• Alleen niet op Quizlet, maar hier. (Ik heb braaf de regeltjes goed doorgelezen en dit is niet verboden omdat het geen officiële site is. (nerd))
    Ik weet dat veel mensen genoeg hebben van RPG's en daarom heb ik er een apart forum voor gemaakt. Toch wil ik Q'ers wel een kans geven om er ook bij te komen. Zie je, ik denk vanaf twee kanten aan jullie!(flower)


    Moet ik Game of Thrones kennen om mee te doen?
    Nee. Het is natuurlijk wel een groot voordeel, maar niet verplicht. Er zijn vast genoeg mensen die je willen helpen. (Wel, tot nu toe vier mensen, maar toch!)
    Mag/Kan iedereen meedoen?
    Technisch gezien wel. Maar ik wil het niveau wel hoog houden. Dat houdt in: geen one-liners, of eigenlijk korte posts in het algemeen. We schrijven allemaal in het Nederlands. Ik prefereer ik-vorm, tegenwoordige tijd, maar dat is niet verplicht. Als je gewend bent om in een andere vorm te schrijven, ga ik je echt niet dwingen. RPG-ervaring is handig, alsjeblieft, ik wil korte posts echt heel graag voorkomen.
    Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
    Jazeker! Het is een "all-play-forum" (ik weet niet hoe ik het moet noemen). Dat houdt in dat je zoveel mogelijk in je rol moet blijven, behalve in het off-topic gedeelte, daar natuurlijk niet. Het off-topic is ook weer in andere onderwerpen onderverdeeld. Daarnaast is het de bedoeling dat je gebruikersnaam, die tevens ook spaties kan bevatten, de naam is van je personage. Hierdoor kun je maar één personage per persoon, maar het is toegestaan om meerdere accounts aan te maken voor meerdere personages. Je kunt ook altijd nog even de regels doorlezen.

    Als het forum een beetje aanslaat, zal ik ook op zoek gaan naar mods om het overzichtelijk te houden. Thank you for your time!


    Mensen die wel meedoen:
    Samantha - Hashirama
    Chanou - Requille
    De vriend van bovenstaande ;p
    Sebastian - ?
    Maia - Morticia
    Nynke - Fauxlivia
    Annick - PUKKELxDING
    Erieka - Pom
    Laura - Huoriel
    Kim - Wollywell
    Marleen - Anguish (doh)

    Aangemeld + rol ingevuld.
    Wel aangemeld, maar rol nog niet ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juli 2013 - 23:20 ]


    everything, in time

    Het is onwaarschijnlijk dat ik vandaag online kom, omdat ik zo weg ga naar mijn zusje. En als ik wel online kom, is dat alleen om dingen te checken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik krijg mijn profielpic niet goed op die website -_-

    NVM ^^

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 20:06 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moest onverwacht naar het ziekenhuis en dat duurt hier (is dat alleen hier of overal?) ontzettend lang dus vandaar dat ik niet online kon komen. Ik bedenk me net dat ik vrijdag van 10 tot 6 moet werken en zaterdag ga ik op vakantie. Dinsdag 6 augustus kom ik pas terug.. Houden mensen dat nog vol? Anders mogen jullie ook wel beginnen zonder mij, haha. (:


    everything, in time

    Ik kan wel zo lang wachten denk ik, geeft me genoeg tijd om mn characters aan te passen als ik dat wil en om nog een derde te bedenken. c: Bovendien moet ik mn vriend nog helpen met typen, aangezien 'ie zelf moeite heeft met inspiratie en hij werkt nu sinds deze week fulltime. Dus we hebben daar nog geen tijd voor gehad. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    no problem! Beteschap, dat lijkt me fucked up ;o enjoy your holiday


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik maak mezelf even groen hoor :3


    Life is hard and then we die

    Herhaling van mijn vraag, die blijkbaar over het hoofd is gezien, op welk punt van het originele verhaal beginnen we? Want de 'normale' aspecten van het verhaal spelen natuurlijk ook mee.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ik ga even zowel dit topic als het rollentopic op de site bijwerken en dan kunnen we wat mij betreft vandaag nog beginnen?

    Ik dacht eraan om te beginnen op het punt dat King Robbert gestorven is en de strijd om de troon dus echt begint óf dat het nieuws dat er weer draken zijn net rond is gegaan. Dan zouden we dus al iets verder in de strijd zitten, maar andere suggesties zijn ook welkom. (:


    everything, in time

    OOPS. Laat ik mijn rol dan nog even schrijven :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wie van jullie is Struve Wood? ;o


    everything, in time

    Als het aan mij ligt kunnen we beginnen. :'D
    En ik heb geen idee wie Struve Woods is, misschien een random persoon die het rpg had gevonden? Zo iemand was er namelijk, ik weet alleen niet meer wie dat was.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nou dat is wel vervelend, want nu kan ik niet vragen of hij/zij z.s.m zijn/haar rol invult. D:


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Nou dat is wel vervelend, want nu kan ik niet vragen of hij/zij z.s.m zijn/haar rol invult. D:

    Stuur een PB naar degene op de site? :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Stuur een PB naar degene op de site? :3


    Oh doh, wat moet ik toch zonder jou.. D:


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Oh doh, wat moet ik toch zonder jou.. D:

    Tja... That's the question. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.