• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Okammy schreef:
    (...)

    T' adore le chapeau? Bon, je vais donne un chapeau en mon tour d' Eiffel.


    Catastrophe D:

    Ceci n'est pas une pipe.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Catastrophe D:

    Ceci n'est pas une pipe.




    BONCHANCEMAAMIE


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)



    BONCHANCEMAAMIE

    Pimp een dansje in 't Fransje. Oui, oui.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Okammy schreef:
    (...)



    BONCHANCEMAAMIE


    Er... Shampoo! Oui! Bonbon!

    Ik spreek ook zo verschrikkelijk goed Frans.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 0:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Pimp een dansje in 't Fransje. Oui, oui.

    Nein Mann. Du brauchst Bratwurst.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Nein Mann. Du brauchst Bratwurst.


    Nein man, ich will noch nicht gehen. Ich will noch ein bisschen tanzen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Nein man, ich will noch nicht gehen. Ich will noch ein bisschen tanzen.

    Eins zwei Polizei
    drei vier Grenadier
    fünf sechs alte Gags
    sieben acht gute Nacht
    (cat)


    ars moriendi

    Goed, nu toch weer on-topic mensen (pirate)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okammy schreef:
    (...)

    Nederlanders zijn erg negatief over Duitsers, Belgen, Polen, kroaten, Tjechen, Amerikanen en ga zo maar door... Alleen Britten zijn hier populair geloof ik xD

    hoh, ik vergat bijkans de Marrokanen, turken en iedereen met een boerka. EN DIE FUCKING JEHOVA'S! HOE KON IK HUN VERGETEN D:
    Jehova's zijn eigenlijk voornamelijk irritant als ze komen aanbellen en hun voet tussen je deur steken. Daarnaast ken ik wel een meisje die Jehova is en die is hartstikke lief, maar die laat mij ook op godsdienstigvlak met rust.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Jehova's zijn eigenlijk voornamelijk irritant als ze komen aanbellen en hun voet tussen je deur steken. Daarnaast ken ik wel een meisje die Jehova is en die is hartstikke lief, maar die laat mij ook op godsdienstigvlak met rust.


    Gewoon doorduwen tot het kraakt.


    Til hug og blod.

    Weet je waar sommige mensen in dit topic me nu aan doen denken? Dat "Big girls in costumes" topic :'3 Iedereen zeggen "mensen moeten zich niet zo aangevallen voelen en een grapje leren waarderen" vervolgens zitten we hier wel massaal te jammeren "en wat maakt het voor verschil dat het nederlanders zijn" etc. (krul)

    Best grappig opzich :Y)


    Let it come and let it be

    ben ik de enige die dit eigenlijk best een grappige grap vind :'D? kom op zeg, beetje moeilijk doen over een tekst die op n auto is geschreven, ze hebben t niet eens goed gedaan.
    wees blij dat het er met water afging en dat het niet gewoon in de auto is Gekrast, geschreven met watervaste stift, verfstift óf graffiti spuitbus..

    haha ik vind t nog redelijk aardig dat ze het met whiteboard of iets dergelijks hebben geschreven, en de tekst is toch ook gewoon geniaal ?.
    je ziet btw ook zo dat het een limburger was en niet een hollander of wat dan ook. wat ik overigens best triest vind, de titel.
    anyway big ups voor de troll master(Y)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Of het nou Nederlanders waren, of Belgen, of Fransen, of wat dan ook, je blijft gewoon met je fikken van iemand zijn/haar auto af -.-'


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Of het nou Nederlanders waren, of Belgen, of Fransen, of wat dan ook, je blijft gewoon met je fikken van iemand zijn/haar auto af -.-'



    or else :'D? komt er een haat topic over je actie ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik kom zelf uit Limburg en heb een beetje een accentje, waardeert ook niet iedereen;).
    Maar ik voel me als Nederlander niet aangesproken.
    Wel echt heel vervelend van de auto.
    Succes ermee!


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss