• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Llamarmy schreef:
    [Is er al een kamer indeling?]


    (Working on it right now)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    (Working on it right now)


    [Ben benieuwd.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kamerindeling:

    Alexandra Hillary George & Jolie Ayla Stevens
    - Darcelle Diann Smith & Natascha April Coleman
    - Moon Luna Wolfe & Ariana Angel Braun
    - Armilla Lilly Hindi & Shou Kurusu

    - sergeant: John Mitchell
    - Austin Matthew James & Jason Maze Moreno Belladonna
    - Sam Ryan Miller & Maxwell George Schneider
    - Drew Jared Mason & Michael Ethan Collins

    Heb het via internet laten verloten maar als iemand het echt niet eens is met de kamerindeling kan het altijd aangepast worden (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    Kamerindeling:

    Alexandra Hillary George & Jolie Ayla Stevens
    - Darcelle Diann Smith & Natascha April Coleman
    - Moon Luna Wolfe & Ariana Angel Braun
    - Armilla Lilly Hindi & Shou Kurusu

    - sergeant: John Mitchell
    - Austin Matthew James & Jason Maze Moreno Belladonna
    - Sam Ryan Miller & Maxwell George Schneider
    - Drew Jared Mason & Michael Ethan Collins

    Heb het via internet laten verloten maar als iemand het echt niet eens is met de kamerindeling kan het altijd aangepast worden (:


    [Ik ben er wel tevreden mee, denk ik ;x]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    [Ik ben er wel tevreden mee, denk ik ;x]


    [Ik ook.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sergeant Mitchell
    Ik keek rond naar alle meisjes en de jongens. Degenen die er nu nog niet waren hadden straks echt grote problemen. Het was namelijk heerlijk weer voor de stormbaan bij het meer. Zal ik maar eens zeggen dat het voor sommigen goed zou zijn om een paar rondjes te zwemmen. Ik draaide me weer uit mijn gedachten naar de groep. "Jongens. Julie mogen zo allemaal een meisje uitkiezen om te begeleiden. Natuurlijk mag er onderling geruild worden als iedereen het daar over eens is, maar voor vandaag is de partner keuze in ieder geval vast. Kies dus wijs. De namen van iedereen hangen op de naambordjes van de kamers. Jullie houden gewoon je eigen kamergenoten. Ik zie jullie allemaal weer om 11.30 uur precies bij het meer. Omdat er meer meisjes zijn dan jongens mogen er twee jongens twee meisjes onder hun hoeden nemen." Met die woorden gaf ik de jongens en de meiden nog even een knikje voor ik wegliep naar mijn eigen kamer om dit apenpakje uit te doen. Daarbij kon ik nu ook direct mijn administratie doen van strafuren van de jongens. niet alleen voor het te laat komen, maar ook van Schneider zonder bloes.

    Max Schneider @Darcelle
    Ik schrok een beetje bij de woorden van de sergeant. natuurlijk moesten we ze begeleiden, maar een op een? Dat kon ik niet. ik was nooit goed met meisjes geweest.Ik keek naar de groep meisjes en zag er een zitten met bruinig haar in een paardenstraat. Ik raapte al mijn beetje zelfvertrouwen bij elkaar en liep naar haar toe. "H...Hey. Wil jij mijn partner zijn voor vandaag?" Ow, god, wat klonk dat slecht. Ik haalde mijn hand weer door mijn haar en krabte wat ongemakkelijk aan mijn nek. Ik was hier echt heel erg slecht in. Waarom liet hij me niet gewoon 10 keer het meer heen en weer zwemmen in mijn uniform, dat was nog beter dan dit.

    [voor mij ook]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 17:36 ]


    Bowties were never Cooler

    Aquari schreef:
    (...)

    [Ik ben er wel tevreden mee, denk ik ;x]


    (Okee (: of not ook zeggen hoor, geld voor iedereen)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    || Jason Maze Moreno Belladonna ||

    Langzaam werd ik wakker. Eindelijk heb ik weer eens goed geslapen. De wekker naast mijn bed geeft al later als tien uur aan. Ha mooi kon ik nog even..WAT tien uur geweest?! Met een rotvaart douche ik en kleed ik me aan. Snel neem ik plaats naast Micheal. "Missed Something?" Volgens mij waren alle meiden er al. Make-up, Make-up en Make-up. Pure Fakeheid zou je wel kunnen zeggen dus.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Moon Luna Wolfe

