• Tien meiden, die hun acteeropleiding bijna hebben afgerond, worden uitgekozen en krijgen een grote kans, wat dan voor hun ook meteen hun laatste opdracht zal zijn om te slagen. Ze komen hiermee ook op tv. Samen met vijf jongens zullen ze dertig dagen lang in een groot appartement verblijven. De meisjes krijgen allemaal een rol voorgeschreven. Ze krijgen een andere naam, een totaal andere, onherkenbare look en een heel ander karakter. De hele maand lang mogen ze niet uit hun rol vallen, doen ze dat wel, dan liggen ze eruit. De meisjes weten alleen niet, dat de jongens waar ze mee verblijven, niet zomaar jongens zijn. Het zijn de jongens van de boyband One Direction. Zodra ze hier achter komen, beseffen ze zich maar al te goed dat het voor sommige alleen nog maar moeilijker wordt. Misschien zijn ze fan, misschien juist haters. Maar misschien kennen ze de boyband wel helemaal niet. De jongens van One Direction hebben geen geheime identiteit, aan hun de taak ervoor te zorgen dat ze uit hun rol vallen. Zij krijgen van elk meisje een beschrijving met de echte naam, een beschrijving van haar uiterlijk (geen foto, dat zou te makkelijk zijn) en een beschrijving van haar karakter. Ze weten echter niet welke echte beschrijving bij welk acterende meisje hoort. De meisjes die aan het eind van de maand nog steeds niet uit hun rol gevallen zijn en niet geraden zijn door de jongens, hoeven verder geen opdrachten meer voor hun opleiding te doen en zijn meteen geslaagd.
    Na afloop van elke (dagelijkse) uitzending, krijgen de kijkers thuis de kans om te stemmen op het meisje wat zij het beste vinden. Steeds na drie dagen worden de stemmen geteld en moeten de leden van One direction tenminste van een meisje de echte identiteit raden. Het meisje dat de minste stemmen heeft, moet een ding verklappen over haar echte identiteit. Dit mag met van alles te maken hebben: hun uiterlijk, hun karakter, noem maar op.
    De meisjes krijgen de meest vreemde types als rol. Alles wordt uit de kast gehaald. Wie zullen er uit hun rol vallen en wie niet?


    Rollen:

    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || xAlways
    - Liam James Payne || Maberu
    - Niall James Horan || Ramsays
    - Harry Edward Styles || Cannibal
    - Zayn Javadd Malik || Faisean


    De meiden:
    - Nyrah Jessy Sadler || Mouek
    - Blue Mikelle Lynn || Maberu
    - Danelea Caitlin Daly || Beanies
    - Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider
    - Jade Alex Prime || HurtedHeart
    - Gereserveerd door Go
    - Melanie Jessica Jones || Depay
    - Fio Violet O'Connor || ApexPredator
    - Gyona Ifie Drashe || Faisean
    - Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard


    *De namen van de meisjes zijn de namen van hun rollen, zodat de jongens niet weten hoe ze echt heten, tenzij ze voor het raden terug gaan kijken in het rollentopic, alleen dat zou wel minder leuk zijn.

    Reservelijst rollen meisjes:
    - Go
    - Pompeji


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Bij twee weken lang niet posten zonder het gemeld te hebben, lig je er zonder sorry uit.
    - Maximaal twee personages per persoon. Deze moeten wel verschillend zijn, dus een jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages en geen powerplay.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maak nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag, maar houdt het netjes.
    - Probeer er geen sneltrein van te maken.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    Het begin:
    Het is ochtend. De meisjes hebben allerlei spullen, zoals kleding en andere attributen voor hun rol, thuisgestuurd gekregen en komen nu als hun rol aan bij het appartement. Daar staat een groot prikbord met allerlei informatie over het programma en de kamerindelingen, waarna de meisjes erachter komen dat One Direction er ook bij zal zijn. Ze pakken hun spullen uit en kunnen daarna de anderen, of de rol van de anderen, gaan leren kennen.


