• Tien meiden, die hun acteeropleiding bijna hebben afgerond, worden uitgekozen en krijgen een grote kans, wat dan voor hun ook meteen hun laatste opdracht zal zijn om te slagen. Ze komen hiermee ook op tv. Samen met vijf jongens zullen ze dertig dagen lang in een groot appartement verblijven. De meisjes krijgen allemaal een rol voorgeschreven. Ze krijgen een andere naam, een totaal andere, onherkenbare look en een heel ander karakter. De hele maand lang mogen ze niet uit hun rol vallen, doen ze dat wel, dan liggen ze eruit. De meisjes weten alleen niet, dat de jongens waar ze mee verblijven, niet zomaar jongens zijn. Het zijn de jongens van de boyband One Direction. Zodra ze hier achter komen, beseffen ze zich maar al te goed dat het voor sommige alleen nog maar moeilijker wordt. Misschien zijn ze fan, misschien juist haters. Maar misschien kennen ze de boyband wel helemaal niet. De jongens van One Direction hebben geen geheime identiteit, aan hun de taak ervoor te zorgen dat ze uit hun rol vallen. Zij krijgen van elk meisje een beschrijving met de echte naam, een beschrijving van haar uiterlijk (geen foto, dat zou te makkelijk zijn) en een beschrijving van haar karakter. Ze weten echter niet welke echte beschrijving bij welk acterende meisje hoort. De meisjes die aan het eind van de maand nog steeds niet uit hun rol gevallen zijn en niet geraden zijn door de jongens, hoeven verder geen opdrachten meer voor hun opleiding te doen en zijn meteen geslaagd.
    Na afloop van elke (dagelijkse) uitzending, krijgen de kijkers thuis de kans om te stemmen op het meisje wat zij het beste vinden. Steeds na drie dagen worden de stemmen geteld en moeten de leden van One direction tenminste van een meisje de echte identiteit raden. Het meisje dat de minste stemmen heeft, moet een ding verklappen over haar echte identiteit. Dit mag met van alles te maken hebben: hun uiterlijk, hun karakter, noem maar op.
    De meisjes krijgen de meest vreemde types als rol. Alles wordt uit de kast gehaald. Wie zullen er uit hun rol vallen en wie niet?


    Rollen:

    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || xAlways
    - Liam James Payne || Maberu
    - Niall James Horan || Ramsays
    - Harry Edward Styles || Cannibal
    - Zayn Javadd Malik || Faisean


    De meiden:
    - Nyrah Jessy Sadler || Mouek
    - Blue Mikelle Lynn || Maberu
    - Danelea Caitlin Daly || Beanies
    - Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider
    - Jade Alex Prime || HurtedHeart
    - Gereserveerd door Go
    - Melanie Jessica Jones || Depay
    - Fio Violet O'Connor || ApexPredator
    - Gyona Ifie Drashe || Faisean
    - Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard


    *De namen van de meisjes zijn de namen van hun rollen, zodat de jongens niet weten hoe ze echt heten, tenzij ze voor het raden terug gaan kijken in het rollentopic, alleen dat zou wel minder leuk zijn.

    Reservelijst rollen meisjes:
    - Go
    - Pompeji


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Bij twee weken lang niet posten zonder het gemeld te hebben, lig je er zonder sorry uit.
    - Maximaal twee personages per persoon. Deze moeten wel verschillend zijn, dus een jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages en geen powerplay.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maak nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag, maar houdt het netjes.
    - Probeer er geen sneltrein van te maken.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    Het begin:
    Het is ochtend. De meisjes hebben allerlei spullen, zoals kleding en andere attributen voor hun rol, thuisgestuurd gekregen en komen nu als hun rol aan bij het appartement. Daar staat een groot prikbord met allerlei informatie over het programma en de kamerindelingen, waarna de meisjes erachter komen dat One Direction er ook bij zal zijn. Ze pakken hun spullen uit en kunnen daarna de anderen, of de rol van de anderen, gaan leren kennen.


