• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Ah mem zo niet, jullie maken van een mug een olifant. Doe niet alsof ik heel Nederland beledigd heb, want dat deed ik niet. Het was een stelletje rotzakken die het gedaan hebben, dus ik mag best boos zijn. Alsof jij niet pinnig zou zijn als iemand je auto besmeurd. Ik ga al 4 jaar naar Graspop en dit is de eerste keer dat ik zoiets tegen komt, dus dit is niet echt de normaalste zaak van de wereld, dus ik mag best wel wat boos zijn.


    Het gaat denk ik puur om het feit dat als je deze titel leest tussen de andere topics, hij nogal onvriendelijk kan overkomen, en dan weet je ook niet wat het verhaal er achter is.


    Aan niets denken is ook denken.

    ColouredWind schreef:
    Het eerste wat ik dacht was "Dank je wel" door je titel. Misschien niet handig qua titel doordat er vrij veel Nederlanders op Quizlet zitten, me included.
    Maar het is inderdaad gigantisch asociaal. Gelukkig kon je in ieder geval nog naar huis toe en bij de verzekering een schadeclaim indienen?


    This maar ik wil niet beledigend overkomen maar ik zit op een belgische school vol alochtonen(turken en marrokanen)en die zouden dit ook hilarisch vinden.
    Maar dit is echt laag wat ze met je auto hebben gedaan!


    Queer zijn is gewoon alles

    Genius schreef:
    Moet je maar geen belg zijn :')
    En nee dit slaat nergens op, maar ik dacht ik ga jou ook even beledigen.


    Jij bent toch echt de vrouw van mijn leven babe! :Y)


    Til hug og blod.

    Dat is inderdaad een flinke rotstreek, zeg!
    En om nog maar even op het verhaal over de titel te reageren: ik vind het ook niet zo'n vriendelijke titel en ik vind het ook slecht om nationaliteiten te betrekken bij dit soort situaties, maar ik snap heel goed dat je zo reageert. Bovendien ga ik me als Nederlander echt niet aangesproken voelen ofzo, hoor. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ugh ja, rotnederlanders. Jeetje wat een lage rotstreek.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Neadertalers dat het zijn!


    Let it come and let it be

    Parachutes schreef:
    Dat is inderdaad een flinke rotstreek, zeg!
    En om nog maar even op het verhaal over de titel te reageren: ik vind het ook niet zo'n vriendelijke titel en ik vind het ook slecht om nationaliteiten te betrekken bij dit soort situaties, maar ik snap heel goed dat je zo reageert. Bovendien ga ik me als Nederlander echt niet aangesproken voelen ofzo, hoor. (':
    ah het was ook omdat ze mij domme kutbelg hadden genoemd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)ah het was ook omdat ze mij domme kutbelg hadden genoemd.


    Dat is juist een rede om het niet te doen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ribery schreef:
    (...)
    Nee, de volgende keer als ik op straat aangesproken wordt door de eerste de beste kerel die toevallig Marokkaans is, zal ik ook eens een topic openen over "die klote Marokkanen". Moet jij eens kijken wat er gebeurt.


    Nou, open zo'n topic dan kunnen we het zien :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Svale schreef:
    Mensen, doe niet zo moeilijk over die titel. Je snap toch wel dat ze het niet tegen jou heeft. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken. :Y)
    Inderdaad een ontzettend lage actie, bah.


    ©1998

    Het is inderdaad schandalig wat ze gedaan hebben, maar dat betekent niet dat alle Nederlanders zo zijn, want Belgen kunnen dit net zo goed doen, en Fransen ook en gaan zo maar verder. Just saying

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 21:01 ]


    Where words fail, music speaks

    Maken jullie je nog steeds zorgen over die naam in de titel? :P
    Echt joh, laat toch gaan en kijk anders even taalkundig naar deze zin.

    De titel luidt: Stelletje ***hollanders
    Stelletje = het aantal dat wordt gegeven in dit geval een onbepaald aantal.
    *** = Het bijvoegelijk naamwoord dat wordt gegeven, dus ze heeft het over een bepaalde groep.
    Hollanders = het zelfstandig naamwoord en de groep waar over wordt gesproken.

    In feiten heeft ze het alleen over het stelletje ***hollanders en iedereen die vindt dat deze naam niet kan, voelt zich blijkbaar erg aangesproken bij deze groep, maar dat alleen doordat er een scheldwoord voor hollanders staat. Ja, er zijn hier op Q hollanders en dat zijn de mensen wie komen van Noord en zuid-holland, dat zijn een stelletje hollanders. Maar een stelletje ***hollanders zijn de mensen wie in dit geval dit soort dingen op auto's schrijven. Ze bedoelt dus hiermee niet alle hollanders zijn *** maar ze bedoelt alleen het stelletje ***hollanders. Dus degene wie bij de groep ***hollanders hoort en als er mensen zijn die vinden dat ze bij deze groep horen, maar ten onrechte hier worden van beschuldigd, mag je klagen.

    Conclusie: Voel je dus niet zo aangesproken, ga lekker verder met je leven en probeer eens voor de gein een keer een boek open te slaan. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Maken jullie je nog steeds zorgen over die naam in de titel? :P
    Echt joh, laat toch gaan en kijk anders even taalkundig naar deze zin.

    De titel luidt: Stelletje ***hollanders
    Stelletje = het aantal dat wordt gegeven in dit geval een onbepaald aantal.
    *** = Het bijvoegelijk naamwoord dat wordt gegeven, dus ze heeft het over een bepaalde groep.
    Hollanders = het zelfstandig naamwoord en de groep waar over wordt gesproken.

    In feiten heeft ze het alleen over het stelletje ***hollanders en iedereen die vindt dat deze naam niet kan, voelt zich blijkbaar erg aangesproken bij deze groep, maar dat alleen doordat er een scheldwoord voor hollanders staat. Ja, er zijn hier op Q hollanders en dat zijn de mensen wie komen van Noord en zuid-holland, dat zijn een stelletje hollanders. Maar een stelletje ***hollanders zijn de mensen wie in dit geval dit soort dingen op auto's schrijven. Ze bedoelt dus hiermee niet alle hollanders zijn *** maar ze bedoelt alleen het stelletje ***hollanders. Dus degene wie bij de groep ***hollanders hoort en als er mensen zijn die vinden dat ze bij deze groep horen, maar ten onrechte hier worden van beschuldigd, mag je klagen.

    Conclusie: Voel je dus niet zo aangesproken, ga lekker verder met je leven en probeer eens voor de gein een keer een boek open te slaan. :P


    Probeer jij voor de gein je mond eens te houden.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Probeer jij voor de gein je mond eens te houden.


    Wat is daar nou leuk aan? :P
    Dan zou je mijn befaamde commentaar moeten missen.
    Dat wilt toch niemand? :O


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Backfire schreef:
    (...)

    Probeer jij voor de gein je mond eens te houden.


    Weet je wat ik het hilarische hieraan vind? Hij heeft gewoon hartstikke dik gelijk xD


    quidquid excusatio prandium pro