• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Omg, er waren mockingjays in het bos 0_0
    Serieus, mijn moeder floot zo naar Zimo, en toen hoorde je dat gefloten worden door vogeltjes. Echt cool.
    En we zagen een hertje : D

    Ik zal zo een stukje schrijven.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 21:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    AMAZAYN <3 Pam pam pam PAMMM pam pam pam PAMM xD :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Back and im going to sleep

    Niall Horan
    Met een harde schreeuw schrik ik bezweet overeind. Mijn al hijgende ademhaling versmeld als ik het beeld terug zie Jack die Liam langzaam vermoord. Angstig kijk ik rond terwijl ik begin t e schreeuwen. 'liii,Liam!' als ik geen reactie keijg veranderd mijn ademhaling in hyperventilatie.

    Emily
    'jr ziet er ziekerih uit. Tenmisge vind ik. Misdchien maak je je gewoon wat zogen ofzo'ik sta stil als ik iemand superhard hoor schreeuwen

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 8:20 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    heey ik zeg t nu alvast, na het opssen moet ik nog folderen want morgen ben ik van 9;00 tot 1;00 in de nacht weg naar de efteling


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    heey ik zeg t nu alvast, na het opssen moet ik nog folderen want morgen ben ik van 9;00 tot 1;00 in de nacht weg naar de efteling

    Omg zo lang? Owhja je woont natuurlijk best verweg enzo. Veel plezier schat x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Oke, prima :) Heel veel plezier alvast!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [haha het is 3 kwartier rijden en hij is van 10 tot 12 open dus dan gaan we de hele tijd natuurlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heb met niall drama even]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahahha! Geniaaal.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    'jr ziet er ziekerih uit. Tenmisge vind ik. Misdchien maak je je gewoon wat zogen ofzo' legt Emily uit voordat ik rechtop schrik van opnieuw een schreeuw. 'Niall!' zeg ik voor ik opsta en rechtstreeks de tent inloop. En weer trek ik hm in een knuffel, ik heb nu alleen geen bekertje water. 'Shh, rustig maar schat' sus ik hem. Ik aai over zijn rug en haar waar het zweet duidelijk te voelen is, maar het maakt niet uit.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    NIall Horan

    Liam komt al snel naar binnen gerend ' niall' 'Shh, rustig maar schat' ik voel zijn handen voer mijn rug wrijven terwijl ik naar adem zoek. ' Li' hijg ik vermoeiend

    [kort soryr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik pak hem voor de zoveelste keer bij zijn schouders en kijk hem aan. 'Vertel eens rustig wat er is Niall' leg ik hem uit. Vast gewoon een nachtmerrie, maar het is altijd goed om je hart te luchtten..(?) Net als ik dat vroeger graag had gewild, en niet als zwerver behandeld. Snel schud ik mijn hoofd, het gaat hier om Niall.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine.

    "Zullen we teruggaan?" vroeg Harry, en ik keek op naar de duistere lucht. Ik knikte, en merkte dat ik rilde. Wat sloeg het weer hier snel om. Hij raapte zijn kleren op en gaf me die van mij, die ik snel aantrok. Nog steeds had ik het koud. Maar mijn kleren waren tenminste niet nat, zoals die van Harry. Ik zag een bliksemschicht over de wolken schieten, en ik begon Harry mee te trekken aan zijn arm. "We moeten hier zo snel mogelijk weg, het ziet er echt niet goed uit." roep ik over de donder heen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Omg ik kan summer love echt spelen op de gitaar.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    . 'Vertel eens rustig wat er is Niall' l ik voel zijn handen weer bij mijn schouders en langzaam gaat mijn ademhaling beter. ' J-jack hij, hij vermoorde je' fluister ikgebroken kijk ik naar Liam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan