• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Sorry het komt gewoon nog niet helemaal bij me binnen.. Ik ben het niet gewent' ik schud mijn hoofd 'Ik had moeten begrijpen dat jij het niet helemaal snapt omdat het ook zo snel ging' zucht ik. 'Ik hoop dat je het wat snapt maar het is wat lastig voor me' Ik knik. 'Misschien lljikt het niet zo maar als ze je mogen zullen ze je ontvangen als klein broertje en als hun zoon' glimlach ik zwak en nestel me tegen hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik kruip tegen hem aan. 'Hoe zou dat zijn?' zeg ik zacht. Ondertussen zit ik al hele plannen te maken hoe ik zijn ouders zal laten gelofen dat ik aardig ben. Welke kleding zal ik aandoen? Wat zou voor hun beter zijn? Moet ik research doen? Ugh.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOran

    'Hoe zou dat zijn?' hij zit even weg in zijn gedachtes en verward kijk ik hem aan. 'bedoel je dat je dan als het ware een familie hebt?' vraag ik zachtjes. 'zal ik je een foto laten zien?' Ik pak mijn mobiel en zoek een foto op. 'Kijk dit is mijn moeder, Maura, mijn vader Bobby en mijn twee jaar oudere broer Greg' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik kijk naar de foto en er verschijnt een klein glimlachje. 'Jullie zien er zo gelukkig uit' zeg ik. Het zou me echt vet lijken om daar een deel van uit te maken. Mensen die je bloedverwanten zijn, ookal zal dat bij mij niet gebeuren, maar in ieder geval om je geven. Waar je latijd terecht komt, waar je bent opgegroeit. 'Het lijk me echt cool' zeg ik eerlijk. Ik trek me weer dicht tegen Niall aan. Een familie. Ja dat lijkt me wel wat.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall hORAN

    'Jullie zien er zo gelukkig uit' zegt hij en ik zie dat hij een beetje jaloers is. 'Het lijk me echt cool' zeg thij en ik glimlach. Ik voel me weer wat tegen hem aan en glimlach.
    Ik wist dat mama hem helemaal geweldig zou vinden en papa ook wel. 'zullen we vanavond skypen met ze???' stel ik voor

    [miss kunnen we doen dat niall ofzo jarig is straks en dat zijn ouders en broer komen??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry quote?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( Ik dacht dat we in de auto zaten? En aan het rijden waren wtf hahaahaha.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ja maa rik heb even gedaan dat ze een pauze hadden nu rijden ze weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [ja maa rik heb even gedaan dat ze een pauze hadden nu rijden ze weer
    Okeeee :D dan kom ik zo even met een Emma stukje ff me gitaar weg legge.
    AH! Eeen MUG ik ben daar zo bang voor ehh!x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    MYxLoubear schreef:
    (Sorry, nyn moet hier soms op)
    Harry:

    Ik til mezelf op met mijn armen en ga naast haar zitten. Ik sla voorzichtig een arm om haar heen, hopelijk is ze niet te erg van streek waardoor mijn arm niet erg helpt. 'Het komt allemaal goed Rhine. We zitten hier veilig en die storm waait wel weg' fluister ik in haar oor. Hopelijk. Ik ben niet helemaal zeker, maar dat mag ik niet laten merken. We-we komen hier wel uit. Met onzekere oogjes kijk ik haar aan.

    {Ik deed er een bij toen... }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    After > Go

    Rhine

    Hij slaat zijn arm om me heen, wat me enigzins kalmeert. Net als zijn woorden. Ik verstop mijn gezicht in zijn krulletjes, en onverwacht snik ik.

    Sorry, kort.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma :
    ik rij op me gemakje richting de stad, ik grijp opeens naar me hoofd waarna ik allemaal sterretjes begin te zien. 'Jongens ik zet even de auto aan de kant. " zeg ik terwel ik mezelf wit voel wegtrekken...wtf is er met me? 'jongens ik voel me niet zo goed..." zeg ik beroerd. Als ik eenmaal tot stilstand ben gekomen met me auto en de sleutel er uit gehaalt heb grijp ik met me andere hand naar me hoofd. En leg me hoofd even op de nekleuning. Wat moet ik nu? Het voelt als opkomende migrene. Ik span me buik aan en nies. ' Awh' en ik grijp naar me buik. ' Jongens, ik weet niet of ik nu nog kan rijden.. Het spijt me maar ik voel me echt ziek.' Zeg ik en opeens begin ik zomaar te huilen, niet hard ofzo maar gewoon tranen die lopen. Ik nies nog een keer, damn ik nies als een hamster. ' Vinden jullie het heel erg?' Vraag ik verlegen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 21:38 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Tevreden zit ik tegen Liam aan met een grijns op mijn gezicht. " Jongens ik zet even de auto aan de kant" zegt Emma en ik knik, dan konden we eten halen!." Jongens ik voel me niet zo goed., " ik klim overeind en zie in de spiegel dat ze spierwit wegtrekt. Ze niest een oaar keer en roept af en toe ahw." Jongens ik weet niet of ik nu nog kan rijden. Sorry maar ik voel me echt ziek" medelevend kijk ik haar aan. Uit het niets begint ze hard te huilen. Ik begin in paniek te raken, er is blijkbaar iets aan de hand en ik weet niet wat. " Em zijn de deuren open? " vraag ikmet angst in mijn stem. Als ze nu nee zegt zou ik een claustrofobische aanval krijgen dat wist ik zeker." Vinden jullie het erg?" Ik begin te panikeren. " Doe die deuren open nu!" Roep ik hard en mijn lichaam begint te trillen. Tot mijnopluchtig doet volgens mij Liam de deuropen en trillend haast ik me eruit. Ik plof op de grond en doe mijn joofd tussen mijn knieen en denk aan mijn ademhaling. Normaal hadik erin de auto nooit laat van. Na een paar inuten gaat het al weer en loop ik naar Emma. " sorry claustrofobie, kom ik geef je wat water" ik help haar mee en geef haar een flesje. Nu pas drong het doorw dat mijn been niet veel pijn deed terwijl ik geen krukken gebruikt had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik neem dankbaar het flesje water van Niall aan, na het grijpen in het rond had ik hem namelijk eindelijk kunnen pakken door de sterretjes zie ik namelijk niks. ' Dankje voor het water, en sorrie voor je claustrofobie dat wist ik niet' zeg ik rustig en ik probeer een lachje op me gezicht te brengen. Als ik wil bukken verlies ik me evenwicht even en val tegen niall aan ' sorrie ' zeg ik wat akward. En staar een tijd voor me uit en heb eindelijk weer zicht. ' Gelukkig ik kan weer zien.' En grijp vervolgens naar me bonsende hoofd.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    NiAll

    Dankje voor het water, en sorrie voor je claustrofobie dat wist ik niet' zegt ze verontschuldigend en drinkt van het flesje. " normaal gaat het wel in de auto maar als er dan iets gebeurd waarvan ik niet weet wat er is dan raakik nogal snel in paniek" ik grinnik zachtjes. Ze valt bijna omver en uit het niets krijg ik een hele hoestbui. Na de hoestbui begint mijn hoofd pijnlijk te bonken. 'ik voel me pok niet goed:fluister ik zacht

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 8:20 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan