• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Laoch
    ~ Harry Edward Styles || Gimlas
    ~ Liam James Payne || Makeilon
    ~ Niall James Horan || bombersweet
    ~ Zayn Javadd Malik || Escuela

    De meiden:
    ~ Mia Olympe Blossom || Ellison
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Vexy
    ~ Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia || Anthos
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:35 ]


    Reality's overrated.

    [Leam wents Anthos.

    (Ik zal het maar eens gaan aanpassen.)]


    Reality's overrated.

    [Mouek -----> Makeilon.]


    "Family don’t end in blood”

    Liam James Payne
    Dawn lijkt niet erg te schrikken van de krassen op mijn arm. Ze kijkt er bedenkelijk naar.
    'Liam... Ik haat je niet...' zegt ze zachtjes. 'Ik weet dat je diep van binnen een heel lief en zorgzaam persoon bent. En iedereen heeft zijn donkere kant. Zo ook jij, en ik. Sorry, ik zou nu niet kunnen zeggen dat ik weer met je om kan gaan als eerst. Ik denk dat, dat moeilijk voor me zal worden. Maar ik zal proberen zo normaal mogelijk te doen, oke? Snap je dat ik even wat tijd nodig heb om na te denken?' Ze bijt licht op haar lip. 'En je hoeft jezelf echt geen pijn te doen, het lijkt even te helpen, maar maakt later alles alleen maar erger.'
    Haar stem klinkt rustig. Maar ik zie dat haar handen nog altijd trillen.
    Ik zucht even. 'Zoals jij het brengt klinkt het wel heel makkelijk. Alsof het niets was wat ik gedaan heb.'
    Ik ben voor een moment stil. 'En ik snap het maar al te goed als je me aangeeft als we hieruit zijn. En anders geef ik mezelf al aan. Het is mijn eigen schuld.'


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Hij zucht even. "Zoals jij het brengt klinkt het wel heel makkelijk. Alsof het niets was wat ik gedaan heb."
    Zijn negatiefiteit maakt me hem iets toebijten. "Hoe moet ik het anders brengen?" Meteen daarna laat ik mijn hoofd weer beschaamd hangen. "Sorry," piep ik.
    "En ik snap het maar al te goed als je me aangeeft als we hieruit zijn. En anders geef ik mezelf al aan. Het is mijn eigen schuld."
    "Nee!" Ik spring op. "Niet doen! Je zal jullie hele carrière verpesten. En nou is het al op televisie. Daarbij wil ik niet als slachtoffer gezien worden, ik heb zelf toegestemd om mee te doen aan dit spel. Ik heb mezelf tot een slet gemaakt."

    [Pff. Fail. Maar euhh, wanneer zullen we weer tijdsprong doen? En hoeveel punten heeft Liam nog? Gezien dat er nu minder als negenhonderd zullen zijn. (Bijna achthonderd, misschien wel al achthonderd.) Zal hem ook iets kostbaars afgepakt moeten worden.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    'Hoe moet ik het anders brengen?' bijt Dawn me toe. Maar meteen daarna laat ze haar hoofd weer hangen. 'Sorry,' piept ze.
    Zodra ik begin over het aangeven van mezelf als we hieruit zijn, springt ze op. 'Nee! Niet doen! Je zal jullie hele carriere verpesten. En nou is het al op televisie. Daarbij wil ik niet als slachtoffer gezien worden, ik heb zelf toegestemd om mee te doen aan dit spel. Ik heb mezelf tot slet gemaakt,'
    Nu ben ik degene die opspringt. Ik leg mijn vinger onder haar kin en til haar hoofd iets op, waardoor ze gedwongen is mij aan te kijken. 'Luister Dawn. Je bent geen slet. Je bent ab-so-luut geen slet. Ik wil dat je dat onthoud. Je bent geen slet.'
    Ik kijk haar even doordringend aan. Ik wil niet dat ze zichzelf zo ziet, terwijl het niet waar is.

    [Is goed. En ik denk inderdaad dat hij minder punten heeft dan negenhonderd.]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam springt op, net als ik eerder. Hij legt zijn vinger onder mijn kin en tilt mijn hoofd iets op. Het maakt dat ik hem wel moet aankijken. Al zou ik dat liever niet willen doen. "Luister Dawn. Je bent geen slet. Je bent ab-so-luut geen slet. Ik wil dat je dat onthoud. Je bent geen slet."
    Doordringend kijkt hij me aan en ik slik. Dan maak ik mezelf los uit zijn 'greep'.
    "Ik doe mee aan een goor spel, op televisie nog wel. Dan ben je toch een aardige slet." Het klinkt bijna alsof ik boos ben op hem. Maar ik ben eigenlijk boos op mezelf. "Sorry Liam, het is niet jou schuld."

    [Wehh. Zullen we zomenteen dan maar tijdsprong gaan doen?
    En oké, maar wat word hem dan afgenomen?]


    Reality's overrated.

    [Is goed, dan begin ik zo wel met die tijdsprong. En dat laatste weet ik ook niet...]


    "Family don’t end in blood”

    Makeilon schreef:
    [Is goed, dan begin ik zo wel met die tijdsprong. En dat laatste weet ik ook niet...]


    [Okay, dan naar het moment dat Dawn bij de dokter zit / terugkomt zeg maar nu dan negen dagen later of zo?]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:33 ]


    Reality's overrated.

    [Deze RPG mag niet dood gaan!

    Anthos wents Bryonylle wents Cimmaron wents Days.]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:40 ]


    Reality's overrated.

    Als je wil, mag je van mij hiervan een nieuw rollentopic openen :Y)
    Als je dan voor mij Harry's girl reserveert ;P


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Dan ook weer helemaal opnieuw beginnen?
    Zal ik doen.]


    Reality's overrated.

    [Sorry, Ik had heel lang geen tijd om te reageren, maar heb nu ook nieuwe laptop dus nu kan het weer ;)
    Hmm, ik twijfel of ik Louis zal reserveren, of Liam nog een keer...]


    "Family don’t end in blood”

    Lilarry schreef:
    [Sorry, Ik had heel lang geen tijd om te reageren, maar heb nu ook nieuwe laptop dus nu kan het weer ;)
    Hmm, ik twijfel of ik Louis zal reserveren, of Liam nog een keer...]



    [LIAM.]


    Reality's overrated.

    [Haha, oke, reserveer Liam maar, want ik doe al best vaak Louis.]


    "Family don’t end in blood”

    [Okay, dan komt het nieuwe rollentopic er zomenteen aan.

    Wel nog het oude idee Esmee?]


    Reality's overrated.