    De kamerindeling:

    Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard
    Jade Alex Prime || HurtedHeart
    Louis William Tomlinson || xAlways

    Melanie Jessica Jones || Depay
    Gereserveerd door Go
    Niall James Horan || Ramsays

    Liam James Payne || Paynez
    Fio Violet O'Connor || ApexPredator
    Nyrah Jessy Sadler || Licorne

    Gyona Ifie Drashe || Cairde
    Harry Edward Styles || Cannibal
    Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider

    Danelea Caitlin Daly || WhiteToms
    Zayn Javadd Malik || Cairde
    Blue Mikelle Lynn || Paynez

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 0:25 ]


    "Family don’t end in blood”

    Blue Mikelle Lynn.

    De hoge hakken tikken op de grond als ik het appartement binnen ga. Een hand haal ik ongeïnterreseerd door mijn donkere haar. Wat nu nog donkerder is dan ik gewend ben en ook korter. De kleurlenzen zullen ook even wennen zijn. En dan de hakken. Awesome, hoor het sarcasme. En dan nog niet over het karakter dat ik me moet gaan voordoen te spreken. Het accent zal nog geen probleem zijn, mijn echte accent is een Spaans-Italiaanse mengeling, knip het Italiaans weg en je hebt een Spaans accent. Daarbij verschilt het niet zo veel van elkaar. Mijn kleren bestaan uit een leren jasje, shirt en broek. Ook al zo toepasselijk.
    Dan ga ik naar de kamer. Waar ik naar binnen ga om de koffers op het bed te pleuren.

    [Sorry Dempsey, omdat Melanie op haar kamer is leek het me niet zo handig om Blue naar haar toe te sturen.]


    Reality's overrated.

    Zayn Javadd Malik

    Ik keek even in mijn auto spiegel. Ik had al snel door dat me haar niet echt perfect zat. Het moest natuurlijk wel perfect zitten aangezien ik met 10 meiden in een huis zat. Toen ik uiteindenlijk de kam had gevonden en door mijn haar had gehaald liep ik naar de deur van het huis. Ik stopte even voor de deur om mijn zonnebril op mijn hoofd te doen inplaats van op mijn neus. Ik had de sleutel al gepakt maar al snel werd het mij duidelijk dat de deur al open was op een kier. Ik duwde de deur hardhandig open. Iets te hard want de deur vloog met een klap tegen de muur aan. ''Sorry'' mompelde ik. Ik liep met grote stappen naar het prikbord waarde meeste meisjes omheen stonden. Blue en Danelea. Zo te zien moest ik het appartement delen met 2 meiden. Ik nam de 2 namen goed in me op en besloot toen naar mijn appartement te lopen. Deze keer hield ik de deur vast toen ik hem open wou doen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nyrah Jessy Sadler.
    Ik hees mijn sporttas wat verder over mijn schouder en verstrakte de greep om het skateboard. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik hier skateboardend naartoe kwam, maar ik tot vandaag nog nooit op zo'n ding gestaan. Niks voor mij, ik belde liever een taxi. Of nog beter; ik vroeg mijn vader een limousine te huren. Later, als ik een ster ben, zou ik toch ook continue in een limousine rijden, dus waarom zou ik daar niet alvast aan wennen?
    Maar goed, ik moest dus skateboardend hierheen komen, wat hem niet ging worden. Ik had het geprobeerd, maar was al gevallen voordat ik mijn straat uit was. Dus toen was ik maar gaan lopen met het skateboard onder mijn arm. Ik was bang dat mensen zouden zien hoe erg ik aan het klungelen was, en dan lag ik er meteen al uit. Gelukkig zitten we voorlopig alleen in het appartement, en hoef ik hierdoor niet door de mand te vallen.
    Ik liep het appartement binnen. Vanaf nu zou ik doorgaan voor Nyrah Jessy Sadler, een stoere skatemeisje.
    Ik zag een paar meisjes staan bij het prikbord, waar zo te zien de kamerindeling hing.
    'Ik wil het ook graag zien,' snauwde ik en beukte met mijn schouder een blond meisje hard aan de kant. Mijn personage was best wel een bitch. Zelf was ik ook niet op mijn mondje gevallen en had ik een redelijk scherpe tong, maar voor mijn rol zou ik het eens extra overdrijven.
    Ik liet mijn blik over de lijst gaan en mijn hart maakte een sprongetje. We zitten hier gewoon met de enige echte One Direction! Ik moest hard mijn best doen niet te gaan fangirlen. Ik deelde een kamer met Liam Payne en een of ander Fio O'Connor.


