• Tien meiden, die hun acteeropleiding bijna hebben afgerond, worden uitgekozen en krijgen een grote kans, wat dan voor hun ook meteen hun laatste opdracht zal zijn om te slagen. Ze komen hiermee ook op tv. Samen met vijf jongens zullen ze dertig dagen lang in een groot appartement verblijven. De meisjes krijgen allemaal een rol voorgeschreven. Ze krijgen een andere naam, een totaal andere, onherkenbare look en een heel ander karakter. De hele maand lang mogen ze niet uit hun rol vallen, doen ze dat wel, dan liggen ze eruit. De meisjes weten alleen niet, dat de jongens waar ze mee verblijven, niet zomaar jongens zijn. Het zijn de jongens van de boyband One Direction. Zodra ze hier achter komen, beseffen ze zich maar al te goed dat het voor sommige alleen nog maar moeilijker wordt. Misschien zijn ze fan, misschien juist haters. Maar misschien kennen ze de boyband wel helemaal niet. De jongens van One Direction hebben geen geheime identiteit, aan hun de taak ervoor te zorgen dat ze uit hun rol vallen. Zij krijgen van elk meisje een beschrijving met de echte naam, een beschrijving van haar uiterlijk (geen foto, dat zou te makkelijk zijn) en een beschrijving van haar karakter. Ze weten echter niet welke echte beschrijving bij welk acterende meisje hoort. De meisjes die aan het eind van de maand nog steeds niet uit hun rol gevallen zijn en niet geraden zijn door de jongens, hoeven verder geen opdrachten meer voor hun opleiding te doen en zijn meteen geslaagd.
    Na afloop van elke (dagelijkse) uitzending, krijgen de kijkers thuis de kans om te stemmen op het meisje wat zij het beste vinden. Steeds na drie dagen worden de stemmen geteld en moeten de leden van One direction tenminste van een meisje de echte identiteit raden. Het meisje dat de minste stemmen heeft, moet een ding verklappen over haar echte identiteit. Dit mag met van alles te maken hebben: hun uiterlijk, hun karakter, noem maar op.
    De meisjes krijgen de meest vreemde types als rol. Alles wordt uit de kast gehaald. Wie zullen er uit hun rol vallen en wie niet?


    Rollen:

    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || xAlways
    - Liam James Payne || Maberu
    - Niall James Horan || Ramsays
    - Harry Edward Styles || Cannibal
    - Zayn Javadd Malik || Faisean


    De meiden:
    - Nyrah Jessy Sadler || Mouek
    - Blue Mikelle Lynn || Maberu
    - Danelea Caitlin Daly || Beanies
    - Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider
    - Jade Alex Prime || HurtedHeart
    - Gereserveerd door Go
    - Melanie Jessica Jones || Depay
    - Fio Violet O'Connor || ApexPredator
    - Gyona Ifie Drashe || Faisean
    - Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard


    *De namen van de meisjes zijn de namen van hun rollen, zodat de jongens niet weten hoe ze echt heten, tenzij ze voor het raden terug gaan kijken in het rollentopic, alleen dat zou wel minder leuk zijn.

    Reservelijst rollen meisjes:
    - Go
    - Pompeji


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Bij twee weken lang niet posten zonder het gemeld te hebben, lig je er zonder sorry uit.
    - Maximaal twee personages per persoon. Deze moeten wel verschillend zijn, dus een jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages en geen powerplay.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maak nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag, maar houdt het netjes.
    - Probeer er geen sneltrein van te maken.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    Het begin:
    Het is ochtend. De meisjes hebben allerlei spullen, zoals kleding en andere attributen voor hun rol, thuisgestuurd gekregen en komen nu als hun rol aan bij het appartement. Daar staat een groot prikbord met allerlei informatie over het programma en de kamerindelingen, waarna de meisjes erachter komen dat One Direction er ook bij zal zijn. Ze pakken hun spullen uit en kunnen daarna de anderen, of de rol van de anderen, gaan leren kennen.


