• Tien meiden, die hun acteeropleiding bijna hebben afgerond, worden uitgekozen en krijgen een grote kans, wat dan voor hun ook meteen hun laatste opdracht zal zijn om te slagen. Ze komen hiermee ook op tv. Samen met vijf jongens zullen ze dertig dagen lang in een groot appartement verblijven. De meisjes krijgen allemaal een rol voorgeschreven. Ze krijgen een andere naam, een totaal andere, onherkenbare look en een heel ander karakter. De hele maand lang mogen ze niet uit hun rol vallen, doen ze dat wel, dan liggen ze eruit. De meisjes weten alleen niet, dat de jongens waar ze mee verblijven, niet zomaar jongens zijn. Het zijn de jongens van de boyband One Direction. Zodra ze hier achter komen, beseffen ze zich maar al te goed dat het voor sommige alleen nog maar moeilijker wordt. Misschien zijn ze fan, misschien juist haters. Maar misschien kennen ze de boyband wel helemaal niet. De jongens van One Direction hebben geen geheime identiteit, aan hun de taak ervoor te zorgen dat ze uit hun rol vallen. Zij krijgen van elk meisje een beschrijving met de echte naam, een beschrijving van haar uiterlijk (geen foto, dat zou te makkelijk zijn) en een beschrijving van haar karakter. Ze weten echter niet welke echte beschrijving bij welk acterende meisje hoort. De meisjes die aan het eind van de maand nog steeds niet uit hun rol gevallen zijn en niet geraden zijn door de jongens, hoeven verder geen opdrachten meer voor hun opleiding te doen en zijn meteen geslaagd.
    Na afloop van elke (dagelijkse) uitzending, krijgen de kijkers thuis de kans om te stemmen op het meisje wat zij het beste vinden. Steeds na drie dagen worden de stemmen geteld en moeten de leden van One direction tenminste van een meisje de echte identiteit raden. Het meisje dat de minste stemmen heeft, moet een ding verklappen over haar echte identiteit. Dit mag met van alles te maken hebben: hun uiterlijk, hun karakter, noem maar op.
    De meisjes krijgen de meest vreemde types als rol. Alles wordt uit de kast gehaald. Wie zullen er uit hun rol vallen en wie niet?


    Rollen:

    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || xAlways
    - Liam James Payne || Maberu
    - Niall James Horan || Ramsays
    - Harry Edward Styles || Cannibal
    - Zayn Javadd Malik || Faisean


    De meiden:
    - Nyrah Jessy Sadler || Mouek
    - Blue Mikelle Lynn || Maberu
    - Danelea Caitlin Daly || Beanies
    - Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider
    - Jade Alex Prime || HurtedHeart
    - Gereserveerd door Go
    - Melanie Jessica Jones || Depay
    - Fio Violet O'Connor || ApexPredator
    - Gyona Ifie Drashe || Faisean
    - Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard


    *De namen van de meisjes zijn de namen van hun rollen, zodat de jongens niet weten hoe ze echt heten, tenzij ze voor het raden terug gaan kijken in het rollentopic, alleen dat zou wel minder leuk zijn.

    Reservelijst rollen meisjes:
    - Go
    - Pompeji


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Bij twee weken lang niet posten zonder het gemeld te hebben, lig je er zonder sorry uit.
    - Maximaal twee personages per persoon. Deze moeten wel verschillend zijn, dus een jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages en geen powerplay.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maak nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag, maar houdt het netjes.
    - Probeer er geen sneltrein van te maken.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    Het begin:
    Het is ochtend. De meisjes hebben allerlei spullen, zoals kleding en andere attributen voor hun rol, thuisgestuurd gekregen en komen nu als hun rol aan bij het appartement. Daar staat een groot prikbord met allerlei informatie over het programma en de kamerindelingen, waarna de meisjes erachter komen dat One Direction er ook bij zal zijn. Ze pakken hun spullen uit en kunnen daarna de anderen, of de rol van de anderen, gaan leren kennen.


    De kamerindeling:

    Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard
    Jade Alex Prime || HurtedHeart
    Louis William Tomlinson || xAlways

    Melanie Jessica Jones || Depay
    Gereserveerd door Go
    Niall James Horan || Ramsays

    Liam James Payne || Paynez
    Fio Violet O'Connor || ApexPredator
    Nyrah Jessy Sadler || Licorne

    Gyona Ifie Drashe || Cairde
    Harry Edward Styles || Cannibal
    Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider

    Danelea Caitlin Daly || WhiteToms
    Zayn Javadd Malik || Cairde
    Blue Mikelle Lynn || Paynez

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 0:25 ]


    "Family don’t end in blood”

    Cannibal schreef:
    [iemand voor Harry. Hij zit me iets te lonly op zijn kamer.]
    (Zayn of Gyona?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Fio kan ook wel opzich]


    I can't define who I am.

