• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lol miss kan hik emily zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik loop terug en bots dan tgen iemand op waardoor het water op mijn shirt terecht komt. 'Nou ik mag blijkbaar geen drinken' zeg ik nog steeds wat vrolijk. Goeie buien, heerlijk....denk ik. Ik kijk op en zie dat het een nieuw meisje is. 'He, eh sorry' zeg ik wat snel. Ik pak het bekerje van de grond en daai me om om opnieuw een bekertje water te halen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam

    Een jongen loopt tegen me aan en gelukkig komt geen drinken op mij. Hij exuseert zih en draait im. 'hey wacht even. JIJ bent toch Liam??' ja ik lette goed op. Hij was homo en had wat met de blinde gast die Niall heet. 'wacht eve ik benEmily. Die Niall is toch jou vriendje want dan moet je wat van hem weten'zeg ik bezorvd en kijk hem serieus aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik draai me om en vraag : 'heb je soms bij hem op school gezeten?'. In dat geval mag ze vertrekken. Ik houd in mijn ooghoeken de tent in de gaen, als niemand nialler maar iets aandoet. 'Ja ik ben liam en Niall is mijn vriendje' zeg ik nog even ter verduidelijking. Ik heb echt geen flauw idee wat ze tegen me wil zeggen. Nou, bring it. Ik moet het eerst nog gaan geloven.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emily

    'heb je soms bij hem op school gezeten?" vraagt hij en ikschud nee 'ja ik ben Liam. Niall zujn vriendje" ik mocht hem wel en besloot rustig aan te doen. 'Liam ik wil echt niet bot overkomen maar ik woonde in dezelfde buurt. Hij ging naar een jingensschool en ik een meisjesshool. Liam je weet toch wel dat we in Ierland het geloof streng nemen? Ik vind jullie schartig en ik gun Niall echt wel liefde aangezien ik wel eens dingen gezien heb maar hij zou noout tehen zijn ouders zeggen dar hij een vriendje heeft. Dan zou hij verbannen worden'zeg ik en kijk hem menend medelevend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Daar heb ik het al met niall over gehad en ik wil er voorlopig niet aan denken' antwoord ik eerlijk. Eerst het kamp doorkomen. Maar wel fijn da ze het egt, in het geval dat ik het niet weet. 'Toch bedant' zeg ik met een lachje. Niet fake, daar ben ik niet zo goed in. Het is niks, of klein, of een big smile bij mij.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    emily

    Daar heb ik het al met niall over gehad en ik wil er voorlopig niet aan denken maar toh bedankt'ik glimlach even. 'geloof ne voor een Ier is niets zo belangrijk als zijn geloof"mompel ik. 'gaat het wel met je?je ziet er namelijk uit alsof je in een ziekenhuis zit na een ongeluk wahtend op neiuws'bezorgd kijk ik hem aan. Ja dit ging mijnn plan worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Echt? Heb jee spiegeltje voor me want ik voel me prima' zeg ik verward. Hoe zou ik er ineens anders uit moeten zien. Ik voel me hooguit bter, maar dan lijkt het toch niet meteen alsof ik in het ziekenhuis lig? Dat zou erger moeten zijn, rn ik voel me top. Denk ik... Oke nu raak ik in de war


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Harry:

    'Ahhh' antwoord ik. Logisch. 'Kom' zeg ik uiteindelijk maar. Ik pak haar hand vast en neem haar terug mee naar de kant. Ik ga op het randje van zee en zand zitten zodat mijn voeten nog in het water zitten. Hoe laat zou het eigenlijk zijn? Hopelijk kan ik nog wat tijd met Rhine doorbrengen. Ik staar voor me uit en geniet van de zonnestralen.

    To this page :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emily i go

    'nou je ziet er bleek en gestrest uit" zeg ik eerlijk. 'is er iets aan de hand met jou of je vriendje?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Nee, alles gaat beter dan ooit' antwoord ik eerlijk. Tussen ons wel. Misschien...jack? Maar waarom zou ik dan bleek moeten zijn? Niall zou er toch wel wat over gezegd hebben anders? Dafuq? Ik begrijp er niks meer van. Verward kijk ik emily aan, neemt ze me nu in de maling?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Veel plezier :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry:

    Ik kijk opzij en zie dat de lichtstralen die weerkaatst zijn door het water perfect op Rhine vallen zodat het nu lijkt alsof ze straalt. (Jaja xD). Ik schud mezelf uit de gedachte en zeg: 'dit is gezellig'. Het is ook gezellig, maar nog steeds een slechte tekst! 'Nooit gedacht dat het zo zou uitpakken' mompel ik. Ik bedoel, ik dacht zelf gewoon dat ik een paar meisjes aan de haak zou slaan, maar dan op een andere manier. Dit.. Nu... Ik wil Rhine niet meer kwijt, endat is nieuw voor me.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( :$ )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine

    "Dit is gezellig." merkt hij droog op. Ik knik met een glimlach, en staar voor me uit. Nooit gedacht dat ik zo'n speciale jongen zou vinden. Ik kijk hem aan, en druk mijn lippen weer op de zijne.

    'Jaja als we dan toch inspiratieloos zijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.