• Alleen niet op Quizlet, maar hier. (Ik heb braaf de regeltjes goed doorgelezen en dit is niet verboden omdat het geen officiële site is. (nerd))
    Ik weet dat veel mensen genoeg hebben van RPG's en daarom heb ik er een apart forum voor gemaakt. Toch wil ik Q'ers wel een kans geven om er ook bij te komen. Zie je, ik denk vanaf twee kanten aan jullie!(flower)


    Moet ik Game of Thrones kennen om mee te doen?
    Nee. Het is natuurlijk wel een groot voordeel, maar niet verplicht. Er zijn vast genoeg mensen die je willen helpen. (Wel, tot nu toe vier mensen, maar toch!)
    Mag/Kan iedereen meedoen?
    Technisch gezien wel. Maar ik wil het niveau wel hoog houden. Dat houdt in: geen one-liners, of eigenlijk korte posts in het algemeen. We schrijven allemaal in het Nederlands. Ik prefereer ik-vorm, tegenwoordige tijd, maar dat is niet verplicht. Als je gewend bent om in een andere vorm te schrijven, ga ik je echt niet dwingen. RPG-ervaring is handig, alsjeblieft, ik wil korte posts echt heel graag voorkomen.
    Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
    Jazeker! Het is een "all-play-forum" (ik weet niet hoe ik het moet noemen). Dat houdt in dat je zoveel mogelijk in je rol moet blijven, behalve in het off-topic gedeelte, daar natuurlijk niet. Het off-topic is ook weer in andere onderwerpen onderverdeeld. Daarnaast is het de bedoeling dat je gebruikersnaam, die tevens ook spaties kan bevatten, de naam is van je personage. Hierdoor kun je maar één personage per persoon, maar het is toegestaan om meerdere accounts aan te maken voor meerdere personages. Je kunt ook altijd nog even de regels doorlezen.

    Als het forum een beetje aanslaat, zal ik ook op zoek gaan naar mods om het overzichtelijk te houden. Thank you for your time!


    Mensen die wel meedoen:
    Samantha - Hashirama
    Chanou - Requille
    De vriend van bovenstaande ;p
    Sebastian - ?
    Maia - Morticia
    Nynke - Fauxlivia
    Annick - PUKKELxDING
    Erieka - Pom
    Laura - Huoriel
    Kim - Wollywell
    Marleen - Anguish (doh)

    Aangemeld + rol ingevuld.
    Wel aangemeld, maar rol nog niet ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juli 2013 - 23:20 ]


    everything, in time

    Wollywell schreef:
    Ik heb me geregistreerd. (krul)
    Ik heb me al voorgesteld en mijn personage is geplaatst.


    Oeh, je personage vind ik leuk! (:


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    Oeh, je personage vind ik leuk! (:

    Awh, dankje. Ik heb hem echt heel veel aangepast voordat ik hem uiteindelijk plaatste. Maar bedankt in ieder geval! (:


    Chaos is a ladder.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Awh, dankje. Ik heb hem echt heel veel aangepast voordat ik hem uiteindelijk plaatste. Maar bedankt in ieder geval! (:


    Geen dank, haha. Nee, je hebt haar echt goed neergezet, vind ik (:


    I'd rather die my way, than live yours.

    Gwendolyn is leuk, ja. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik pas toch even de naam van Gwendolyn aan en haar uiterlijk. Ben daar namelijk nog niet echt tevreden mee.

    En ik heb reclame voor je gemaakt op een andere site, namelijk het Nederlandse Game of Thrones forum.


    Chaos is a ladder.

    Wollywell schreef:
    Ik pas toch even de naam van Gwendolyn aan en haar uiterlijk. Ben daar namelijk nog niet echt tevreden mee.

    En ik heb reclame voor je gemaakt op een andere site, namelijk het Nederlandse Game of Thrones forum.


    Ah dat is super lief, dankjewel! Het RPG topic is weer bijgewerkt en als het goed is klopt de lijst hier ook.


    everything, in time

    Ik moet het nog altijd gaan kijken, maar dat ging elke keer niet omdat het downloaden een week zou duren enzo >3< Toch lijkt het me wel leuk, mits mensen niet elke keer met ongeveer 150 woorden aan komen zetten per post. Want dat vind ik echt gewoon ontzettend weinig. Ik schrijf nl. liever altijd wat meer, rond de 300 woorden, en dat gaat bijna niet als anderen veel korter schrijven :p
    Sowieso ga ik morgen op vakantie, dus ik denk er nog even over na :Y) Misschien als er informatie over de RPG (en dus de serie) komt dat ik mee ga doen, want dan weet ik er iig iets vanaf.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik moet het nog altijd gaan kijken, maar dat ging elke keer niet omdat het downloaden een week zou duren enzo >3< Toch lijkt het me wel leuk, mits mensen niet elke keer met ongeveer 150 woorden aan komen zetten per post. Want dat vind ik echt gewoon ontzettend weinig. Ik schrijf nl. liever altijd wat meer, rond de 300 woorden, en dat gaat bijna niet als anderen veel korter schrijven :p
    Sowieso ga ik morgen op vakantie, dus ik denk er nog even over na :Y) Misschien als er informatie over de RPG (en dus de serie) komt dat ik mee ga doen, want dan weet ik er iig iets vanaf.

    Ik was zelf zelfs meer dan 300 van plan. Maar ik denk dat het niet verstandig is om de RPG gaande te zetten in de zomervakantie, aangezien er elk moment wel mensen weg zijn.


    Chaos is a ladder.

    Glad to hear that. Hoop wel dat er dan wat informatie over got/de rpg komt, misschien dat er dan ook nog meer mensen gaan joinen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, zelf ben ik ook wel benieuwd naar hoe we het RPG'en gaan aanpakken. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wat zeggen jullie ervan om morgen/vanavond te beginnen? (:


    everything, in time

    Ik ben morgen de hele dag weg en het weekend ook, maandag ga ik op vakantie. Dus vinden jullie het oké, als ik mijn karakter dus later maak en daarmee ik later inspring?


    26 - 02 - '16

    MY WONDERFUL SISTER.
    Morgen is fine bro :].
    Yea bro is m'n nieuwe stopwoordje. But you already knew that.


    No growth of the heart is ever a waste

    Indien het vanavond is, dan zal ik morgenavond gelijk even kijken. Maar ik blijf vannacht niet tot laat op, dus vandaar.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb alle tijd van de wereld. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''