    ( ik heb Danelea ook nog?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nyrah Jessy Sadler.
    'Natuurlijk lukt dat wel,' lacht Fio. 'En onze kamergenoot, Liam toch? Heb je hem al ontmoet?' vervolgt ze, en grijnst speels. 'Twee leuke meisjes op zijn kamer, hij zal vast het gevoel hebben dat hij in de hemel is beland!'
    Ze haalt haar hand even langs een lok van haar haren.
    Ik lachte maar mee en knikte, waarna ik me achterover op mijn bed liet vallen. Ik zuchtte even diep en trommelde verveeld met mijn vingers op de rand van het bed. Ik stond toen maar weer op, ook al lag ik er pas net. Bovendien kon ik mijn maag horen knorren.
    'Ik ga even kijken of er ergens wat te eten valt, ga je mee?' mompelde ik naar Fio en verliet toen onze kamer.


    "Family don’t end in blood”

    (en ik heb Alice :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Owja, ik ging nog iets laten gebeuren trouwens, helemaal vergeten ;o. Ff iets bedenken.]


    "Family don’t end in blood”

    WhiteToms schreef:
    ( ik heb Danelea ook nog?)
    (Danelea voor Zayn?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)(Danelea voor Zayn?)


    ( Is goed )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    ik rolde met mijn ogen en gooide mijn mobiel aan de kant. Die persoon wist totaal niet waar ze het over had. Waar bemoeide ze zich ubberhaupt mee. Als ik echt een keuze had gehad, had ik nu lekker op mijn eigen bank gezeten, thuis, naar een of andere slechte horror film gekeken met mijn vrienden. Ik hield er niet van om niet te weten met wie ik te maken had. ik had een hekel aan neppe mensen. want dat waren ze. ik drukten mijn muziek uit en stond moeizaam op van het bed. uit mijn kast trok ik een korte broek, waardoor de helft op de grond viel, maar ik maakte geen aanstalten om het op te ruimen. ik ruilde mijn skinny voor de korte broek en mijn shirt voor een simpele, lichte mintgroene, singlet. ik trok mijn mobiel uit de oplader en plugde mijn oortjes erin. met mijn zonnebril op mijn neus, verliet ik de kamer en snelde ik de trap af. eerst ging ik opzoek naar de Kuiken, zodat ik daar een flesje water mee kon pakken en belande daarna al snel in de tuin. Hier had ik tenminste rust aan mijn hoofd. ik trok mijn shirt uit en legde hem over een ligstoel heen, voordat ik er zelf in ging liggen. ik planten mijn oortjes, diep ik mijn oren en drukten op play. Passenger, galmde meteen door mijn hoofd en genietend sloot ik mijn ogen, terwijl ik automatisch begon mee te zingen.

    [Iedereen is welkom, die zich geroepen voelt om Harry lastig te vallen :3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gyona Ifie Drashe

