• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Damn zoveel geschreven alsof ik gestalkt word 138 nieuwe e-mails vanaf 3uur eh, :o ik ben honden uitlaten heb ook eindelijk vakantie pfft nog geen vakantie gevoel, en ik ga me echt kapot vervelen. Maaaaaaaarja ik hb jullie sws xdd ik doe zometeen Emma dus nog. Ff x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Rhine

    Ik voel hem me optillen, maar zie niet waar we heen gaan. Als ik op een gegeven moment nattigheid voel verbreek ik verbaasd de kus. We stonden in het water. 'Wacht even.' Fluisterde ik.ik deed mijn shirt en broekje uit, waar mijn bikini onderweg kwam. Vervolgens liepvik naar Harry, en deed bij hem zijn shirt ook uit. Toen trok ik hem aan zijn handen verder het water in en hervatte de kus. Ik deed ook dingen zonder reden.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MYxLoubear schreef:
    Harry:

    Ik was opgelucht toen ze terugzoende en vervolgens haar benen ommijnmiddel klemde. Ik kon daarom een glimlach tussendoor niet tegenhouden. Ik liet haar even los om vlak daarna in haar ogen te boren die ze sierlijk opende met haar perfecte wimpers. Dafuq? Ze opent alleen haar ogen, that's it. Maar voor mij is het blijk aar een big deam. 'I-ik denk dat ik verliefd op je ben' zeg ik met een bange ondertoon. Harry Styles wordt niet verliefd, en dan toch...

    Faaack. Ik zal het weer ff veranderen


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Whut.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry:

    Ik bewonderde haar prachtige lichaam. haar bikini liet haar vormingen perfect uitkomen, Ik kon daarom een glimlach tussendoor niet tegenhouden. Ik liet haar even los om vlak daarna in haar ogen te boren die ze sierlijk opende met haar perfecte wimpers. Dafuq? Ze opent alleen haar ogen, that's it. Maar voor mij is het blijkbaar een big deal. 'I-ik denk dat ik verliefd op je ben' zeg ik met een bange ondertoon. Harry Styles wordt niet verliefd, en dan toch...

    Nieuw stukje xD nee ik zei dat ik m zou aanpassen, maar je was me voor. Ditis de nieuwee


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall
    'Echt! Ik ben dolgelukkig met jou! Ik zou niet weten wat ik zonder jou moet' zeg ik eerlijk. 'En dit acteer k niet, zo iets kun je niet fake-en' vik zucht opgelucht. Ik veeg snel mijn tranen weg 'sorry Li het is gewoon na alles weer ik niet meer het versxhil tusse alles' ik geef hem een stevige knuffel. 'ik ben duizleig'zeg ik zaachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Kom, ik breng je terug. Dan kan ik je instoppen en heb je morgen genoeg energie. Of wil je nog even wat eten?' Vraag ik met een lachje. Ik weet precies wat niall wil, ookal ben ik niet zeker of hij allen wil zijn. Hij is vast nog een beetje in trance door alles. Ach, ik kan mijn rut ook gebruiken. Ik zie wel wat ik a doen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine

    Ik glimlachte breed bij zijn woorde. 'Ik denk ik ook, Harry.' Ik knuffelde hem. Daarna lachtte ik even. 'Wie had dat ooit verwacht. Harry Flirt Styles verliefd.' Zei ik glimlachend. 'Maar ik ben er echt heel heel blij mee.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry:

    'Dat dacht ik nou ook' mompel ik. ' maar ik ben blij dat je blij met mij bent die blij is om jou te zien en leuk te vinden *rust* WAUW ik ben blijkbaar vaag als ik verliefd ben.' Ratel ik. Daarna glimlach ik weer naar Rhine. Ik bekijk kaar maar na een tijdje kan ik me niet inhouden. Ik geef haar weer een kus en zet dhaar dan met tegenzin toch neer. 'Laten we zwemmen' glimlach ik. Ik loop even van haar weg en draai mijn rug naar haar toe. Even zeg ik nog: 'niet spieken! Ja, flirt-harry is weg dus daar komt een preutse harry voor terug. Graag of niet. Of je moet er wat aan doen. Het punt is niet spieken' ratel ik weer. Ik doemijn broek en shirt uit en spring dan meteen in het ijskoude water


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine

    Ik giechelde toen hij in het water sprong. 'Ben je nou naakt?'giechelde ik. Ik zwom met een simpele schoolslag naar hem toe. Het was echt heerlijk water.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry:

    'Nee! Hoe graag ik dat ook zou willen dat hoort niet. En waarom zwem je anders naar me toe?' Vraag k met een wenkbrauwwiebel. Zodra ze dichter bij me is pak ik snel haar heuben beet en breng haar naar me toe. Ik trek haar op me waardoor mijn beenspieren meteen op de proef gesteld worden. Houd vol harry houd vol!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( ik was douche en klusjes, en moet zo slapen -.- anders krijg ik weer een ander ritme *zucht*. Maar ik ben er mogen meer! Waarschijnlijk meer klusjes maar ik ben dr! :D )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik kom zo emma doen eerst ALLES lezen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall
    Kom, ik breng je terug. Dan kan ik je instoppen en heb je morgen genoeg energie. Of wil je nog even wat eten?' ik schud mijn hoofd langzaam. 'Nee ik heb geen honger'zeg ik zeak. Ik voel zijn armen weer om me heen en pak de krukken en mijn zooi wat onhandig vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine

    Zij
    n woorden kleuren mijn wangen dieprood, en hij trek me op zijn schoot. 'Wat, hoe doe je dat?' Vroeg ik. We waren als zo diep dat hij de bodem onmogelijk kon raken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.