    De kamerindeling:

    Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard
    Jade Alex Prime || HurtedHeart
    Louis William Tomlinson || xAlways

    Melanie Jessica Jones || Depay
    Gereserveerd door Go
    Niall James Horan || Ramsays

    Liam James Payne || Paynez
    Fio Violet O'Connor || ApexPredator
    Nyrah Jessy Sadler || Licorne

    Gyona Ifie Drashe || Cairde
    Harry Edward Styles || Cannibal
    Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider

    Danelea Caitlin Daly || WhiteToms
    Zayn Javadd Malik || Cairde
    Blue Mikelle Lynn || Paynez

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 0:25 ]


    "Family don’t end in blood”

    Cannibal schreef:
    Harry Styles
    Ik had mijn ogen gesloten en genoot enorm van de zo'n die warm op mijn blote bovenlichaam scheen. Ik besteden geen aandacht aan wat er om me heen gebeurden en bleef zachtjes meezingen met de muziek in mijn oren. Ik hielt van Passenger. Zijn muziek dan tenminste. Het was ook een enorm toffe gozer in het echt, daar niet van. Ik had hem voor het eerst zien optreden tijden een festival en meteen was ik verkocht. Ik vond het soms al doodeng met de andere vier op het podium en hij stond daar in zijn eentje, op een gigantisch podium, enkel met zijn gitaar. Toen ik hem ontmoeten, toen hij samen een tour deed met Ed, was hij meteen mijn vriend geworden. Ik schok op toen ik opeens iemand mee hoorde zingen en trok meteen een van de oortjes uit mijn oor en keek naast me. Het was hetzelfde meisje, dat zelf te lui was geweest haar koffers naar boven te tillen en dus ook mijn kamergenoot wat ik van Alice had begrepen. 'En, heb je, je koffers naar de kamer gekregen, of heb je daar ook hulp bij nodig?' Grijnsde ik met een glimlach.


    Gyona Ifie Drashe

    Ik zag dat Harry schrok. Zijn naam heb ik nog onthouden van het trap inciedent. ''Ja , maar ik had ook nog wel wat hulp kunnen gebruiken aangezien ik toch bij je in de kamer zit'' vriendelijk gaf ik hem een knikje. ''Heb je eigenlijk zangles gehad?'' vragend keek ik hem aan. ''Daar leek het namelijk wel op. Weet je eigenlijk al hoe ik heet. Als je dat niet weet ik ben Gyona Ifie Drashe'' ratel ik achter elkaar door. Uitgeput laat ik mijn hand langs mijn hoofd gaan. ''Ik praat veel maar dat maakt toch niet uit'' vragend kijk ik hem aan waarna ik gelijk terug keek naar mijn hand en een vies gezicht trok. ''Iell zweet'' mompelend pak ik een doekje uit mijn zak en maak mijn hand schoon. "Hee..." vragend kijk ik op. "Ik denk niet dat ik jullie al gezien heb..." ze glimlachte even naar ons. Voor mij doen klonk het behoorlijk nep en verontschuldig. "Om eerlijk te zijn heb ik alleen Nyrah ontmoet... Aardig meisje. Voor zover ik begrepen heb.' ze gaf ons een knipoog. "Maar mijn naam is dus Fio." stevig zette ik mijn hand in die van haar. ''Gyona''. Ik draaide me weer om naar Harry. ''Waar over waren we aan het praten''

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 12:33 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Oké, waar zijn we? (Ik was op vakantie, sorry.) en waar kan Liam inspringen en Blue verder?]


    Reality's overrated.

    [Fio is naar Harry en Gyona toegekomen... haha]


    I can't define who I am.