    De kamerindeling:

    Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard
    Jade Alex Prime || HurtedHeart
    Louis William Tomlinson || xAlways

    Melanie Jessica Jones || Depay
    Gereserveerd door Go
    Niall James Horan || Ramsays

    Liam James Payne || Paynez
    Fio Violet O'Connor || ApexPredator
    Nyrah Jessy Sadler || Licorne

    Gyona Ifie Drashe || Cairde
    Harry Edward Styles || Cannibal
    Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider

    Danelea Caitlin Daly || WhiteToms
    Zayn Javadd Malik || Cairde
    Blue Mikelle Lynn || Paynez

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 0:25 ]


    "Family don’t end in blood”

    Rider schreef:
    Alice "Liz" Angelique McCallister

    Blijkbaar had Harry het ermee gehad en was hij overduidelijk niet tevreden te stellen. Nou ja, ik had mijn best gedaan en meer kon ik niet doen. Dan was het ook maar gewoon zijn probleem. Ik had een vleugel gevonden, dus ik kon mijzelf wel zoet houden de komende tijd. Alice had niemand nodig en ikzelf nu ook niet echt meer. En als iemand puur toevallig wel aardig zou doen tegen mij/Alice, dan was dat een leuke bijkomstigheid.
    Aangezien ik het stuk niet helemaal perfect gespeeld had en Alice perfectionistisch was, speelde ik het nog een keer, waardoor ik geen fouten meer maakte. Na de de laatste nood aan te hebben geslagen en stond op. Ik had dorst en Alice wilde snel de bacteriën van haar handen afwassen, dus was het een goed plan om de keuken te gaan zoeken. In een redelijk goed humeur liep ik het huis door, op zoek naar mijn bestemming. Toen ik de keuken in beeld kreeg, begon ik iets sneller te lopen, waardoor ik schrok, toen ik bijna tegen iemand aanliep die van buiten was. 'Désolé,' zei ik geschrokken en ik bekeek het meisje even. Het was Gyona. Lang leven mij, precies één van de personen die Alice al kende en niet mocht.



    Gyona Ifie Drashe

    Gefrustreerd haalde ik mijn hand door mijn haar en stond op. ''Aardige conversatie astublieft. Ik heb al genoeg ruzie's gehad in dit huis.'' Ik was totaal niet het meisje dat voor ruzie gemaakt was. Ik heb geprobeerd aardig te doen maar mensen snappen mijn woordkeuze niet helemaal heb ik begrepen. Harry deed alsof alles wat ik zei negatief was! Mijn blik ging weer naar Alice. ''Al leuke mensen ontmoet in dit huis'' met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan. Ik betwijfel of er überhaupt leuke mensen hier zijn waarbij niet alles wat je zegt in het verkeerde keelgat schiet. ''Wat betekent Desole eigenlijk'' Onhandig keek ik haar aan. Ik zei het verkeerd dat was zeker.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Excuses voor de late reactie)

    Alice "Liz" Angelique McCallister

    'Aardige conversatie astublieft. Ik heb al genoeg ruzie's gehad in dit huis.' Verbaasd keek ik naar Gyona en schudde even verward mijn hoofd. Oké, blijkbaar was ze dus het ruziemaken zat. Dat kon een goed teken zijn. Niet dat dat Alice veel uitmaakte, maar het gaf haar geen reden om onaardig te doen. 'Al leuke mensen ontmoet in dit huis?' vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen en ik schudde mijn hoofd.
    'Nou ja, jij valt dus blijkbaar wel mee, maar verder heb iek alleen een meisje ontmoet dat alleen maar alles kon afkraken en vervolgens ruzie kreeg met een ander meisje, en iek heb onze kamergenoot 'Arry ontmoet. Dat was keen succes,' vertelde ik haar met een zuur gezicht. 'Niet dat iek per se iemand nodiek heb, maar diet 'oeft nu ook weer niet voor mij.' Ik haalde onwillekeurig mijn schouders op en streek een rode pluk uit mijn gezicht.
    'Wat betekent Desole eigenlijk?' vroeg ze, waarbij ze "désolé" redelijk vreemd uitsprak. Mijn zure gezicht vormde zich om in een glimlach.
    '"Désolé",' begon ik met nadruk op de uitspraak, 'betekend gewoon sorry, pardon, en dat soort dingen. Aangezien iek je 'alf omver liep,' vertelde ik haar dus.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 12:34 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Excuses voor de late reactie)

