• Alleen niet op Quizlet, maar hier. (Ik heb braaf de regeltjes goed doorgelezen en dit is niet verboden omdat het geen officiële site is. (nerd))
    Ik weet dat veel mensen genoeg hebben van RPG's en daarom heb ik er een apart forum voor gemaakt. Toch wil ik Q'ers wel een kans geven om er ook bij te komen. Zie je, ik denk vanaf twee kanten aan jullie!(flower)


    Moet ik Game of Thrones kennen om mee te doen?
    Nee. Het is natuurlijk wel een groot voordeel, maar niet verplicht. Er zijn vast genoeg mensen die je willen helpen. (Wel, tot nu toe vier mensen, maar toch!)
    Mag/Kan iedereen meedoen?
    Technisch gezien wel. Maar ik wil het niveau wel hoog houden. Dat houdt in: geen one-liners, of eigenlijk korte posts in het algemeen. We schrijven allemaal in het Nederlands. Ik prefereer ik-vorm, tegenwoordige tijd, maar dat is niet verplicht. Als je gewend bent om in een andere vorm te schrijven, ga ik je echt niet dwingen. RPG-ervaring is handig, alsjeblieft, ik wil korte posts echt heel graag voorkomen.
    Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
    Jazeker! Het is een "all-play-forum" (ik weet niet hoe ik het moet noemen). Dat houdt in dat je zoveel mogelijk in je rol moet blijven, behalve in het off-topic gedeelte, daar natuurlijk niet. Het off-topic is ook weer in andere onderwerpen onderverdeeld. Daarnaast is het de bedoeling dat je gebruikersnaam, die tevens ook spaties kan bevatten, de naam is van je personage. Hierdoor kun je maar één personage per persoon, maar het is toegestaan om meerdere accounts aan te maken voor meerdere personages. Je kunt ook altijd nog even de regels doorlezen.

    Als het forum een beetje aanslaat, zal ik ook op zoek gaan naar mods om het overzichtelijk te houden. Thank you for your time!


    Mensen die wel meedoen:
    Samantha - Hashirama
    Chanou - Requille
    De vriend van bovenstaande ;p
    Sebastian - ?
    Maia - Morticia
    Nynke - Fauxlivia
    Annick - PUKKELxDING
    Erieka - Pom
    Laura - Huoriel
    Kim - Wollywell
    Marleen - Anguish (doh)

    Aangemeld + rol ingevuld.
    Wel aangemeld, maar rol nog niet ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juli 2013 - 23:20 ]


    everything, in time

    Ik heb een account aangemaakt en nu ga ik even mijn rol in word schrijven (;


    26 - 02 - '16

    Het was eigenlijk wel de bedoeling dat je username ook gelijk de naam was van je character, omdat je altijd je character speelt, behalve in de Off-topic gedeeltes. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Het was eigenlijk wel de bedoeling dat je username ook gelijk de naam was van je character, omdat je altijd je character speelt, behalve in de Off-topic gedeeltes. :')


    Fuuu- nouja, ik heb al een oplossing bedacht :')
    Ik noem m'n personage gewoon Catherine en dan is haar bijnaam/roepnaam Cat. :')


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Fuuu- nouja, ik heb al een oplossing bedacht :')
    Ik noem m'n personage gewoon Catherine en dan is haar bijnaam/roepnaam Cat. :')


    Dan kan 't wel, I guess. Of anders kan je, je naam veranderen bij Profile.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Dan kan 't wel, I guess. Of anders kan je, je naam veranderen bij Profile.


    Hmm, oke, ik ga nog even brainstormen dan I guess


    26 - 02 - '16

    Ik heb 'm aangepast met een leuke banner en leuke profielfoto C:


    26 - 02 - '16

    Hoe maken jullie die banners? D: Ik wil er ook één voor mijn persona.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Photoshop C:


    26 - 02 - '16

    ^ Wil jij er niet eentje voor mij maken? :x I don't have photoshop.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ Wil jij er niet eentje voor mij maken? :x I don't have photoshop.


    Of course, stuur de plaatjes maar via pb. (;


    26 - 02 - '16

    ^ Okay lol. Dan moet ik eerst mijn laptop opstarten en kiezen of het man of vrouw wordt... Hehe. :x
    Wat is op dit moment de meerderheid?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ Okay lol. Dan moet ik eerst mijn laptop opstarten en kiezen of het man of vrouw wordt... Hehe. :x
    Wat is op dit moment de meerderheid?


    Volgens mij de vrouwen.


    26 - 02 - '16

    Maar Q kan elk moment wegvallen vanwege die break, dus ik kijk wel wanneer ik de plaatjes binnen krijg van je en ik ermee aan de slag kan (;


    26 - 02 - '16

    Ik zit nog steeds te twijfelen, voornamelijk omdat ik de serie zelf zó leuk vind en ik vind de RPG wel een leuke uitdaging. Is het erg als ik me aanmeld en actief ben, maar als ik bijvoorbeeld er niet goed in blijk te zijn of ik raak het spoort bijster, dat ik er dan mee kap? Want ik ben gewoon echt onwijs nieuwsgierig.

    En ik zag nog geen "grote" namen voorbij komen (hierbij bedoel ik personages van de grote huizen zoals Lannister, Stark, Baratheon, Targaryen et cetera..) mag je wel iemand aanmaken met een achternaam van een groot huis? (:

    + Is het enkel je eigen personage gebruiken of doen de bestaande ook mee? De personages van de boeken en serie zeg maar.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 21:10 ]


    Chaos is a ladder.

    Hmm. Ik heb mijn rol al ingevuld en hij staat op de website, maar ik sta niet in de lijst in je beginpost hier?


    I'd rather die my way, than live yours.