar de naambordjes op de deuren, maar ik zag nergens nog haar naam tussen staan. Uiteindelijk, bijna aan het einde van de gang tegenover mijn kamer zag ik haar naam op de deur staan. "Dit is jou kamer en je deelt hem blijkbaar met ene Natasha. Ga maar vast uitpakken. Ik moet mijn bloes halen. Als je me nodig hebt ben ik hier tegenover." Ik draaide me om en liep mijn kamer binnen om daar mijn hemd te verwisselen voor mijn bloes. Het was vandaag te warm voor allebei. Ik trok de bloes aan en deed de meeste knoopjes dicht, op de bovenste 3 na. Daarna stopte ik de bloes in mijn broek en haalde een kam door mijn krullen. Zo was ik weer representatief.


    Bowties were never Cooler

    Dasskin schreef:
    || Shou Kurusu ||

    "Bijna niet,maar na en tijdje wen je er wel aan."grinnikte hij. "I May Hope it." Lach ik zacht. Na mijn antwoord over waarom ik hierheen was gebracht kreeg ook ik algauw weer antwoord. "Nou tot nu toe heb ik daar nog niets van gemerkt en laten we het ook zo houden."zegt hij met een glimlach tegen me,waarna hij weer voor zich uit kijkt. We zijn er al bijna. "Geen zorgen ,hij kan soms wel erg aardig zijn."zeg hij tegen me ,met vooral de nadruk op soms. "And i may hope that to."Als we bij het meer aankomen ,komt hij tot stilstand. Iets wat ik dan ook maar doe.


    (vreemd ik dacht dat ik hier al op gereageerd had :x )

    Michael Ethan Collins

    "I May Hope it." lachte ze zacht.Toen ik vertelde dat ik nog niets van haar problemen gemerkt had antwoorde ze weer in het Engels. "And i may hope that to."
    Toen we tot stilstand waren gekomen ,kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan ,het was de sergeant niet ,dus hadden we nog tijd.
    "Wat een geluk."zeg ik lachend. Tja ze was niet de enigste die soms de kriebels krijgt van de Sergeant.
    "We hebben dus nog even tijd voor hij daar is."mompel ik meer tegen mezelf dan tegen haar.
    Even kijk ik Shou aan. "Dus vertel eens wat meer over jezelf."stel ik dan voor. Misschien kon ik zo dan weten ,waarmee ik moest opletten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu || @ Michael.

    We waren tot stilstand gekomen en toen pas bleek het dat het de Sergeant helemaal niet was. "Wat een geluk." Zegt hij lachend. Volgens mij mocht hij de sergeant ook niet echt. Begrijpelijk natuurlijk. "We hebben dus nog even tijd voor hij daar is." Mompelde hij meer tegen zichzelf.
    Even kijkt hij me aan. "Dus vertel eens wat meer over jezelf." Stelt hij als vraag. "Mijn naam weet je al, Ben geboren in Puerto Rico. Daarna verhuisd naar dit hier. Heb twee oudere broers, een is het huis uit en de ander woont nog thuis. Een jonger zusje en ik ben dan de middelste. We wonen in een huis, geloof me het is totaal niet klein. Ehh.. We hebben thuis twee katten en een hond, Een paar paarden en dat was het eigenlijk wel. Ik heb regelmatig woedeaanvallen, maar alleen als ik echt zwaar geïrriteerd ben en iemand praat en maakt een verkeerde opmerking. En ik heb soms rare dromen.. Apan igo niana." Ik Glimlach.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "Mijn naam weet je al, Ben geboren in Puerto Rico. Daarna verhuisd naar dit hier. Heb twee oudere broers, een is het huis uit en de ander woont nog thuis. Een jonger zusje en ik ben dan de middelste. We wonen in een huis, geloof me het is totaal niet klein. Ehh.. We hebben thuis twee katten en een hond, Een paar paarden en dat was het eigenlijk wel. Ik heb regelmatig woedeaanvallen, maar alleen als ik echt zwaar geïrriteerd ben en iemand praat en maakt een verkeerde opmerking. En ik heb soms rare dromen.. Apan igo niana." zegt ze en glimlacht dan ,waarna ik even knik.
    Woede aanvallen en irritatie ,daar zal ik dus vooral rekening mee moeten houden.
    "Wat betekend dat laatste? Sorry ik ben geen talen knobbel."vraag ik haar dan met een grinnik. Apan Igo niana?

    (sorry heb niet zoveel inspiratie :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Geeft niet , Ik eigenlijk ook niet maar ik typ maar wat xD]

    || Shou Kurusu ||

    Na mijn laatste woorden knikt hij even. Volgens mij was hij alles even op een rij aan het zetten. "Wat betekend dat laatste? Sorry ik ben geen talen knobbel."vraagt hij met een grinnik. "Dat is niet belangijk, Apan Igo Niana. Het is soms handig een tweede taal te kunnen spreken die een ander niet kan." Mijn glimlach veranderd in een vragende blik richting hem."En jij? vertel jij eens wat over jezelf." Ik was rustig in het gras gaan zitten, Ja wat. Als je de gelegenheid kreeg ergens te zitten dan deed je dat.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "Dat is niet belangijk, Apan Igo Niana. Het is soms handig een tweede taal te kunnen spreken die een ander niet kan." zei ze met een glimlach en ik knik even.
    Haar glimlach veranderde in een vragende blik."En jij? vertel jij eens wat over jezelf." stelde ze voor en ging in het gras ,zitten. Ik ga naast haar zitten en dacht even na hoe ik alles zou verwoorden.
    "Nou ,mijn naam weet je ook al. Ik ben eenentwintig jaar en kom uit Californië. Met mij hou je beter geen discussie en ik heb ook veel problemen gehad toen ik rond de zestien jaar was." zeg ik dan alles kort samengevat. "En dan ben ik hier beland. "vervolg ik dan en kijk even voor me uit naar het meer.
    Ik ben erg blij dat de meeste problemen al uit de weg geruimd zijn ,maar ik zit nog steeds met het Alcohol probleem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH