• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Drew Jared Mason

    Ik sta een beetje rond te kijken naar de nieuwelingen als de sergeant iets duidelijk maakt. 'Jongens. Julie mogen zo allemaal een meisje uitkiezen om te begeleiden. Natuurlijk mag er onderling geruild worden als iedereen het daar over eens is, maar voor vandaag is de partner keuze in ieder geval vast. Kies dus wijs. De namen van iedereen hangen op de naambordjes van de kamers. Jullie houden gewoon je eigen kamergenoten. Ik zie jullie allemaal weer om 11.30 uur precies bij het meer. Omdat er meer meisjes zijn dan jongens mogen er twee jongens twee meisjes onder hun hoeden nemen.' Oke, fijn, Michael blijft mijn kamergenoot. Wat minder fijn is, is dat ik dus iemand moet kiezen. Ik kan dat niet. Ergens in de kamer ga ik staan, en ik wacht tot er iemand naar mij toe komt.

    Austin Matthew James

    Ik klets een beetje en loop wat rond. De nieuwelingen zijn altijd wel leuk. 'Jongens. Julie mogen zo allemaal een meisje uitkiezen om te begeleiden. Natuurlijk mag er onderling geruild worden als iedereen het daar over eens is, maar voor vandaag is de partner keuze in ieder geval vast. Kies dus wijs. De namen van iedereen hangen op de naambordjes van de kamers. Jullie houden gewoon je eigen kamergenoten. Ik zie jullie allemaal weer om 11.30 uur precies bij het meer. Omdat er meer meisjes zijn dan jongens mogen er twee jongens twee meisjes onder hun hoeden nemen.' Ik loop een beetje rond en bekijk de nieuwelingen. Niet echt van die uitspringertjes erbij. Een meisje kijkt naar me en ik glimlach. Die wordt het dus niet. Ik loop door en kijk naar de rest.

    [Iemand partner van Drew of Austin?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Natascha April Coleman

    Met een zucht sta ik op, hier heb ik dus echt geen zin in een beetje een team gaan vormen met 1 van die jongens en daarbij zal er toch niemand zijn die met mij zou willen dus ik zal mijn eigen team wel vormen besluit ik. Ik pak mijn koffer op en loop het terrein op, ik zou maar eens op zoek gaan naar mijn kamer, zo moeilijk zou dat niet moeten zijn om te vinden denk ik terwijl ik om me heen kijk op het terrein.


    Sam Ryan Miller

    Leunend tegen de poort met mijn armen over elkaar kijk ik naar iedereen die er is. Ik bekijk de meisjes 1 voor 1 en probeer uit te vinden wie het meeste pit heeft, niet alleen het meeste pit maar ook het meeste uithoudingsvermogen, en iemand die niet bang is om vies te worden, want dat heb je nodig wil je hier overleven. Ik onderdruk een zucht, zo'n meisje zit er niet tussen dus ik besluit te wachten en het meisje te nemen die over blijft of die naar mij toe komt, ondertussen bekijk ik de keuzes van de anderen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Aquari schreef:
    [Grappig dat iedereen zegt dat de meiden barbiepoppen zijn. :'3
    Darcelle maakt alleen haar ogen op zodat ze beter uitkomen thats it ^-^]


    [Ghehe, die van mij gebruikt niet eens make-up. *Ze is een beetje gek.....*]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Alexandra kan wel met Drew? Geen zorgen, het is niet zo'n bitch als het lijkt hoor XD Ze is gewoon chagrijnig.]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Alexandra kan wel met Drew? Geen zorgen, het is niet zo'n bitch als het lijkt hoor XD Ze is gewoon chagrijnig.]


    I'm oke with it :)
    [@lilangel, miss wil Natasha partner zijn met Austin?]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 18:02 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ Shou is meer het Hyperactieve meisje xD, en ze gebruikt niet zo Héél veel make-up. So yeah xd]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [A guy for Moon?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    MonkeySwag schreef:
    (...)

    I'm oke with it :)
    [@lilangel, miss wil Natasha partner zijn met Austin?]


    [Stuur je hem even naar haar"?]


    El Diablo.

    MonkeySwag schreef:
    (...)

    I'm oke with it :)
    [@lilangel, miss wil Natasha partner zijn met Austin?]


    ( ask her (; )


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Wolfheart schreef:
    [A guy for Moon?]


    ( Sam wel )-


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Drew Jared Mason

    Ik loop al een tijdje door de kamer heen, op zoek naar iemand die rustig is. Ik weet dat ik sowieso niet ga kunnen kiezen en dan moet ik met de aller vervelendste. Tegen alle verwachtingen in zie ik een meisje die me wel een beetje normaal lijkt. Ik loop naar haar toe. 'Hoi, ik ben Drew. Zou je misschien mijn partner voor vandaag willen zijn?' Vraag ik, en ik kijk haar hoopvol aan.

    [kort stukje, inspiratieloos.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ oke wie is er nu nog over xD? Jason search For One xd]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    lilangel schreef:
    (...)

    ( Sam wel )-


    [Okii.(: Ga jij eerst een post schrijven, of ik?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    [Okii.(: Ga jij eerst een post schrijven, of ik?]


    (Jij maar, ik moet even eten ^^)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    MonkeySwag schreef:
    (...)

    I'm oke with it :)
    [@lilangel, miss wil Natasha partner zijn met Austin?]


    (Denk dat ze dat wel wil (: )


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.