• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Moiyra Edan Zephyr

    "Toverwoord zei je? is dat niet; Jayce williamse is de raarste Grijze jager uit de geschiedenis ervan?" ik zette een poeslieve glimlach op en.kneep met de handen die ik even kort vrij had in.zijn wangen om daarna geplet te worden door zijn gewicht. Eerst werden mijn ogen zo groot als schoteltjes om daarna te gaan tranen. Het feit dat ik nogsteeds een lachbui had en dat ik geen.adem kreeg zorgde voor een stroom aan tranen uit mijn groene ogen. "J-jayce Geen A-adem" hetl naar lucht happen werd meer, evenals de tranen die nu fulltime over mijn wangen stroomde. "JAYCE" inplaats van een zacht geluid klonk het als ewn gil om ademnood, die ik dan ook had.

    [is oke hoor, verveelde mw nu toch. Alleen wel zmtn eten]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Ik vond het wel zielig nu, dus kwam maar van Moiyra af. 'Eigenlijk zou ik de doodstraf voor gevangenen moeten zijn. Bespaard een hoop werk en geld' bulderde ik en ik hikte het uit. Lachend om mijn eigen, niet eens grappige grapje kwam ik overeind. 'Ben ik dan zo zwaar?' Beteuterd keek ik Moiyra even aan en testte het om wat heen en weer te wiebelen op de grond. 'Valt volgens mij best mee, hoor. Tss, aanstelster' zei ik quasi-beledigd. Gapend rekte ik me uit en ging met enkel mijn hoofd op Moiyra's buik liggen. 'Dit ligt wel lekker, weet je' gaapte ik. Ik was moe omdat we twee dagen hadden moeten reizen. Ik en Lilith kwamen net van een missie af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr

    Eindelijk verloat van.zijm gewicht, maar nu opgescheept met zijn hoofd haalde ik hakkerig adem."Ja J-jayce je b-bent zo zwaar" enkele zuchten verlieten mijn mond om daarna tegen.zijn hoofd te tikken." doe dat nooit meer" ik haalde een.paar verdwaalde zwarte haren uit mijn gezicht en keek rond. Ik fronste even kort naar Eorar die "ruzie" stond te maken met Nunta. Ik floot op de toon van een sneeuwuil maar inplaats van dat hij omdraaide en hier heen liep beet hij Nunta en liep op een sloom drafje naar me toe waar ik hem een paar beschuldigende woorden toesprak en me tot Jayce richtte. "Sorry van.Eo,.hij doet zo nooit. " Blij dat ik van.het gekietel af was begon ik wat met zijn haar -want ik had zijn kap afgedaan- te spelen. Uiterst geconcentreerd waren mijn vinger met zijn haar bezig.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Gefronst keek ik naar de twee paarden. Moiyra negeerde ik even en mijn ogen werden groot toen Eorar Nunta beet. Nunta was het belangrijkste in mijn leven, zonder hem was ik één groot wrak. 'Nunta!' riep ik onmiddellijk, bezorgd en woedend op Eorar. Snel rende ik op Nunta af en begin zachte, lieve woordjes in zijn oor te fluisteren. 'Heb je pijn?' vroeg ik hem. Hij schudde zijn hoofd, alsof hij wouw zeggen dat hij wilde zeggen dat het meeviel. Gelukkig viel het ook wel mee, maar de woede was niet weg. 'Wat bezielt dat beest?!' riep ik uit, doelend op Eorar. Normaal gingen Jagerspaarden heel makkelijk en goed met elkaar om. 'Haide, Nunta' fluisterde ik in Nunta's oor. Hij liep met me mee en een eindje verderop sloeg ik mijn armen om zijn nek. Kort hinnikte hij om vervolgens zijn hoofd te laten zakken zodat ik er beter bij kon.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr.