    Mijn ogen laat ik rusteloos over het landschap gaan terwijl de auto voortrijdt. De bomen schieten voorbij terwijl we steeds dichterbij het kamp komen waar ik naartoe moet.
    Mijn ouders kunnen me niet aan, ze denken dat dit zal helpen. Ze denken dat dit hun 'gestoorde' dochter zal helpen.
    Ze zullen nooit hardop toegeven dat ik gek ben, maar we weten alle drie dat dat wel het geval is.
    Ik kijk naast me, naar mijn broer die me met een glimlach aankijkt en een arm om me heen slaat. Mijn broer is de enige die niet denkt dat ik gek ben, en die iets om me geeft.
    Ik kijk weer naar buiten toe, naar de landschappen die voorbij schieten. Mijn iPod zet ik aan terwijl ik mijn hoofdtelefoon opzet en hard muziek opzet. De muziek leidt mijn gedachten af.
    Opeens stopt de auto. Mijn ouders stappen uit, net als mijn broer en ik. Ik kijk niet naar hoe het kamp eruit ziet, het boeit me niet. Het zal me nooit boeien.
    Mijn moeder geeft me mijn tas aan. Dan omhelzen mijn ouders me, ik omhels ze niet terug.
    "We zullen je missen." Zegt mijn moeder. Maar aan haar blik te zien is het niet zo, en dat weet ik goed. Ik ben de gekke dochter die voor overlast zorgt.
    Dan omhelst mijn broer me, en voor de laatste keer snuif ik zijn geur in me op. Ik weet dat ik hem zal missen daarom knuffel ik hem terug.
    "Het komt goed." Fluistert hij in me oor.
    Dan gaan ze weg. Levenloos loop ik naar de andere mensen die er staan. Ik luister niet naar wat ze zeggen. Ik blijf naar een punt staren, niet nadenkend over iets, terwijl ik een golf van depressie over me heen voel komen.


    [Iemand voor Moon?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Grappig dat iedereen zegt dat de meiden barbiepoppen zijn. :'3
    Darcelle maakt alleen haar ogen op zodat ze beter uitkomen thats it ^-^]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    [Grappig dat iedereen zegt dat de meiden barbiepoppen zijn. :'3
    Darcelle maakt alleen haar ogen op zodat ze beter uitkomen thats it ^-^]


    ( haha echt hè, Natascha maakt zich niet eens op tenzij ze naar een feestje gaat maar anders niet hahah)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Michael Ethan Collins

    "Jongens. Julie mogen zo allemaal een meisje uitkiezen om te begeleiden. Natuurlijk mag er onderling geruild worden als iedereen het daar over eens is, maar voor vandaag is de partner keuze in ieder geval vast. Kies dus wijs. De namen van iedereen hangen op de naambordjes van de kamers. Jullie houden gewoon je eigen kamergenoten. Ik zie jullie allemaal weer om 11.30 uur precies bij het meer. Omdat er meer meisjes zijn dan jongens mogen er twee jongens twee meisjes onder hun hoeden nemen." zei Mitchell. Ik had al zo'n vermoeden dat we moesten babysitten.
    Ik kijk even naar Shou. "Dus vind je het oké ,dat ik ga begeleiden?"vraag ik haar met een glimlach. Ik wilde heus wel 2 meisjes onder mijn hoede houden ,maar ik zou eerst wachten of de anderen geen extra taakje bij wilden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Ennleit Kasumi Kurusu ||

    We kregen dus een jongen toegewezen die ons moest begeleiden? Babysitten dus. Hmm oke? Michael is gelijk strikt to the point. "Dus vind je het oké ,dat ik ga begeleiden?"vraag hij me met een glimlach. "Ehm ik vind het goed hoor." Een glimlach siert mijn lippen. "Dus wat denk je dat we allemaal zullen moeten gaan doen? I mean, Stormbaan enzo?" Want dat zou nou nog eens leuk worden. Sport was zowieso mijn beste vak, en het was nog leuk ook.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 17:54 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Darcelle Diann Smith.
    Ik kon mijn ouders wel in elkaar slaan, wat dachten ze wel niet? Goh, laten we Darcelle naar een streng kamp sturen omdat ze 'hét probleem' in huis was? Het lag echt niet aan mij hoor, hun konden gewoon geen orde houden, vooral sinds mijn vader hertrouwde met een vrouw. Geloof me, ze was een en al fake.
    Lichtjes schrok ik op doordat ik opeens een stem naast me hoorde, "H..Hey. Wil jij mijn partner zijn voor vandaag?" vroeg een jongen met zwart haar wat licht krulde. Ik schonk hem een beleefde glimlach en knikte. "Is goed en lijkt me leuk," ik stak mijn hand uit naar de jongen en stelde me voor. "Darcelle Smith."


    [Sorry voor het slechte stukje ;x]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (Nog iemand die bij Michael en Shou wil ? :3 Ik ga er lekker 2 nemen ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH