• Alleen niet op Quizlet, maar hier. (Ik heb braaf de regeltjes goed doorgelezen en dit is niet verboden omdat het geen officiële site is. (nerd))
    Ik weet dat veel mensen genoeg hebben van RPG's en daarom heb ik er een apart forum voor gemaakt. Toch wil ik Q'ers wel een kans geven om er ook bij te komen. Zie je, ik denk vanaf twee kanten aan jullie!(flower)


    Moet ik Game of Thrones kennen om mee te doen?
    Nee. Het is natuurlijk wel een groot voordeel, maar niet verplicht. Er zijn vast genoeg mensen die je willen helpen. (Wel, tot nu toe vier mensen, maar toch!)
    Mag/Kan iedereen meedoen?
    Technisch gezien wel. Maar ik wil het niveau wel hoog houden. Dat houdt in: geen one-liners, of eigenlijk korte posts in het algemeen. We schrijven allemaal in het Nederlands. Ik prefereer ik-vorm, tegenwoordige tijd, maar dat is niet verplicht. Als je gewend bent om in een andere vorm te schrijven, ga ik je echt niet dwingen. RPG-ervaring is handig, alsjeblieft, ik wil korte posts echt heel graag voorkomen.
    Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
    Jazeker! Het is een "all-play-forum" (ik weet niet hoe ik het moet noemen). Dat houdt in dat je zoveel mogelijk in je rol moet blijven, behalve in het off-topic gedeelte, daar natuurlijk niet. Het off-topic is ook weer in andere onderwerpen onderverdeeld. Daarnaast is het de bedoeling dat je gebruikersnaam, die tevens ook spaties kan bevatten, de naam is van je personage. Hierdoor kun je maar één personage per persoon, maar het is toegestaan om meerdere accounts aan te maken voor meerdere personages. Je kunt ook altijd nog even de regels doorlezen.

    Als het forum een beetje aanslaat, zal ik ook op zoek gaan naar mods om het overzichtelijk te houden. Thank you for your time!


    Mensen die wel meedoen:
    Samantha - Hashirama
    Chanou - Requille
    De vriend van bovenstaande ;p
    Sebastian - ?
    Maia - Morticia
    Nynke - Fauxlivia
    Annick - PUKKELxDING
    Erieka - Pom
    Laura - Huoriel
    Kim - Wollywell
    Marleen - Anguish (doh)

    Aangemeld + rol ingevuld.
    Wel aangemeld, maar rol nog niet ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juli 2013 - 23:20 ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Sorry, ik las over dit bericht heen.
    Nee, over het algemeen heb je mijn goedkeuring niet nodig, maar als het echt
    een Mary-Sue is, dan kun je wel een opmerking verwachten natuurlijk. :Y)
    Jouw rol heeft het echter gehaald hoor, haha!


    Mooi, dus ik mag ook eindelijk op de lijst in je beginpost? (:


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Mooi, dus ik mag ook eindelijk op de lijst in je beginpost? (:


    Net veranderd. :Y)


    everything, in time

    Super, thanks.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ik zal trouwens een van deze dagen ook een volgende character maken, een mannelijke. ;D
    Moet alleen nog even brainstormen. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Even tussendoor, op welk punt van het verhaal gaat deze RPG beginnen?


    I'd rather die my way, than live yours.

    @ Requille
    Als ik er eindelijk uit ben wat voor een personage ik wil maken, zou je dan ook een banner voor mij kunnen maken?


    Chaos is a ladder.

    Alecia = Pom


    26 - 02 - '16

    Wollywell schreef:
    @ Requille
    Als ik er eindelijk uit ben wat voor een personage ik wil maken, zou je dan ook een banner voor mij kunnen maken?


    Sure. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Anguish schreef:
    Hahah, je hebt sowieso alle tijd want 't begint niet voor het grootste deel zijn rol ingevuld heeft. Komt helemaal goed, ik zie het vanzelf wel verschijnen!

    Ik heb je een privé bericht stuurt met daarin mijn rol. Ben er zelf best tevreden over, ik twijfel alleen nog over de naam...


    Chaos is a ladder.

    Bedankt voor het doorgeven van de naamverandering, Erieka!

    Verder: ik werk op de bakkerij van een supermarkt en heb nu eigenlijk vrij. Ik ben zojuist echter gebeld of ik alsjeblieft plek zou willen nemen achter de kassa omdat ze mensen te kort komen. Daar gaat mijn vrije tijd! ;c ik ben dus iets minder online, maar vast nog genoeg!


    everything, in time

    Ik zag overigens wat gedoe op de site met de avatars en hun KB. Hoeveel KB mag je avatar zijn? Want de gene die ik hoogstwaarschijnlijk wil nemen is 52, 9 KB en ik wil hem echt niet kleiner hebben dan dat hij nu al is. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Wollywell schreef:
    Ik zag overigens wat gedoe op de site met de avatars en hun KB. Hoeveel KB mag je avatar zijn? Want de gene die ik hoogstwaarschijnlijk wil nemen is 52, 9 KB en ik wil hem echt niet kleiner hebben dan dat hij nu al is. (krul)


    Hij mag 12 KB zijn. Als je deze site gebruikt, kun je onderin invullen hoeveel KB het mag zijn.
    Hij maakt de foto zelf dan nog zo groot mogelijk en geloof me, dat is genoeg. ^^


    everything, in time

    Ik heb me geregistreerd. (krul)
    Ik heb me al voorgesteld en mijn personage is geplaatst.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 18:16 ]


    Chaos is a ladder.

    Wollywell schreef:
    Ik heb me geregistreerd. (krul)
    Ik heb me al voorgesteld en mijn personage is geplaatst.


    Yeah, het staat erbij, dankjewel!
    In het topic op het forum moet ik het nog aanpassen, maar dat is wat lastiger via mijn mobiel. ;p


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Yeah, het staat erbij, dankjewel!
    In het topic op het forum moet ik het nog aanpassen, maar dat is wat lastiger via mijn mobiel. ;p

    Oké. (:


    Chaos is a ladder.