• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik zoek me gitaar op en pak een rugtas van paulfrank ik hou van deze tas. Snel doe ik me 2 ipads en me mac book erin ik zet me beats op en sluit deze aan me iphone ik doe me blackberry in me tas met me andere beats en met me tas met spullen en eten en drinken loop ik met me gitaar naar mijn vaste bankje en neem daar plaats. Ik leg me tas op het tafeltje en schuif het zonneschrem uit.
    Ik pak uit de grote kist 2 langen tuinkussens en 2 gewoone kussentjes. Ik neem plaats en sluit me beats aan op me gitaar en ik begin summer love te spelen die ik samen met niall geschreven had ik druk op garageband op me macbookpro en zet hem op opnemen. En ik begin te zingen. Me zonnenbril staat op me neus en me haar zit in een hooge losse knot boven op me hoofd genietent van de rust zing ik nog wat andere nummers.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Waarom komt inspiratieloos altijd uit op zoenen? Eigenlijk niet.... Whuuuuuut)
    Harry:

    Ik schrik van haar die me opeens weer zoent. Ze is zo lekker random, met de nadruk op lekker. (sorry, moest ff ;)) Na even gestreken hebben door haar haar laat ik toch los. 'Weet je wat... laten we elkaar beter leren kennen''zeg ik. Oke, ongemakkelijk. 'Wat zijn je Hobby's?' vraag ik na een tijdje.Hopelijk vat ze het niet verkeerd op.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine

    Even zoent hij terug, en laat me dan weer los. "Weet je wat... Laten we elkaar wat beter eren kennen." zegt hij. En weer ben ik overdonderd. "Wat zijn je hobby's?" vraagt hij. Ik moet dit even laten bezinken. "Piano spelen, zingen, sporten, met in het bijzonder voetbal." som ik op.

    [Droeg, Merle, droeg xd.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry:

    "Piano spelen, zingen, sporten, met in het bijzonder voetbal." somt ze op na even te denken. 'Ik zing ook! Maar ben volgens mij echt een ramp met voetbal...' zeg ik eerlijk. 'Wat zijn je lievelingsliedjes?' vraagg ik dan. Man, ik lijk wel een interviewelr.
    (Ik bin echt dea hjir -.- ik wit neat)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Meh, ik ben half dood en dit is niet de moeite waard om op te reageren, sorry. Schrijf dan wat als je inspiratie hebt xd


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Meh, ik ben half dood en dit is niet de moeite waard om op te reageren, sorry. Schrijf dan wat als je inspiratie hebt xd

    Zoenen lost ook niet alles op ;) Ik denk even....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Is yvonne er? Of kan iemand zayn of liam doen ofzo, dat 1 van die 2 afgaat op het geluid van Emma?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Nee, dat weet ik ook wel haha.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Merle?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Harry:

    Ik ga rechtop zitten en kijk Rhine recht aan. 'Kun je wat voor me zingen?' vraag ik met een pruillipje. Een paar puppyogen kunnen ook geen kwaad. Ik ben benieuwd hoe haar zangstem klinkt, heel beniuwd. 'Pleaaaaaase?' vraag ik nog een keer.
    (?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Of je zo liam ofzo naar emma kan laten gaan.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Op het bankje naast me gaat Emma zitten. Ik verveel me, dus ik besluit om maar naar haar toe te gaan. Met mijn handen in mijn zakken loop ik op haar af. 'Hey' zeg ik op een gegeven moment als ik dichterbij ben. Ik hoorde dat ze iets zong. 'Wat zing je?' vraag ik om een gesprek te beginnen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik merk dat er iemand dichter bij komt dus ik stop met zingen en zet beleefd me beats af. 'Hey' zegt Zayn. 'Hee,' zeg ik lief terug. ' Wat zing je' vraagt hij ' ehm Summer Love, ik had het nummer samen met Niall gemaakt een tijdje geleden. Heb je zin om ook een beetje muziek te maken? Kun je wat bespelen?' Vraag ik hem. Misschien houd hij wel helemaal niet van zingen of muziek ofzo. Zit ik hem hier vanalles voor te stellen wat een idioot ben ik toch ook en verlegen kijk ik naar de grond.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    ' ehm Summer Love, ik had het nummer samen met Niall gemaakt een tijdje geleden. Heb je zin om ook een beetje muziek te maken? Kun je wat bespelen?' rateld ze. 'Sure' zeg ik voor ik mijn handen uit mijn zakken haal en naast haar plof. 'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompel ik. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraag ik als ik opzij kijk.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry:

    Ik merk dat het regent. Ik huiver naar de donkere lucht en niet veel later hoor ik donder. Ik zucht even diep en sta op. 'Zullen we teruggaan?' vraag ik aan Rhine. Ik pak alvasl mijn kleding maar merk dat de kledingstukken al nat zijn. 'fijn' mompel ik. Ik draag ze wel mee. Ik gooi ze over mijn arm en pak Rhine haar kleding ook op. Ik loop terug naar haar en overhandig haar spullen met een glimlach. Ookal blikemt het nu...ach waar donder is is meestal bliksem right?


    Gotta get, gotta get out of my head <3