    ApexPredator schreef:
    [Fio is naar Harry en Gyona toegekomen... haha]
    (Ga ik aanpassen. Ik had het niet gezien)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles
    Ongeintresserd keek ik voor me uit. Ze kon ook gewoon niet zo verwent doen. Ik was geen bedienden. Het meisje begon over zangles en ik trok mijn wenkbrauwen op. ik wilde snauwen dat zij ook wel wat zangles kon gebruiken. Ze had het wel heel erg hoog in haar bol. 'Elke artiest krijgt zangles. zonder, zou niemand het ander half uur volhouden op een podium, zonder zijn stem te verneuken.' Daarbij zingen moest je van jezelf kunnen. daar ging zangles geen verandering in brengen. Je leerde enkel je stem goed te gebruiken het beste eruit te halen. 'Ik praat veel maar dat maakt toch niet uit' Ik haalde mijn schouders op. als ze zelf al vond dat het niet uit maakte, gaf ze toch niet om mijn mening. en ja, ik vond dat ze teveel praten. Ik hielt ervan om met mensen te praten, maar niet zo. Ze praten meer met zichzelf dan met mij. daarbij vond ik haar worden nu niet echt vriendelijk ofzo. Het kon aan mij liggen, maar ik vond het niet erg aardig om meteen te roepen dat iemand zangles had gehad, als je diegene niet kenden en heel even hoorden zingen. Ik glimlachte naar het meisje dat erbij kwam staan. Ik kijk naar Gyona, die zich voorsteld en haar eigenlijk meteen weer probeert weg te werken door zich weer op mij te richten. 'Je, was mijn gezang aan het afkraken.' zeg ik nors, Waarna ik me weer op het meisje richt. 'Hi, ik ben Harry.' glimlach ik vriendelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gyona Ifie Drashe

    'Elke artiest krijgt zangles. zonder, zou niemand het ander half uur volhouden op een podium, zonder zijn stem te verneuken.' geiriteerd keek ik hem aan. 'Je, was mijn gezang aan het afkraken.' zegt hij nors. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. Hij vatte het duidelijk verkeerd op. Als ik een compliment geeft kan je ook wat vriendelijk zijn. Zachtjes schudde ik mijn hoofd. Ik weet niet of ik deze druk aankan. Aangezien 3 mensen me nu al niet mogen. En bovendien hield ik er helemaal niet van om in de spotlights te staan; Daar had ik dan ook problemen mee als ik op het podium stond. Aan de stoelleuning vastgeklamd stond ik op. ''Het is niet dat mensen zo willen zijn. Je had het namelijk niet voor het kiezen.'' zei ik met me aandacht op allebei gericht. Ik liep meteen de richting van de deur. Dit word banghangen en elk mens dat langs komt groeten.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 13:53 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Whaha, wat een gezellige kamer wordt dat :')
    Al iemand voor Liz?)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 13:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Whaha, wat een gezellige kamer wordt dat :')
    Al iemand voor Liz?)
    (Gyona? aardige conversatie graag :])


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) (Gyona? aardige conversatie graag :])


    (Whaha, oké, ze zijn gewoon verkeerd begonnen :p. Ik laat Alice wel richting de keuken lopen om haar handen te wassen. Dan kan ze Gyona tegenkomen.)


    Happy Birthday my Potter!

