• Alleen niet op Quizlet, maar hier. (Ik heb braaf de regeltjes goed doorgelezen en dit is niet verboden omdat het geen officiële site is. (nerd))
    Ik weet dat veel mensen genoeg hebben van RPG's en daarom heb ik er een apart forum voor gemaakt. Toch wil ik Q'ers wel een kans geven om er ook bij te komen. Zie je, ik denk vanaf twee kanten aan jullie!(flower)


    Moet ik Game of Thrones kennen om mee te doen?
    Nee. Het is natuurlijk wel een groot voordeel, maar niet verplicht. Er zijn vast genoeg mensen die je willen helpen. (Wel, tot nu toe vier mensen, maar toch!)
    Mag/Kan iedereen meedoen?
    Technisch gezien wel. Maar ik wil het niveau wel hoog houden. Dat houdt in: geen one-liners, of eigenlijk korte posts in het algemeen. We schrijven allemaal in het Nederlands. Ik prefereer ik-vorm, tegenwoordige tijd, maar dat is niet verplicht. Als je gewend bent om in een andere vorm te schrijven, ga ik je echt niet dwingen. RPG-ervaring is handig, alsjeblieft, ik wil korte posts echt heel graag voorkomen.
    Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
    Jazeker! Het is een "all-play-forum" (ik weet niet hoe ik het moet noemen). Dat houdt in dat je zoveel mogelijk in je rol moet blijven, behalve in het off-topic gedeelte, daar natuurlijk niet. Het off-topic is ook weer in andere onderwerpen onderverdeeld. Daarnaast is het de bedoeling dat je gebruikersnaam, die tevens ook spaties kan bevatten, de naam is van je personage. Hierdoor kun je maar één personage per persoon, maar het is toegestaan om meerdere accounts aan te maken voor meerdere personages. Je kunt ook altijd nog even de regels doorlezen.

    Als het forum een beetje aanslaat, zal ik ook op zoek gaan naar mods om het overzichtelijk te houden. Thank you for your time!


    Mensen die wel meedoen:
    Samantha - Hashirama
    Chanou - Requille
    De vriend van bovenstaande ;p
    Sebastian - ?
    Maia - Morticia
    Nynke - Fauxlivia
    Annick - PUKKELxDING
    Erieka - Pom
    Laura - Huoriel
    Kim - Wollywell
    Marleen - Anguish (doh)

    Aangemeld + rol ingevuld.
    Wel aangemeld, maar rol nog niet ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juli 2013 - 23:20 ]


    everything, in time

    Wollywell schreef:
    Ik zit nog steeds te twijfelen, voornamelijk omdat ik de serie zelf zó leuk vind en ik vind de RPG wel een leuke uitdaging. Is het erg als ik me aanmeld en actief ben, maar als ik bijvoorbeeld er niet goed in blijk te zijn of ik raak het spoort bijster, dat ik er dan mee kap? Want ik ben gewoon echt onwijs nieuwsgierig.

    En ik zag nog geen "grote" namen voorbij komen (hierbij bedoel ik personages van de grote huizen zoals Lannister, Stark, Baratheon, Targaryen et cetera..) mag je wel iemand aanmaken met een achternaam van een groot huis? (:

    + Is het enkel je eigen personage gebruiken of doen de bestaande ook mee? De personages van de boeken en serie zeg maar.


    Bestaande personages worden niet gespeeld, maar ''bestaan'' wel, dacht ik. Daarom denk ik ook dat het niet de bedoeling is dat je een personage maakt die related is van de grote huizen, want er staat duidelijk bij de regels dat je wel je eigen verhaallijn mag creeëren in de RPG, maar niet te erg afwijkend van de originele verhaallijn. Maar dit weet ik niet zeker. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Bestaande personages worden niet gespeeld, maar ''bestaan'' wel, dacht ik. Daarom denk ik ook dat het niet de bedoeling is dat je een personage maakt die related is van de grote huizen, want er staat duidelijk bij de regels dat je wel je eigen verhaallijn mag creeëren in de RPG, maar niet te erg afwijkend van de originele verhaallijn. Maar dit weet ik niet zeker. :')


    Precies dit.
    En Wollywell, het maakt niet uit dat je het niet heel goed ken. Er zijn er meerdere die het niet goed kennen. Als je er om die reden mee zou willen stoppen, is dat goed, mits je een goed uiteinde voor je personage schrijft. Lijkt me een fair deal!
    Je mag van mij trouwens wel een "ver" familielid zijn van de Starks/Targaryens/Lannisters/Baratheons zijn of zo, maar dan geen extra zoon/dochter, snap je?

    @Huoriel
    Nee dat klopt, maar dat komt omdat ik gisteren + eergisteren vanaf 15:00 niet thuis was. Ik kon dus niet updaten. Ga ik nu wel gelijk doen. (:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 12:49 ]


    everything, in time

    Whoo, bedankt! :P

    Verder nog, worden de rollen goed gekeurd door jou op de RPG?


    I'd rather die my way, than live yours.

    Anguish schreef:
    Precies dit.
    En Wollywell, het maakt niet uit dat je het niet heel goed ken. Er zijn er meerdere die het niet goed kennen. Als je er om die reden mee zou willen stoppen, is dat goed, mits je een goed uiteinde voor je personage schrijft. Lijkt me een fair deal!
    Je mag van mij trouwens wel een "ver" familielid zijn van de Starks/Targaryens/Lannisters/Baratheons zijn of zo, maar dan geen extra zoon/dochter, snap je?

    @Huoriel
    Nee dat klopt, maar dat komt omdat ik gisteren + eergisteren vanaf 15:00 niet thuis was. Ik kon dus niet updaten. Ga ik nu wel gelijk doen. (:

    Ik wilde ook geen extra dochter of zoon aanmaken, inderdaad een ver familielid, maar is dezelfde achternaam dan toegestaan? Of een andere achternaam van een kleiner Huis? (wat dus wel genoemd wordt maar verder nauwelijks aanbod komt, zoals bijvoorbeeld Huis Hornwood, ik noem maar iets)
    Ik had namelijk wel een ideetje... Zal ik anders eerst mijn personage "maken" naar aanleiding van het lijstje dat je invult en het dan eerst naar jouw sturen voordat ik überhaupt iets aanmaak? Dan kan jij even zeggen of hij goed is en dan zie je ook welke kant ik wel op gaan.


    Chaos is a ladder.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Ik wilde ook geen extra dochter of zoon aanmaken, inderdaad een ver familielid, maar is dezelfde achternaam dan toegestaan? Of een andere achternaam van een kleiner Huis? (wat dus wel genoemd wordt maar verder nauwelijks aanbod komt, zoals bijvoorbeeld Huis Hornwood, ik noem maar iets)
    Ik had namelijk wel een ideetje... Zal ik anders eerst mijn personage "maken" naar aanleiding van het lijstje dat je invult en het dan eerst naar jouw sturen voordat ik überhaupt iets aanmaak? Dan kan jij even zeggen of hij goed is en dan zie je ook welke kant ik wel op gaan.


    Dat vind ik wel een goed idee!
    Ik ben vast nog wel een tijdje online, dus dan wil ik de rol best eerst doorlezen. ^^


    everything, in time

    Nu ben ik jaloers op al die coole banners. ;c Iemand die zo lief wil zijn voor mij?(nerd)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Dat vind ik wel een goed idee!
    Ik ben vast nog wel een tijdje online, dus dan wil ik de rol best eerst doorlezen. ^^

    Ja, fijn! (:
    Ik moet nu wel eventjes weg, wat een uurtje of 1 of 2 zal duren maar het maakt ook niet uit als je pas later de gelegenheid vindt om het door te lezen hoor, ik heb alle tijd dus haast je niet. (:


    Chaos is a ladder.

    Anguish schreef:
    Nu ben ik jaloers op al die coole banners. ;c Iemand die zo lief wil zijn voor mij?(nerd)


    I want. C:
    Stuur me maar wat plaatjes en een achtergrond. Dan regel ik iets voor je


    26 - 02 - '16

    Wollywell schreef:
    (...)
    Ja, fijn! (:
    Ik moet nu wel eventjes weg, wat een uurtje of 1 of 2 zal duren maar het maakt ook niet uit als je pas later de gelegenheid vindt om het door te lezen hoor, ik heb alle tijd dus haast je niet. (:


    Hahah, je hebt sowieso alle tijd want 't begint niet voor het grootste deel zijn rol ingevuld heeft. Komt helemaal goed, ik zie het vanzelf wel verschijnen!


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Nu ben ik jaloers op al die coole banners. ;c Iemand die zo lief wil zijn voor mij?(nerd)


    Eigenlijk was ik al van plan om er eentje voor je te maken, haha. xd Had al plaatjes van Old Rebekah gezocht enzo. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Eigenlijk was ik al van plan om er eentje voor je te maken, haha. xd Had al plaatjes van Old Rebekah gezocht enzo. xd


    aah wat lief!
    Je mag dat alsnog doen, als je wilt. Erieka maakt er waarschijnlijk ook een, maar ik was niet echt in staat
    haar goede plaatjes te sturen..
    Het liefst wil ik er een die Samantha ook kan gebruiken, omdat ze mijn broer speelt. Mya mag er dus niet op,
    maar de naam Valeryon wel en de slogan: Death before dishonour. ;3


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    aah wat lief!
    Je mag dat alsnog doen, als je wilt. Erieka maakt er waarschijnlijk ook een, maar ik was niet echt in staat
    haar goede plaatjes te sturen..
    Het liefst wil ik er een die Samantha ook kan gebruiken, omdat ze mijn broer speelt. Mya mag er dus niet op,
    maar de naam Valeryon wel en de slogan: Death before dishonour. ;3


    Ja, die slogun die al in je signature stond was ik ook al van plan erop te doen. Heeft ze toevallig ook al een plaatje of iets? Anders heb ik alleen Rebekah erop staan en als ze die ook wil gebruiken zou het beter zijn als hij er ook op staat toch? :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ja, die slogun die al in je signature stond was ik ook al van plan erop te doen. Heeft ze toevallig ook al een plaatje of iets? Anders heb ik alleen Rebekah erop staan en als ze die ook wil gebruiken zou het beter zijn als hij er ook op staat toch? :')


    Ja dan wel! Ik heb Samantha net een berichtje gestuurd, maar ze is (nog) niet online. Zodra ik het weet, laat ik het weten. (:


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Ja dan wel! Ik heb Samantha net een berichtje gestuurd, maar ze is (nog) niet online. Zodra ik het weet, laat ik het weten. (:


    Okay, is goed. Ik zal alvast een beginnetje maken. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Huoriel schreef:
    Whoo, bedankt! :P

    Verder nog, worden de rollen goed gekeurd door jou op de RPG?


    Sorry, ik las over dit bericht heen.
    Nee, over het algemeen heb je mijn goedkeuring niet nodig, maar als het echt
    een Mary-Sue is, dan kun je wel een opmerking verwachten natuurlijk. :Y)
    Jouw rol heeft het echter gehaald hoor, haha!


    everything, in time