    Alice "Liz" Angelique McCallister

    'Aardige conversatie astublieft. Ik heb al genoeg ruzie's gehad in dit huis.' Verbaasd keek ik naar Gyona en schudde even verward mijn hoofd. Oké, blijkbaar was ze dus het ruziemaken zat. Dat kon een goed teken zijn. Niet dat dat Alice veel uitmaakte, maar het gaf haar geen reden om onaardig te doen. 'Al leuke mensen ontmoet in dit huis?' vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen en ik schudde mijn hoofd.
    'Nou ja, jij valt dus blijkbaar wel mee, maar verder heb iek alleen een meisje ontmoet dat alleen maar alles kon afkraken en vervolgens ruzie kreeg met een ander meisje, en iek heb onze kamergenoot 'Arry ontmoet. Dat was keen succes,' vertelde ik haar met een zuur gezicht. 'Niet dat iek per se iemand nodiek heb, maar diet 'oeft nu ook weer niet voor mij.' Ik haalde onwillekeurig mijn schouders op en streek een rode pluk uit mijn gezicht.
    'Wat betekent Desole eigenlijk?' vroeg ze, waarbij ze "désolé" redelijk vreemd uitsprak. Mijn zure gezicht vormde zich om in een glimlach.
    '"Désolé",' begon ik met nadruk op de uitspraak, 'betekend gewoon sorry, pardon, en dat soort dingen. Aangezien iek je 'alf omver liep,' vertelde ik haar dus.


    Gyona Ifie Drashe

    Verbaasd keek ze me aan nadat ik mijn zin uitsprak. Moet ik het nog meer benadrukken? Ze schudde haar hoofd op het moment dat ik mijn vraag stelde. Ik snap het ook wel. Ik heb er al een stuk of 4 ontmoet en daar was er maar 1 van aardig. Blue zoals het meisje zich voorstelde. 'Nou ja, jij valt dus blijkbaar wel mee, maar verder heb iek alleen een meisje ontmoet dat alleen maar alles kon afkraken en vervolgens ruzie kreeg met een ander meisje, en iek heb onze kamergenoot 'Arry ontmoet. Dat was keen succes,' Terwijl ze het vertelde keek ze met een zuur gezicht. Ik knik begrijpend met mijn hoofd. Harry was nou ook niet weer de aardigste dus ik snap haar volledig. ''Ik heb ruzie met hem. Aangezien ik iets heb gezegd en hij het verkeerd opvatten'' opvallend draai ik met mijn ogen. 'Niet dat iek per se iemand nodiek heb, maar diet 'oeft nu ook weer niet voor mij.' Ik knik vrijwel meteen. ''Ík ben het helemaa met je eens'' glimlach ik. ''Bedankt voor de uitleg. Ik versta niet zoveel vreemde talen. Zelf ben ik spaans'' om met een Spaans accent te praten was niet echt moeilijk voor mij. Ik ben geboren en getogen daar. Ik kwam hier alleen mijn studie afronden. ''Wat wou je doen?''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik ben tot 10 augustus op vakantie. Geen wifi.]


    Reality's overrated.

    [Hello everybody, I'm baaacck.
    Licorne ---> Mouek
    Wat heb ik allemaal gemist en waar kan ik evt heen met Nyrah? (: ]


    "Family don’t end in blood”

    (Cairde --> Faisean (Mode in het iers)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,