    Alice "Liz" Angelique McCallister

    Blijkbaar had Harry het ermee gehad en was hij overduidelijk niet tevreden te stellen. Nou ja, ik had mijn best gedaan en meer kon ik niet doen. Dan was het ook maar gewoon zijn probleem. Ik had een vleugel gevonden, dus ik kon mijzelf wel zoet houden de komende tijd. Alice had niemand nodig en ikzelf nu ook niet echt meer. En als iemand puur toevallig wel aardig zou doen tegen mij/Alice, dan was dat een leuke bijkomstigheid.
    Aangezien ik het stuk niet helemaal perfect gespeeld had en Alice perfectionistisch was, speelde ik het nog een keer, waardoor ik geen fouten meer maakte. Na de de laatste nood aan te hebben geslagen en stond op. Ik had dorst en Alice wilde snel de bacteriën van haar handen afwassen, dus was het een goed plan om de keuken te gaan zoeken. In een redelijk goed humeur liep ik het huis door, op zoek naar mijn bestemming. Toen ik de keuken in beeld kreeg, begon ik iets sneller te lopen, waardoor ik schrok, toen ik bijna tegen iemand aanliep die van buiten was. 'Désolé,' zei ik geschrokken en ik bekeek het meisje even. Het was Gyona. Lang leven mij, precies één van de personen die Alice al kende en niet mocht.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 14:15 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fio Violet O'Connor
    Het meisje gaf me een stevige handdruk. 'Gyona,' stelt ze zich voor. Heel even ben ik opgelucht, tot ik zie dat ze zich gelijk weer omdraait naar de jongen. 'Waarover waren we aan het praten?' Alsof ik er helemaal niet was. Ik knars met mijn tanden. Het deed gewoon pijn om zo buitengesloten te worden. 'Je was mijn gezang aan het afkraken,' antwoordt de jongen op Gyona, met een norse uitdrukking op zijn gezicht. Dan kijkt hij naar mij, en zijn uitdrukking verandert naar vriendelijkheid. 'Hi, ik ben Harry,' glimlacht hij. Gerust ontspan ik mijn kaak en schenk hem een oprecht vriendelijke glimlach terug. 'Leuk je te ontmoeten,' lach ik, weer opgevrolijkt. Voordat ik hetzelfde geforceerd tegen Gyona kan zeggen, staat ze op uit haar stoel. 'Het is niet dat mensen zo willen zijn. Je had het namelijk niet voor het kiezen,' zegt ze tegen ons beide. Ze beent terug naar binnen. Is ze boos om haar rol? Heeft ze daarom ruzie met Harry? Ze heeft wel gelijk... we hadden het niet voor het kiezen. Dit is moeilijk. Ik zucht en kijk naar de grond. Ik weet dat Gyona gelijk heeft, maar ik moet me niet zomaar uit het veld laten slaan. 'Ehm... is alles oké tussen jullie?' vraag ik aan Harry.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 14:22 ]


    I can't define who I am.

    [Kan Cassy/Isis een gesprek joinen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    [Kan Cassy/Isis een gesprek joinen?]


    [Ze kan of naar Blue, of naar Liam, of naar Blue en Liam komen.]


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Ik rol met mijn ogen als Gyona opstaat en weg stampt. 'Volgens mij ben je net uit je rol gevallen!' Gil ik haar achterna. Ja, het was toch zo. Al werd ik er niet wijzer van, op wie ze echt was. En eigenlijk interesseerde me dat weinig. Ze zou zich nu toch niet populair maken bij het publiek. Want ik wist zeker dat elk meisje dat ruzie met ons maakten, niet gewaardeerd zou worden door de fans. En dat waren nou net degen die heel veel stemden. Ik richten me weer op Fio. 'Prima hoor, zie je toch.' Grinnik ik zachtjes. Ik ging me hier echt niet druk om maken. Ik wist mijn plek. Nu hun nog. 'En, al een beetje naar je zin hier?' Probeerde ik een gesprek aan te knopen die niet over veelte verwenden meisjes hier gingen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fio Violet O'Connor
    "Volgens mij ben je net uit je rol gevallen!" roept Harry Gyona koeltjes achterna. Ik schrik een beetje. Hij durft! Maar toch begin ik te lachen. 'Prima hoor, dat zie je toch,' grinnikt hij vervolgens als antwoord op mijn vraag. Onwillekeurig wordt mijn lach nog breder. Ik mag deze jongen eigenlijk wel, en het is fijn om te weten dat hij zich in ieder geval wel normaal mocht gedragen. Dit was dus de 'echte Harry'. Maar Fio was te lang stil geweest voor haar doen... Haar kaken jeukten om weer geopend te worden en een woordenstroom uit te laten. 'En, al een beetje naar je zin hier?' vraagt hij. Ik draai krulletjes van mijn haar met mijn vinger en kijk hem nadenkend aan. 'Ik heb nog maar drie mensen ontmoet, onder wie jij, en tja, één van hen lijkt me in ieder geval niet zo te mogen. Maar ik geef niet op!' lach ik weer. 'Er zijn vast wel meer aardige mensen in dit huis. Jij bent daar wel het bewijs van eigenlijk. En ik heb de helft nog niet eens ontmoet, dus het komt vast goed. Het wordt wel gezellig!' En wat Fio zegt hoop ik zelf eigenlijk ook. Ze begint als een soort grote zus voor me te worden die me soms het goede voorbeeld geeft. Tot nu toe heeft ze nog geen rare dingen hoeven doen... godzijdank.


    I can't define who I am.