    Zacht beet ik op mijn onderlip en liep nadat ik Eorar vast had gezet aan een boom naar Jayce. Bezorgd legde ik mijn hand op zijn schouder."Jayce? S-sorry van Eo..hij doet nooit zo.." Ik streek Nunta even.over zijn kop en keek toen naar de bijtple van Eorar, die was niet bepaald diep maar wel goed zichtbaar. Ik maakte net het water uit mijn veldfles de wond zacht schoon. Mompelde woorden zoals Braaf en Goede Nunta tegen hem en gaf hem toen ik klaar was de appel die eigenlijk voor Eorar was. Toen ik me daarna pas terug naar Jayce wendde."Jayce sorry voor eo echtwaar..Ik heb hem nognoojt zo gemeen zien doen. " Ik keek richting mijn voeten


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    'Nunta deed niks verkeerd, waarom doet hij dan zo?' vroeg ik, nog altijd woedend. Zachtjes kriebelde ik achter Nunta's oren en drukte mijn neus zachtjes in zijn vacht. Daarna ging ik weer op mijn tenen staan aangezien ik nogal klein was en begon weer te fluisteren in zijn oor. 'Nu este nimic' Met die woorden keek hij me aan alsof hij wilde zeggen "Echt waar? Denk je dat ik dat niet weet?". Ik grinnikte even en knikte. 'Daar heb je gelijk in. Jij weet het tenslotte het beste van ons twee, niet waar?' mompelde ik, dit keer rustig. 'Er is niets, Moiyra. Jij kon er niks aan doen' stelde ik haar gerust. Moiyra had ook niks gedaan.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 19:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr.

    "Ja maar het is wel mijn paard en en...hij is mijn verantwoordelijkheid." Ik zakte naast Nunta neer en begon een paar bloemmetjes te plukken en in elkaar te vlechten. Na een aantal minutrn was de krans aardig groot en stond ik op om het vervolgens op Nunta's hoofd te plaatsen. Grinnikend sloeg ik een arm voor zover dat kon om Jayce' schouders en legde ongezien ook een krans op zijn hoofd. "Ziet er schattig uit Jaytje" Nunta keek even omhoog naar zijn krans om daarna naar Jayce te kijken en een geluid te maken alsof hij lachtte. Grinnikend schudde ik mijn hoofd en liep daarna met een stalen gezicht naar Eorar welke zijn kont naar me toe draaide klaar om uit te halen. "Eo doe je kont es opzij"


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (Hele late reactie, maar ik was vergeten te vermelden dat ik nu voor 2 weken in Madeira ben en de wifi is niet echt geweldig hier. :/)

    Daniël Bingley
    Samen met Kallan begin ik de tent op te bouwen. Het gaat beter dan verwacht maar waarschijnlijk ligt dat niet aan mij. Ik ben blij dat Kallan me helpt, mijn eerdere aanvaringen met het opzetten van tenten in het verleden zijn zacht gezegd.... bedroevend te noemen.
    Dankzij Kallan's aanwijzingen staat de tent na een tijdje toch eindelijk en ik slaak een verlichte zucht. Het rood is inmiddels uit mijn gezicht weggetrokken en mijn normale opgewekte stemming teruggekeerd. Het weer denkt er hetzelfde over, want de lucht is opgeklaard en de zon laat aarzelend haar zonnestralen over mijn gezicht schijnen.
    Ik sta op van de verkrampte houding waarin ik het tentdoek aan een stok bevestigd heb en strek me uit. Aurea is intussen dichterbij gekomen en geeft me een duwtje in mijn rug. Ik wrijf even over haar neus en begin haar zadel en hoofdstel eraf te halen. Het is nat en zwaar van de regen, en ik leg het ergens neer waar het goed kan drogen. Mijn overige spullen leg ik bij de tent.
    'Als je je spullen in de tent hebt gelegd en je paard hebt afgezadeld, mag je wat mij betreft de boel hier gaan verkennen,' zegt Kallan dan tegen mij. 'Totdat de vergadering officieel begint, hebben we hier toch niks te doen.'
    'Eigenlijk,' begin ik aarzelend, 'had ik nog wat vragen, als je het niet erg vindt.' De hele reis had ik de stilte niet willen onderbreken, maar nu wilde ik graag weten wat ik kon verwachten. 'Hoe gaat het er eigenlijk aan toe tijdens zo'n bijeenkomst als deze? Zal ik zo de andere leerlingen ontmoeten? Ken jij iedereen? Krijgen we een missie?' Dan bedenk ik me dat Kallan die vragen niet in één keer kan beantwoorden en klap mijn mond dicht.


