• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik pas het wel aan ....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik laat niall wel naar Erik gaan aangezien emma er niet is dan kan die praten met liam ofzo

    Nialler

    Niall! Ik snap dat dat het verschrikkelijk was maar nu even los daarvan. Nu ben ik er, en je had het moeten vertellen!' Begint hij en stampt boos de tent uit waardoor ik nog harder begin te huilen. Ik moest hierover pratenmet iemand. Ik wou niet dat Jack ons uit elkeaar kreeg. Ik pakte de krukken en loop naar de caravan waar Erik is en klop aan. Erik doet open en kijkt me aan. " Erik" snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Misschien kan je naar emma of een andr meisje? Ik probeer zo min mogelijk de begeleiders te doen...)
    Erik:

    'Niall, het spijt me zo maar ikmoet nu gaan. Mijn moeder ligt in het ziekenhuis'zeg ik met mijn. Koffers in mijn handen en redelijk in paniek. 'Veel succes' ze ik snel voor ik het pad volg en in de auto stap. Mijn lieve moeder... Ik moeter snel naartoe!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Niall, het spijt me zo maar ikmoet nu gaan. Mijn moeder ligt in het ziekenhuis'zeg ik knik en hinkel terug naar de tent waar Emma ligt. " em? Emma alsjeblieft ik heb je nodig" snik ik terwijl ik haar heen en weer schud. Ik moest iemand hebben en wek nu


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik open mijn ogen en sta gelijk op en stap op niall af en knuffel hem stevig 'lieverd zullen we even ergens gaan zitten?' Vraag ik hem calm en zet hem als een baby in de rolstoel waar ik hem mee neem richting het parkje en ik lisa gelijk even sms dat ze ons niet kwijt is dalijk.
    ' Okee lieverddd we gaan hier lekker zitten en dan kun je een beetje tegen me aanleunen en leggen we een kussentje onder je been en masseer ik je lekker terwel jij kunt vertellen ' zeg ik hem rustig terwel ik hem tussen door aankijk.
    ' Okee vertel,' zeg ik als we lekker zitten. En ik begin zijn schouders te masseren en ga soms met mijn hand door zijn haar.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:47 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis:

    Ik word wakker en knipper een paar keer. Blijkbaar heb ik in het bos geslapen. Gatver, spin. Trap, dood. Ik ga weer rechtop zitten en leun tegen de boom. Ik mis Violet. Waar is ze? Zo lang wegblijven klopt niet. Hmm.. Mischien maak ik me te veel zorgen. Misschien loop ik haar steeds net mis. Ik sta op en loop terug richting de tenten. Ik zal er wel helemaal vies uitzien. Als ik terug ben roep ik meteen: 'hey iedereen, heeft iemand Violet gezien?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ze opent haar ogen en knuffelt me even stevig, precies wat ik nodig had.'lieverd zullen we even ergens gaan zitten?' Vraagt ze waarop ik knik. ze zet me in de rolstoel zodat ik wat energie kan besparen en rolt me mee het bos in waardoor ik een beetje ontspan door de vogels.
    ' Okee lieverddd we gaan hier lekker zitten en dan kun je een beetje tegen me aanleunen en leggen we een kussentje onder je been en masseer ik je lekker terwel jij kunt vertellen ' zegt Emma met een kalmerende stem waardoor ik knik.
    ' Okee vertel,' ze begint mijn schouders te masseren wat eigenlijk wel heel lekker was. " i-ik heb ruzie met Liam" fluister ik gebroken. De drang om alles even los te laten is erg groot. " sinds ik ingroep drie mijn haren verfde en Jack in mijn klas kwam begon het pesten. De hele klas volgde omdat ze volgens mij zelf bang waren. Het is begonnen met uitschelden, mij negeren en zorgen dat ik geen vrienden had en kreeg. Maar het werd erger, ze begonnen mij halverwege groep 3 echt te pesten. Ze begonnen me te slaan en te schoppen en na schooltijd wachtte ze me op om me inelkaar te slaan en spullen te slopen. In groep vier kwamen er meerdere pesters, niet die alleen mee lopen maar net als Jack alles deden en ze begonnen met messen te dreigen. Soms als ik iets deed wat hun niet beviel sneed hij me en bedreigde me. In groep zeven besloot ik te doen of ik ziek was en toen begon het ergste" vetrtel ik en ik slik even. " ik was alleen thuis, ik had het moeilijk met de scheiding vam mijn ouders.Jack kwam, hij. Hij deed zijn en mijn kleding uit en dwong me , naja je begrijpt het wel. Ik moest hem 'verwennen'. En na die ene keer moest het telkens, soms bond hij me vast of werd ik vast gehouden.af en toe moest ikalles eerst bij mezelf doen en . En een keer is hij verder gegaan. Hij, hij kwam in me ennam mijn maagdelijkheid weg. En alles nam hij op. Hij bedroog me met het op internet te zetten. I de eerste hadden zeme vastgebonden en moest ik het bij drie jongens doen, als ik niet mijn best deed, of hun niet tevreden waren maakte ze een snee in mijn lichaam. Jack maakte foto's terwijl alles gefilmd werd. Hij heeft me ook gedwongen om naar een filmpje te kijken. En en en toen hij kwam deed hij alsof ik een vriend wasen we gingen zogenaamd douchen maar ik moest weer dingen doen terwijl hij filmde. Hij laat megeloven alsof niemand wt om me geeft en toen kwamLiam. Hij was boos en heeft hem bewusteloos geslagen. Toen ik naar de wc ging was hij blijkbaar bij bewustzijn ik moest het weer doen en hij deed het bij mij en beloofde me dat ik mezelf mocht vermoorden of hij zou het doen. Ttoen kwamen jij en Lisa maar Liam wist het niet. Hij was boos dat ik het niet vertelde, maar Jack heeft gezworen dat hij mij of een geliefdevermoord als iemand het weet" eindig ik snikkend en laat me weer in Emma haar armen vallen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hij is lang