    "Family don’t end in blood”

    Jade Alex Prime
    Ik stap uit de auto. Ik pak mijn knalroze koffer. Die koffer gewoon nee. Ik haatte roze, maar mijn personage was een meisje meisje tot tegenstelling tot mijzelf. Plus ze kon soms bitchy zijn. Overal leek ze leuk om te spelen, maar zou ik daar nog steeds hetzelfde over denken over 30 dagen. Ik tik met mijn naaldhakken. Ja mijn NAALDHAKKEN op het stenen pad. Klik klik klik. Het was niet om aan te horen. Ik was een tur geworden zoals die tutjes op school. Het zomerjurkje met bloemetjes en een bijpassende bruine riem zat over me heen. Ik voelde me zo onzeker. Vooral over mijn benen. Nee mijn benen waren goed. Open die deur. Ik klik weer verder met die palen aan mijn voeten. Gelukkig zwik ik er niet doorheen. Ik heb een week op zo een loopband gelopen met die rotdingen. Zelfs even gerent ermee. Geloof me het is geen aanrader. Ik kijk op de lijst. Evanlynn en Louis. Nou louis leek me nog de minst slechte van de vier. Nee ik ben geen fan ik vind ze niet leuk al die wijven op mijn school praten over ze en ik word helemaal gek ervan. Ik sjouw mijn koffer omhoog. Bedankt niemand voor het helpen. Kuch kuch. Ik zucht en open de deur en zie nog niemand. Omdat er nog niemand is kies ik voor wat ik vind het beste bed. Normaal zou ik dat niet doen, maar nu moet ik wat zelfzuchtiger zijn. Meisjes achtig en een beetje een bitch.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Somebody here? Ik heb zin om weer hiervoor te reageren.]


    "Family don’t end in blood”

    Rider schreef:
    (...)

    Alice "Liz" Angelique McCallister

    'Dat ben ik,' zei een meisje dat van spaanse afkomst leek te zijn. Haar accent was in ieder geval Spaans, dus ging ik daar maar vanuit. Hoewel ze natuurlijk in heel veel landen Spaans praatten, dus het was niet bepaald slim om daar vanuit te gaan, maar in mijzelf kon ik nog niet bepaald slimme dingen bedenken en ratelen. Dat kon ik nu niet meer hardop doen, want dat was ook al niets voor Alice.
    Opeens trok het meisje, Gyona dus, mij in een knuffel. Oké, wat zou iemand met smetvrees doen? Mijn nu bruingroene ogen werden groot en ik hield mijn handen en armen zoveel mogelijk bij haar vandaan. Daarbij verliet ook een heel klein hoog gilletje mijn mond. Duidelijk genoeg toch? 'Gyona als je het nog niet gemerkt had,' grinnikte ze vervolgens en ik herstelde mij. Snel klopte ik mijn kleren af, viste handontsmetter uit mijn handtas en maakte mijn handen even vlug schoon. Daarna haalde ik nog een paar keer diep adem en opende mijn mond.
    'Wiel je dat nooit meer doen!' zei ik haar gepikeerd. 'Weet je wel hoeveel bacteriën je zo over kan brengen?' Zelfs in mijn lichte uitbarsting, hield ik mijn accent goed vast. Vanavond mocht ik mijzelf wel een schouderklopje geven.
    'Iek ben dus Alice, trouwens,' zei ik op een weer wat kalmere toon. 'Maar aangezien we hier wel langer zullen zieten, mag je Liz zeggen.'


    Gyona Ifie Drashe

    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan. Als ik Gyona niet was ik weggelopen. Maar niet alles wat je wil word waarheid. ''Heb je smetvrees ofzo tutje?'' ik keek haar vragend aan. Waarschijnlijk had ze me niet eens gehoord omdat ze te druk bezig was met haar handen te ontsmetten. Ik zette mijn hand op haar hoofd. ''Ben je ziek ofzo''. Ik boog me even voorover ''Je Frans accent komt niet echt overtuigend over'' ik knipoogde naar haar en pakte toen mijn koffers. ''Dag Liz''. Met piepende wielendjes liep ik naar de trap maar stopte vlak voor de trap. Hadden die mensen niet een appartement kunnen regelen met een lift? Zuchtend ging ik op mijn kofferst zitten. Dan maar wachten tot een sterke macho jongen voorbij zou komen om me te helpen. Helaas was de eerste macho man net voor mij de trap opgegaan en had ik hem niet kunnen roepen. Niet dat ik ze naam wist.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alice "Liz" Angelique McCallister

    'Heb je smetvrees ofzo tutje?' vroeg ze, terwijl ik bezig was met de "enge bacteriën" van mijn handen af te schrobben. In mijn hoofd lachte ik mij nu rot, hoewel dat van de buitenkant niet te zien was. Smetvrees en tutje, niet echt dingen die je meteen aan mij zou koppelen. Hoewel ik wist dat ik niet snel vrienden zou gaan maken als Alice, was het wel vermakelijk om haar te spelen. 'Ben je ziek of zo?' klonk het en ik schrok van de hand op mijn hoofd. Snel deinsde ik achteruit en keek haar woedend aan. 'Je Frans accent komt niet echt overtuigend over.' Nu vlogen mijn wenkbrauwen omhoog. Dit was een persoonlijke aanval, het had niks te maken met de rollen die we speelden. Ze probeerde mij nu gewoon onzeker te maken, door te bluffen. Ze had geen idee of ik wel of niet echt Frans was. Ik was immers vaak genoeg in Frankrijk op vakantie geweest en dan oefende ik altijd met een Franse jongen, de zoon van de eigenaar van de camping waar we altijd heen gingen, een Frans accent, terwijl hij mijn Britse accent na probeerde te doen. Op een gegeven moment klonk het net echt. Geen reden om onzeker te worden dus.
    'Oh, de persoonlijke aanval, stoer hoor. Je weet nieks van mij, dus ook niet wat iek speel en wat iek niet speel,' zei ik haar dus simpelweg terug, waarna ik mijn voorhoofd vlug begon schoon te boenen en mijn koffer pakte. 'Salut Gyona.' In tegenstelling tot haar tilde ik mijn koffer op en liep de trap op, richting de juiste kamer. Mijn personage was dan misschien arrogant en gewend haar zin te krijgen, maar ze werkte wel hard en dus kon ik gelukkig gewoon zelf naarboven gaan.

    (Again, someone for Liz? :') )

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 22:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Kan ik Melanie ergens naartoe sturen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Kan ik Melanie ergens naartoe sturen?]


    (Ik heb Liz? Maar ik ga wel niet al te laat naar bed, want ik heb morgen weer vroeg rijles, dus het kan heel goed dat ik binnen een half uurtje weg ben c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Nyrah Jessy Sadler.
    Ik loop naar de trap toe en duw hierbij iedereen die in mijn weg staan gewoon ordinair aan de kant. Ik ga straks eindelijk One Direction voor het eerst ontmoeten, loop ik er zo bij. Zonder make-up, kleding die ik zelf nooit zo dragen, en over mijn kapsel zal ik maar niets zeggen. Bovendien houdt mijn personage niet van One Direction, dus dan mag ik niet fangirlen, niet eens een klein beetje.
    Boven aan de trap zag ik twee meisjes; eentje op de gang voor haar kamerdeur, eentje die waarschijnlijk ook pas net boven was.
    'Hee, een ginger!' riep ik luid, wat ging over het meisje met rood haar die nog vlakbij de trap stond. Ik liep naar haar toe en keek haar uitdagend aan. Ik pakte een pluk haar beet en trok er aan. 'Ik vind het er niet uit zien. Als je rood haar wilt, verf het dan fel rood, daar is tenminste nog iets stoers aan. Dit ziet er vreselijk tuttig uit, evenals je kleren. Veel te netjes,' zei ik met een gemaakte glimlach en maakte even een afkeurend geluidje. De echte ik had haar kleding leuk gevonden. Mijn personage niet.
    'Nou, de mazzel,' voegde ik er aan toe waarna ik naar het andere meisje toeliep. Het meisje had een leren jasje aan met een broek met scheuren en hoge hakken. 'Hee, jij daar!' Ik liep naar haar toe en stond voor haar stil. 'Nice, die broek,' zei ik, niet wetend wat ik anders moest zeggen.


    "Family don’t end in blood”

    Alice "Liz" Angelique McCallister

    Ik was gelukkig zonder te gaan zweten boven gekomen, anders had ik mij helemaal moeten douchen en andere kleding aan moeten trekken. De koffer had ik even neergezet, terwijl ik om mij heen keek, op zoek naar de goede kamer, terwijl ik mijn haren even goed deed en mijn keren voor de tweede keer in korte tijd afklopte. Precies op dat moment, hoorde ik een luide stem achter mij. Volgens mij trok Alice gemene opmerkingen aan. Ik was blij dat ik in het echte leven Kate was.
    'Hee, een ginger!' Ik draaide mij om naar een meisje, met geblondeerde haren. Jammer genoeg kon ik niet op tijd wegduiken en had ze mijn haren al vast en trok eraan. Een verontwaardigde "Au" verliet mijn lippen, voor het meisje doorpraatte. 'Ik vind het er niet uit zien. Als je rood haar wilt, verf het dan fel rood, daar is tenminste nog iets stoers aan. Dit ziet er vreselijk tuttig uit, evenals je kleren. Veel te netjes.' Jup, Alice trok duidelijk gemene opmerkingen aan. Dit was het bewijs. Twee mensen in nog niet eens vijf minuten die haar afkraakten. Ik had echt geluk dat ik geen faalangst had, of snel op mijn teentjes getrapt was. Anders was ik waarschijnlijk allang al huilend weggerend of had mij onder een bed verstopt.
    'Miesskien, maar liever dat, dan die uitgroei van jou. Bovendien is blond duideliek niet jouw kleur,' zei ik haar schouderophalend met mijn Franse accent. Ik pakte mijn koffer en liep door naar mijn kamer, aangezien ze alweer een ander persoon had gevonden om mee te praten. Bovendien moest ik mijn gedeelte van de kamer nog helemaal ontsmetten. Jippie, daar had ik nu al zin in.

    (Iemand voor Liz, die haar niet afkraakt en vervolgens verder loopt, zodat er ook daadwerkelijk een gesprek mee aan is te knopen? :p)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 21:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [grapje! Wist helemaal niet dat het al begonnen was. Dus mijn topics en reageer zo ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    Mijn vingers tikte mee op het stuur, met het ritme van de muziek dat hard door de kleine ruimte schalden. Ik draaide het stuur om en reed pakeerde mijn auto voor de garage. ik draaide de moter af en meteen stopte ook de muziek. De achteruitkijkspiegel draaide ik naar me toe, zodat ik mezelf kon zien en ik haalde mijn hand door mijn haar. Mijn krullen vielen zoals altijd perfect op hun plek en dat moest ook wel. ik griste mijn hoedje van de bijrijdersstoel en planten deze op mijn hoofd. mijn zonnebril schoof ik wat beter op mijn neus en ik stapten de auto uit. Mijn koffers waren al overgebracht, dus daar had ik geen last van. Ik gooide het portier dicht en drukte hem op slot, waarna ik op mijn gemakje naar het grote appartement liep, waar ik de komende dertig dagen zou doorbrengen, met te hopen tien aardige, bloedmooie meisje en mijn vier beste vrienden. De deur stond al open dus ik stapte naar binnen. Meteen viel me een groot prikboord op, maar ik had de neiging er gewoon langs te lopen.Tot ik een er een paar dames bij zag staan. 'Goedenmorge.' grijnsde ik breed, waardoor de dimpels in mijn wangen tevoorschijn kwamen. Mijn ogen gleden langs de namen op het prikbord. Ik moest een kamer delen met twee meisje. Dat kon nog eens gezellig worden.

    [Wie voor Harry?]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 23:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik heb Melanie voor Harry?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Gyona voor Harry. Dan kan hij helpen met de koffers. Ze zitten toch bij elkaar op de kamer)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,