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Silversnow schreef:
    Lilith Greenleaf
    Hij grinnikt even. 'Dat jij er een paard in ziet,' zegt hij. Ik hou mijn hoofd schuin. 'Ik weet niet. Je bent een jager, het heeft vier benen en een hoofd, dus dan kom je al snel op een paard uit.' Hij zucht. 'Je had best nog iets later kunnen komen, die twee zijn toch nog lang niet klaar.' 'Jayce riep me, en stel dat hij opgegeten wordt door één of ander wezen, dan ben ik er liever snel dan dat ik nog even wacht,' zeg ik schouderophalend. Hij gooit zijn stuk hout in de bosjes. Ik staar het na. 'Ik ben trouwens Jai.' Hij doet zijn capuchon van zijn hoofd. 'Lilith,' mompel ik. Mijn capuchon hou ik lekker op, mijn blonde haar steekt overal tegen af. 'Ben jij Moiyra's leerling?'


    Jai Woods
    'Ben jij Moiyra's leerling?' vraagt Lilith mij dan. Ik knik. 'Ja, en jij zeker die van Jayce.' Dat is nogal logisch aangezien Jayce haar net riep. Ik pak mijn mes weer en begin dit keer mijn pijlen te slijpen. Ondertussen kijk ik naar Jayce en Moiyra, die een kietelgevecht houden en zo de aandacht van heel wat jagers en leerlingen trekken. Ik kijk half geïriteerd en half geamuseerd toe. 'Wat was je eigenlijk aan het doen?' vraag ik Lilith dan. Moiyra en Jayce zijn inmiddels gestopt met hun kietelgevecht. Ik kijk een beetje rond naar alle ander Jagers en leerlingen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lilith Greenleaf
    'Ja, en jij zeker die van Jayce,' antwoordde hij. Ik knikte. Dat had hij goed opgemerkt. Hij pakte zijn mes en begon nu zijn pijlen te slijpen. Misschien kon hij niet zo goed stilzitten en moest hij altijd wat te doen hebben. Hij kijkt ondertussen ook nog naar Jayce en Moiyra. Ik volgde zijn blik en zag dat ze inmiddels bij hun paarden stonden. Moiyra was een krans aan het vlechten en legde er één op Nunta's en op Jayce' hoofd. Ik grinnikte even, het zag er grappig uit.'Wat was je eigenlijk aan het doen?' vroeg Jai ineens. 'Spoorzoeken in het bos. Jayce had me die opdracht gegeven,' zei ik rustig en trok wat grassprietjes uit de grond. Ik verveelde me nogal, maar ik kon niet veel doen. Ik zou graag willen weten wat de reden achter dit alles was, want alle Jagers en leerlingen waren hier. Ik had iets opgevangen van een bijeenkomst, maar Jayce had me nog niks verteld.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    {Maakt niet uit hoor. Ik ben trouwens vanaf zaterdag 3 weken weg en zal dan waarschijnlijk ook niks kunnen posten.
    En Daniël doet me best wel aan Will denken met al die vragen xD
    Ik weet trouwens ook niet meer wat er nou precies tijdens zo bijeenkomst gebeurt, dus verbeter me maar als ik iets verkeerd zeg.}

    Kallan Brennan

    Ik ga verder met het afzadelen van Elrohir en ondertussen zie ik Daniël daar ook mee bezig zijn. Ik heb hem goed genoeg getraint dat hij daar al hij zichzelf mee begint. De zorg voor je paard is ook belangrijk voor een Grijze Jager. Gelukkig heeft Daniël dat goed door en houdt hij ook veel van zijn paard. Tenminste dat idee heb ik het afgelopen jaar wel gekregen.
    'Eigenlijk,' begint Daniël aarzelend, 'had ik nog wat vragen, als je het niet erg vindt.'
    'Steek gerust van wal,' zeg ik daarop, niet verwachtend dat hij meteen met een heel salvo van vragen gaat komen.
    'Hoe gaat het er eigenlijk aan toe tijdens zo'n bijeenkomst als deze? Zal ik zo de andere leerlingen ontmoeten? Ken jij iedereen? Krijgen we een missie?' Na die hele rits vragen lijkt Daniël zich te bedenken dat hij ook weer niet zoveel in één keer hoeft te vragen. Ik geef ook een diepe zucht voordat ik begin al die vragen te beantwoorden.
    'Nou, tijdens de jaarlijkse bijeenkomsten bespreken we hoe het er in het land aan toegaat en wat de jagers ook nog beter zouden kunnen doen. Niet heel veel bijzonder eigenlijk, maar toch weer veroorzaakt het een hoop opwinding. Vooral omdat we dan al onze mede-jagers zien, die je normaal niet zo gauw tegenkomt. Over de andere leerlingen, ja die zal je zeker wel ontmoeten. Zij zullen ook niet bij alle vergaderingen aanwezig zijn en het is goed als je je mede-jagers een beetje leert kennen. En omdat jullie over het algemeen leeftijdsgenoten zijn, zullen jullie elkaar wel opzoeken en veel met elkaar optrekken.
    En ja, iedereen ken ik wel een beetje, maar lang niet allemaal even goed. Sommige herken ik alleen van gezicht, omdat ik de meesten al op heel wet vergaderingen eerder heb gezien. Anderen ken ik weer veel beter.
    Of we een missie krijgen, is de vraag. Dat is gewoon afwachten wat er wordt besloten. Al kan ik me herinneren dat jagers met leerlingen niet zo gauw op missie worden gestuurd. Ben je trouwens uitgevraagd of wil je nog meer weten?'


    Stenenlikker

    Jayce Williams

    Het leek wel alsof Nunta me uitlachte. Niet begrijpend keek ik hem aan, maar begon hard te lachen toen hij een bloemenkrans op zijn hoofd had. Ik haalde de bloemenkrans van mijn hoofd af en staarde er even naar. Nunta had de krans verraden. 'Ringwerpen!' riep ik vrolijk uit. Ik gooide hem naar een tak, waar ie om kwam. 'Arme Nunta. Je moet dit allemaal aanzien' grinnikte ik, doelend op de kietelaanvallen van mij tegen Moiyra, en zachtjes kriebelde ik achter zijn oor. Ik kreeg een idee. Moiyra trok ik zachtjes weg bij Eorar. Zonder enig idee dat ik was vergeten dat ik Moiyra al twee keer geplet had, sprong ik nu soepel op haar rug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Bedankt ^^)

    Moiyra Edan Zephyr

    Niet begrijpend kijk ik Jayce aan die me bij Eo wegtrekt. "Jayce wat.." voordat ik mijn zin af kan maken zit hij al op mijn rug. ik probeer mijn evenwicht te bewaren.wat mislukt en als ik me omdraai om me op te vangen val ik bovenop Jayce. Een pijnlijk geluidje verlaat mijn lippen als ik opkijk en hem schuldig aan kijk. "Sorry Jayce." Krijg ik er nog net uit. Steunend op mijn handen kom ik een gedeelte omhoog en ijf hem schuldig aankijken.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Een pijnlijke kreun verliet mijn mond. Moiyra was niet zwaar, dus het viel wel mee dat ze op me viel. 'Geeft niets. Ik denk dat je nog wat aan je evenwicht moet werken' grinnikte ik. Toen ze een gedeelte omhoog kwam, schudde ik mijn hoofd en trok haar weer naar beneden, dit keer niet onder me zoals de vorige keren toen ik haar bijna geplet had, maar gewoon naast me. 'Als ik blijf liggen, dan jij ook' grijnsde ik. Ik had gewoonweg geen zin om op te staan, maar dit lag wel lekker.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr.

    "Ik iets aan.mijn evenwicht doen? Jij viel vorige keer ook Jayce.Williams. En trouwens jij bent een " Ik kuchte even kort. "Man. " ik lachte even kort daarom. Ik legde mijn hoofd op zijn borstkas. "Je ligt lekker? Volgensmij ben je gewoon te lui" ik kroop wat dieper in mijn mantel, want ondanks dat het Lente was was het best koud. "Oke en nu over serieuze zaken. Hoe erg heb je me gemist" ik trek een.pruillipje en kijk opzij naar Jayce , terwijl ik mijn. beste puppyogen opzette.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.