    Uitgeput liep ik naar beneden. Dit was met 1 woord uittedrukken rampzalig. Ik verveelde me hier terpletter en iedereen leek zo arrogant. Konden ze niet een paar gezellige mensen ertussen zetten? Gelukkig had ik een van die rollen. Ookal kon ik nog best een bitch zijn in deze rol als je erom vroeg. Nieuwsgierig rende ik naar de koelkast. Gelukkig waren die spelmakers niet zo erg dat ze ook nog kozen welk drinken je wel/niet mag. Toen ik de cola had gevonden liep ik vrolijk naar de tuin en liet me moe op een stoel zakken naast de jongen die me had geholpen met mijn koffers. ''Ik had echt niet moeten huppelen'' mompelde ik tegen me zelf toen ik zag dat op mijn hoofd zweetdruppeltjes begonnen te vormen. Ik genoot even van de zang van de jongen. Wat kan hij mooi zingen. Het was een lied van Passanger. Geweldige zanger. Ik begon ook zachtjes mee te zingen. Ik wist niet welk lied van hem.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Danelea Caitlin Daly
    Ik haalde een hand door mijn geblondeerde haar terwijl een zachte zucht mijn mond verliet. Tot nu toe ging het wel goed om mijn rol als het vrolijke,hyperactieve meisje vol te houden, maar dat kwam omdat ik hier nog geen woord met iemand had gewisseld. Ik was benieuwd hoe het ging, zodra dat wel het geval was. Zou ik dan nog zo in deze rol kunnen blijven? Het enige geluk van deze rol was dat ik de kans kreeg, om mijn haar te verven en dat ik af en toe nog gemeen uit de hoek kon komen, zodra het nodig was. Ik had het anders helemaal niet uitgehouden. Ik was nu eenmaal niet de kleuter die mijn personage wel was. Langzaam liep ik de trap op, om weer terug te lopen naar mijn kamer.Net had ik echt moeten zoeken aangezien mijn richtingsgevoel niet al te best was. Nu ging het wel wat beter, want had binnen een paar minuten nu wel de juiste de kamer gevonden. Mijn grijns zette ik weer op, zodra mijn blik viel op de jongen die al in de kamer was. Ik dacht na en kwam tot de conclusie dat -dat Zayn moest zijn. Een van mijn kamergenoten voor de komende tijd. Ik liep naar hem toe, om voor zijn neus te stoppen en hem met grote grijze ogen aan te kijken. 'Hiii' zei ik vrolijk en een grijns die met de seconde breder werd. Dit ging nog eens leuk worden.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:35 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Ik had mijn ogen gesloten en genoot enorm van de zo'n die warm op mijn blote bovenlichaam scheen. Ik besteden geen aandacht aan wat er om me heen gebeurden en bleef zachtjes meezingen met de muziek in mijn oren. Ik hielt van Passenger. Zijn muziek dan tenminste. Het was ook een enorm toffe gozer in het echt, daar niet van. Ik had hem voor het eerst zien optreden tijden een festival en meteen was ik verkocht. Ik vond het soms al doodeng met de andere vier op het podium en hij stond daar in zijn eentje, op een gigantisch podium, enkel met zijn gitaar. Toen ik hem ontmoeten, toen hij samen een tour deed met Ed, was hij meteen mijn vriend geworden. Ik schok op toen ik opeens iemand mee hoorde zingen en trok meteen een van de oortjes uit mijn oor en keek naast me. Het was hetzelfde meisje, dat zelf te lui was geweest haar koffers naar boven te tillen en dus ook mijn kamergenoot wat ik van Alice had begrepen. 'En, heb je, je koffers naar de kamer gekregen, of heb je daar ook hulp bij nodig?' Grijnsde ik met een glimlach.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fio Violet O'Connor
    Mijn kamergenootje knikt instemmend en laat zich op het bed vallen. Na een korte trommel van haar vingers veert ze al weer op, met de mededeling dat ze op zoek gaat naar eten. En of ik mee wil? Hmm. Als het aan mij lag zou ik op mijn kamer blijven, alles uitpakken en dan rustig op bed wat muziek luisteren, maar ik was nu Fio. Die was verschikkelijk benieuwd naar de rest van het huis - en de mensen. Ik wil net instemmen als Nyrah de kamer al verlaat. "Well yeah, I guess..." roep ik haar achterna. Verward loop ik achter haar aan de trap af. Eenmaal in de keuken kan ik door het raam twee mensen in de tuin zien: een jongen met krullen en een meisje met lang, donker haar. Fio zou op ze afstappen, zeg ik tegen mezelf, ook al piste ik gewoon al bijna in mijn broek bij de gedachte aan het onderbreken van de conversatie van twee mensen alleen om mezelf voor te stellen. Je kan dit, lieverd, zeg ik tegen mezelf. Of misschien zegt Fio het me wel. Ik zet een glimlach op, neem een diepe teug adem en loop naar de tuin toe. "Hee..." zeg ik grijnzend terwijl ik naar de twee toeloop. "Ik denk niet dat ik jullie al gezien heb..." Ik begin verontschuldigend te lachen. "Om eerlijk te zijn heb ik alleen Nyrah ontmoet... Aardig meisje. Voor zover ik begrepen heb.' Ik knipoog. God, wat voel ik me een idioot. "Maar mijn naam is dus Fio." Ik steek mijn hand uit voor een handdruk.


    I can't define who I am.

    [Ik ga morgen, 26 juli, op vakantie t/m 9 augustus. Het is nog onzeker of ik wifi heb.
    Naomi (WhiteToms) en Noek (Paynez, die zaterdag terug komt van haar vakantie), zullen de RPG overnemen tot ik terug ben.
    Zij maken nieuwe topics, mocht dat nodig zijn, bepalen wanneer er een volgende dag aanbreekt en zullen na elke dag in de RPG de stemmen bijhouden.
    Van mij mag iemand anders Nyrah eventueel wel besturen.]


    "Family don’t end in blood”

    [Paynez went Maberu.]


    Reality's overrated.