    Emily Woods

    Ikhoor een jongens stem buiten wat roepen en loop erheen op mijn hoge hakken. Ik schud mijn krullen uitdagend uit en doe mijn kort jurkje goed zodat hij veel inkijk had. " hello daar" begroetkhek vro,ijk. " wie zoek je?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yes dit weekend met scoutinggroepje naar efteling


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis tomlinson:

    Ik kijk meteen raar naar het meisje. Ik schud mijn hoofd, ze mag zelf weten hoe ze zich kleed. Ik kijk om me heen en zeg: ' ik zoek Violet. Ik ben haar waarschijnlijk misgelopen'. Ik kijk naar haar en merk dat ikhaar nog neit ken. Ik steek mijn hand uit en zeg: 'ik ben louis, en jij?'. I moet moeite doen om niet naar haar veel te korte outfit te kijken. Niet dat ik het sexy vind, zeker niet, maar omdat ik het niet gewent ben. Ugh, maar iedereen mag zijn zoals ze willen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    Yes dit weekend met scoutinggroepje naar efteling

    ( gezellig! Jaloersss ;) met wie?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emily

    Ik grijns als ik even zijn moeilijke gezicht zie. " ik zoek Violet ik be jaar misgelopen." Hij kijkt me aan en stewktzijn hand uit. " ik ben Louis en jij" ik zie dat hij zich in moet houden. " Emily aangenaam" zou Violet zijn vriendin zijn? Zo ja dan is dat snel over. Ik trek hem uit het niets in een knuffel en dan zo dat hij heel goed zicht heeft in mijn jurk. Ik weet welhoeik jongens ongemakkelijk moet laten voelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    ( gezellig! Jaloersss ;) met wie?)
    met robin en an mijn drie beste vriendin, oftewel ons explo groepje wss met 50% korting gnagna en in de vakantie ga ik nog eekeer met alleen haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Emily aangenaam' zegt ze. Uit het niks trekt ze me in een knuffel. Wat ongemakkelijk klop ik op haar rug. 'Ehh hey.' Zeg ik al struikelend over mijn woorden. Niet dat ik dat vaak heb, maar dit gebeurt ook niet vaak. Ik duw haar zo voorzichtig mogelijk van me af. 'Waarom?' Vraag ik dan ook maar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    (...)met robin en an mijn drie beste vriendin, oftewel ons explo groepje wss met 50% korting gnagna en in de vakantie ga ik nog eekeer met alleen haar

    (Ahhh. Korting, ofcourse ;) mou veel plezier!)


    Gotta get, gotta get out of my head <3