• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Vandaag ben ik er niet veel, ik ga naar oma en we gaan shoppen en high teaen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik help hem terug naar de tenten en loop rechtstreeks de jongenstent in. Ik stop bij zijn bed en leg hem er voorzichtig op neer. Ik leg zijn deken wat verder over hem heen en stop he geconcentreerd in. Ik kom nog boven hem hangen en druk een kusje op zijn voorhoofd. 'Lekker slapen Nialler, houd van je' zijn de woorden die ikmals laatste gebruik voor ik de tent uitloop.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry:

    Ik voel dat mijn benen beginnen te verzuren, maar dat is alleen maar training. Onthoud dat, en dat Rhine op je schoot zit. 'Ik ga wel eens naar de sportschool' zeg ik. Ik moet moeite doen om niet te hijgen tijdens mijn woorden. Niet dat mijn mond vaak stinkt, nee. Ik heb altijd pepermuntjes bij me. 'Dus.. Je wist dat we gingen zwemmen?' Vraag ik terwijl ik naar haar bikini knik. Ik kan het niet laten om even haar rondingen te bestuderen, ik blijf harry, maar richt me daarna toch weer op haar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    Vandaag ben ik er niet veel, ik ga naar oma en we gaan shoppen en high teaen

    Gezellig! Veel plezier :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Miall Horan

    Liam brengt me naar de tent en stopt me lekker in. " lekker slapen Niall, ik hou van je" ik voel nog een kusje. " dankje Li" fluister ik en nestel me lekker ik trok een shirt van Liam van zijn bedje en duwde die tegen me aan als een knuffel. Moe en genroken van alles wat er al gebeurd was viel ik in slaap.
    Jck hangt dreigend boven me terwijl hij Liam laat zakken in ijskoud water. " Niall help!" Roept hij en verdwijnt. Ik zie hem nog wat spartelen en zie dan zijn lichaam levenloos blijven liggen tranen stromen over mijn wang. " Neeee Liam, verlaatme niet. Alsjeblieft. Bijf bij me" schreeuw ik hard en bezweet met een betraand gezicht schiet ik omhoog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    Gezellig! Veel plezier :)
    thanks als je verder met li wolt doe je day hij slaapt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik,heb netmwat water gepakt, maar als ik terugloop hoor ik niall schreeuwen. Meteen loop ik de tent in, en ik zie dat hij al wakker is. Ik kijk naar mijn water en overhandig het aan Niall. Ik aai met mijn hand over zijn haar terwijl ik vraag: 'he Nialler, rustig maar. Het was maar een droom'. Ik kijk hem nog bezorgd aan en wacht tot hij wat gekalmeerd is


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine

    Ik glimlachte toen hij zei dat hij wel eens naar de sportschool ging. 'Dus, je wist dat we gingen zwemmen?' Vroeg hij, en ik hoorde dat het hem nu wel zwaar begon te worden. Ik gleed van zijn schoot af en begon te watertrappelen. Het water was hier zelfs zo helder dat je de bodem kon zien. 'Nee, ik heb dit eigenlijk standaard aan als ik op vakantie ben.' Ik zag zijn ogen even naar mijn borsten glijden, wat maakte dat ik me licht ongemakkelijk voelde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall

    Al snel komt Liam aangelopen en geeft me wat water wat ik opdrink. " hier Niall rustig maar het wS maar een droom" ik knik wat enestel me tegen Liam waarna ik weer in slaap val. Ik sla mijn arm om Liam zijn lijf heen en tgen zijn borst rol ik mezelf op

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 10:28 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    'Ahhh' antwoord ik. Logisch. 'Kom' zeg ik uiteindelijk maar. Ik pak haar hand vast en neem haar terug mee naar de kant. Ik ga op het randje van zee en zand zitten zodat mijn voeten nog in het water zitten. Hoe laat zou het eigenlijk zijn? Hopelijk kan ik nog wat tijd met Rhine doorbrengen. Ik staar voor me uit en geniet van de zonnestralen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Wow, die slaapt snel. Nou voor de volgende keer weet ik: als je een nialler wil laten slapen na een nachtmerrie, breng een bekertje water mee. Dan merk ik dat hij zich tegen mij klemt en ik kijk hen vertederd aan. 'Awww' komt als vertederend geluidje ook nog eens uit mijn mond. Ik kan het niet laten, hij is zo cute!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik ga zo weg ven vanaaf pas thuis morgen opassen.

    Niall

    Ik murmel wat en beweeg eat heen en weer. Ik had gevoel dat ik beschermd werd. Dat als ik met Liam was allrs kon overwinnen. Ik kreun en leg me zo neer dat mijn knieeb bij mijn neis rusten dus als een balletje op zijn zij zo tgen Liam aangedrukt. Ik smak een paar keer en mompel nog wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Oke :) isgoed)
    Liam:

    Nog een paar vertederende geluidjes vliegen mijn mond uit als hij in een foetus (right?) gaat liggen. En daarbij ligt hij tegen me aan... Ik lijk wel zwanger. Ik grinnik en aai over niall zijn rug. Omg, maar dan ligt hij in een stuitligging (right?) maar dat hoort niet! Maar zoals het zo voelt... Zal hij nog wel ven bij me blijven. Vage gedachtes li, vaaaage gedachtes.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hahaha liam you wreido

    Nialler the cute one

    Ik slaak een paar keer een diepe zucht. 'hmmm Nandos'mompel ik wat in mezelf. 'drie kip en vijf friet"bestel ik in de rij van de kassa bij NAndos. 'nee hele kip anders blijf ik honger houden" het meisje kijkt me aan. 'hi Li'zeg ik blij als ik Li zie zitten en glimlach vrolijk naar hem.




    Dit droomt ie ahaabha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Goh? Nee ik dacht al dat het luchtbed de balie was, het kussen het eten, en het dekbt het tafeltje. Uh-huh. xD)
    Liam:

    Ik wurm mezelf onder Niall vandaan. Dan kan hij even lekker slapen, en hoef ik hem niet te verstoren met mijn gelach. Ik hoor nog wat over nando's als ik uit de tent loop en lach even. Opnieuw ga ik water halen.
    (Wow. Interesting. NOT.)


    Gotta get, gotta get out of my head <3